Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Sárkánykölykök
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Talán ezelőtt még soha nem hallottál arról, hogy sárkánytenyésztésre adná valaki a fejét, de hidd el, létezik ilyen. Egy távoli nép fiai hónapokig nevelgetik az "apró" jószágokat, hogy aztán őket "szőrén" meglovagolva, az éppen aktuális háborúba induljanak a hátukon.
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6673)
HKK kérdés? (47146)
Legendás cél: 1000 lap (13)
Lapötletek (64982)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ...
Nézet:
Most registráltam. Tudna valaki a játékszabályokban segíteni?
 
Igaz. Egyébként haláltáncos. Én azon a szinten vagyok a törpömmel és az a nyamvadt haláltáncos, he ... (10.szint) Néha tényleg 1-3 ütésből megölöm, vagy 8-10 ütés is kell neki. A 8-10 ütéses variációban vagy te halsz meg, vagy ő öl meg téged.
(jelenesetben engem ) :-) :-( :-P :-D ;-)
 
Remémy mindig van. Ne add fel. Én is így vok.
 
a szerencse nagyon sokat szamit.
alsob szinteken voltak azok tancosok vagy mik, amiket alig lehetett eltalalni.
volt amikor 2 kor alatt ledoltek de volt amikor buktam a csatat, ami azert elegge nagy szoras, hogy 2bol 2x talalsz vagy 10bol 1x-se
es most is vannak meg olyan csatak itt a 64en hogy 8-9 kor, mert nem talalom el (full tamadasra oltozve) maskor meg 1-2 kor mert eltalalom kapasbol.
 
Hello. Nekem is van egy törpöm, de viszonylag meg vagyok elégedve vele. Alsóbb szinteken tényleg a legerősebb faj, olyan 12 után legyöngült. Aztán most 20 körül megint erőre kapott.

Talán van még remény...
 
Azt akarom mondani, hogy szerintem az alap képességeivel a törpe a legjobb faj alsóbb szinteken.
 
Meddő vita. A törpe esetleg meglevő előnye az első egy-két szint után eltűnik. Annak idején a tündéremet és a törpémet kb. egy perc különbséggel indítottam - 20. szintre a tündérnek két szintnyi előnye volt, amit 50.-ig meg is tartott, úgy, hogy legjobb tudásom szerint vezettem mindkettőt. Utána is csak azért csökkent számszerűleg, mert hosszabbak a szintek. (Most 60.-on kb. 70% van köztük, pedig a tündér még el is húzott egy kicsit az arénázással.)
 
Akkor sincs így.Most kiragadsz egy tényezőt,mintha csak az lenne fontos..Igen a törpének nagyobb az alap hpja,a tündért alapból kevesebbszer találják el,a barbár meg alapból nagyobbat üt és hamarabb leüti az ellent..Most akkor miért menne jobban a törpe?
 
Fegyverektől függetlenül. Igyz, hogy jobb a fegxvere de az életpont "bősége" a többiekhez képest sokkal több. Jó, nem olyan sokkal. Barbár: 1. szint: 30 ép
----------Tündér: asszem 32 ép
----------és a Törpe: 38 ép
 
Nem.Max. az első néhány cspnél mert ő jó fegyverrel indul.(kőkalapács:7%támbónusz)De gondolom nem erre gondoltál..Szóval nem.
 
Azt mondtam, hogy a törpe boldogul a legjobban az "alsóbb" szinteken. Nem?
 
Hali!

Nem lehetséges, hogy a törpe barátunk egyszer kétszer előbb lépte meg az éppen aktuális szintet akár egy két órával, előbb, lévén, hogy alacsony szinten azért számít az a plusz életerő így többet tud egyhuzamban kalandozni, ami azt eredményezte, hogy kevesebb idő alatt "regenerálódtak" a cselekvéspontjai. Persze azért a győzelmi arányt sem árt megnézni, elképzelhető, hogy becsúszott valahol egy vesztes csata és akkor már hihetőbb a történet, mert azt én kétlem, hogy külön táblákat csináltak volna szintlépéssel kapcsolatban minden fajnak.

Okos fejlesztés mellett pedig azért én megjegyezném, hogy sokat számít a szerencse is. Nem mindegy, hogy mikor találod meg legjobb tárgyakat, nem mindegy, hogy milyen ellenfelekkel találod szembe magad.
Maximum az első hat kalandozásban mehetsz biztosra.

