Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
Örömhírem van a kocsmákat kedvelő kártyások számára.
A mai naptól kezdve a Serpa café (Bp. VI. ker. Zichy Jenő utca 4.) 20% KEDVEZMÉNYT ad azon vendégeinek akik fizetés előtt felmutatnak egy HKK kártya lapot. Ez a kedvezmény csak 18. életévüket betöltött személyekre vonatkozik és más akciókkal nem adódik össze.
Facebook: Serpa Café
Aki nem hiszi próbálja ki..;)
Szeretnék érdeklődni,hogy lesz-e bármiféle döntés a kitiltott,de egy verseny erejéig teszt jelleggel visszaengedett lapokról(régi mágia sík és sárkány kincse).Továbbá érdeklődnék, hogy mit gondoltok nem-e kicsit idejét múlt a lélekgyűjtőn lévő korlát.Régen ugye 2 lap kellett a semmizéséhez,de most 3 kell.Sztem a jelenlegi környezetben nem lenne már annyira bivaly erős egy olyan erőforrás ami körönként tud +1 manát és lapot adni ráadásul ezért korlátozottan(főleg,hogy lassan minden pakliba alap a semmizés a jelenlegi metagame miatt)
ez volt a 2. paklim a sárkány kincsés dekk. Irgalmatlan erős volt akkor, tény lassabb is volt a játék.
Valahogy nem kellett amúgy azon izgulni, hogy iylen értelmezésbeli problémák vetődnek fel, mert mindeki az alkotók akarata szerint használta, tehát passzívan lehetett aktivizálni a 4 lappal, amit senki sem kérdőjelezett meg és használtak is.
Illetve jó kombináció volt kisebb zannal és duplikátummal is másolva, majd kürttel aktivizálva.
szóval remélem mindeki a régi használat fényében fog eme kultikus lapra tekinteni.
Ha ma adnák ki ezt a lapot, odaírnák. Ez egy régi kártya, aminek a szövegén már nem fognak változtatni, legfeljebb kijön majd egy faq, hogy a kiemelt szövegrész hátrány, az utolsó képessége pedig passzívan működik. Szerintem.
Épp, hogy nem. Az a "képessége", hogy az előkészítő fázisban nem aktiválódik, egyértelműen hátrányos a gazdájára nézve, ezért ez nem speciális képesség, hanem hátrány, ami passzívan is kifejti hatását. Az utolsó képessége viszont speciális képesség, ami alapértelmezés szerint passzívan nem működik. Szóval, értem én, hogy mire gondoltak a készítők, de ez a tárgy azt tudja, hogy kiteszed, és amíg valami más forrással nem aktiváld, addig ott fexik passzívan az asztalon. Szerintem.
Nekem is ez lett volna az 1. kérdésem, de én is csak a kieg kis papírján tudtam megnézni.
Am az írja: "Idézési költsége nem csökkenhet semmilyen módon sem 1 alá."
Nagyon drága...2. kör manaduplázol (inkább Trafó, de maradjunk egy gyak lapnál), kirakod és jönnek a 2 manás cantrip csodák, Apróval, Ősi legendákkal karöltve és kikaptál. Jobban megnézve ez lehet tényleg durva lesz. Ezért kell Cselvetéssel és Talbot szavával játszani .
A quwarg deck ugyanúgy nyer "bruttó" 7 manából bármi ellen fájdalom szépsége mellett. Így a mágiasík ellen szívás lesz kikapni egy-egy versenyen, de összességében nem hiszem, hogy divatot teremtene.
Szerintem 2 VP-ert vannak huzasok, VP-termelesek (igy 1-2 dragabb lap is beferhet), visszavevesek, stb. - nem tudnam most pontosan leirni, de erzem a 'kezemben a pakli, 20 VP-n vagyok'-ot - belecounterelni is nehez
Mert nullára olcsóbbít és a kirakásának a körében nyerni tudsz vagy akkora előnyre szert tenni, hogy az behozhatatlan. Pl végtelen formázás + cselvetés vagy időugrás vagy az a Timera lap amitől te kapod meg az ellenfél varázspontját a köv körben... 1-2 VP-ből lockot teszel az ellenfélre és reagálni sem tud rád mert drágítja a helyszín.
Meg gondolom sok értelmesebb lap is van ami kettővel kevesebbért nagyot szól de nem jut eszembe