Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - 11. kiadás július 18.
Alfa pakli – Vérfarkasok április 24.
Alfa pakli – Ősi sárkányok április 24.
A pillanat képe
Csókmágia
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
"Amikor már minden veszni látszik, erőt kell venni undorodon és a végső megoldáshoz folyamodni..." - intelmek a fiatal Dorka számára a boszorkányiskolában.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2020.07.14. - 2020.07.24.
Előrendelhető a HKK Alappakli 11. kiadása + Akció!
Tervezett lapmódosítások a honlapon - 2020
Kódbeváltás - változások
XXXI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (141492)
2020. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó (11)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6922)
Előrendelhető a HKK Alappakli 11. kiadása + Akció! (39)
M.A.G.U.S. kártyák eladók (105)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28281)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
X+2zsz Féltő gondviselés
általános Sheran
Kijátszási feltétele, hogy megmutass egy lényt a kezedből. X a mutatott lény idézési költsége.
Rakj egy lényt a kezedből a játékba mintha kijátszottad volna a következő képességgel:
"Ha kikerül a játékból, keress ki 1 ugyanilyen lapot a paklidból"

----------

0vp Dalos pacsirta
szörny 1szk, +1 rá reagálni Raia
griff
Kijátszásakor a következő lapodra +1vp reagálni, és ha ez egy varázslat 1vp-vel olcsóbb lesz.
Jelenés: kör végén húzz 1 lapot.

Repül
1/1

----------

2vp, 1 nekron Árnyéktolvaj
szörny élőholt, köd Leah
kísértet
Kötelék: életkioltó
K: 1zsz: Célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Jelenés: 3zsz: Ellophatsz egy célpont permanenst.

0/3
 
Veszett vad

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Feltámad.
Ha kijátszására nem költöttél nekront, vagy a nekronnak 4-nél kevesebb lapot dobtál: kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a semmibe.
S ha ellenfelednek van permanense játékban: húzz egy lapot, ha nincs akkor sebződik 2 ÉP-t.



A bujaság démona

2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan „rezisztens”

Idézési költségéből minden áldozást helyettesíthetsz 1-1 áldozós költségű lap kézből vagy gyűjtőből semmibe dobásával.
K 3 ZSZ: kapsz egy Démon porontyot (előre kikészített lapot).


A kevélység démona

2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan [+1]

A kijátszásához feláldozott áldozós költségű lapok gyűjtő helyett visszakerülnek kézbe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha ellenfeled 1 vagy 0 költségű lapot húz vagy keres, minden ilyen húzott/keresett lapja után sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.


Az írigység démona

2 áldozás (3)/(3) dornodon szörny/thargodan

Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked: kijátszásához áldozhatod ellenfeled permanenseit is.
K ha ellenfelednek több ÉP-je van, mint neked: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 ZSZ: ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: el kell dobnia egy lapot.
 
4 VP Avariancia

általános [+2] színtelen

Idézési költségéből helyettesíthetsz 1, 2 vagy 3 VP-t 1, 2 vagy 3 nekronnal. Ha nincs a Semmidben 0 költségű lap, húzz egy lapot! Ha nincs 1 költségű, akkor is húzz egyet; ha nincs 2 költségű, akkor is húzz egyet; ha nincs 3 költségű, akkor is húzz egyet!
Gyógyulsz annyit, ahány lapot húztál, és az Avariancia a Semmibe kerül.
 
2zsz, 1 nekron Ifrít
szörny 1szk, tűz, KF, idézés Raia
dzsinn
Kijátszásakor ellenfeled és minden lénye sebződik 4-et,
VAGY 2zsz: a következő képességet kapja: K: Ellenfeled és minden lénye sebződik 4-et.

1/5

----------

3zsz Az elfek bölcsessége
általános +1 rá reagálni Sheran
elf
Nézd meg a paklid felső 6 lapját, majd rakd vissza általad választott sorrendben a paklid tetejére.
A következő húzás fázisodban kettővel több lapot húzol.

