Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Cikkünkben felvetettük a nyomdaváltás lehetőségét. Támogatnád-e ezt, azzal a kitétellel, hogy a HKK lapok attól kezdve standard méretűek lesznek (kb. 1.5-2mm-rel kisebb szélesség és magasság)?

1.) Igen.
2.) Nem.
3.) Nem HKK-zom, csak szavazok.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Boszorkánytánc február 22.
HKK - Zanuv Tresk - Zanszilánkok Cseh HKK február 11.
A pillanat képe
Dezintegráció
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
"He-he! Csak nem porrá omlott a kis barátod? Siess összeszedni a hamut, mielőtt még elfújja a szél!" - Urgod gonoszkodásaiból
Nézz szét a galériában!
Szörnyvadászat - TF történelmi esemény
Kiadói tervek - 2020. március
XXX. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Szerverterem probléma
Nekrológ - Kerekes Kálmán emlékére

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2019
Legaktívabb fórumok és fórumozók
Termékismertető - Hatalom Kátyái - Tükördimenzió
Termékismertető - HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka

A lista folytatása...
Cikkünkben felvetettünk a nyomdaváltás lehetőségét. Támogatnád-e ezt, azzal a kitétellel, hogy a HKK lapok attól kezdve standard m (6)
Lapötletek (64367)
Kiadói tervek - 2020. március (63)
Szörnyvadászat - TF történelmi esemény (3)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (112)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28256)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
1 nekron Spóra (2020 - tóken, Zén-be)
szörny 1 szk színtelen

'repül'
P: kapsz egy passzív Spóra lapot.
Áldozd fel: célpont lényre tehetsz egy +1/+1 erősödés jelzőt.

0 / 1
 
Olga

1 Vp
Kalandozó KF Elenios

Kijátszáskor és minden előkészítő fázosodban célpont lényre rakj egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt.
K: Ha egy lény a gyűjtőbe kerül, húzz egy lapot.

"Olga, tudja mi a dolga!"
 
1 Vp Léna
kalandozó KF Elenios
alakváltó

Csábítás: 2
S, X zsz: célpont max. X költségű lény minden képességét megkapja a kör végéig, és ha a célponton volt lap vagy jelző (életjelző is), akkor közülük egyet áttehetsz Lénára.

"Léna a puszta jelenlétével képes volt megbabonázni mindenkit."

1 / 2
 
Fatty progenitor

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/ chara-din fattya [+1]

Újrahasznosítás: 2.
S: a kezedből játékba rakhatsz egy Fatty progenitort.
E: előkereshetsz a paklidból egy Fatty progenitort.


Fatty ellencsapás

1 VP 1 nekron cahar-din azonnali/reakció, éjfatty, chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan fattyad, ami nem előre kikészített lap.
Megakadályoz egy lapot, és ha akarod célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Ganüid korlátozó

2 VP (4)/3 rhatt szörny/ganüid

Idézési költségét helyettesítheted egy ganüid asztalról kézbe visszavételével.
Ellenfeled minden reakciója +1 VP.
E: a kör végéig „háló” képességet kap, a kör végén pedig húzz egy lapot vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Toborzó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf „idézés”

S nevezz meg egy gyakori tókent: minden játékos kap egyet ebből a tókenből.
K: célpont tóken lény kap 1 izom jelzőt.


Thargodan kidobóember

2 ZSZ chara-din szörny/thargodan 3/3

Kijátszásakor visszavehetsz 2 thargodant a gyűjtődből a kezedbe, de ilyen nevű lapokat ebben a körben már nem játszhatsz ki.
S dobj egy kockával: ellenfeled sebződik X ÉP-t vagy célpont max. X költségű lap a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyit dobtál
 
Megelőzés
szabálylap háló

K, dobj a kezedből 1 lapot a Semmibe, vagy semmizz ki 3-at egy gyűjtőből: megakadályoz egy reakciót.
A képesség használatának feltétele, hogy se a kezedben, se a gyűjtődben nincs reakcióként kijátszható lap (mutasd meg a kezed).

"Légy a villámnál is gyorsabb, ha egy mágus trükközni készül! - Lord Kovács"
 
K'chaa, gazdatest

7-X

szörny, éjfatty, Chara-Din

m3/m6


Élet: 1
X,a játékban lévő permanensek száma.

Sikeres kijátszásakor ellenfeled minden lapja kap egy elmúlásjelzőt.
S: Ellenfeled sebződik annyit, ahány elmúlásjelző van a lapjain, DE max 4-et, VAGY egy max. ekkora IK-ü lapja a gyüjtőbe kerül.
K: gyógyulsz 2-t.

