| | | | Fórum - Törp utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| Törp (előzmény: Black Lady 2166.) | 2006.02.12. 10:02 |
| | | Nincs funkiciója.. nem ér semmit 
Nekem is lenne 1 kérdésem: 74. szinten találtam 1 csillogó bigyót amin az van, h keresd meg az 5 elveszett tojást.. megvannak a tojások, van 9 ilyen bigyóm, de nem tom, h ezután mit kell csinálni.. lehet, h mégis itt jön szerepbe a tűzgyémánt? |
| | | | |
| | | | A helyi templom vezetője epikus küldetést bíz rád. A Felsőbb Szférák síkján valami nagyon gonosz dolog történt, egy sötét erő sok-sok angyalt rontott meg. A te feladatot, hogy rendet rakjál. A főpap megnyitja számodra az interdimenzionális kaput.dögszagú avatár
Na.. kemény események.. az az avatár már a dimenziókapuban rámtámadt, így nincsenek események :> |
| | | | |
| | | | Lenne 1 kérdésem, ha volt akkor mindenkitől bocs
68on van egy olyan kő a neve: óriási tűzgyémánt. A leírásban csak a tárgy nevét és a vételi árat írja ki. Valaki tudja, h ez a kő mire jó? |
| | | | |
| | | | Most írjátok az eseményeket 100. szint fölé? |
| | | | |
| Törp (előzmény: Mr Twister 20.) | 2005.06.06. 15:30 |
| | | hát.. jobb jobb, de sokkal kevesebbet kapsz érte lol |
| | | | |
| | | | 54. Szint: Rohadás síkja
55. Szint: Földanya síkja |
| | | | |
| | | | Átlépsz a portálon, és megkeresed Hulleirát. Még kapatos állapotban van, ezért beledugod egy dézsa hideg vízbe, hogy magadhoz térj.
Szóval... beledugom őt a vízbe, hogy magamhoz térjek?? (az előbb kivágott egy részt...) |
| | | | |
| | | | Átlépsz a portálon, és megkeresed Hulleirát. Még kapatos állapotban van, ezért > >
Beledugom őt egy dézsa hideg vízbe, hogy magamhoz térjek????? |
| | | | |
| | | | dombméretű hegyóriás... na most ez mi? Gyerek hegyóriás, vagy kisnövésű szegény? (MOST LETTEM 51. SZINTŰ!!!! ) |
| | | | |
| Törp (előzmény: @kukac@ 1539.) | 2005.04.20. 17:59 |
| | | Na... TE nem vagy egyedül, mert veled együtt bement az erdőbe a szárnyas dögevő...
Ha én is Gonosz ostoba vagyok, akkor üssetek meg |
| | | | |
| | | | Egy nap, amikor a fárasztó kalandozásból hazatérsz kényelmes otthonodba, döbbenten tapasztalod, hogy a lakásod ajtaján egy kékesen vibráló lakat virít!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Összeszorul a torkod, ahogy belépsz, félsz tőle, hogy csak lakásod romjait látod meg. De nem, mindössze a nappali közepén, a bútorokból épít épp fészket magának egy ősöreg fehér sárkány!
Ejjha..... Én is valami sárkányméretű viskóban (Sztem kastély ) lakom Vagy esetleg az a sárkány kiverte a tetőt? Mert akkor kifizettetem vele!! |
| | | | |
| | | | Pihenésed alatt az arénában párviadalra hívott NaTliA, a tündér. Kezdődjék hát az összecsapás!
Ellenfeled a gyorsabb!
NaTliA melléütött!
Melléütöttél!
NaTliA habozik támadni.
Melléütöttél!
NaTliA melléütött!
Nem találtad el.
NaTliA melléütött!
Melléütöttél!
NaTliA villámgyorsan támad. 199 sebzést szenvedsz el!
Nem találtad el.
Kritikus ütés: NaTliA eltalált, 606 ép sebzést okoz neked.
Ellenfeled félrehajolt.
NaTliA rád veti magát. 190 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
NaTliA támadását nem tudod hárítani. 205 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtad el.
NaTliA megütött, 193 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
NaTliA habozik támadni.
Nem találtál...
NaTliA csak köröz körülötted.
Melléütöttél!
NaTliA csak köröz körülötted.
Nem találtad el.
NaTliA habozik támadni.
Melléütöttél!
Kritikus ütés: NaTliA támadását nem tudod hárítani. 552 pontnyit sebződtél.
Ellenfeled félrehajolt.
NaTliA csak köröz körülötted.
Nem találtál...
Lihegve szemlélitek egymást - a harcnak nincs győztese!
Ezt sztem már csak a talált ütésekből el lehetett volna dönteni |
| | | | |
| | | | Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A könyv kinyílik, füst száll fel belőle.
Ki mondta, hogy én be akarok mászni a könyvbe??? |
| | | | |
| | | | Egyszercsak a zavaros, fekete vízből előbukkan előtted egy hanggal ölő praglonc!
Te ütsz először.
Megütötted, 213 pontnyit sebződött.