----------

1zsz, 2 nekron Kőbe zárt kard
tárgy kincs Raia
S: tégy a Kőbe zárt kardra 1 elmúlásjelzőt: célpont permanens a Semmibe kerül.
+1 zszért KF tárgyként is kijátszhatod, ekkor minden lényed kap 1 élet- vagy 1 izomjelzőt.
 
Az árnyak ura

2 VP 1/3 leah kalandozó/nekromanta „KF”

Kijátszásakor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled kijátszik egy lapot, azonnal kapsz egy Árny jelzőt (0/1-es leah szörny, képessége: „Áldoz fel: célpont lapod visszakerül a kezedbe. Ezt a képességet reakcióként is használhatod”).


Mithril fókuszsárkány

2 VP 3/2 színtelen szörny/sárkány

Ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked: ingyen kijátszhatod.
S célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha ezután ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: húzz egy lapot!


Manó dragonyos

2 VP 3/3 bufa szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
K ha lapot dobsz a kezedből: célpont manóra tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.
Jelenés: megakadályoz egy manóra kijátszott/használ reakciót.


Manó fegyverhordozó

2 VP bufa szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Ha bármilyen okból eldobod a kezedből: előkereshetsz a paklidból egy másik Manó fegyverhordozót (egy körben egyet kereshetsz így elő).



Varázsmag

1 ZSZ sheran szörny 1 SZK

Zanszilánk költség fizetésénél 2 áldozásnak számít.
Ha a kezedből vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz a kezedbe egy Varázsborsót, Varázstököt vagy Varázsbabot.
 
2vp Eszkimanó
szörny 1szk, hideg, KF Leah
yeti, manó
Költségéből 2vp-t helyettesíthetsz egy 2-es vagy 3-as költségű lap Semmibe dobásával.
Kijátszásakor eloszthatsz célpont lapok között annyi dermesztésjelzőt, ahány lényed van a Semmidben (de max. 5-öt).
Ha egy lapon lévő dermesztésjelzők száma eléri a lap idézési költségét, akkor a gyűjtőbe kerül.
Repül
1/4

----------

1vp, 1 nekron Felhőtáncos
kalandozó KF, háló, köd Rhatt
kobudera
Élet:1
Ha sebzést okoz, célpont lényed visszaveheted a kezedbe.
Ha a visszavett lény fix idézési költségű volt, a kör végéig ingyen kijátszhatod.
Repül
[4]/2

----------

1zsz, 2 nekron Minionoszaurusz
szörny 1szk, horgony Sheran
dinó
Kézből kijátszásakor kapsz még 2 Minionoszaurusz lapot, majd tégy mindegyikre 1 izomjelzőt.
A harci fázisban a gazdája lényei is támadhatják.
Nem foglal helyet az őrposztban.
Repül
1/1
 
Levélvágó burástya

2 ZSZ 2/2 elenios szörny/burástya

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor a kezedből játékba rakhatsz egy fix költségű burástyát, majd kapsz eggyel kevesebb Burástya kölyköt, mint az így játékba rakott lény idézési költsége.


Fekete burástya

2 ZSZ 4/3 elenios szörny/burástya

Egy körben egyszer játszatsz ki a kezedből Fekete burástyát sikeresen.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy burástyát, vagy bármennyi Burástya kölyköt.
Áramlás: kapsz egy aktív Burástya kölyköt.


Burástya kitinszintetizátor

3 ZSZ 3/3 elenios szörny/burástya [+1]

Kijátszásakor előkereshetsz egy burástyát a paklidból.
S 1 ZSZ: minden burástyád kap annyi izom jelzőt, ahány jelző van rajta.
Jelenés 1 VP: kapsz egy Burástya kölyköt.


