Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Nektoraf
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak." - Encyclopedia Fantasia a nektorafokról
Nézz szét a galériában!
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok
Varázsdimenzió lapelemzés 3. rész
Varázsdimenzió lapelemzés 2. rész
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudatunk hatalma II. (588. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok (1)
Varázsdimenzió lapelemzés 3. rész (29)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8175)
HKK kérdés? (47121)
Lapötletek (64979)
Ghalla Története (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 1998. okt. 7. 15h:13'
EZ A 214. JÁTÉKHETED, 200. FORDULÓD
215. játékheted kezdete: okt. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1872
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 64
Extra forduló: 3

DARK SILEX KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol Lady Dreaddel. Sheran hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy virág szimbólumot, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy vassisakot, egy rejtõköpenyt, egy borostyán függõt, egy aranyláncot és egy ezüst gyûrût visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy varkaudar bajnok trófea díszíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy praglonc hártyát, bal kezében egy mithrilt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 2. napon találkozol Dagby the Kell4essel. Tharr fõpapja. Egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy obszidián karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy ezüst papi karkötõt, egy kvazár sisakot és egy bíbor erõövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 6. napon összeakadsz Dzs'karral. Fairlight kisebb papja. Egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy sárga erõövet, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy villám szimbólumot, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy réz papi karkötõt visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy csontváz lord trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy vámpírtõrt tart. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 7. napon találkozol Izmos Stubbal. Tharr ministránsa. Egy kígyóbõr kesztyût, egy két kard szimbólumot, egy bronzpáncélt és egy rézsisakot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy karmos tankány trófea és egy fémbontó szójer trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Találkozol egy különös kinézetû férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor mellédlép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s õ a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, õ viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bõröd elszürkül, megráncosodik, míg õ lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorlnak az õtestébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immunis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehellet. A levegõt kapkodva ébredsz álmodból.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+45 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+134 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idõ: már 5 éve vagy a Túlélõk Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]
* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+4 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]
* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]
* 5. KP: TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 321.]


fgy 90 40 felt. gyógyítás 90 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 321.]


(Feltételes gyógyítás:) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 321.]

v 1 99 8 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 8 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

ek 176 t. energia kisütése: 176
Vuuush, elteleportálsz! Visszaérkeztél a (128,79)-as mezõre. Összeakadsz Wolfhearttal. Tharr püspöke. Egy obszidián karkötõt, egy lánckesztyût, egy vassisakot, egy umbatari karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy gromak páncélt, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy rejtõköpenyt és egy Tharr Keresztjét visel. Ruházatát egy adószedõ trófea, egy ekharion trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [10 pontot használtál fel, van még 306.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamezõ területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Szorgosan nézelõdsz, egyenlõre eredmény nélkül. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával alaposan megvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 27 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élõholt mágus támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt mágus bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával alaposan megvágod az élõholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az élõholt mágus pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyû lándzsa. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 286.]

im imádkozol
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 256.]

im imádkozol
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 226.]

dd 12 eldobod a 12. tárgyat
Elhajítasz 3 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tûzbokrot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) Szûnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezõn. Dögletes a bûz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták õket - vagy nem volt túlélõ, aki tömegsírba hordta volna õket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: A következõ kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetõt uraló óriásszörny még nem keveredett elõ. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy élõholt mágus jön feléd.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 15 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élõholt mágus jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával végigmetszed az élõholt mágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem sikerült az élõholt mágus ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következõ kincseket találtad: egy vashegyû nyíl. Nagyon eleged van már ebbõl a bûzös és gyászos hangulatú temetõbõl, úgyhogy távozol. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy elhulott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthetõ. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tûzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 182.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
Szûnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyenlõre nem találsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával végigmetszed a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával alaposan megvágod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 48 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz támad rád.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohsem jön keményebb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy élõholt mágus jön feléd.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élõholt mágus fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az élõholt mágus jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az élõholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! 25 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzhegyû nyíl, 2 ubuk tüske, egy bakkura csizma, egy sallank nyíl és egy ubuk dobónyíl. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összeakadsz Brutal Joe-val. Tharr hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy obszidián karkötõt, egy Tharr Keresztjét, egy két kard szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy lánckesztyût, egy fekete bõrcsizmát, egy vassisakot, egy ezüst papi karkötõt és egy sárga erõövet visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy quwarg harcos a hátasa. Csicskása egy élõholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Azt mondja: " Állj közénk! Ha ez nem megy, akkor legalább légy a szövetségesünk!" A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Szûnni nem akar a zöld síkság. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Látsz egy amniosz-fát. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 8 5 mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra
Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. (Feltételes támadás:) Rábukkansz a szörnyre, amelyet kerestél. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élõholt quwarg torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élõholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élõholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) Szûnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült quwarg harcos közeledik. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lõsz. 18 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 510 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Egy darabokra tört tûzköpõ mellett ott hever a teljes gnóm kezelõszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Elég az enyelgésbõl, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyû intéz feléd kihívást.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyû jobb lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra támadsz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyû bal lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Belecsipked a dögkeselyû a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Folytatod a kutatást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bumeráng. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyû intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyû bal oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyû jobb vállát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyû a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyû száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával kilukasztod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak, egy rézpáncél és egy bõrsisak. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívõi építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy ezüst papi karkötõt, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy két kard szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy vasvértet, egy vassisakot, egy rejtõköpenyt, egy lánckesztyût és egy sárga erõövet visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Egy sullár a hátasa. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Ekhar Dorson. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 83.]

m 6 mozogsz nyugatra
Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll elõtted. Hegyvidéken vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 74.]