A hanggal ölő praglonc csápjával és karmaival támad. 43 ép-t vesztesz.
Találtál, 217 ép-t vesztett.
A hanggal ölő praglonc csápjával és karmaival áttör védelmeden, 79 ponttal csökken az ép-d.
Találtál, 208 sérülést szenvedett el.
khmm. Egyszer se mukkant meg meg a csata alatt... Akkor hogy öl a hangjával? |
| | | | |
| | | | Most Kövg szinten tok újra zárnyitásra tenni. Aki, nem keres 1000 aranyat legalább 2 CSP-vel annak érdemes felfejleszteni legalább 10-es szintre. Én nekem most is vesz el kulcsot, pedig fullos a zárnyitásom erre a szintre.. (14-es zárnyitás) |
| | | | |
| | | | A nagyobb tyrannosaurus rex óriási állkapcsával megsebesít. 80 pontnyit sebződtél
khm....khm... Van egy olyan sejtésem, hogy ha ez az óriási izé, ami magát tyrannosaurus rex-nek nevezi (simán levertem, ez az egy ütése volt, mert nem kritikusat ütöttem:S) ha megharap akkor nem csak 80 ÉP-t vesztek, hanem legalább 800at és folyamatosan csökkenne tovább mert vesztem a vért |
| | | | |
| | | | A kristálytemplom csodálatos emlékmű az ezeréves múltból. Az épületre vigyázó szerzetesek most a segítségedet kérik. Egy fenevad beszennyezte a kristálytemplomát, zsákmányát nap mint nap oda vonszolja, és ott fogyasztja el, és már több szobrot összetört. A megbízást rögvest elfogadod. Nem kell sokáig várakozni. A szörny érkeztére a szerzetesek riadtan elbújnak, egyedül kell szembenézned vele. Hiszen ez csak egy irtózatos démon!
kéremszépen.... egy démon egy templom közelébe se tud menni, nem hogy be a templomba... és a papok meg elmormolnak egy imát és kampec a démonnak. akkor mé kell nekem leverni fegyverrel? és egy démon nem ejt zsákmányt. (tudtommal) |
| | | | |
| | | | A Dűn-sivatag homokja egy ősi, letűnt nép királyainak temetkezési helyét rejti. Aki nyomukra bukkan, az mesés kincsekkel lesz gazdagabb! Gyakran jársz ide, reménykedve, hogy egy relikviákkal teli kriptára bukkansz. Kutatásod eredményeképp a homok alól előbukkan egy ősi sír bejárata. Természetesen mágikus zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent sötétség fogad és dohos szag. Fáklyát gyújtasz. Ahogy előrehaladsz a szűk folyosón, egyszercsak egy nagyobb földalatti terem tárul fel előtted. Itt már mit sem érezni az odakinti perzselő hőségből. A terem sötét közepén valami moccan. Egy ősi manifesztált entitás!
Az ősi kincseket ősi lények védik, ez így természetes... Most pedig lássuk a kincset! Hosszasan kutatsz, de néhány halálos csapdán kívül nem találsz semmit. Úgy tűnik más sírrablók már megelőztek. Sebaj, visszatérsz később, talán egy másik sírnál több szerencséd lesz!
NA!!! Összefüggő részlet a Sárkányölőből   |
| | | | |
| | | | Legyenek goblinok, meg elfek, és koboldok is |
| | | | |
| | | | Egy furcsa szobában találod magad. Egy óriási óra ketyeg előtted, aminek egy mutatóját egy manó tolja előre. Egy tükröt pillantasz meg a falon. Elborzadva nézed magad benne. Arcod a szemed előtt ráncosodik, hajad kiszürkül... !!! El kell kinnét menekülni! A szobából egyetlen kijárat van, egy zárt ajtó.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! !!!
De én kifelé akarok menni |
| | | | |
| | | | Egy furcsa szobában találod magad. Egy ótiási óra ketyeg előtted, aminek egy mutatóját egy manó tolja előre. Egy tükröt pillantasz meg a falon. Elborzadva nézed magad benne. Arcod a szemed előtt ráncosodik, hajad kiszürkül... El kell kinnét menekülni! A szobából egyetlen kijárat van, egy zárt ajtó.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odakint pedig maga a megelevenedett rémálom vár rád, egy gyermek leviathán!
Rémálmaim tárgya pont egy gyermek leviathán. Ráadásul még meg se sebez... |
| | | | |
| | | | em kedveled a Mehéri mocsarat, de utat most mégis odavezet - egy barátod testvére hónapokkal ezelőtt indult ide, és azóta sem tért vissza. Napokon át kutatod a mocsarat, de nem találsz semmit. Egyik éjjel aztán a táborhelyedet megtámadja egy elpusztíthatatlan amőba!
Tiéd a kezdeményezés!
Csapásod betalált, 192 sebzést kapott.
Az elpusztíthatatlan amőba melléütött!
Találtál, 186 sebzés!
Az elpusztíthatatlan amőba nyúlványával támad. 25 sebpontot vesztesz.