Xenó őskirálynő

4 ZSZ (5)/4 chara-din szörny/xenó

Kijátszási feltétele, hogy gyűjtőbe küldj egy xenót, vagy egy bűbájt.
S: ellenfeled eldob egy lapot VAGY kapsz egy Xenó parazitát.
K: ha egy forrás hatna egy xenóra, dönthetsz úgy hogy helyette egy általad választott másik xenóra hasson.


Másvilág

színtelen helyszín 1 VP 1 SZK 1 nekron

A saját körödben, körönként kétszer használhatsz jelenést. A jelenés, képesség használatához a semmibe rakás helyett pakliba kell visszakeverned a lapot.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy jelenés képességgel rendelkező lapot.
 
4 zsz Pusztító mameluk (új)
szörny 1 szk KF Chara-din
Thargodan

Kijátszásakor az ellenfél minden követője és szabálylapja megszűnik.
S2, 1 zsz: aktivizálhatod egy lényedet.
Dobd el a kezedből a Semmibe: az ellenfél semmilyen követője és szabálylapja nem működik ebben a körben.

flavour maradjon

(4) / 5

3 Vp Bűvös spórák (új)
általános életkioltó idézés Elenios
vízió

Költségéből minden Vp-t helyettesíthetsz 1-1 lap Semmibe dobásával. Célpont permanenst ellopod, és a kör végén húzz eggyel kevesebb lapot, mint amennyit a kijátszásakor eldobtál.
Ha a gyűjtőből játszod ki, sikeres kijátszása után mindenképp a Semmibe kerül.

2 Vp Óriáslajhár (új)
szörny 3 szk reakciódrágítás +3 Sheran

Ha passzív, minden varázslat, ha aktív, minden reakció +3 Vp-be kerül.
Nem cserélhet gazdát.
Halálsikoly: húzz egy lapot!

5 / 5

0 Vp Visszafogott fejlődés
bűbáj rezisztencia Sheran

Ha az ellenfélnek több lapja van játékban, mint neked, akkor nem játszhat ki lapot a kezéből.
Hátrányok: bármelyik játékos passzivizálhatja, egy lapja feláldozásával. Ha a köröd végén több lapod van játékban, mint az ellenfélnek, fel kell áldoznod.
 
1 nekron Szárnysegéd
szörny 1 szk Raia
griff, főnix

'repül'
Griffjeidet és főnixeidet (már a Szárnysegédet is) közvetlenül az őrposztba is kijátszhatod, és ott nem foglalnak helyet.
Ép-je mindig annyi, ahány griffed és főnixed van játékban.

2 / X
 
2vp, 1 nekron Nergaim Lapotloposz
kalandozó KF Chara-din
ember, mutáns
Kijátszásakor ellophatsz egy célpont permanenst.
Jelenés: ellenfeled eldob 1 véletlenszerű lapot.
Ha ez egy asztalon maradó lap, játékba kerül a te oldaladon.

[4]/1

----------

Ugura, a fény gyermeke
követő
hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
Ha ellenfeled kijátszik vagy használ egy reakciót azonnal rakj rá 1 fényjelzőt
K3, végy le róla X fényjelzőt: a következő lapod kijátszására nem lehet reagálni X-nél kisebb alap költségű lappal vagy annak képességével.
Hátrány: Ha kijátszol vagy használsz egy reakciót azonnal vegyél le róla 1 fényjelzőt.

----------

3zsz Az elmúlás szárnyasa
szörny ősmágia, tűz, horgony Raia
főnix, pegazus
Nem lehet rá reagálni 0 alap idézési költségű lappal vagy annak képességével.
Semmizés: 4
Kijátszásakor eloszthatsz célpont lapok között annyi elmúlásjelzőt ahány lény van célpont játékos Semmijében (de max. 10-et).
Repül
5/3
 
Ikka Rep'l, a klónozó
követő
hordaparancsnok

A játékot 3 lappal kezded, és tégy rá 2 replika jelzőt.
S, mikor sikeresen kijátszol egy asztalon maradó lapot, levehetsz róla 1 replika jelzőt: a kijátszott lapnak létrejön a másolata (használj jelzőt).
J, áldozz fel 12 max. Ép-t: tegyél rá 1 replika jelzőt.
 