Áramlás: 1VP: ellenfeled következő kézből kijátszott asztalon maradó lapja kap egy vírusjelzőt, majd ellenfeled minden előkészítő fázisában sérül annyit, ahány vírusjelző van a lapjain.
Ha ez a lap BÁRMILYEN módon kikerül a játékból, kapsz 2 VP-t, húzz 1 lapot, és gyógyulsz 3-at.
 
Mélytengeri teknős új

1vp 1nekron

sheran,teknős,szörny,szk, védekezésből kijátszható

Anti-mágia: 1. Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.

2/4


Teknős mágia

1zsz

sheran,teknős,azonnali,reakció,védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy nem lény lapot ha kötelék akkor lapot. Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz a kezedbe egy Teknős mágiapáncél-t.
Nem lehet eldobni Anti-mágiának.
 
Negatív szellem

1VP 1 nekron 1/3 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K ha a gyűjtődből lap kerül a semmibe: húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Jelenés: a kezedből vagy a gyűjtőből játékba rakhatsz egy Negatív létsíkot.


Ébredő istenség

2 áldozás (?)/(?) színtelen avatár

Anti mágia: 0. Csak 2 azonos színű lényt áldozhatsz a kijátszásához. Színe a feláldozott lények színe, SB-je és ÉP-je a feláldozott lények SB-jének ill. ÉP-jének összege.
Forrásra immúnis.
S: megakadályoz egy lapot.
E 1 VP: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Teknős tréfamester

2 VP 3/(3) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor kiválszthatsz egy varázslatot ellenfeled gyűjtőjéből, amit vissza kell vennie a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki.
K ha ellenfeled lapot dob a kezéből: húzz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Keselyűteknős

2 VP 3/4 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
S ha ellenfeled azonnalit vagy általánost dob anti mágiának (kivéve önmagáénak): létrejön a dobott varázslat hatása, mintha te játszottad volna ki.


Mentőakció

0 VP chara-din azonnali/reakció „ősmágia”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lényed nem áldozástól a gyűjtőbe kerülne, vagy gazdát cserélne.
A lény ehelyett visszakerül a kezedbe. Ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű ényt a kezedből és a kör végén húzz egy lapot
 
Nekron-morf

2nekron

színtelen, szörny,morf,kf,csont,

Idézési költségéből max. 1 nekront fizethetsz ellenfeled paklijából is.
Ha akarod repül.
Kijátszásakor ha van játékban vele egyező altípusú lapod, ellenfeled a paklija tetejéről 6 lapot a semmibe kell dobnia.
K: Ebben a körben háló képességet vagy rezisztenciát kap.

3m/4
 
Bankválság
szabálylap

A lapok és helyszínek idézési költségét semmilyen módon nem lehet sem módosítani, sem helyettesíteni.
S, 1 zsz: ellenfeled veszít 1 Vp-t, ha nincs neki, akkor 1 szk-t, ha az sincs, akkor 1 Ép-t.

"Mikor egyetlen napra bezárt a Fairlight Bankház, azonnal kitört a pánik."
 
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni.
 
Hagyjuk már Mr. régi Mágiasík.
 
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni.
 
Morgan átkozott ajándéka új új

2zsz

Leah, bűbáj, rezisztencia


Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani. Vedd vissza az asztalról vagy a gyűjtődből a kezedbe: célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t.
Nem lehet feláldozni.
Körönként csak egyszer vehetsz vissza morgan átkozott ajándékát.
 
Megidézett tűzszellem

2 VP (3)/1 dornodon szörny/elementál „tűz”

+3-mas tűzlehelet (ÉP-ből is).
S ha van játékban Tűz síkja, vagy a gyűjtődben min. 3 „tűz” lap: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.


Késleltetett robbanás

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t és a kör végén húzz egy lapot.
A következő tűzsebzés, amit okozol, megduplázódik.


Nyugalom (új)

0 VP raia azonnali „ősmágia”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
A következő húzás fázisodban eggyel kevesebb lapot húzol.


Vámpír grófnő

2 VP 1 nekron leah szörny/vámpír 3/3 „szárnyak”

S 6 ÉP: feltámad.
K: ha gyógyulsz, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Életivó

2 VP (2)/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Semlegesítés: semmiző forrás vagy élőholtadra kijátszott/használt reakció.
K X ÉP: célpont lény kap +X/+X-et a kör végéig (csak 2. körtől, és X max. 5).
 
