Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

Mikor lenne a legjobb a jövő évi Nemzetit tartani, melyik hónapban tudod legkönnyebben a péntek-szombat-vasárnap trióra szabaddá tenni magad?

1.) Az augusztus a legjobb.
2.) Legyen inkább szeptember.
3.) Legyen inkább október. (Október 23. péntekre esik.)
4.) Mindegyiket egyformán könnyen vagy nehezen tudom megoldani.
5.) Nem szoktam a HKK Nemzetire kijutni.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka július 20.
Hatalom Kártyái - Élőholt invázió június 22.
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
Hagyományos verseny - 2019. szeptember 21.
Morf invázió - Statisztika 3.
XXIII. HKK Nemzeti Bajnokság – 1. nap
XXIII. HKK Nemzeti Bajnokság

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Pajzshasználat IV. (556. tudati képesség)
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
[HKK Piac] UR lapok (10478)
Lapötletek (64204)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9403)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28170)
Versenyhirdető (1711)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3165)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Sárkányfalu

1vp 1csont 1 nekron

helyszín

Sárkányaid idézési költsége 1el kevesebb de nem mehet így 1VP alá. Sárkányaidra reagálni és hatni +1vp. Ellenfeleid nem nyerhetnek ki SZK-t sárkányaidból.
[S]: Kapsz egy Wyvern lapot.



Sárkány ikrek

1zsz

Leah,sárkány,szörny,élőhalott, (nincs benne csont és nem repül), +1 reagálni rá

Feltámad.
Sikeres kijátszása után kapsz max. 2db 1vp idézési költségű gyakori sárkányt (Használj előre kikészített lapot.) majd a Sárkány ikrek a semmibe kerül.

0/1



Magyar Mennydörgő

3-X vp

szörny,sárkány,csont,repül,elenios,ősmágia

X annyi ahány köteléket mutatsz kijátszásakor de max. 2.
Élet:1
Kijátszásakor kapsz X Wyvern lapot.
K: Áldozz fel egy Wyvern-t: megakadályoz egy lapot.
Jelenés: vegyél vissza egy sárkányt a gyűjtődből a kezedbe, kivéve Magyar Mennydörgőt.

X/5
 
Alvilági kanonok

1 VP 1 nekron 2/2 szörny/nekromanta KF

S: feltámad.
S: dobj a paklidból egy nem vízió és nem reakció varázslatot a gyűjtőbe.
E áldozd fel: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Lassú manó

2 VP 3/1 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
A 2 VP és 3 VP költségű lapokat kivéve minden lap +1 VP.
Halálsikoly: ellenfeled következő lapja +2 VP.


Fatty nőstény (új)

2 VP 1/4 chara-din szörny/chara-din fattya

K: kijátszásakor és ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Fatty áldozat

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Ha feláldozod egy chara-din lapod képességének költségeként: kapsz 1 VP-t és a kör végén rakd a gyűjtődből aktívan a tartalékodba.


Koporsókereskedő

1 VP 1/1 leah szörny/nekromanta, vámpír „élőholt”

K ha egy lény az asztalról vagy egy játékos kezéből a gyűjtőbe kerül: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Jelenés 1 VP 2 ÉP: előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy leah tárgyat.
 
Bűbájvédelem (új)
1 vp, Elenios, bűbáj

Ha a bűbájvédelem aktív, akkor ezen kívül egyik bűbájod sem lehet célpontja ellenfél forrásának. Emellett az ellenfél forrása bűbájt nem dobathat a kezedből.
 
Eretnekség terjedése
Színtelen, 1 VP, Bűbáj

S: Kapsz egy eretnek lapot aktívan a tartalékodba.
Ha bármikor 10 színtelen lap lesz játékban megnyerted a játékot.

Eretnek (tóken)
0 vp, színtelen kalandozó 0/2

P: Kapsz egy passzív Eretnek lapot a tartalékodba, s egy célpont lap színe színtelen lesz.

Hátrány: Nem változhat át másik tókenné.
 
Portyázó főnixornodon/1vp/szörny/főnix/tűz/háló/+1reagálni rá 2/1 repül
Kötelék:kap 1izomjelzőt.Kijátszása után nézd meg az ellenfél kezét Vagy pakliját és nevezz meg egy lapot.Amíg ez a főnix játékban van semmi kép sem lehet a megnevezett lapot kijátszani.Időleges hatás 2:Forrásra immunis. Halálsikoly:huzz egy lapot
 
3-X VP. Kreator merenyloje
Szorny. 1 SzK. Vedekezes. Chara-din
2/2

Semlegesites: max X id koltsegu lap.
X annyi ahany kovetovel es szabalylappal jatsszik az ellenfeled osszesen.
Majd a paklidbol tegyel a semmibe X-1 Kreator merenylojet a semmibe.

