Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a szavazásról, melyrôl fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bôvebb felvilágosításért. A szavazás állását is ezen az oldalon követheted nyomon.
Nekem mind a 4 karakterrel (Sanci a barbár, Zwölf az elf, Battle Axe a törpe és Sárkányölő a törpe) és azt hiszem, hogy távolról sem vagyok ezzel egyedül :-)
Nekem meg pont a tunderrel ment a legjobben, mert el sem talatak. 12/10, de a ketto vesztesben sem vertek le, csak nem birtam eleget sebezni. Barbar 14/10. Torpe 7/2. Persze tokre nem ertem, mert neki a legnagyobb a vedelme, es ep-je is 140 felett van...
Mellesleg en mindnenkivel haritotorrel nyomultam, es ezen szerintem sok mulott.
A támadó egy kutyadarázs!
Te ütsz először.
Ütésed célt téveszt.
A kutyadarázs melléütött!
Ütésed célt téveszt.
A kutyadarázs fullánkjával nem talált.
Lesújtasz. 12 sebzés!
A kutyadarázs lesújt rád. 23 ép-t sebesülsz.
Fegyvered lesújt. 21 sérülést szenvedett el.
A kutyadarázs csak köröz körülötted.
Ütésed célt téveszt.
A kutyadarázs sikeresen eltalált! 23 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtad el.
A kutyadarázs rád veti magát. 25 sebzést kapsz!
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
Ezt nem értem, mivel max. ép-ről (11 indultam és 1 ép-ben végeztem.
A Méder fennsíkot egy mély szakadék osztja ketté, egy kétszáz évvel ezelőtti földrengés eredménye. A szakadékon egy híd ível át, ez az egyetlen közlekedési mód a fennsík falvai között. A híd őrét azonban most egy gyilkos fenevad elűzte, és a hidat őrizve, lesben áll, az emberekre vadászik. A te feladatod, hogy a szörnyet legyőzd.
Az utazás a fennsíkra nem túl eseménydús. A hidat már messziről látod. Közelebb mész, számítva a támadásra. Az egyik szikla mögül előugrik egy kutyadarázs!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A kutyadarázs kihasználja gyenge védelmed, 14 ép-t vesztesz.
Eltaláltad, 20 sérülést szenvedett el.
A kutyadarázs fullánkjával megütött, 25 sebzést kapsz!
Nem találtad el.
A kutyadarázs fullánkjával támad. 11 sebzést kapsz!
Nem találtad el.
A kutyadarázs fullánkjával nem talált.
Melléütöttél!
A kutyadarázs fullánkjával megsebesít. 13 ép-t vesztesz.
Zumm! 29 ép-t vesztett.
A kutyadarázs eltalált, 18 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtál...
A kutyadarázs lesújt rád. 18 sebpontot vesztesz.
Melléütöttél!
A kutyadarázs lesújt rád. 16 pontnyit sebződtél.
Odacsapsz. 23 ponttal csökkent az ép-je.
120 tapasztalati pontot kaptál!
A falvak lakói hálásak, amiért a hídon való átkelést ismét biztonságossá tetted. Jutalmad 39 arany!
Eddig 10 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Bátor hősiességed jutalmaként kaptál 1 tulajdonságpontot. Legközelebb akkor indulhatsz újabb bátorságpróbára, ha szintet léptél!
Ez így van a törpék a több élet miatt könnyebben veszik a próbákat de a többiekkel is megcsinálható már a tündéremnek (Rogue) és a törpémnek(Lucian) is megvan a 10 próba. A barbáromnak is csak egy kell már de most várom hogy gyógyuljon.
Utálom a homoki cápákat! Legalább egy szigonyom volna...
Egyébként úgy vettem észre, hogy az életrevaló törpék könnyebben birkóznak meg a bátorságpróbával, a barbárom és az elfem is jópárszor fúbe harapott mielőtt valami érdemlegeset alkothatott volna. Szerintetek?
Ime az utolso csatam, vegen a jutalommal. 14/10. De meg ez csak az egyik karakter...
Ellenfeledé a kezdeményezés
A fertőzött unikornis patájával és szarvával megsebesít. 18 ép-t sebez rajtad.
Nem találtad el.
A fertőzött unikornis habozik támadni.
Megütötted, 20 sebzést kapott.
A fertőzött unikornis támadását könnyen elkerülöd.
Zumm! 19 ép-t vesztett.
A fertőzött unikornis lesújt rád. 12 ponttal csökken az ép-d.
Ütésed célt téveszt.
A fertőzött unikornis patájával és szarvával megütött, 24 ép-t sebez rajtad.
Telitaláltat! 23 sérülést szenvedett el.
A fertőzött unikornis habozik támadni.
Nem találtál...
A fertőzött unikornis patájával és szarvával nem talált.
Csapásod betalált, 23 életpontnyit sérült.
120 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy nagy bronzpajzs!
Szerencsére, az út hátralevő részében támadás nem ér.
Eddig 10 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Bátor hősiességed jutalmaként kaptál 1 tulajdonságpontot. Legközelebb akkor indulhatsz újabb bátorságpróbára, ha szintet léptél!
Az emberevő ogre kihasználja gyenge védelmed, 23 ép-t sebesülsz.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 46 sérülést szenvedett el.
Az emberevő ogre bunkójával nem talált.
Sikeresen megütötted! 23 ép-t sebeztél.
Az emberevő ogre eltalált, 18 pontnyit sebződtél.
Eltaláltad, 32 sérülést szenvedett el.
120 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy bronzhegyű lándzsa!
A győzelmet együtt ünneplitek meg, Raia főpapja mindenkit borral és sült húsokkal vendégel meg. Jutalmad 46 arany!