Hegyvidéki pegazus

2 VP 2/2 tharr szörny/pegazus „szárnyak” [+1]

Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor mutass meg X különböző színű pegazust a kezedből: kap X izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).


Síkvidéki pegazus

2 VP 2/2 rhatt szörny/pegazus „szárnyak”

S 1 ZSZ: kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).
S áldozd fel egy pegazusod: megakadályoz egy lapot, amelynek színe megegyezik a feláldozott lapéval.


Átkristályosított fókuszsárkány

2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány [+1] „szárnyak”

„Harci képesség”: ha ellenfele lény, akkor a gyűjtőbe kerül, és a gazdája sebződik annyit, amennyi a sebzése volt.
Halálsikoly: minden lény a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled kezéből eldobathatsz egy általad választott lényt.


Kapzsi fókuszsárkány

2 ZSZ (3)/3 fairlight szörny/sárkány „kincs” „szárnyak”

Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden SZK-ját és te kapsz annyit, amennyit elveszített.
E 1 ZSZ: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Halálsikoly: ha elköltesz 1 SZK-t, gyűjtő helyett visszakerül a kezedbe.


Mételysárkány

3 VP 4/4 leah szörny/sárkány

3-mas mérgezés. Kijátszásakor minden lény, vagy ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt.
K: célpont lény, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül és a Mételysárkány a kör végéig megkapja a lény minden képességét és hátrányát.
 
Sötét hadtáp

1 VP chara-din bűbáj „ősmágia”

K: rakj játékba a gyűjtődből, vagy a kezedből egy lényt, aminek nincs képessége, és ha ez egy chara-din lény volt, akkor ellenfeled eldob egy lapot.


Krabbernádó

1 VP leah azonnali „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy passzív Csattogó krabbert.
„Kötelék”: Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátjába.


Krabber mágus

1 VP 1/2 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy krabber nem lény lapot.
Ellenfeled minden lapja játékba kerülése után kap egy dermesztés jelzőt.


Újrajátszás

1 VP 1 nekron chara-din azonnali „ősmágia”

Áldozd fel és rakd a semmibe egy max 2 költségű lényed: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy, a feláldozottal azonos nevű lényt.
Ha ellenfelednek több lapja van játékban, vagy a kezében mint neked: akkor reakcióként is kijátszhatod.
 
Teknős taktikus

2 VP 3/2 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapo(ka)t húz: meg kell mutatnia a húzott lapokat, és minden varázslat után sebződik 2 ÉP-t.
Áldozd fel és nevezz meg egy lapot: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki ilyen nevű lapot a kezéből.


Csapásmérő teknős

2 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapot dob a kezéből: sebződik 2 ÉP-t, a Csapásmérő teknős pedig kap egy izom jelzőt.
K: ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott varázslatot a gyűjtőből a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki a kezéből.


Kannibál xenomorf

1 VP 0/1 chara-din szörny/xenó

Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozz fel egy xenót (akárkiét): a Kannibál xenomorf kap egy izom jelzőt vagy ellenfeled eldob egy lapot.


A harcos elhívatása

1 VP színtelen azonnali

Ellenfeled körében, a csere fázis után játszhatod ki.
Rakj játékba a kezedből vagy a gyűjtődből egy max 4 költségű kalandozót. Ellenfelednek ezt a kalandozót muszáj támadnia ebben a körben, ha tudja. Az így kijátszott kalandozó a következő képességet kapja: „Ha megöl egy lényt, a kör végén húzz egy lapot!”.


Takaida

2 VP sheran kalandozó/ember KF

Kijátszásakor eldobhatsz egy lapot a gyűjtőbe: ekkor előkereshetsz 2 különböző nevű sheran lényt.
Minden lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot!”
 