1 Vp 1 szk 2 nekron Rémségek kicsiny boltja
helyszín színtelen

Kijátszásakor kapsz 3 különböző gyakori tóken lapot mindenképp passzívan.
S: egy általad választott, max. 2 idézési költségű előre kikészített lapból kapsz még egyet.

"Csak mondd ki titkos vágyad, és itt teljesül."
 
Gaddar ultimátuma új

2 vp +2 reagáni azonnali

Húzz egy lapot!
Ellenfeled nem játszhat ki lapot ebben a körben és te szétoszthatsz 3 jelzőt az alábbiak közül: elmúlás, dermesztés, álom, méreg.
Áramlás: 3vp

Béklyó új

1vp bűbáj

Húzz egy lapot!
Nem lehet rá reagálni. Nézd meg ellenfeled kezét majd nevezz meg belőle egy lapot. Ilyen lapot nem lehet kijátszani.
Áramlás: 3 vp
 
1 mana 1 zsz 1 nekron Elmefagyasztó yeti (új)
Leah szörny yeti hideg
+1 reagálni

Kijátszásakor minden lény és játékos sebződik 3 ÉP-t. Ha ettől a gyűjtőbe kerül egy lény, tégy játékba egy Yaurri jégtalizmán lapot.
Kötelék: áldozd fel: célpont lény sebződik 8 ÉP-t.

4/4



1 vp Fagyos szellő
Leah azonnal yeti hideg

Ellenfeled minden lapja kap 1 dermesztésjelzőt VAGY egy játékban levő fix költségű hideg lapod aktiválást kívánó képessége létrejön.
Jelenés: 1 zsz ossz el 2 dermesztésjelzőt a játékban lévő lapok közt.
 
2zsz Angyalok sóhaja
azonnali Raia
Célpont permanens a Semmibe kerül VAGY a játékból minden általad választott jelző (életjelző is) kikerül a játékból
ÉS kapsz eggyel több Kisebb angyalt mint ahány jelző vagy lap így kikerült (de max. 4-et).

----------

Xvp A visszatérés hírnöke
kalandozó KF Rhatt
próféta
Semlegesítés: lap
X a semlegesített lap költsége, ha nem semlegesítésként játszod ki, akkor 1.
J: Ha egy permanens az asztalról a gyűjtőbe kerül, a kör végén vegyél vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe

X/X

----------

X+1zsz Zanzásítás
általános Dor nodon
Kijátszási feltétele, hogy megmutass egy lényt a kezedből. X a mutatott lény idézési költsége.
Rakd a mutatott lényt a kezedből a játékba mintha kijátszottad volna.
Jelenés: 2zsz: kör végén húzz 1 lapot
 
A mágia felszabadítása

Dornodon 2 vp azonnali életkioltó

Kijátszásakor elveszted összes varázspontod. Célpont lény vagy játékos sebződik annyit amennyit vesztettél(játékosba max 9) és húzz egy lapot.
Dobd el a kezedből a semmibe: célpont követő vagy szabálylap ebben a körben nem fejti ki hatását.
 
2vp Ozorindumi mágia (új)
azonnali ősmágia +2vp rá reagálni Dornodon
Kapsz 6 vp-t VAGY húzz 1 lapot és gyógyulsz 9 ÉP-t.

----------

1vp, 1zsz Mérhuana (új)
kalandozó ősmágia KF Tharr
mutáns
Bármikor amikor lapot húznál, a húzott lap helyett választhatsz az alábbiak közül:
vegyél vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe; ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot; a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.

1/4

----------

1szk, 1 nekron Ilgarathi védőháló (új)
tárgy +1 rá reagálni, kincs Fairlight
Kijátszásakor húzz 1 lapot!
Tárgyaid rezisztenciát kapnak és +1vp rájuk reagálni.
Jelenés: kapsz 1 szk-t.
 
A sárkány kincse új

2 szk

Fairlight, tárgy,+1 reagálni rá,horgony

Az idézési költséget a 2. körödtől kezdve helyettesítheted 6 ÉP feláldozásával. Az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. (P): kapsz 2 Szk-t, 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és a következő húzási fázisodban 1el több lapot húzol. Ezt a képességet csak a saját körödben használhatod, és körönként csak egyszer. Rakd 4 lapodat a gyűjtődből a Semmibe: A sárkány kincse aktivizálódik.
Kompenzáció: Húzz egy lapot!
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerülne ehelyett a semmibe kerül.
 
