A Jégoszlop varázslat a jégmágia csúcsa. Elmondásakor irtózatos hideg keletkezik a célpont körül, egy bizonyos sugarú környezetében szinte a szó szoros értelmében megfagy a levegő.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
Az esély lenne az, hogy hány dobás volt a fejlődés százalékra? Ha igen, hogy lehet, hogy ugyanaz a szörny - esetemben pl. a bn'oxrad - esetén ezek különböznek? A képlet erre nem igazán ad magyarázatot.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bn'oxrad esszencia. 91367 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
illetve:
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bn'oxrad esszencia. 91367 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 0%}
A közelharci fegyverre még hiányzik, és az sem látszik, hogy hányszor dobott a program. Meg lehet ezeket is oldani?
A kiíratást támogatom.
Egyébként biztos ilyen a képlet? Sosem láttam 30+ fegyverszakit 2%nál többet fejlődni csak jobbkezes harctól. Pedig 8*50% esetén illett volna párszor 2%nál többet fejlődnie.
Igy van, ha szaki-15 csak a 14-nél alacsonyabb szintü szörnyeknél érvényesül, és a keleti dupla fejlődés az ott nyilvánul meg, hogy a 17+ szintű szörnyeknél dupla annyiszor dobunk. Ha akarjátok, a lőfegyver fejlődés mintájára a közelharc fegyverekre is kiiratom a csaták végén, hogy mennyit és hogyan fejlődött. És igen, alakváltóknak van egy 0.9-es szorzó, mondjuk ha végigszámoljátok, ez a kerekitések miatt nem feltétlenül érvényesül mindig.
A bonyolitás egyik oka az volt, hogy nincsenek törtszámok, mindig egész számhoz kerekitünk osztásnál (lefelé), és a fejlődésre csak egy 1-100-as skála áll rendelkezésre.
Az egész doksi nekem is hasznos volt, most csináljuk a webes tf-et, átnézzük, hogy lehet ezt nagyon leegyszerüsiteni úgy, hogy ugyanazt csinálja továbbra is nagyjából.
"Alapesetben a fegyver fejlődés ennek a TIZEDE. De ha a fegyver szakértelem > 22, akkor a dolog bonyolódik. Csak esély van a fejlődésre, a következő képlet szerint:
Amennyi ez a fenti, 10-zel osztott érték, annyiszor dobunk a kockával. Minden alkalommal van 1% fejlődés, ha
39. szaki felett 25% eséllyel
35. felett 33% eséllyel
30 fölött 50% eséllyel "
Tehat 30-36 kozott 0-2 %-ig fejleszthet egy csata.
Szerintem nem így működik a fejlődés. A 30-36-os szúrófegyveremet egyszer sem láttam 2%-nál többet fejlődni egy csatában, pedig a nekem 0-8% között is nőhetne még 36os szinten is (troll + 10es gyors fejlődés). Az a 2x-es szorzó a végén nagyon gyanús.
"Ezenfelül a fegyver szakértelem csak akkor fejlődik, ha a fegyver szakértelem mínusz a szörny szintje kisebb, mint 15, VAGY a szörny szintje nagyobb, mint 13."
Micsoda legendás dologra nem derült fény!!! :-)
Volt pár számomra meglepő benne- alakváltóknak nem csak az egyéb képességei mennek lassabban egy szint talatt?
És aszint-15ös korlát is bizonyitottan nem létezik.