Eddig 5 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Tiéd a kezdeményezés!
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 46 sebzés!
A homokcápa eltalált, 31 sebzést szenvedsz el!
Találtál, 30 életpontnyit sérült.
120 tapasztalati pontot kaptál!
A szerzetesek boldogok, hogy a szentségtörő lénytől nem kell tartaniuk többé. Jutalmad 53 arany!
Eddig 4 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
A tleixcan ölőművész mandibulájával támad. 15 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A tleixcan ölőművész mandibulájával nem talált.
Csapásod betalált, 28 sebpontot kapott.
A tleixcan ölőművész sikeresen eltalált! 14 sebzést kapsz!
Eltaláltad, 22 sebpontot kapott.
120 tapasztalati pontot kaptál!
Odabent egy emelvényen megtalálod a Szent Kelyhet. Gyorsan kereket oldasz, mielőtt még a riadó felhangzana. Raia papjai hálásak neked segítségedért. Jutalmad 41 arany!
Eddig 3 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Vondasban, a közeli kisvárosban ebben a hónapban is megrendezik a szokásos szörnyvadászatot. A versenyt az nyeri, aki a leghatalmasabb, legveszedelmesebb fenevadat ejti el. A dombokon túl elterülő Fekélyerdő a legjobb vadászterület, oda indulsz a többiekkel együtt. Sajnos, nincs szerencséd, ami az utadba kerül, csak egy nyamvadt trappoló madárember!
Te ütsz először.
Nem találtad el.
A trappoló madárember sikeresen eltalált! 21 sebpontot vesztesz.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 50 sérülést szenvedett el.
A trappoló madárember rád veti magát. 15 pontnyit sebződtél.
Odacsapsz. 17 sérülést szenvedett el.
120 tapasztalati pontot kaptál!
Sajnos, a versenyben volt egy szerencsés versenyző, aki egy nagyobb démonlordot ejtett el. Ezzel a te teljesítményed nem ér fel. Jutalmad 41 arany!
Eddig 1 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
2.
A Zuon folyó forrásánál csodálatos vízesések vannak, gyakran kirándulsz ide, ha egy kis magányra vágysz. Pihenésedet azonban ezúttal megzavarja valami. Egy betolakodó, akit nem nyűgöz le a természet szépsége, és gondolatai csak a pusztításon járnak. Védened kell magad, a lény, akivel szembenézel egy megrontott gemri!
Te voltál a lassabb...
A megrontott gemri támadását könnyen elkerülöd.
Zumm! 20 ép-t sebeztél.
A megrontott gemri csőrével nem talált.
Ütésed célt téveszt.
A megrontott gemri támadását könnyen elkerülöd.
Találtál, 24 sebzést kapott.
A megrontott gemri rád veti magát. 20 pontnyit sebződtél.
Ütésed célt téveszt.
A megrontott gemri rád veti magát. 25 ép-t sebez rajtad.
Ellenfeled félrehajolt.
A megrontott gemri habozik támadni.
Fegyvered lesújt. 21 ép sebzés.
A megrontott gemri csőrével nem talált.
Ellenfeled félrehajolt.
A megrontott gemri habozik támadni.
Zumm! 19 ponttal csökkent az ép-je.
120 tapasztalati pontot kaptál!
Elásod a tetemet, hogy ne csúfítsa el a környéket.
Eddig 2 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Szerintem kb 2 szinttel magasabb ellenfeleket ad a bátorságpróba, semmi extra. Magas ép, magas védelem kell és ennyi
Ellenfeled egy spóraszóró trim!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A spóraszóró trim kihasználja gyenge védelmed, 23 ponttal csökken az ép-d.
Odacsapsz. 21 pontnyit sebződött.
A spóraszóró trim eltalált, 21 ponttal csökken az ép-d.
Megütötted, 27 sebpontot kapott.
A spóraszóró trim sikeresen eltalált! 11 sebzést kapsz!
Melléütöttél!
A spóraszóró trim eltalált, 19 sebpontot vesztesz.
Lesújtasz. 24 ép-t sebeztél.
A spóraszóró trim kihasználja gyenge védelmed, 24 ép-t vesztesz.
Telitaláltat! 30 sérülést szenvedett el.
120 tapasztalati pontot kaptál!
A leányt a válladra kanyarítod, és uccu neki! Hangos kiáltozás hangzik fel mögötted. Füttyentésedre ott terem lovad, és máris vágtázol vissza a városba, mögötted egyre messzebb elmaradó, átkozódó varkaudarok csapata. A helytartó annyira boldog, hogy majdnem hozzád adja lányát! Amiről persze igyekszel lebeszélni. Jutalmad 41 arany!
Eddig 10 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Bátor hősiességed jutalmaként kaptál 1 tulajdonságpontot. Legközelebb akkor indulhatsz újabb bátorságpróbára, ha szintet léptél!
Ez a bátorságpróba a szerencsétól függ. A barbár karim az első ellenfelét 3 kör alatt elintézte, a másodikat szinte el sem tudta találni, a harmadikat meg 2 kör alatt kifektette. Három különböző lény volt, a támadásom pedig igen magas, tehát nem számít milyen erős vagy, vannak szörnyek akiket nem tudsz legyőzni. Még szerencse hogy random szörnyek jönnek nem pedig fixek, mert ha a második ellenfelemet kéne legyőznöm a 6. szinten nem tudnám megcsinálni a bátorságpróbát.
Én nem vettem észre, hogy nehezedtek volna. Egyik karakteremnél sem változott a teljesített küldetések aránya a vége felé. Most jár 8 teljesített küldetésnél mindegyik és eddig összesen talán 2 alkalommal vallottak kudarcot.