"Ölj öt nedonkutyát!" - szűkszavú tolvaj klánküldetés, mely azt elfelejti megemlíteni, hogy ehhez a torzszülötteket irányító öt példány zselészerű ichinedart is le kell győzni
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a szavazásról, melyrôl fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bôvebb felvilágosításért. A szavazás állását is ezen az oldalon követheted nyomon.
Az a + hp amit meg lehet szerezni nem tünik soknak...."set csere" de igen is sok jelentősége van a későbbiek folyamán.....nem 1x maradt elenyésző mennyiségü hp-m mire diadalt arattam...."vagy is az a pici mentette meg az életemet"
90.szint környékén meg az a sok kicsi felér egy kritikusnyi ütéssel ;)
De mindenki ugy játszik ahogy akar ....nekem ugy is csak monoton kattingatássá vált az egész napi max 1xi alkalommal
Bár ha el sem bir találni egy törpe az igazán a buli...vagy lefelezem az összes kritikusát"ami olyan mit ha 2x-es
Hp-m lenne..." De igazábol tökmind1 random az egész.Meglátásom szerint a tünde kicsit táposabb mit a többi faj de ez sem jelent semmit sem;)
"ez a későbbiekben elhanyagolható lesz
amikor egy kritikussal mondjuk olyan 200-400 körüli sebzést ejtesz, akkor tökre mindegy h kezdetekben +5-8-al több hp-t kaptál
szerintem..."
Ezen az előbb átsiklottam. Ilyen jódolgom lesz magas szinten? Akkor lehetséges, hogy igazad van. De azt fenntartom, hogy rövid és középtávon a sok ÉP a táp.
Oké, a karakter vs. karakter csatákban ez igaz lehet, én csak szörnyharcok szempontjából néztem a dolgot. Aréna nem érdekel, mert üthetlek bármennyit, nem dobsz nekem tápos fegyvert.
az elején csak pár hp különbség van szintlépéseknél
ez a későbbiekben elhanyagolható lesz
amikor egy kritikussal mondjuk olyan 200-400 körüli sebzést ejtesz, akkor tökre mindegy h kezdetekben +5-8-al több hp-t kaptál
szerintem...
mindenesetre az arénázást még most sem értem
mármint h hogyan számolja ki azt h ki tudott eltalálni meg ilyenek
én a tündéremre csak ügyességre tettem
most 45. szinten ez azt jelenti h jelenleg 216-os az ügyessége
persze mindegyik kari jó és mindegyiket lehet akárhogy tápolni
Még annyit fűznék hozzá a legjobb faj kérdéshez, hogy ez teljesen érzelemfüggő. Minden szinten kapsz egy szabadon elosztható képességpontot (+bátorságpróbából minden második szinten), tehát olyan karaktert nevelsz a választott fajból, amilyen neked tetszik.
Talán a törpék vannak előnyben, mert az alapozó időszakban hatalmas mennyiségű életpontot harácsolhatnak össze és ez az előnyük végig megmarad. Ehhez persze hozzászámolom, hogy a kritikus ütésre minden lehetséges pontot rárakunk és még igy is lesznek döntetlen csaták.
Erről van szó.
Van három különböző fajú karakterem, de a tizedik szintig csak az egészségüket tápolom. A bátorságpróbából származó pontokat is csak egészségre rakom. Gránitfejű (barbár), Calen Randir (tünde) a 8. szinten van, a legpedróbb Pedro (törpe) pedig a 6. szint felénél. Utóbbit meg lehet majd nézni a 10. szinten!
Gondot jelenthet majd, hogy az alacsony erő miatt a tünde és a törpe esetleg csak kapirgálja majd az ellenfeleket, ezért nem akarom 10. szint felett erőltetni az életpont turbózást.
25. szinten vagyok és az ügyijét próbálom minnél jobban fejjebb vinni.A barbárnak az erejét,a törpének az egézségét.A törpét még mindig kicsit erősebbnek tartom,de már nem sokkal.Amikor az egykorú toplistákat nézem,az én törpém egézsége a legjobb.Lehet hogy csak azért erősebb most még,mint a tündér.Viszont sztem a barbár sokkal gyengébb mint a másik2.
Szerintem a Tündérek a legjobbak,de a törpék se rosszak.Mind a 3 fajból csináltam karktart és a tündérrel megy a legjobban és a törpével.Én én nem nagyon szeretem a barbárokat,de az egyértelmű,hogy a Tündér sokkal erősebbre sikerült mint a másik két faj.
Talán itt még számit, hogy egy találatra mekkorát üt. Azzal szórakozom 6 karakterrel, hogy amikor elvesztik a 100%-ot, akkor újra indítom őket. A legjobb eredmény a 6. szint (nem kell röhögni), ezt kétszer értem el barbárral. Itt a bátorságpróbákon véreztek el. Tündérrel csak egyszer jutottam el az 5. szint elejéig, ők általában már a 3.-on kiesnek.
Magasabb szinten, főleg, ha valaki arénázik, akkor a tündér a legjobb, ez egyértelmű. Viszont szerintem a játék a kezdő szinten, ahol azon izgulhatsz, hogy megmarad-e a karaktered 100%-osnak sokkal izgalmasabb, mint mondjuk a 34.-en, ahol a legelső karakterem van. Itt viszont a barbárok előrébb juthatnak, mint a másik két faj. Szóval nekem a barbár a kedvencem.
nemtom hanyas szinten tartassz de idővel majd rájössz h a tünde a legjobb...vagy csak nagyon rosszul pakoltad rá a cuccokat és nem az ügyire nyomtad tulajdonság pontot
a Barbár a Diadlo2ben?
sztem nem volt vmi nagy szám benne, igaz ez nem ebbe a fórumba tartozik, de reagálok rá egy haweromat azza szivattuk hogy a barbárral volt.. jó az csak sokat kell fejleszteni... nekromanta, druida-yeah. a sárkányölőben sztem nincs olyan hogy legjobb faj, mer a fejlesztéstől függ... minden szintet nő 1el az erősségük(barbár-erő, tünde-ügy...) és kapnak még 1et, valamint a páros szinteken lévő bátorságpróbákból még 1et... sza mondjuk a törpe télleg le van maradva, de a tündér meg a barbár, azér jól nyomják
az ügyes barbárokkal nincs is semmi gond ... ha megnézed jobban én nem is róluk írtam hanem az erős barbárokról hiszen a hozzászólás amire reflektáltam pont emiatt a tulajdonságuk miatt jelölte őket jónak ...