| | | | | Fórum - geeeeergo utolsó 21 hozzászólása | | | | |
| | | | ///
3vp - ostromló sziránusz
szörny - 1csont, kf - tharr
sziránusz
repül, láthatatlan
ha kikerül a játékból célpont lény vagy játékos sérül 2 ép-t
rakd a gyűjtődből a semmibe: célpont lény vagy játékos sérül 2 ép-t
(4)/2
///
1nekron - agresszív sziránusz
szörny - 1csont, kf - tharr
sziránusz
repül, láthatatlan, nem foglal helyet az őrposztban
ellenfeled minden előkészítő fázisában sérül 1 ép-t
1/1
///
1csont - kőharcos
szörny - 2csont, kf - tharr
feltámad, repül
(4)/4
/// |
| | | | |
| geeeeergo (előzmény: rusee 43787.) | 2010.02.28. 14:43 |
| | | nekem ez tetszik egyszerű de használható |
| | | | |
| geeeeergo (előzmény: Jancsár János 43779.) | 2010.02.28. 14:39 |
| | | 'Az ellenfeled minden előkészítő fázisában 1 Vp-vel kevesebbet kap, és ezt te kapod meg helyette.'
Szerintem ez a képessége túl táp. |
| | | | |
| | | | 1vp 2 nekron - idéző rituálé
leah - általános
keress ki egy 1-es idézési költségű Leah lapot a paklidból (mutasd meg), ezt a lapot ebben a körben ingyen kijátszhatod vagy kapsz 2 nekromantacsontvázat passzívan a tartalékodba (használj előlre kikészített lapot, a gyűjtőbe is bekerülhetnek) sikeres kijátszása után sérülsz 5-öt. |
| | | | |
| | | | mi történik kör végén ha áldozok valamit, jön egy utolsó csók, s jön egy fekete féreg? |
| | | | |
| geeeeergo (előzmény: David910 26.) | 2010.02.26. 15:49 |
| | | jól hangzik amit írtál a gólemekről  |
| | | | |
| | | | Egy kicsit kihalt a fórum.. ennyire rossz lenne ez a szabálylap? Szerintem nem, mert lehet rá számítani, a követőt be lehet szüntetni, de ezt csak a semleges csatamező tudja kikapcsolni meg az ősi rúna. Én úgy csináltam meg a paklit, hogy sok 1vp-s lényt meg moa szerkezetet használtam 3/3-as lényként, legjobb esetben első körben kijön 3 3-mat ütő lény, 2. körben meg nyerünk. Bár amit én állítottam össze paklit az nem volt jó úgyhogy újra át kell gondolnom mi kell bele.. az volt a baj hogy használtam bele energiamotyogót, ulurqiát s nem jók bele mert nem kapom a vp-t utánuk úgyhogy újra kell gondolnom.. aztán kicsit később gondolkodtam 1 körös kombón.. na ott is benéztem ismét a vp-kapást ugyanis kellett hozzá reznagol is. Agyalok már egy ideje mert olyat akarok hogy több 1 körös kombó legyen benne úgy hogy ne zavarják egymást a lapok. egyelőre 1 ilyet tudok az pedig úgy néz ki hogy jön 1-ért 4-et ütő lény (brutális ork vagy tükörsólyom) aztán kap egy császári fejlesztőkövet s mennek a ghallai falóba. Tölteléknek jól jön naso-thin, kelegish, jobban kijön a +1 manaelőny, s ha kell moa szerkezettel ki is kereshetőek. Még demizrán gondolkodtam mert az is termel egy kis előnyt s ütni is tud. Most karimon átkozott könyvét akarom beszerezni, kivi lennék hogy teljesít.. van egy olyan érzésem hogy jól. |
| | | | |
| geeeeergo (előzmény: Bonyi rulez! 25393.) | 2010.02.21. 18:05 |
| | | nem tudom én se.. előbb gondolom a hatás költségét kell kifizetni, azaz áldozok egy lényt.. aztán létre jön a hatás nekem így logikus. |
| | | | |
| | | | csontkováccsal megcsinálhatom azt, hogy amit feláldozok neki vissza is veszem a kezembe? |
| | | | |
| geeeeergo (előzmény: Pillangógyilkos 25369.) | 2010.02.19. 16:33 |
| | | | | | | |
| | | | van egy egyszerű kérdésem amire szerintem mindenki tudja a választ csak én nem.. a hópárducot ha reakcióként játszom ki akkor megkapom a párducot? |
| | | | |
| | | | thx  |
| | | | |
| | | | köszi szépen ezt jó tudni 
viszont volna még egy kérdésem: azok a lapok amik nem kerülhetnek vissza a kezedbe a gyűjtőből se kerülhetnek vissza a kezedbe? (naso-thin, méonech fürkész) |
| | | | |
| | | | örvénykeltőt nem értem.. csak annyit ír hogy lekerül róla egy életjelző amikor kisül a képessége... na mi van ha nincs rajta életjelző? kisül a képssége, s meghal, vagy nem történik semmi??? |
| | | | |
| | | | vizimanó kap izmot, ha lényt támad? |
| | | | |
| | | | 1vp - kőzápor
azonnali - tharr
ellenfeled s minden lénye sérül 4 ÉP-t. Csak akkor játszhatod ki ha legalább 2 lényed van a tartalékban. |
| | | | |
| | | | 1 szk - ametiszt tőr
tárgy (fegyver) - kf - Chara-din
Kijátszhatod olyan lényre is ami nem tud kf-elni.
