Meg 0-ert is gyenge lenne. De az otlet nem feltetlenul elvetendo. |
hát.... szerintem nem kell még egy trafó, annál erősebb lap meg végkép nem, sőt! én utálnák úgy játszani, hogy az ellen kezd és egyből nyer, mer ezzel simán lehet |
Az Agynyuzonak jobban utana kene nezni, mert igy gyengenek tunik. Az addig ok, hogy leutni nem nagyon lehet. Azonban nem repul, igy egy teljes kore van az ellenfelnek, hogy csinaljon vele vmit. Ha meg nem tud, akkor meg mindig megteheti, hogy visszavonul, hisz 1 sebzessel nem lehet nagy karokat okozni.
A gyulolet demona majdnem OK, azonban az utcso sora biztos, hogy nem az. Kap egy rubintos aurat es ut milliot. |
Nem rossz...de hány használható alakváltó van Melkonon kívül? Az a lap meg inkább a többiek gyümölcse, én csak tovább gondoltam... XD |
Mesteri alakváltás
Azonnali
Tharr
Ahány alakváltód van játékban az ellenfél annyi lénye kerül passzívan a varázslat kijátszójához.
Gondoltam alakváltókhoz úgy sincsenek varázslatok, ezért gondoltam nem lenne rossz, ha sima alakváltós paklit is lehetne csinállni, varázslatokkal. |
Nagyon egyedi, hogy őszinte legyek. Van egy galetkis paklim, ezt a lapot kivállóan tudnám alkalmazni benne. Gratulálok nagyon király! |
Kezdünk létrehozni valami egyedit
Khraulon
6 vp
mutáns galetki
2/3
Ha megüt egy lényt, akkor eldobhatsz a kezedböl egy lapot:ilyenkor megkapja a lény képességét.
P, 1vp, dobj 1 lapot a kezedből: célpont lap elveszti összes képességét, ő pedig megkapja őket.(ez körönként 1x)
Hátrány: ha 1nél több testrész van rajta, minden egyes testész után dobnod kell a kezedből 1 lapot az előkészítő fázisban.
"Cheotox?Nagyot nézett amikor halálvarázsoltam..." |
A Zan hatalma
szabálylap
Nem kapsz külön ÉP-t Vp-t SZk-t, hanem simán Zan pontjaid vannak.20 Zan pontról kezdessz, és az előkészítő fázisban úgy kapod a zan pontokat, mintha VP-t kapnál.Ezek a Zan pontok egyszerre az ÉP-d a VP-d és az SZK-d.Ha zan pontjaid 1 alá csökkennek, elvesztetted a játékot.Emellet nem használhatsz követőt.A zan pontoknak nincsen max. korlátja.
Ez 1 UR szabálylap ) |
éjfattyba valóban nem az ideális, de másba azért nem rossz
ez igaz, ha nem a hátrányát veszed el, egyből meghal (bár ha életet adsz neki, akkor az nem menti meg? - igaz, akkor meg minek azt adni, ha úgyis leesik róla a jelző?)
na jó, valóban nem egy túl táp, benéztem a hátrányát |
szerintem annyira nem jó, mivel jóval több lapja kell, hogy legyen az ellenfélnek (3 az elég sok versenyen)
persze anélkül meg túl brutál lenne, szürkézek, húzok 5 lapot (hiszen azonnal húzat a szövege szerint), szinte biztos, hogy nyerek
deviancia: lehet, hogy egyszínű börtönben elférne, persze csak olyan pakli ellen, ami lerúnáz és sokat húz |
Hát ez az, elég nehéz kicsinálni.Szerintem jobb mint az eddigi ilyen lapok (pl. Főbigyusz) Meglepetés lenne, nem de bár? |
Sztem annyira nem rossz...
Bár az én szavam nem sokat ér... |
a második tetszik. kifejezetten jó. (igaz, a regeneráció + mánia / bérmunka kombó kicsinálja=)) |
Na jó, lenne itt 1 újabb ötlet.
BG-sek biztos ismerik a Mind Flayer nevű gonosz dögöt.Íme...:
Agynyúzó
6vp
mutáns torszülött 2szk
M1/3
Ha megüt 1 lényt, az kap 1 agyszívott jelzőt, és kiválaszthatod a lénynek 1 képességét, ami nem fog működni.Ha az agyszívott jelzők száme = vagy nagyobb mint a lény képességeinek a száma, a lény a gyüjtőbe kerül.Olyan lény nem tudja megsebezni, amelnyek képességeinek leírása 5 vagy kevesebb sor.
Ha tetszik, akkor szerintem csak a kezdet
Íme még 1:
A gyűlölet Démona
Dornodon szörny
8 vp
4/1
Repül
Csak úgy kerülhet ki a játékból, ha gyógyítják.