Háát, azért lássuk be, hogy ez kb. egy felturbózott molluszk. Hogy ha nem a saját paklijába rakjuk, még akkor is nagyon undorító körönkénti fix laphúzás, vagy a kánterelő tárgyakat beáldozni. + a legfőbb követős setupok alapja is lenne. Kötelező lenne szüntetni, de viszont nem tudom mit tudna kezdeni ezzel kf pakli 4 lap esetén.

Jaaa, és erdővel nagyon broken lenne első körtől már ütni
 
A Zarknod kovácsának felújítására egy másik megoldás:

Zarknod kovácsa (új)
követő

Megszüntetés: 14 Ép
KF tárgyaid költségét helyettesítheted 1 Vp-vel.
S: kapsz egy aktív kovácsinas jelzőt (1/1-es, színtelen törpe kalandozó).
K, áldozd fel egy kovácsinasodat vagy tárgyadat: húzz egy lapot.
 
zarknod kovácsa (új)

követő, epikus

Kedvelt lap: kf tárgy
s: a következő kf tárgyad idézési költségét helyettesítheted 1 vp elköltésével.
Kf tárgyaidat kijátszhatod sima tárgyként is, ilyenkor a hordozóra vonatkozó hatások nem érvényesülnek.



A buták akarata

szabálylap

Minden lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: 1 vp, vagy egy lap húzása kör végén. Egy körben maximum kétszer sülhet ki egy játékosnál a kompezáció.
J: tegyél egy nem varázslat lapot a gyüjtőből a semmibe: a következő reakció idézési költsége 1vp-val drágább (csak. az ellenfél 2. körétől).
 
Zuppé bűbája

2 VP bufa bűbáj „horgony”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
S: a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2 vagy 3 költségű lényt, de a következő hátrányt kapja: „ha kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül”.
Jelenés: a kör végén húzz egy lapot!


Varn Banett szolgája

3 VP 1/1 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manód asztalról kézbe visszavételével.
Kijátszásakor kap annyi izom, jelzőt, ahány manód van a semmiben.
Halálsikoly: húzz egy lapot!


Gyógyító manó

2 VP 1/1 raia szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Ha legfeljebb 5 ÉP-d van: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor te vagy célpont lény gyógyul, vagy sebződik annyi ÉP-t amennyi a semmiben lévő manóid összsebzése.


Száműzött xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust majd válassz egy véletlenszerű lapot ellenfeled kezéből, és ha az a megnevezett típusú lap, akkor ellenfelednek a lapot a semmibe kell dobnia, és a paklijából minden ilyen nevű lap a semmibe kerül, egyébként a kiválasztott lap a gyűjtőbe kerül.
S: ellenfeled veszít 1 VP-t.
 
Visszacsatoló fatty

1 VP 1nekron 2/2 chara-in szörny/chara-in fattya

S mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled játékba hozott egy lényt: sebződik kétszer annyit, mint a lény sebzése.
Kijátszásakor kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Vérdémon

2 áldozás (3)/3 dornodon szörny

+3-mas tűzlehelet.
Ha nincs permanensed játékban, vagy csak áldozós költségű permanensed van játékban: kijátszásához ellenfeled lapjait is áldozhatod.
Jelenés 2 nekron: előkereshetsz a paklidból egy Vérdémont.


Védelmező fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha van fattyad az őrposztban: kijátszhatod az ellenfél körében a támadók kijelölése után: ekkor minden támadónak kijelölt lényt vissza kell keverni a pakliba.
S 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy fattyat (kivéve védelmező fattyat).


