| Hát, üdvözletem mindenkinek! Sajnos, elég keveset sikerült játszanom. /A 3. fordulóm szakadt félbe a teszt vége miatt, így még 1000 energiát sem sikerült elköltenem./ Azért pár vélemény:
Kinézet: lehetne használni frame-ket is, pl. hogy ne keljen a parancs-menüsort minden alkalommal letölteni. Vagy a kis térképet, ha egyszer nem mozgott a karakter. Ezenkívül a karakterlap minden letöltéskor lejött, teljesen feleslegesen, mert majdnem minden lényeges adat a kis térkép alatt is ott volt. Csak a fejlesztési pont hiányzott onnan.
Életerő: nekem nagyon hülyén jön ki, hogy levertek a 140 Hp-és karimról mondjuk 5-öt a két kör alatt, mire ész nélkül menekülni kezdett. Ezenkívül gyógyítás szakértelem nélkül is majdnem elég volt a teljes fordulóra. /A második fordulóban rakásra gyűjtöttem a gyógynövényt, de csak egy gogyót etettem meg a karival./ Persze, lehet, hogy ez sokat változik magasabb szinten, de jobban örülnék olyan harcrendszernek, ahol már egyetlen /nagyobb/ csatában a maxHp akár felét is el lehet veszíteni...
Élelem: jelenlegi felállás: egy forduló -40% jóllakottság, gondok 50%-tól, egy adag kaja +50% jóllakottság. Ezt úgy módosítanám, hogy gondok 60%-tól, a kaja +20%-ot ad. Ezt még abban az esetben is jónak tartom, ha az éhezés a felhasznált energiától függ. /10 energia= 1% jóllakottság./ Ehhez kapcsolódóan Koplalás szakértelem, ami a gondot okozó jóllakottság szintjét tudja módosítani.
Futás: ezt csak a szakértelmek között olvastam, de ha elég magasra fejleszti valaki, akkor 0 energiával közlekedhet minden tereptípuson? |
| |