| | | | | Fórum - zsangtiger utolsó 24 hozzászólása | | | | |
| | | | Eladó teknős pakli, ár megegyezés szerint ha kell laplista akkor írj. |
| | | | |
| | | | Sziasztok! Vennék 3 tizennegyediket akinek van írjon privibe. Az árán majd megeggyezünk. |
| | | | |
| | | | Teki deckhez ötlet
Újratanulás
1vp 1 nekron
Sheran
Bűbáj
1vp elköltésével kikeresheted a paklidból.Nem dobhatod teknős lap antimágiájának. Minden teknősöd megkapja az úszás képességét. Ez a képesség a gyűjtőből is működik.
Miért fulladt vízbe ez a négy teknős? Zén. |
| | | | |
| | | | Lefelé a lejtőn: 5 vp 1 nekron: ugyan az mint a felfelé a lehtőn, csak ez olcsósít. Hátrány: 1 körben max 3 lapot játszhatsz ki, és a harmadiknak csak 6 nál nagyobb lehet az ik-ja.
Abszolút szerencse:Bűbá: 4 vp Ha ellenfeled lapot húz te is húzol, ha vp-t kap te is kapsz, ha nekronért dobsz az ellenfeled is dob. Sikeres kijátszásakor elveszed összes vp-d, és eldobod az összes lapot a kezedből. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: Geletomi 35188.) | 2009.02.16. 21:44 |
| | | Az igazságos nem UR nek jönne ki max egy aranynak. Minden laphúzásnál: Tehát ha te húzol ez akkor is működik. Nem húzós pakliba jó, de nem lehet arra számítani, hogy ellenfelednek kedve van huzigálni. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: ri-ki-ki 96.) | 2009.02.05. 19:25 |
| | | Én azt akarom elérni hogy legközelebb kiadott pakliba felújítottan kiadják őket és a magam részéről ezzel befejeztem a vitát. |
| | | | |
| | | | Nincs igazad. Sok kicsi sokra megy szóvalegy vezér egy sík kicsit előnyt ad a tekiknek a vezértől mefg nenm passzívan hanem aktívan jöttek. Az 1/1 is jó de az aktívság még jobb volt nekem. Nem egyszer nyertem már meccset egy vezérrel. Illetve az erősített tekikkel. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: schumi-hkk 78.) | 2009.02.05. 15:36 |
| | | De a matyogóknak nem kell helyszín. A tekik azzal nyernek hogy támadnak, a motyik inkább a lapdobással sebeznek vagy préseléssel nyernek. A teknősök nem ilyenek. De ezt a 2 lapot nyugodtan ki lehetne adni az újabb verizióban ahol a tekikre hatnak, és akkor nem tűnnek el elmehet az úszás is és nem reklamálhat senki. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: ri-ki-ki 76.) | 2009.02.04. 18:57 |
| | | Igen igazad van. Lehet hogy nem fog eltűnni. És lehet hogy az úszás egy felesleges opció. De azt mond meg hogy miért nem lehet otthagyni. 1 sor ide vagy oda. De meg lehetne ikonban is csinálni mit tudom én mondjuk egy hallal, és ahogy a fatárgyakat ezt is meghagyni. Régen azért volt ez nagyon jó játék mert volt benne valami valóságos. De most... Egy tenger mélyi kis parazita repül... tüzetlehellenek a víz alatt. Szóval vannak még bakik de azt a síkot át kell írni ahogy mondtam mert a teknősöknek NINCS más helyszínük. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: ri-ki-ki 73.) | 2009.02.04. 17:05 |
| | | Na igen ez meg a másik. Arra hivatkoznak, hogy csak nagyon kevés régi lap kezd valamit az úszással. De ha ez télleg ilyen kevés nyugodtan ki lehet öket javitani mint a szintszívót vagy akármi mást is. Az a max 3-4 lap már igazán beleférne. Meg egyébként is. 3 vagy 4 év múlva a teknősök elvesztik anti-mágiájukat is. Akkor viszont a teknősök már csak üres kis lények maradnak és a 2 jellemzőből 0 lesz. "de a többi képességük ezt hlyettesíti" a régi lapoknál. Könyörgöm mi? Egy helyszín amit a teknőseimet fogja gyíengíteni? mi az a képesség ami kárpótol érte? És a vezér? 4 vp ért 1/1 és már nem ad a társainak semmit? Ezt mégis hogy gondolják? Mi az a többi képesség ami kárpótolna érte? Ezek az új dolgok is. Rezisztencia, háló? Én értem hogy kell az újítás de nem a régi jó lapok rovására. Ezt nem lehet összehasonlítani mondjuk egy pulzálóval vagy kegytárgyal. A vezér és a sík képességét mindenképpen módosítani kell ahogy az előbb írtam vagyis hogy teknőseim aktívan jönnek játékba és kapnak +1/+1 et. A sík meg hogy a teknőseim kapnak +1 ép-t és hogy a nem úszó vagy teknős léynek kapnak -2 sebzést. De nem csak új lap kiadásában lehet ezt megoldani. Csupán egy javítás kellene ott a lapkaresőben. Előbb utóbb az anti mágiát is ki fogják dobni mert nem lesz naki hely. De ha a tekniket így leépítik akkor énmeg beadom a kulcsot és végeztem ezzel a játékkal. Mágikus támadás védelem azért ennek nem kellene kimaradnia a játékból. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: feri_94 71.) | 2009.02.04. 14:58 |