Fatty sorozó

1 VP 1 nekron 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 VP: játékba rakhatsz legfeljebb 2 fix max 3-mas költségű fattyat a kezedből aktívan, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe”.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


A praglonc áldása

1 VP fairlight általános

Dobj egy lapot a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból két, a dobottal azonos nevű lapot.
 
elkészítettem néhány Hőskorszakos lap friss verzióját

1 nekron Bölcsesség
bűbáj színtelen

Húzz egy lapot.
Minden kalandozód +1/+1-et kap.
Késleltetett hatás: 2: kapsz egy Bölcsesség lapot.
Halálsikoly: tegyél egy kalandozódra egy izomjelzőt.

flavour maradhat

1 Vp Csupasz izom
bűbáj Tharr

Húzz egy lapot.
Azok a KF lényeid, amelyeken nincs semmilyen rátett lap vagy jelző, +2/+2-őt kapnak.
Ha 'bűbáj lényre' lapként játszod ki, akkor emellett a célpont lényre tegyél 2 izomjelzőt.

1 Vp Meddőség
bűbáj ősmágia Dornodon

Nem lehet rá lény kijátszásával reagálni.
Nem lehet lényt kijátszani.
Hátrány: ha megkísérelsz kijátszani egy lényt, annak az lesz a kijátszási feltétele, hogy a Meddőséget fel kell áldoznod.

0 Vp Azonnali bűbáj
azonnali Leah

Kijátszásakor válassz: a kör végéig bármikor kijátszhatsz bűbájt, amikor azonnalit játszhatnál ki VAGY keress ki egy bűbájt, és azt ingyen játékba teheted.
Kompenzáció: húzz egy lapot.
 
Vlagyimir kétszöge

1 VP színtelen bűbáj

Ellenfeled minden nem lény lapja +1 ZSZ.
E: kijátszhatsz a kezedből egy lényt az idézési költség kifizetésével.
S áldozd fel ezt a lapod és egy lényed: húzz 2 lapot!


Acél fókuszsárkány

1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

Követő nem drágíthatja.
Semlegesítés: reakció.
Halálsikoly: kapsz 1 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot! Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, akkor mindkettőt megkapod.


Négydimenziós ganüid

2 VP 4/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor mutass meg X (max 4) Ganüid ifjoncot a kezedből, majd tégy rá 4 dimenziójelzőt.
K végy le róla egy dimenziójelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy húzz egy lapot a kör végén.


Mobius

3 VP (5)/4 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor dobj X (max 3) ganüidet a semmibe: ellenfelednek el kell dobnia X lapot, Mobius pedig kap X izom jelzőt.
K ha ellenfelednek kevesebb lap van a kezében, mint neked: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Sebesült dohratog

1 VP 1/1 sheran szörny

Kijátszásakor 6 ÉP árán előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 1 költségű sheran bűbájt.
K, ha sebződsz: gyógyulsz 2 ÉP-t
 
Pislákoló lámpás

1zsz

tárgy, dzsinn, kincs ikon, [+1] (reakciódrágítás), Rhatt

Anti-mágia: 0
Kijátszásakor tégy rá egy jelzőt, és minden előkészítő fázisodban végy le róla egyet!
[K], ha kijátszol egy tárgyat vagy dzsinnt, tegyél rá egy jelzőt!
Ha van rajta jelző: [K], célpont lap passzivizálódik vagy aktivizálódik.
Ha nincs rajta jelző: [S], kapsz egy szk-t, VAGY a következő tárgyad vagy dzsinned [+1]-et kap
Áldozd fel: kör végén húzz annyi lapot, ahány jelző van rajta (de max. 2-t)!
 
X Vp Karantén
általános Sheran

X+1 célpont lényre tegyél egy-egy álom- és dermesztésjelzőt. Ha költsége legalább 3 Vp, akkor +2 reakciódrágítást kap.
K, mutasd meg a kezedből: célpont lényre tegyél 1 álomjelzőt.
Dobd el a Semmibe: húzz egy lapot.

"Maradj otthon!"
 
1 nekron Spóra (2020 - tóken, Zén-be)
szörny 1 szk színtelen

'repül'
P: kapsz egy passzív Spóra lapot.
Áldozd fel: célpont lényre tehetsz egy +1/+1 erősödés jelzőt.