Aramlas: Huzz egy lapot vagy celpont leny sebzodik X-et.
 
1 zsz A vérvonal megtisztítása
általános színtelen

Mostantól a játék végéig semmilyen kötelék feltétel nem teljesíthető (beleértve a forrásra immunis lapok kötelékét is).
Áramlás és Jelenés: keress ki egy altípus nélküli lapot a paklidból.
 
Az egyetlen igaz próféta

Követő
epikus

Kedvelt lap: Próféta.
S: A következő prófétád 1VPvel olcsóbb (de min. 1.) VAGY egy prófétád [J] képességét kétszer
használhatod, ha már használtad vissza kapja azt .

[J]: Egy prófétád idézési költségéből minden egyes VP-t helyettesíthetsz 1 nekronnal (Csak a 2. körtől.).
Egy lapra egyszer használhatod a követőd képességét.



Unortodox hírnök

1vp

Rhatt,próféta,+1 reagálni rá,repül,védekezésből kijátszható

Semlegesítés: X+1 költségű lap.
X max. annyi ahány próféta van játékban.
J: Kapsz X Az alvilág hírnökét.


Az alvilág hírnöke [TÓKEN]

0vp

Chara-din,próféta

J: Célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul fele annyit mint ahány prófétád van játékban(felfelé kerekíts).
 
Üdv. Köszönöm az észrevételt.

Komplementer lovas (javítva)

2 VP (3)/3 leah szörny/lovas [+1] KF

Csak lovassal lehet olcsóbbítani.
Ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
"Kötelék": Semlegesítés: lap. Ilyenkor előkereshetsz egy lapot, aminek a színe és a típusa is különbözik a semlegesített lapétól.
 
Az a lovas tul lett tolva picit. Het torzs mellett kapasbol a jatek legerosebb kantere.
 
Komplementer lovas

2 VP (3)/3 leah szörny/lovas [+1] KF

Ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Semlegesítés: lap. Ilyenkor előkereshetsz egy lapot, aminek a színe és a típusa is különbözik a semlegesített lapétól.


Az alvilág fájdalma

1 VP leah azonnali/vízió

Dobj a paklid tetejéről annyi lapot a gyűjtőbe, amennyit ebben a körben sebződtél (de max 4-et)
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.


Xenó rezonátor

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „horgony”

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
K: ha kijátszol a kezedből egy xenót, azonnal visszaküldhetsz egy célpont lapot a tulajdonosa kezébe.


Villámgyors xenó

1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó

Nem lehet semlegesíteni. Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
E ha játékba hozol egy lényt: kapsz 1 VP-t vagy húzhatsz 1 lapot.
Hátrány: nem játszhatod ki az ellenfél körében.


Ork tűzsámán

1 VP 2/2 dornodon szörny/ork „tűz” „szárnyak” „KF”

Anti mágia: 1 (de dornodon lapot nem lehet neki dobni).
K, ha a kezedből, vagy a gyűjtődből dornodon lap kerül a semmibe: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 3 ÉP-t.
 
Lávafolyam ÚJ

3ZSZ

Dornodon,általános,tűz,életkioltó+2 reagálni rá

Ha kijátszásakor van a gyűjtődben legalább 3 tűz lap, semmilyen forrás immunitás nem működik ellene. Minden lény és bűbáj vagy minden tárgy és épület a gyűjtőbe kerül, vagy célpont játékos sebződik 8 ÉP-t.
Ha nem került ettől a gyűjtőbe forrás immúnis lap húzz 1 lapot!
 
Mocsár

Szabálylap

Minden játékos két ragacsos iszap polip jelzővel kezdi a játékot.

... hatalmas csápok tekeredtek az eltévedt womathra, ami már teljesen elkészült az erejével. Halk morrgás hallatszott és szépen lassan előmászott Tarimász a csúf
 
 
Mardakor helytartó

követő

Nem húzol miatta kevesebb lapot.
J, dobj a kezedből egy olyan lapot a Semmibe, aminek a nevében szerepel a "mardakor" szó: gyógyulsz 2 ÉP-t vagy Semmizés: 1.