| | | A teknős helyszín nem a teknősöket erősíti vagy gyengíti hanem az úszó lények kapnak tőle +1 ép-t és a nem úszó lények -2 sebzést. Tehát lassan az új teknősök már gyengülni fognak a víztől nem erősödni. Ez azért elég természetellenes dolog. A teknős vezér úgyszintén. Ha már az újabb teknősökön nem tűntatitek fel az úszást beholderesek, akkor a víz síkját javítsátok ki hogy teknőseid kapnak +1 ép-t és a nem úszó vagy teknős lények pedig -2 sebzést. Teknős vezér megint csak ne az úszó lényeimre hanem a teknőseimre hasson stb régi lapok. És akkor lehet felesleges az úszás, és a régi lapok is erősek maradnak. És akkor mindenki jól jár. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: Balage 67.) | 2009.02.04. 14:50 |
| | | Szemét dolog levenni a tekikről az úszást. Ez egy olyan szabály volt ami nem osztott nem is szorzott sokat egy lapon csak éppen a teknősöknek jó volt. Most azt a 5 betűt nyugodtan rá lehetne ezután is nyomtatni. Vagy megcsinálni az úszást ikonba és akkor már ugyan az lenne szinte mint a fa tárgy. Ezzel most sokat rontottatok a tekiken. |
| | | | |
| | | | De akkor miért van rajta más egyéb lapokon az hogy úszik? |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: xeno féreg 63.) | 2009.02.03. 19:35 |
| | | | | | | |
| zsangtiger (előzmény: Khurgan 61.) | 2009.02.03. 19:26 |
| | | Ez meg a másik. A verseny menetét ez nem bafolyásolná. Aki teknősökkel akar játszani és verenyezni mint én az előbb vagy utóbb rájön hogy az nem az aktívan jön játékba. Onnantól meg ha versenyre akar menni akkor nem fog úgy játszani az úszással mit ha repülne. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: schumi-hkk 59.) | 2009.02.03. 19:04 |
| | | De ez azért már nem fer hogy egy kis gyak lap 2 ért jön 3/2 es és csak a 3 nál kiseeb ik jú lények sebezhetik, és úszik. Egy ngy lap 3 ért 2/2 a képességét már ismered és nem voltak hajlandóak ráírni hogy úszik. De ez egyébként sok régi a teknősökhöz jó lap erejét veti vissza. Én megszereztem a víz síkját mej az úszni nem tudó lényeknek -2 sebzést az úszóknak meg +1 ép-t ad. A teknős vezérem meg az úszóknak 1/1 et. Árvizet nem használok de megtehetném és akkor annak az ereje is csökkenne ezáltal. Szóval sok rég még aránylag erős lapot is gyengít. Vegyünk mondjuk alapul egy sárkányt. Ugyabár kivétel nélkül mind repül aminek szárnya is van. Ha véletlenül egy sárkányról lehagynák a repülést másnapra már ki lenne javítva. Attól hogy nem minden teknős arany lap attól még erre is lehetne figyelmet fordítani. A teknőstojás szövegében is az áll" kapsz a tartalékodba atívan egy 2/2-es ÚSZÓ teknős szörny jelzőt" szóval ezt mindenképpen javítani kellene. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: schumi-hkk 57.) | 2009.02.03. 18:46 |
| | | Az úszásnak először én is az aktívan jön játékba szerepet tulajdonítottam. Aztán egy lapon találkoztam a repülés és úszás képességével és ekkor kezdtem gondolkodni... Addig kerestem még meg nem találtam az úszás fogalmát. Ez az amit nem szabad elhanyagolni a teknős esetében, mikor egy tengeri parazitán minden tétovázás nélkül szerepel az hogy úszik. Szerintem kellenek olyan lapok is ami egyszerre repül és úszik is, és ekkor lehet hogy sokan rájönnek az úszás nem az aktívság jele. No de majd még megpróbálom ezt magbeszélni a bholderrel. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: schumi-hkk 53.) | 2009.02.03. 16:55 |
| | | Ettől még játékteknikailag is sokkal inkább illene egy kalandozónak mint sem teknősnek. A víz síkja illetve a teknős vezér képessége sem hat rá (legalábbis előnyösen nem). Azért remélem átírják még. Ha a teknős kalandozóra javítanák a képességében és kalandozó lenne akkor azt mondanám hogy egy teljesen jó lap. De így... |
| | | | |
| | | | Na akkor!