0 / 1
 
Olga

1 Vp
Kalandozó KF Elenios

Kijátszáskor és minden előkészítő fázosodban célpont lényre rakj egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt.
K: Ha egy lény a gyűjtőbe kerül, húzz egy lapot.

"Olga, tudja mi a dolga!"
 
1 Vp Léna
kalandozó KF Elenios
alakváltó

Csábítás: 2
S, X zsz: célpont max. X költségű lény minden képességét megkapja a kör végéig, és ha a célponton volt lap vagy jelző (életjelző is), akkor közülük egyet áttehetsz Lénára.

"Léna a puszta jelenlétével képes volt megbabonázni mindenkit."

1 / 2
 
Fatty progenitor

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/ chara-din fattya [+1]

Újrahasznosítás: 2.
S: a kezedből játékba rakhatsz egy Fatty progenitort.
E: előkereshetsz a paklidból egy Fatty progenitort.


Fatty ellencsapás

1 VP 1 nekron cahar-din azonnali/reakció, éjfatty, chara-din fattya

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan fattyad, ami nem előre kikészített lap.
Megakadályoz egy lapot, és ha akarod célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Ganüid korlátozó

2 VP (4)/3 rhatt szörny/ganüid

Idézési költségét helyettesítheted egy ganüid asztalról kézbe visszavételével.
Ellenfeled minden reakciója +1 VP.
E: a kör végéig „háló” képességet kap, a kör végén pedig húzz egy lapot vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Toborzó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf „idézés”

S nevezz meg egy gyakori tókent: minden játékos kap egyet ebből a tókenből.
K: célpont tóken lény kap 1 izom jelzőt.


Thargodan kidobóember

2 ZSZ chara-din szörny/thargodan 3/3

Kijátszásakor visszavehetsz 2 thargodant a gyűjtődből a kezedbe, de ilyen nevű lapokat ebben a körben már nem játszhatsz ki.
S dobj egy kockával: ellenfeled sebződik X ÉP-t vagy célpont max. X költségű lap a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyit dobtál
 
Megelőzés
szabálylap háló

K, dobj a kezedből 1 lapot a Semmibe, vagy semmizz ki 3-at egy gyűjtőből: megakadályoz egy reakciót.
A képesség használatának feltétele, hogy se a kezedben, se a gyűjtődben nincs reakcióként kijátszható lap (mutasd meg a kezed).

"Légy a villámnál is gyorsabb, ha egy mágus trükközni készül! - Lord Kovács"
 
K'chaa, gazdatest

7-X

szörny, éjfatty, Chara-Din

m3/m6


Élet: 1
X,a játékban lévő permanensek száma.

Sikeres kijátszásakor ellenfeled minden lapja kap egy elmúlásjelzőt.
S: Ellenfeled sebződik annyit, ahány elmúlásjelző van a lapjain, DE max 4-et, VAGY egy max. ekkora IK-ü lapja a gyüjtőbe kerül.
K: gyógyulsz 2-t.

Áramlás: 1VP: ellenfeled következő kézből kijátszott asztalon maradó lapja kap egy vírusjelzőt, majd ellenfeled minden előkészítő fázisában sérül annyit, ahány vírusjelző van a lapjain.
Ha ez a lap BÁRMILYEN módon kikerül a játékból, kapsz 2 VP-t, húzz 1 lapot, és gyógyulsz 3-at.
 
Mélytengeri teknős új

1vp 1nekron

sheran,teknős,szörny,szk, védekezésből kijátszható

Anti-mágia: 1. Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.

2/4


Teknős mágia

1zsz

sheran,teknős,azonnali,reakció,védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy nem lény lapot ha kötelék akkor lapot. Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz a kezedbe egy Teknős mágiapáncél-t.
Nem lehet eldobni Anti-mágiának.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.