"A mardakor taktikusok távollétükben helytartóikra bízták a meghódított területek irányítását."
 
Vérsárkány;2vp1nekron/szörny/sárkány/dornodon/tűz/idézés/védekezés 2/1 repül.2-es tűzlehellet. Semlegesìt jó jellemű lap Vagy kijátszásakkor egy ilyen jellemű lényt a gyűjtőbe küldhetsz. K2; ha valaki kijátszik egy lapot célpont lény vagy játekos sebződik 1et. Jelenés:rakj célpont gyűjtőből max 3lapot a semmibe.
 
Proteinsólyom (új)

1 VP 2/2 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszhatod lényre tett bűbájként. Ekkor: húzz egy lapot, a lény kap +2/+2-t és egy élet jelzőt.
Jelenés: gyógyulsz 6 ÉP-t.


Proteinpöffeteg (új)

2 VP 3/3 sheran szörny 1 SZK „szárnyak”

Kijátszhatod lényre tett bűbájként is. Ekkor: húzz egy lapot, a lény kap +3/+3-mat, 3 ÉP-s büntetést és egy izom jelzőt.
Jelenés: gyógyulsz 9 ÉP-t.


Proteinféreg (új)

1 VP 1/1 raia szörny/féreg

S ha bűbáj kerül rá: húzz egy lapot és kapsz 1 VP-t.
Kijátszhatod lényre tett bűbájként is. Ekkor: húzz egy lapot és a lény kap +1/+1-et.
Jelenés: gyógyulsz 3 ÉP-t és kapsz egy féreg jelzőt (1/1 raia szörny/féreg).


Xenó szipolyozó

2 VP 2/1 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
S: a gyűjtődből egy xenót rakj „bűbáj lapra” lapként a xenó szipolyozóra. A xenó szipolyozó megkapja az így rárakott xenók állandó és automatikus képességeit (kivéve a kijátszáskoriakat) és kap annyi plusz sebzést ill. ÉP-t amennyi a rátett xenók alap sebzése/ÉP-je.


Alvilági uzsorás

1 VP 1 nekron leah szörny/nekromanta KF „szárnyak”

Élet: 1. Nem cserélhet gazdát.
S: ellenfeled kap 1 VP-t és a következő előkészítő fázisa végén veszít 2 VP-t.
S: ellenfeled húz egy lapot (hátrány) és a következő húzás fázisa végén eldob 2 lapot a kezéből.
 
Morgan mocsara új

1vp

Leah,bűbáj,ősmàgia

Ha a paklidból a gyűjtőbe kerülne 1zsz ért a kezedbe veheted.
Kijátszásakor mindenki és minden játékos a saját előkészítő fázisában a paklija tetejéről x lapot a gyűjtőbe vagy a semmibe dob (te döntöd el ki hova). X annyi ahány lap van az adott játékos kezében. Amíg ellenfelednek 3 vagy több lap van a kezében Morgan mocsara rezisztenciát kap.
 
A villám dala

1 vp

Kijátszásakor, akkor is ha megfogják, kérés ki 3 elektromos lapot a paklidból.

Idézet : AC DC,, thunder"
 
Mekk Úr lak!

2zsz

Színtelen, építmény, szentély, +1 reagálni rá,rezisztencia

Az ellenfél körében semlegesítés: lap.
A saját körödben semlegesítés: forrás.
Ha feláldozod 2 lapáldozásnak számít!
Jelenés: 2nekron: húzz 1 lapot!
2sp
 
Gonosz farkas

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, és ha ez a permanens ősmágiás volt, akkor kapsz 1 VP-t vagy húzhatsz 1 lapot.
„Duplakötelék”: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.


Elszabadult farkas

1 VP 1 nekron 1/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

A 2. körtől, sikeres kijátszása után (feltámadáskor nem) kap annyi izom jelzőt, ahány vérfarkasod van a semmiben (de max 3-mat).
Feltámad.


Vérfarkas protektor

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad. Minden vérfarkasod kap +2 ÉP-t.
Áldozd fel vagy dobd a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy újrahasznosítást vagy egy semmiző forrást.


Trükkös farkas

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Semlegesítés: gyógyító forrás (feltámadáskor nem), és ellenfeled sebződik annyit, amennyit a forrás gyógyított volna.
Feltámad. Minden vérfarkasod kap +1 sebzést.