Sikeresen megütötted! 183 sebpontot kapott.
Nekem nem tűnik elpusztíthatatlannak |
| | | | |
| | | | Megtudod, hogy a Sötét Kos szerzetei ellopták az Élet Szent Kelyhét. Ha nem lenne jutalom, már akkor is szent kötelességed lenne a relikvia visszaszerzése. A szerzetesek búvóhelyét éjszaka közelíted meg. Leütöd az ajtónál álló őrt, majd belopódzol. A központi kincseskamrát vaskos, rácsos ajtó őrzi hatalmas lakattal.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Van itt azonban más őr is a rácsokon és a szerzeteseken kívül - egy ent bölcs!
Nem túl bölcs ha kiáll ellenem |
| | | | |
| | | | Toxart bányáiban nemrégiben felfedeztek egy mágikus portált. Reméled, hogy te leszel az első, aki megfejted a titkát. Kalandos utazás után érkezel meg az energiától vibráló ajtóhoz.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Jól sejtetted, ez egy mágikus kincseskamra bejárata. De mielőtt körülnézhetnél, rád ront egy szőrös küklopsz!
A harcot te kezded.
Melléütöttél!
A szőrös küklopsz bunkójával áttör védelmeden, 43 ép-t sebez rajtad.
Sikeresen megütötted! 114 pontnyit sebződött.
A szőrös küklopsz melléütött!
Lesújtasz. 139 ponttal csökkent az ép-je.
A szőrös küklopsz bunkójával nem talált.
Eltaláltad, 142 pontnyit sebződött
Ennek a szeme is szőrös volt |
| | | | |
| | | | Egy kérdésem van. Lehet, hogy sokszor volt, ez esetben bocs. De az a kérdésem, hogy a 32. szinten vehető Szerencsekőből mennyit érdemes venni? Abból is csak egyet, vagy ha több van az jobb? |
| | | | |
| | | | Meglátogatod nagynénédet, aki egy kis faluban lakik, a Ferratus vulkán közelében. Elbeszélgettek, elteázgattok. A néni arról faggat, miért nem házasodsz meg, te meg azt kérdezed, hogy lakhat egy működő vulkán tövében. Beszélgetéseteket kétségbeesett malacvisítás szakítja meg. Még jó, hogy a közelben vagy! Rohansz segíteni. Az ólat fenevad fosztogatja, egy éjtündér herceg!
Te voltál a lassabb...
Az éjtündér herceg varázskardjával áttör védelmeden, 62 ép-t vesztesz.
Nem találtál...
Az éjtündér herceg varázskardjával támad. 40 ép-t vesztesz.
Nem találtad el.
Az éjtündér herceg sikeresen eltalált! 38 ponttal csökken az ép-d.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér herceg sikeresen eltalált! 31 sebzést kapsz!
Zumm! 57 ép sebzés.
Az éjtündér herceg varázskardjával megsebesít. 29 ép-t sebesülsz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér herceg támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtál...
Az éjtündér herceg támadását nem tudod hárítani. 52 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér herceg támadását könnyen elkerülöd.
Találtál, 76 sebzés!
Az éjtündér herceg rád veti magát. 66 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtad el.
Az éjtündér herceg támadását nem tudod hárítani. 58 sebpontot vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után
........ HÉ ez meglépett.... |
| | | | |
| | | | Abban a hihetetlen szerencsében van részed, hogy megpillanthatod a legendás repülő erődöt! Számos legenda kering erről a fantasztikus építményről. Futva követed a távolban repülő tüneményt, reménykedve, hogy esetleg megáll, talán le is száll, és bejuthatsz a belsejébe. Futás közben szinte teljesen meglep egy sebezhetetlen vérfarkas!
Tiéd a kezdeményezés!
Lesújtasz. 130 ép-t sebeztél.
A sebezhetetlen vérfarkas támadását könnyen elkerülöd.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 292 pontnyit sebződött.
Méghogy sebezhetetlen. |
| | | | |
| Törp (előzmény: nick1 803.) | 2005.01.08. 10:21 |
| | | Benne van pl a tippek, trükkökben |
| | | | |
| | | | 51. szinttől térkapukon keresztül látogatod meg a külső létsíkokat, és ez drága mulatság, ha mindig kulcsot vásárolsz. Ezért érdemes 51. szintre egy komoly zárnyitás szakértelmet kifejleszteni.
A komoly zárnyitás szint egészen pontosan mit jelent? 22 elég? |
| | | | |
| | | | Az erdei manók mindig is híresek voltak tolvaj természetükről. Miniatűr erdei városukban számos kincset halmoztak fel, amelyet a nagyoktól loptak. Kalandvágy és kíváncsiság vezérel, amikor felkeresed a manók városát. Egy kicsinyítő varázsitalt használsz, hogy észrevétlen maradhass. Egy díszes épületbe próbálsz belopódzni - az ajtót azonban mágikus zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A házban nem manót találsz, hanem egy miniatűr lényt, ami egy hegyi óriás! |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|