Üdv: Celeborn
 
kőkalapács
sebzés: 1 védekezés: -3 támadás: +7%

Igen ám, de 1-et sebez! Meg aztán ez a különbség szerencsés esetben 7-8 kalandozás után eltűnik, amikor megtalálják a rozsdás kardot. 3.-4. szintre biztosan, akkor már van ork szabja meg kétágú csonkoló, úgyis ugyanazt használják majd
 
Annyiban biztosan jobban boldogul, hogy valamivel több az életereje, és több is lesz végig, továbbá +sok támadásos fegyverrel kezd pl. a barbár -10-es bunkója helyett, no igen, ott lehet egy kis előnyre szert tenni.
 
Tudomásom szerint semmi ilyesfajta különbség nincs. Az boldogul jobban, aki okosan fejlesztette a karakterét, hamar megtalálja a szintre jellemző tárgyakat, és a csatákban szerencséje van, és nem verik el a szörnyek.
Szerintem semmi eltérés nincs e tekintetben a fajok között.
 
Úgy értem, hogy "alsóbb" szinteken a törpe jobban "boldogul". Kevesebbszer verik el.
 
Magyarázat-túltengtem ))

Mindenesetre nem hinném, hogy alacsony szinteken (bármely szinten) bármely faj kevesebb tp-ért lépne szintet, mint a többi. Főleg, mert a játék kezdetén még számolták is a népek, hogy adott szint eléréséhez menyi kalandozás kell (amíg nem volt aréna, tp-kavics, stb, ami bekavarhatott volna).

Csak arra tudok gondolni, hogy a probléma felvetőjének karakterei elkövettek néhány zakót vagy döntetlent. Esetleg arénázik valamelyik. De akkor meg nem kérdezte volna meg valsz.

Pff. Tanácstalanság.
 
Lehet azért van mert az "alsóbb" szinteken a törpe jobban halad mint a barbár és a tünde, a barbár meg a tündénél gyorsabban.
 
he he he he he... de vicces volt
 
> "Volt már velük vesztes olyan csatád, amit nem nyertél meg?"

Lehet olyan vesztes csatád, amit megnyersz?
 
Szerintem ez nem túl valószínű.

Volt már velük vesztes olyan csatád, amit nem nyertél meg?

Az is jelenthet egy kis különbséget, hogy pár perc eltéréssel generáltad őket, és így az egyikkel már kattintottál +1-et a többihez képest, a másik majd csak 1 perc múlva kap újra lehetőséget.

Vagy nem tudom
 
Egyidőben csináltam egy barbárt egy tündért és egy törpét.

Most 6. szinten vannak. Mind a hárman. De a törp a 6. szinten belül nagyobb tapasztalattal van mint a barbár és a tündér. A barbár viszont a tündénél több tapasztalattal van. Ezért én úgy vettem észre, hogy: a törpe gyorsabban "fejlődik" mint a tündér és a barbár.
A barbár viszont gyorsabban mint a tünde. De ezt lehet, hogy csak én vettem észre? Ti nem? Ha nem próbáljátok ki és figyeljétek meg. És várom rá a válaszokat.


artick25
 
Ja, és mennyi az aranyad?
 
Úgy tudom, hogy el kéne adnod néhány felesleges cuccodat. Mert ha 20 felett van akkor nem tudsz cselekvésből gyógyulni. Egyébként hanyadik szinten van a karaktered? Mert az a 800 csp nagyoncsábítóan hangzik.

artick25
 
Ha 20 tárgynál kevesebb van, akkor lehet cselekvésből gyógyulni.
 
tényleg köszi
 
Valszeg tul sok cucc can nalad.Ha tul sok cumo van nalad, akkor nem tudsz csp-bol gyogyulni.

Elyross.
 
Nekem az lenne a kérdésem hogy én edigg mindig csak cselekvéspontért gyogyultam hogy legyen sok pénzem de most valamiért nemtok cselekvéspontért gyogyulni pedig van még 800 cselekvés ponotom de mivel sok a pénzem ezért egy fulos gyogyitás 2000be kerülne enyit pedig nem vagyok hajlandó kidobni most mi van mikor tudok ujra cselekvésért gyogyulni???
 
Valami nagy gáz van, a tombolást nem lehet használni, amint lejárna az idő hogy használhatnám, azonnal "ugrik" mint ha már elhasználtam volna, és ráadásul azt írja ki hogy 24 óra múlva használhatom, holott 6-os felfrissülésem van
 
A 60. szint a játék eddigi legszivatósabb szintje. Ott csak a tombolás vagy az aréna segít. Egyébként 4-5 kalandozásból 1 el fog futni.
A földanyás sík kivételével dől a pénz meg a tárgyak, így TK-t bármikor lehet venni.
 
  ... | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.