Leah túlvilági teremtményeit általában egy dolog motiválja csak: minél több lelket halálba küldeni, hisz csak így araszolhatnak felfelé uruk kegyeltségi ranglistáján.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
rezisztens lapot is leszed? mert nem célpontot kér, csak "nevezz meg egy lapot"
szerintem csak azután kell dobnunk,hogy sikeresen létrejött.
Védőmágia (új) hogy tudom kijátszani ?
ha nem tudom hogy lényemet vagy tárgyamat fogja megcélozni?
12 tesztelobol senki nem a lapon leirtat olvasta hanem fejbol tolta a jatekot! hat az szep... es ez csak 10 lap..
huzni kotelezo amig valamilyen lap konkretan azt nem mondja hogy nem az.. nem saccolgatok hogy ez igy mukodhet.. olyan meg nincs hogy egy lap ezt sugallja..
még mindig nem érted a kérdést vagy nem adtál egyenes választ.
a kérdés ami bennem felmerült hogy.
teki dobat antimágiának és a dobot lap után döntöm el melyik lapot célzom a teki képeségével?
és ezzel bevezeted azt hogy nem kell meghatározni sikeresk kijátszáskor a lap minden képeségét hogy mit fog csinálni(ami eddig egyidős volt a hkk val). hanem minden képeséget mintha külön cselekvés lenne. jönnek létre sorba. (külön automata külön aktivizálos)
ha megkérhetlek egyenes egyszerű választ adj.
te azt irtad hogy 1. dob am nek... minden képeség meghatározás elött dob am nek..
2. aztán pedig nyugottan ujrahasznosítja a dobot viziót..
eddig stimt.. értem...
kijátszáskori képeségeket meg kell határozni azonnal mikor sikeresen létrejött. reakciok és am dobás elött.
olyan nincs hogy halászatot dobsz ohh akkor inkább magát veszi vissza... abszurd!
ennyi erővel azonnal semmizi kyorgot is... mert ujrahasznositás késöbb jön létre mint am??
vagy akkor én tudom rosszul és lehet egyből kevertetni a dobatott lapot ?
mert ha am nek dobnak és utánna jön vissa vetetés célpont kiválasztás akkor hasznositás is utánna kell hogy legyen!
ködkereső varázslatok megtartják az eredeti nevüket?
pl nem R betűs lapot meg lehet cunterelni hikoltással ha köd keresnek vele?
ha egy állandó képeség nem drágít, de tudna ha teljesül a feltétele.
kikapcsola az ösmágiát akkor is ha még nem tud drágítani?
ha aktivizálást igénylő drágításom van és nem használom kikapcsolja az ősmágiát?
mi úgy játszottuk hogy ha pl 4 lapot húzok akkor minden húzott lap után azonnal dobok 2-t. tehát
1 -et húzok dobokt 2-t; 1 et húzok dobokt 2-t...stb
kristály szövegeszerint így kéne szerintem.
vagy nem így van?
van erre konkrét faq vagy levan irva valahova?
nem én döntök arrol hogy milyen sorrendben jön létre?
hali
valaki tudja miért rossz a "rendelés"?
3. lépésnél fizetési mód megadásánál kiirja hogy üres a kosaram pedig nem... :/
bármilyen létező lény altípust választhatsz. végzetúrt is igen.
szerintem 5 lappal kezded. mer ha bármilyen módon kikapcsolja +1 lap.
jellemek harca versenyen lehet más jellem lapját használni side ba? univerzális miatt kérdezem.
így van. ilyen hogy kezdés joga igazából a szabályban nincs is. ezt mi az évek során alakítottuk a "kezd" szó ból. és a szabálylapon lévő kezd szó is ezt kell hogy jeletse szerintem.
szerintem csak olyan van hogy valakinél ott a "kezdés joga". ezt mindeképp ki kell osztani hogy kinél lesz. ezt adja neked a manaáramlás. régen nem volt erre szükség ezért a pongyola megfogalmazás.
utolsó mondatod végén direkt irtál "joga" szót?
mert helyzet ugyan az ha ez direkt volt. de szövegkörnyezetből nem úgy nézki.
toborzó mellet kijátszok egy rambó bogarat akkor mind 2 bogár megkapja a +1 sebzést? vagy csak az egyik?
elég az is hogy ha telón bemutatom a lapot ?
itt keresőbe beirom és szépen látható telefonon.
szerintem (remélem !) erre van valahol szabály vagy faq hogy a "húzz egy lapot!" felirat csak sikeres kijátszása után egyszer jön létre.
de most nem találtam.
valaki tudja hol van erre a hivatalos leirás?
szerintem ilyen nem létezik elvileg. vagy ha igen nagyon speciális lap. talán a kedvenc trükk ami ilyet tud.
vagy uj rambó bogár aminél a hiba ugyan az!
cunterek elött ad uj bogarat ha nagyon szemetek akarunk lenni és kihasználjuk a készítők figyelmetlenségét.
amúgy klántagra nincs ráirva de sikeres kijátszása után jön létre a képesége.(mint réginél, detto rambó bogaras hiba) másképp abszurd lenne vagy nem?!
Szerintem az a probléma hogy a szánalmas teki FAQ-ját nem kéne álltalánosítani! mert ilyen problémák lesznek mint itt.
A xenónak sikeres kijátszása után kell választanod a reakciók lezártával.
+1
sztatikus durva !
dornodon kiáltása vs taumturgia.
hogy sebez a kiáltás ha nincs lénye ellenek pl 2 tau mellet?
8 at vagy 10 et sebez?
Érdekes kérdéd
villámháború lapok felhuzása után vélasz képeséget
változó pedig lapok felhúzása elött kirakja a rúnát(ezért is érdemes kidobni a 3mat egyszere változoval, amúgy ez hátrány is változonál szerintem)
igy elvileg a képeség választása felsem merülhetne mert runa hat mire te háborud képesége kiválasztásához kerülnénk.
aztán köv körben meg megint nem választhatsz mivel csak az 1. kör lapok felhúzása után lehet választani.
szóval szerintem a képeség vállasztást a rúna kioffolja végleg. viszont azonnaliként a lények pöröghetnek tovább.(ha ép nem rúna van)
dungeonon láttam paklit amibe antimágraksi uj mellet volt kismassza. kérdés az hogy nem drágítja masszát a követő? (gondolom valami oka van hogy bennvan massza is, mert sok értelme nincs ha követő drágítja)
nem mind1. eléggé fontos
más lap is hivatkozik kézben tartott lapok ik jára!
itt a legnagyobb proléma a magány örület faq! hibás és csak több hibát generál és kérdéssort. minthogy megoldott volna egyet
szerintem ha meg kellene határozni hogy a lap mit fog pontosan csinálni az ik kifizetése elött semmi ilyen probléma nem lenne! megjegyzem minden más lap igy van játszatva amiről nem ellenfél dönt.
ja bocsi a 4. körben ! ***
egy fürkész eltudja dobatni térszaggatást a 3. körben?
itthon nem tiltott
kézben pakliban gyüjtőben a lehető legkisebb.
mindig egyel kevesebb mint ahányadik kör. ez a legkisebbet határozza meg?
igen de életenergia nem az irja hogy +10 hanem hogy 30 ról kezd. szóval nem egyértelmű a 37.
de párosból kiindulva összeadni kell. és 37
nem ártana egy faq igaz!