Ki a régivel

1 VP elenios általános/vízió

Sebződsz 2 ÉP-t és dobj egy lapot e kezedből a semmibe, majd keress elő a paklidból egy lapot, ami újabb kiadású, mint a dobott lap (a lapra írt évszámot nézd).
„Jöjjön az új!”
 
Gnik-osh kontrollátor
2 nekron
Szörny moa
1 szk

AM: 0 vagy 1
Kötelék: rezisztencia
K: 1 zsz, áldozd fel egy nekronos lapod: megakadályoz egy max 2-es IK-ű lapot.

1/3
 
Üveggolyó

1nekron
Tárgy, Fókuszkristály,Rhatt, kincs,+1reagálni rá

Blokkolás:2
Semlegesítés:lap
Minden fókuszkristályod idézési költsége VP vagy SZK helyett lehet nekron.
P: Célpont játékos sebződik vagy gyógyul annyit ahány fókuszkristályod van játékban de max. 3-at.



Kristályszilánk

?szk
Tárgy,fókuszkristály,Rhatt


Amikor kijátszod, válassz egy fix idézési költségű Fókuszkristályt a kezedből, a játékból vagy valamelyik gyűjtőből (ez nem számít célzásnak). Minden tekintetben úgy kell tekinteni, hogy ezt a Fókuszkristályt játszod ki, és amíg játékban van, ennek a Fókuszkristálynak számít.



A hallucináció szépsége

1vp

Általános,vízió,Elenios

Ellenfelednek dobnia kell egy kockával!
Gyógyulsz annyit és dobj annyi lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe amennyit ellenfeled dobott.
Ha ellenfeled két egymást követő dobásának összege legalább 11 akkor A hallucináció szépsége a gyűjtőből azonnal a semmibe kerül. Ha gyűjtőben van ellenfeled forrása +2VPbe kerül ha hatni akar A halucináció szépségére.
 
Idéző fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

S: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy a kezedből játékba rakhatsz egy max. 2 fix költségű fattyat.
E áldozd fel 2 lényed: előkereshetsz egy lapot.


Fatty takarító

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Újrahasznosítás: 3.
Kap annyi izom jelzőt, ahány fattyat újrahasznosítottál vele.
„Duplakötelék”: [+1] és kijátszásakor aktivizálódik.


Fürge fatty

1 VP 0/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Semlegesítés: max X+1 költségű lap, ahol X annyi, ahány Chara-din fattyad van játékban.
Áldozd fel: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Fattyak trükkje

chara-din azonnali/reakció, chara-din fattya

Megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Ha a gyűjtődben van és ellenfeled sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: visszaveheted a kezedbe (egy körben egyet).


Nekronfatty

2 nekron 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

K 1 nekron: ha rajta kívül legalább 2 chara-din fattyad van kátékban, vagy legalább 4 a gyűjtődben: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
 
javított változatok


Quwarg ősrobbanás ÚJ

1vp

Azonnali, quwarg, reakció, Dornodon,ősmágia,védekezésből kijátszható

Ha van játékban Quwargod idézési költsége 0 és nem módosítható. Akkor is kijátszhatod ha van játékban
Quwarg ősmágus.
Megakadályoz egy lapot.
Kompenzáció: Kapsz 3 Nyomorult quwargot.



Quwarg nekromanta

1zsz

szörny, quwarg, rezisztecia, horgony, Leah,csont,védekezésből kijátszható.

Ha Qwikreksonal játszol kijátszása után aktivizálhatod.
Lénnyel nem lehet rá reagálni. Az ellenfél körében forrásra immúnis.
[S]: Kapsz egy élőholt quwarg-ot.
[K]: 1zsz: Áldozz fel 1 egy másik quwargot: Megakadályoz egy forrást.

0/4mágikus



Quwariklész

2zsz
Szörny,quwarg,dornodon,+1 reagálni rá,csont

Semlegesítés: Nem Bufa és nem színtelen max. 2 idézési költségű lap.
[S]: Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből a semmibe , te pedig kapsz annyi Nyomorult quwarg-ot amennyi a lap idézési költsége volt de min. 1-et.
[K]: Reakció: Ha Quwariklész kikerülne a játékból (kivéve áldozástól, akár ütési fázisban is) áldozd fel: célpont quwargok között eloszthatsz 3 izomjelzőt.