A százéves teknős képességei szerintem nem iagzán logikusak. A Bölcs teknős szinesítőjéből kiderül hogy egy teknős 300 évig él. Ebből következően egy 26-27 éves emberi életkornak felel meg a kora. Szóval nekem az a fúrcsa hogy egy teknős nem tud úszni ellenben repül (szárnyak vagy egyéb tárgyak) nélkül. A mágiát megint ki lehet zárni mivel a teknősök ahoz meg nem értenek. És bár a képességéhez jól illik az hogy repül de egy úszással mindenképpen ki kellene egészíteni. Előre is köszönöma beholdernek. |
| | | | |
| | | | 1VP
Hirtelen erő
Testrész
Nem lehet feláldozni. amikor kijátszottad a galetki kap 3 +1/+1 et adó jelzőt. Minden körben leesik róla egy. Mikor elfogytak a jelzők akkor addig tegyél rá körönként 1 -1/-1-es gyengülésjelzőt még a gyűjtőbe nem kerül.
1 VP
Kétszínű galetki
3/3 mágikus támadás védelem. Galetki
Amikor sikeresen kijátszottad a kezedből dönthetsz úgy hogy az ellenfél tartalékjába kerüljön. A gazdája harci fázisában átkerül az ellenfél őrposztjába (ha nincs ott neki hely akkor is átáll).
Moa atomtáska
3 csont
tárgy kell hozzá KF
A lény akire rakod kap két atomjelzőt. Végy le róla egy atomjelzőt egy célpont lény képességeit (és hátrányát ha van) megkapja, és egy másik célpont lény alap SB-ét és ÉP-ét. Ha a gyűjtőbe kerül a lény és még van rajta atomjelző 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül. |
| | | | |
| | | | Üdvözlök mindenkit.
Na mostakkor. Itt van egy már kicsit drágább. Ám bár ettől függetlenül fullra megéri. A paklit Rhatt, Dornodon, Fairlight ,Chara-din lapok vannak benne.
Na akkor. Rögtön kezdeném a védelemmel. Itt van 3 szibarita váz. Csak varázslat üti és biztos halál a teknősökre. Uwalla. Na őt eléggé nehéz verni de nem lehetetlen ám ettől függetlenül elég kellemetlen tud lennni. 3 Felhízott manavortex. Ő a manát is adja rendesen 2 körig tartasz 3 az köröd elején 6 mana. És egyébként mágikus támadás védfelem tehát őrposztba sem utolsó. B. Jagumir és testvére T. Vlagyimir dettó. Mindee mágikus varázslat nme üti őket. Kedvenc cselem. A második körben egy bűvös tavacska és abból egy lávasárkány. Na ha ez emgvan akko én uralom a menetet és már nem igazán képes ellentámadni az ellenfelem. Meonech megsemmisítő olcsó erős és ha csont kell nyugodt szívvel áldozom fel annak tudatában hogy még úgy is van belőle 2. Támadásra. Az ében halálhajcsár sokat üt olcsón és a vp-t is adja ha éppen arra lenne szükséged. Bár ez a pakli nem húzódik el addig hogy mindent kelljen használni amit írok. Az igazi támadás a fókuszkristályok erejében van. 2 rubin 3 smaragd és már egy sárkánnyal támogatva nyertél is. Dettó ha sokat húzol a zafír ral és sokat raksz a rubinnal. A végeredmény ugyan az lessz. És ha valaki van elég erős. Megfékezi a sárkányt a vlagyimirt a jagumirt a ménoecheket a fókikat meg a szibaritákat arra jönnek a tűzvarázslatok. Mivel már legyengítettük az ellenfelet egy kis segédtűzzel biztos a nyerés. Ha meg nem akkor nme a paklival hanem a játékossal vannak ÓRIÁSI bajok. |
| | | | |
| | | | Tehát. Haverom panaszkodik hogy csak nagyon drágán lehetne hkk-z ni vagy mert ez a a baj vagy az. Ide most leírok egy egyszerűen használható olcsó eős paklit.