Idézési költségét helyettesítheted 1 lap kézből gyűjtőbe dobásával. Húzz egy lapot! A lény láthatatlanságot kap, aktivizálódik, s ha megsebzi az ellenfelet, rakj rá 1 izomjelzőt.
1 szk - Rubin alabárd
tárgy - kf - Dornodon
Kijátszhatod olyan lényre is ami nem tud kf-elni.
Idézési költségét helyettesítheted 1 lap kézből gyűjtőbe dobásával. Húzz egy lapot! A lény aktivizálódik, s kap +3 sebzést. Ha ez a lény sebzést okoz, ellenfeled sérül 2 ÉP-t.
0 szk - Szerencse patkó
tárgy - kf - Tharr
Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal drágább, repülni nem tudó lényeid is megkapják a repülés képességet. Áldozd fel a szerencse patkót, s költs el 1 VP-t, keress ki egy repülni nem tudó lényt a pakliból (mutasd meg!).
1 nekron - Moa csatahajó
építmény (moa)
Húzz egy lapot! Aktívan jön játékba. Bármikor amikor a kezedből kijátszol egy lényt, dönthetsz úgy, hogy a lény aktívan, 1 méregjelzővel kerül játékba.
Áldozd fel a moa csatahajót, ellenfeled kétszer annyit sebződik, mint ahány aktív lényed van játékban.
5 SP
1 vp - Harci kutya
szörny - 1 szk - Tharr
Dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe, a Harci kutya kap egy jelzőt, ami +1 ÉP-t jelent. Rakj át a gyűjtődből 1 lapot a semmibe, a Harci kutya aktivizálódik. Kárpótlás: keress ki egy Harci kutyát a paklidból.
(5) \ 0
2 vp - Szöcske
szörny - 1 szk - Sheran
Repül. Nem foglal helyet az őrposztodban. Ebből a lapból 5-öt használhatsz a szokásos 3 helyett. Ha a szöcske kikerül a játékból, keress ki egyet a paklidból s rakd be az őrposztodba. Áramlás: húzz egy lapot, mutasd meg ellenfelednek, kapsz 1 VP-t.
1\4
2 vp - Ork csatasámán
szörny - 1 szk - kf - Dornodon
Élet:1
Minden lényed +2 sebzést kap.
0\4
2 vp - Ork gyógymasszőr
szörny - 1 szk - kf - Dornodon
Élet:1
Minden lényed +3 életpontot kap.
2\2
komizzátok légyszi! |
| | | | |
| geeeeergo (előzmény: nagy.robi 24921.) | 2009.12.27. 12:30 |
| | | megnéztem.. csak azért kérdeztem mert az orkoknak kéne tudniuk szerintem.. de sehova sincs írva ezért gondoltam hogy itt is rákérdezek |
| | | | |
| | | | C vitamin
1 vp
Sheran
azonnali
Húzz egy lapot!
Célpont lény kap 3 izomjelzőt és 1 álomjelzőt.
Áramlás: célpont lap aktivizálódik, s ha lény volt kap 1 izomjelzőt
'Hideg volt, s a varjak vészjóslóan károgtak, még az orkok is hanyagolták a húsevést, s átálltak vitamindús étkezésre. Persze csak azután hogy kihalt valamilyen ismeretlen betegségben a fél falujuk. - Földanya'
Rettegés - új
Xvp
Chara-din
azonnali
Az ellenfél következő x+2 lénye kijátszás után kap egy álomjelzőt.
'Már nem is kellett megjelenniük, elég volt a varkaudarok puszta léte, hogy a városok bénultan behódoljanak.' - Treem a Namír háborúról
Tiszta ivóvíz
0szk
Raia
tárgy - kincs - kf
Kijátszhatod olyan lényre is ami nem tud kf-elni.
A lény amelyikre rakod kap +5 ép-t. Ha ez a lény kikerül a játékból a tiszta ivóvizet vedd vissza a kezedbe és húzz egy lapot.
Lolita
3vp
Chara-din
kalandozó
(4)\(3)
Repül
Minden harci fázis kezdetén kap egy jelzőt ami +3 sebzést ad és egy jelzőt, ami -1 ép-t ad.
Hátrány: az ellenfél körének végén mindenképpen a gyűjtőbe kerül
'Lolita, te se vegyél tartós tejet!' - Síkok Vándora |
| | | | |
| | | | Aszura
1vp
színtelen
szörny
1 Szk
1\6
sikeres kijátszásakor előbb nézd meg ellenfeled paklijának felső 3 lapját, majd nevezz meg egy színt!
ellenfeled ilyen színű lapokat csak 4 ép áldozással játszhat ki. Egyszínű versenyen tiltott.
'Ő a saját sorsáért felel. Nem kért soha isteni oltalmat. - Raia főpapja '
más:
Jövőbelátás
1vp
színtelen
szakértelem
húzz egy lapot!
minden húzás fázisod végén nézd meg a paklid felső x lapját, ezután tetszőlegesen kicserélheted a megnézett lapokat a kezedben lévőkkel, majd rakj vissza x lapot a paklid tetejére. x mindkét esetben annyi, amennyi a jövőbelátás szakértelmed. Ezután keverd meg a paklidat.
más:
Ork kalandor
1vp
dornodon
kalandozó - ork
kf
2\1
repül
sikeres kijátszásakor ha akarsz egy másik lényedre rakhatsz egy +3 sebzést jelentő jelzőt
ha kijátszásakor rajta kívül nincs lényed játékban húzz egy lapot! |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|