Ha ép-csökkenéstől kerülne ki a játékból, ehelyett tégy rá egy +1 sebzést jelentő jelzőt.Más jelző nem kerülhet rá |
ne nevezzük át.
felejtsük el.=) |
mondjuk meglepő fordulatra. |
a meglepi előnye c. lap már létezik. |
Isteni igazságtételt, elnézést!! |
Talán egy jó, hangsúlyozom ULTRA lenne. Úgyis ráfér egy ilyen a mezőnyre. Az utóbbi 8 ur-ből csak az isteni közbeavatkozást lehet használni. Most mondhatjátok, hogy jó a deviancia, de hol használjátok? |
akkor így:
A meglepetés előnye
Bufa azonnali
8-x
kijátszási feltétele, hogy ÉP-d maximum 5 legyen, és ellenfelednek legalább 3al több lapja legyen játékban, mint neked. X annyi, amennyivel kevesebb az ÉP-d, mint 5. sikeres kijátszása után választhatsz: kapsz 15 vp-t, vagy húzol 5 lapot, vagy az ellenfélnek annyi lapja kerül a gyűjtőbe, amennyivel több lapja van, mint neked, vagy gyógyulsz 15 ÉP-t, vagy az ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több lapja van játékban mint neked, *3, vagy sebződik annyit, amennyi az asztalon lévő lények alap sebzésének összege. Nem lehet rá reakcióforrást használni. |
Ha logikusan veszed végig, akkor rájössz, hogy úgy van értelme, hogy X amennyivel kevesebb ép-d, mint 5,de szerintem nagy a költsége, mert a halál közel nem biztos, hogy lesz 6-7 manád erre. |
Hát, pedig azért elég lényeges momentum a lény szempontjából Úgy viszont már nem durva. Én inkább megvárom a 3. kört és zangrozizok. |
Most Goblinnak is valaszolok.
Az igaz, hogy lejon a masodik korben, de ha nem a hatranyat marod le, akkor meg is hal a 3.-ban. Mivel koronkent csak egy kepesseget adhatsz neki, ezert kell vagy 3 kor, mire normalis leny lesz belole. Addigra pedig mar egy Vervortexszel is nyertel volna. Igaz, azt alairom, hogy lefelejtettem azt, hogy egy kepesseget csak egyszer adhatsz neki, de igazandibol ez csak az eletnel jon ki.
Szereny velemenyem szerint ez a lap gyenge, mert a masodik korben lejon 2+1 VP-ert, nem repul es csak 2-vel el. |
eddig az volt a bajod, hogy a sokért nagy/nagy lényeket le lehet hozni olcsón is
ezt kiküszöbölve alapból olcsón jön egy nagy/nagy lény
gondolj bele, második körben lejön egy 5/2-es lény 1-es élettel, aztán az ellenfél paklijától függően következő körben vagy célozhatatlan lesz vagy mágikus védelmet kap |
és ha még a hátrányát is elveszíti, akkor meg nagyondurva. 5/2, mágikus védelem miatt szinte lehetetlen leütni, csak 2 vp, varázslattal nem célozhatod, ha meg valahogy mégis meghal akkor csak lekapsz 1 életjelzőt, ráadásul a második körben kijön, az 1 vp-ből meg elveszíti a hátrányt. |
szerintem körönként 1 vp-ért plusz 1 életjelző, az azért nagyon durva. a minden körben áldozás(szerintem) nagyon nagy hátrány. ha megtanulja a mágikus védelmet, meg körönként pakolod életjelzővel, akkor lényegében 1 elpusztíthatatlan lényed van(szerintem). |
MZ/X lapotleten felbuzdulva eszembe otlott vmi erdekesnek tuno:
2 VP Zabolatlan ivadek
ejfatty lila
5/2
1 VP: orokre megtanul egy kepesseget a kovetkezok kozul, vagy elveszit egyet a hatranyai kozul:
magikus vedelem, kap egy eletjelzot, nem lehet forras celpontja. Ezt a kepesseget csak a sajat korodben hasznalhatod, koronkent csak egyszer.
Hatrany: Minden elokeszito fazisodban fel kell aldoznod egy lenyedet. Nem mehet be az orposztba.
4 VP MZ/X
galetki Tudos
Minden elokeszito fazisodban valasz ki egy lenyt. Ennek a lenynek az egyik kepesseget megtanulja. Vagy valaszthatod az egyiket az alabbiak kozul: 1-es regeneracio, 1-es mergezes, lathatatlansag latasa, magikus tamadas, immunitas a direkt sebzo harci kepessegekre.
0/3 |
Így meg a túl durva verzió jön létre, nem?
Ez így nem játék, hogy mielőtt az ellen odaszagolna a játékhoz és már vesztett is, a fanatisták csinálják csak így. |
hát az isteni igazságtételben is sok dolog közül tudsz választani, az is ritkának túl erős lenne, meg tiedet húzásra használnák, mert vp-re ott a zangrozi, a többinek meg nincs sok értelme | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|