Tokozó rakshallion (új)
követő
hordaparancsnok

A játékot 3 lappal kezded. Ha játékba kerül egy lény, tegyél rá 1 álomjelzőt. A lapok csakúgyaktivizalódhatnak, ha gazdájuk elkölt 1 Vp-t.
K: Célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik.
Jelenés: E: 1 nekron: az ellenfél minden lénye kap 1-1 állomjelzőt.
 
1vp Ditanoh, a bajnok (új)
kalandozó KF Raia
mutáns
Kijátszásakor mutasd meg a te vagy ellenfeled paklijának 5 lapját, és rakd Ditanoh alá.
K: rakj 1 lapot ezek közül a Semmibe, majd ha nincs köztük egyforma húzz 1 lapot!
Ha Ditanoh kikerül a játékból, e lapok a gyűjtőbe kerülnek.

3/4

----------

0vp Nyomorult gyűjtögetés (új)
általános Elenios
vízió
Az első körben nem játszhatod ki.
Sikeres kijátszása után rakd a Semmibe!
Kapsz hárommal több VP-t, mint amennyiért kijátszottad, vagy vegyél vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe.

----------

Xzsz Elnyelés (új)
azonnali Raia
X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha ellenfeled lapot dobatna veled, ehelyett dobd el a kezedből a Semmibe: húzz 1 lapot, vagy kapsz 1 Kisebb angyalt.
 
1vp Virág (új)
kalandozó Sheran
mutáns
K, Ha sebzést okoz célpont lap visszakerül tulajdonosa kezébe.
Halálsikoly: Újrahasznosítás: 2 vagy húzz 1 lapot!

Repül
3/[1]

----------

0vp Végső mentsvár (új)
azonnali Fairlight
Reakcióként is kijátszhatod
Kör végén húzz 1 lapot!
Célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ha a célpontja a kör végén a gyűjtőben van, visszakerül tulajdonosa kezébe.

----------

1vp Hyass, a degenerált (új)
kalandozó horgony, KF Chara-din
xenó, mutáns
Kijátszásakor áldozd fel X lapod és válassz X különböző képességet ezek közül:
ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot; kapsz 1 VP-t; célpont lapra rakj 3 dermesztésjelzőt; a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol

1/1
 
A csúnyaság tagadása

1vp 1 nekron

azonnali,reakció, thargodan, chara-din, védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy lényt, ha kötelék akkor lapot.
Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz egy aktív Mhorg vagy Chara-din fattya lapot.
 
Hax'n Pax'n

2zsz

Charadin,Thargodan,szörny,szk,kf,repül

K: Ha nem te kezdted a játékot, akkor játékba rakhatod a kezedből.
S: Ha lapot húzol és az egy thargodan,akkor ha feláldozol 3 max. ÉP-t ingyen kijátszhatod ebben a körben.
Ha akarod minden thargodan aktívan jön játékba.

4/5
 
1vp Kiütéses negátor (új)
szörny 1szk, idézés, háló színtelen
Nem foglal helyet az őrposztban
Forrásra immunis
Kijátszásakor az őrposztba kerül, onnan kimozgatni nem lehet. Nem működnek a játékban lévő lapok speciális képességei.
Jelenés: kör végén húzz 1 lapot.
Repül
1/5

----------

1vp Gyógyító sámán (új)
kalandozó védekezés, háló, horgony KF Sheran
mutáns
Kijátszásakor keress elő egy lapot a paklidból
K: célpont lény gyógyul egyel többet mint ahány Sheran lapod van játékban, de max 4-et.
0/1

----------

Sohcora
követő
hordaparanc snok
A játékot 4 lappal, 1 ÉP-vel (max. ÉP-d nem változik) és 2 Ősi pillér jelzővel kezded (színtelen 0/4-es építmény, nem lehet feláldozni, másolni, passzivizálni, Halálsikoly: gyógyulsz 4 ÉP-t).
Amíg Ősi pillér jelző van játékban, az ellenfél semmilyen módon nem tud megsebezni téged.
S: 0vp: kapsz egy Ősi pillér jelzőt (csak az első 3 körödben)
 
1 zsz Unimorfizálás
bűbáj színtelen

Morfjaid kijátszásakor választhatsz nekik bármilyen (nem csak lény-) altípust. Ha egy szabály vagy lap bármilyen altípusra hivatkozik, akkor a pakliban, gyűjtőben vagy kézben levő morfjaidnak választhatod ezt az altípust is.
Jelenés: 1 zsz: keress ki egy morfot a paklidból.
 
A mágikus védelem talán már sok.
A többi oké. A lap képe is szvsz rendben van nagyon.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.