Az első rész: Minden pakliba jó úgy kb. 10 fókuszkristály. Ezt megveheted a new orkba, vagy a dungeonban esetleg régi hkk-s októl. 10 darabot háát kb 300-400 Ft-ból. Ebbe legyen mindenképpen legalább 2 rubin 2 smaragd, és 1 rubin. A rubin jó csontszerzésre és a manát is adogatja rendesen. Ráadásul ha ezeket megszerzed teljesen mindegy hogy milyen paklid lesz később ezek jók bele, de csak ha minimum 10 darab van belőle. Ezzel egy szín már biztosítva van. Ha nincs pénzünk kemény varézslatokra, akkor használjuk az ellenfélét. Ehez érdemes mondjuk egy Pikkelyes ptog-ot, vagy valami antimágiás lényeket beletenni. Aztán az ellenfél gyűjtőjébe tett lapokat szépen Rhatt papjával mi használjuk. Ebből legalább 3 darab kellene bele. Az Óriásdenevér nem ritka lap de mégis jó ebből szintén 3 darab. 3 szín már betelt. Ében halálhajcsár, íjász, munkafelügyelő stb. szintén nem drága de kitűnőek. Főleg ha van hozzá szent pajzs és 200 ft-ból és ében halálhajcsárból egy izom 1 es 6/6 os lény lesz 4 vp ért ha leöl egy lényt visszakapsz 4 vp-t. Ja meg mágikus támadás és védelem. Felhízott manavortex, és még pár egyszerűbb lap XD. |
| | | | |
| | | | Név: Arany suta
Sörny
Suta
5 vp
Sikeres kijátszásakor ellenfeled minden lénye passzivizálódik malyd ellenfeled sebződik annyit ahány lényét passzivizáltad.
Késleltetett hatás 2: az Arany suta a semmibe kerül.
0 támadóerő, 1 életpont. |
| | | | |
| zsangtiger (előzmény: Bütyök93 3276.) | 2008.09.16. 16:19 |
| | | Nem rossz a teknős deck de fel lehetne turbózni kicsit az enyém így néz ki:
Követő: Teknősök öregapja
Szabálylap: Teljes front
Érdemes kihasználni mert sok teknős többre megy főleg ha korlátlan az őrposzt XD.
5 Ifjú teknős
3 Teknős páncélfoltozó
3 Víztisztító teknős
3 Dicsekvő teknős
3 Teknős mágiapáncél
3 Teknős csapda
3 Hebrencs teknős
3 Kölyökteknős
2 Vén doemon
2 Lestinoh, a teknős legenda
2 Teknős vezér
2 Teknős renegát
2 Terrorteknős
1 Idéző tenős
1 Bosszantó teknős
1 Zseniális teknős
1 Haragos teknős
1 Teknős planktonmester
1 Teknősfészek
1 Szánalmas teknős
1 Tudós teknős
1 Bölcs teknős
Aztán nem ártanak a követkető lapok mert egy kicsit felturbózzák a tekiket.
2 A közösség ereje
3 A forrás érintése
3 Őshangya messiás
3 A nyugalom pillanata
1 Mélység fattya
1 Békegalamb
1 Kamarcs
1 Régi dallam
És nem
1 Rhatt sárlánya
Tuti pakli a lapok gyorsan kijönnek és gyorsan leütik az ellenfeledet akár már két kör alatt. |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|