4mágikus/2


Quwarg keltető ÚJ

1ZSZ

építmény,quwarg,dornodon, rezisztencia,háló,védekezésből kijátszható

Semlegesítés: 0 idézési költségű nem quwarg lap.
Ha passzív a keltető akkor forrás immunitást kap, ami csak passzívan fejti ki hatását.
[K2]: Ha kijátszol egy quwargot a kezedből azonnal kapsz egy Nyomorult quwarg-ot.
[K2]: Ha sikeresen kijátszol egy quwargot a kezedből, aktivizálhatsz egy quwargot és célpont játékos sebződik vagy gyógyul max. 2-t.

5mágikus SP
 
A kőszívű ember

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF „háló”

Élet: 1.
Kompenzáció: ellenfeled következő köre egy cselekvés után véget ér.
K: célpont permanensre tehetsz egy kővéválás jelzőt (ha egy lapon ilyen jelző van, azt nem lehet feláldozni, nem lehet az aktiválást kívánó képességeit használni, ha lény, akkor nem támadhat és nem mozoghat a csere fázisban).


Tüskevár

1 építő 5SP sheran építmény „szárnyak”

A kör végén húzz egy lapot.
Büntetés: 4 ÉP.
Ha egy lényed vagy épületed sebződik, ellenfeled is sebződik ugyanannyit.


Alanori utcagyerek

0 VP leah kalandozó/ember 1/1 KF „ősmágia”

Kijátszása körének végén előkereshetsz egy Alanori utcagyereket a paklidból.
Jelenés: visszavehetsz e gyűjtődből a kezedbe egy Alanori utcagyereket.


Légy rossz mindhalálig

1 VP 1 nekron chara-din általános [+1]

Kapsz 3 VP-t (2. körtől) és húzz egy lapot most, egyet a kör végén.
Hátrányok: a játék végéig csak leah, dornodon, chara-din és szantelen lapokat játszhatsz ki a kezedből. Egyszínű és Jellemek harca versenyeken tiltott.


Aranyember

2 ZSZ 2/1 fairlight kalandozó/ember, gólem KF „kincs”

Ellenfeled minden lapja +1 ZSZ.
S 1 VP: kapsz 2 SZK-t.
E 1 SZK: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot.
 
Ficánka

Követő,Epikus,életkioltó

Kedvelt lap: Szirén.
S: A következő sziréned 1vp-el olcsóbb.
E: Kijátszhatsz egy szirént a kezedből mintha a te köröd lenne.





Atlantis
2VP, 1SZK, 1nekron

Helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)
A Csábítás képességgel bármilyen asztalon maradó permanenst el lehet lopni, nem csak lényt.
S: áldozz fel egy Szirén lánykát: Keress ki egy min. 2es IKjú szirént a paklidból.




Tritón
4-X VP

Avatár,Szirén,Háló,KF,Elenios


Csábítás: X
X annyi ahány szirén van játékban és/vagy gyűjtőben. (max.3)
Minden sziréned IK-ja 1el kevesebb de nem mehet így 1 alá.
Ha nem csábított akkor a jelző rátétele helyett kikereszhetsz egy helyszínt a paklidból.
E: Kapsz egy passzív szirén lánykát. (csábítás képessége létrejön.)

3+X/2+X mágikus/mágikus




Kagylókürt
1szk

Tárgy,szirén,KF,háló,elenios


Kijátszhatod nem KF tárgyként is. Szirénre ingyen rakhatod.
Semlegesítés:Nem lény lap és ha a megakadályozott lap permanens volt akkor kapsz egy ugyanolyan jelzőt az asztalra. (Kijátszáskori képességek létrejönnek.)
Ha nem semlegesítésként játszod ki hordozója kap +2/+2-t és a csábítás képessége mégegyszer létrejön.
 
Manaapadás (új)
Semelyik játékos nem kap vp-t az előkészítő fázisának első szakaszában.
Semelyik játékos nem kaphat semmilyen módon vp-t a játék során, kivéve szabálylappal.
Minden játékos a játék elején kap 8 VP-t. A kapcsolódó hatások szempontjából ez nem számít VP-t adó hatásnak.
 
Manaapadás (új)
Szabálylap
Minden játékos max VP-je a játék elején 8. Ez az érték a játék során nem változhat meg. Ez a szabálylap KIKAPCSOLHATÓ a Ködszellem által.
 
Manaapadás (új)
Szabálylap
Minden játékos max VP-je a játék elején 8.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.