"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Blokkolás 2
Ezt a lapot akkor játszhatod ki ha az ellenfél VP-t kap egy forrásnak köszönhetően a forrás nem jön létre és az ellenfél veszít XVP
X annyi amennyi VP-t kapott volna az ellenfél
Blokkolás 2
Ezt a lapot akkor játszhatod ki ha az ellenfél VP-t kap egy forrásnak köszönhetően az a lap nem jön létre csak a Semmibe kerül
Az ellenfél veszít XVP
X annyi amennyi VP-t kapott volna az ellenfél
Blokkolás 2
Ezt a lopot akkor jtszhatod ki ha az ellenfél VP-t kap egy forrásnak köszően az a lap nem jön létre csak a Semmibe kerül
Azellenfél veszít XVP
X anyi amenyi VP-t kapott volna az ellenfél
X újrahasznosítás
A galetki kap 2-es mérgezést
X a gyűjtőben lévő Sharen lapok száma
Passzivizáld és áldozd fel kikereshetsz egy Sharen lapot a paklidból
Sikeres kijátszásakor kerül rá egy Balszerencse jelző
P végy le róla egy balszerencsejelzőt ezt a képességet egy lap sikeres kijátszásakor használhatod a lap nem jön létre csak a Semibe kerül
P (2):kerül rá egy balszerencsejelző
Sikeres kijátszásakor kerül rá egy Balszerencse jelző
P végy le róla egy balszerencsejelzőt ezt a képességet egy lap sikeres kijátszásakor használhatod a lap nem jön létre csak a Semibe kerül
P (2):kerül rá egy balszerencsejelző
P 1Áldozat:Kapsz X+2VP-t és 2SZK ahol X a lap idézési költsége
Zu'lit varázsitala
Fairlight
Tárgy
3SZK
Idézési kölcségét helyetesítheted 9ÉP feláldozásával
Passzivizáld és áldozd fel Zu'lit varázsitalát ebben és a következö körben az ellenfél nem rakhat azonna varázlatot
Repül
Sikeres Kijátszásako az ellenfél egy lapja passzivizálodid
H aktív az ellenfél nem hozhat lapot és nem kap VP-t forrásnak köszönhetően és 1VP-vel kevesebbet kap minden kör elején
Dézsma
Rhatt
3VP
Bűbály
Azelenfé eggyel kevesebb VP-t kap mi pedig egyel többet
Hátrány:az ellenfél 1nekron elköltésével a semmibe dobhatja
Mágikus ajtó
1épitő
Fairlight
2st
Sikeres kijátszásakor az örposzt mérete 1 lesz
Hátrány:Ha a mágikus ajtó a gyüjtőbe kerül az örposzt visszaál eredeti méretére
2VP:megnézheted elenfeled kezében lévő lapokat és egyet közülük a semibe dobhatsz
P:megnézheted célpont pakli legfelső 3 lapját megnézheted és tetszőleges sorban viszateheted
???
A játékban lévő lények közt szétoszthatsz 1+X de max3 halál jelzőt ahol X a játékban lévő nekromantáid száma
Halál jelző:ha az a lény amin van elpusztul kapsz anyi VP amennyi ÉP-j volt
Kijátszási feltétele hogy több VP-d legyen mint az elenfelednek
Húzhatsz X lapot kapsz 3 VP-t gyógyulsz 3 ÉP -t
X a VP-tek különbsége a A bőség éve kijátszása elött de MAX 4
Hátrány:A következö körben nem húzhatsz lapot a húzási fázisban és 3-mal kevesebb VP-t
Kijátszási feltétele hogy több VP-d legyen mint az elenfelednek
Húzhatsz X lapot kapsz 3 VP-t gyógyulsz 3 ÉP -t
X a VP-tek különbsége a A bőség éve kijátszása elött de MAX 4
Hátrány:A következö körben nem húzhatsz lapot a húzási fázisban és 3-mal kevesebb VP-t
Kijátszási feltétele hogy több VP-d legyen mint az elenfelednek
Húzhatsz X-2 lapot kapsz 2 VP-t gyógyulsz 3 ÉP -t
Hátrány:A következö körben nem húzhatsz lapot a húzási fázisban
+3 savlehelet
(P)1VP:Rakj egy lényre 1 savjelzőt
(P)5VP:Minden lény kap 1 savjelzőt
A savjelző minusz 2-ÉP jelent és a lény amin van nem mehet be az örposztba 1 körig