ef 4 energia fejlesztése 4
A fejlesztés már befejezõdött, egyenlõre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: TVP elõvétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 84.]
* 2. BP: t. energia kisütése: 176
Vuuush, elteleportálsz! Az ónix piramis belsejében találod magad! A hatalmas termet sejtelmes fény világítja meg. A terem közepén Vlagyimir szobra látható, amelyet a Rend tagjai építettek. A terem falán körbe-körbe ajtók vannak, de Vlagyimir külön engedélye nélkül nem mehetsz be egyiken sem. [10 pontot használtál fel, van még 74.]
* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 71.]
* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 71.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 31.]


tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Karaktered már öt éve kalandozik a Túlélõk Földjén! Ezért egy speciális ajándékban részesülsz: A következõ körre nem max. 30, hanem max. 200 TVP-t vihetsz át ezentúl! Remélhetõleg ez sok segítséget fog jelenteni. Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 341 pontot. A következõ körben tehát 371 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelõ legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAPOD


Dark Silex, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Tharr kisebb papja vagy. A Zan Rendje (#9110) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Zan parancsnokhelyettes. Ez a 200. fordulód.

erõ : 31
iq : 26
ügyesség : 26
egészség : 18
szerencse: 22
tudatpont: 14/ 4
szint : 20
támadás : 20
védekezés: 35
életpont : 277/162
varázspt : 284/ 0
merészség: 7/ 2
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem:semleges(+1)
pénz : 15 arany
magasság: 180 cm
testsúly: 79 kg
életkor: 36 év
tul.pont: 4
kép.pont: 2

Eddig összesen 1293 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9720 TP-t kaptál. Jelenleg 561652 TP-d van. A következõ szinthez még 38348 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, borzalmas varkaudar, ekharion. Bézs-Korona érdemrendet viselsz.

Harci ismeretek (szint)


szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 19 ütõfegyverek: 20 lõfegyverek: 15 dobófegyverek: 23 Felt. fegyverváltás: << raptor szablya (200%) << vasalt bunkó (120%) << vashegyû lándzsa Felt. lõfegyver használat: semmi (0-11.); ubuk dobónyíl (12-15.); vas dobónyíl (16-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 17 nyomkövetés: 54 lopás: 1 mászás: 5 csapdakészítés: 14 csapdaészlelés: 3 gyógyítás: 43 titkosírás: 2 felderítés: 22 szörnyidomítás: 5 teológia: 25 taumaturgia: 20 szerencsejáték: 1 zene: 6 szörnyismeret: 7 zárnyitás: 1 vadászat: 13 bányászat: 11

Feltételes parancsok


ásol max. 40 pontért; *készítesz 138. tárgyat (max. 6 db-ot); *készítesz 22. tárgyat (max. 20 db-ot); *készítesz 114. tárgyat (max. 10 db-ot); kutatsz max. 150 pontért; *készítesz 119. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 43. tárgyat (max. 5 db-ot); gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; elfogod a 101. szörnyet a 219. csapdával; elfogod a 78. szörnyet a 220. csapdával; maradék tvp-dbõl 1. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *202; *157; *165; *104; Barátságosság: 9103. KT; 9130. KT; 150; 274; semleges jellemûek; jó jellemûek;

Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) korgó gyomor, huss (#21 *3) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) védelem sav ellen (#36 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) fehér glóbusz (#47 *13) elektromos pajzs (#51 *14) óriáserõ (#53 *24) erõpajzs II (#63 *24) oltár eltörlése (#79 *60) városi teleport (#96 *50) energiapajzs (#103 *20) kisebb tûzlehelet (#110 *2) szopókõirtás (#174 *10)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok


óriáserõ Feltételes varázslat-használat: 14. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 33 29 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 41 41 33 33 47 47 Kire 221 148 163 158 164 145

Elfogott szörnyeid: törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes;

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*nagy vaspajzs (#161) 1*lánckesztyû (#230) 1*vassisak (#160) 1 mászókarom (#78) $3 bakkura csizma (#96) $2 bõrsisak (#57) 3 bronzsisak (#88) $2*fekete bõrcsizma (#247) $1 rézpáncél (#71) $2*bronzpáncél (#90)

Fegyverek és lövedékek

>2 kõkés (#6) 1 kõkalapács (#13) 4 bumeráng (#249) 15*ubuk dobónyíl (#138) 1 fúvócsõ (#20) 1*vasalt bunkó (#181) $1 orgyilkos tõr (#225) 1 vashegyû nyíl (#176) 1 tolmokov-koktél (#351) $2 bronzhegyû nyíl (#94) $2 rövid íj (#107) 2 kerek kõ (#19) 1 vashegyû lándzsa (#182) 1 raptor szablya (#482) 20 tüske (#22) 1 bronzhegyû lándzsa (#87) $2 ubuk tüske (#131) 1 sallank nyíl (#129) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 4 vas dobónyíl (#189) 11 nyílvesszõ (#108) 5 ezüstshuriken (#327)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*obszidián karkötõ (#229) 1*két kard szimbólum (#144) 2*Tharr Keresztje (#287) 1*ezüst papi karkötõ (#308) $1 ezüst karkötõ (#158) 1 réz papi karkötõ (#307) $2 aranygyûrû (#193) $1 ezüst nyaklánc (#117)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 smaragd kulcs (#241) 2 bronzkulcs (#76) 1 deus ex machina (#1) 1+hebrencs csapda (#147) 1 szeksztáns (#32) 1 súlyzó (#347) 1 ásó (#34) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kis aranykulcs (#240) 4 nagy vaskulcs (#186) 4 rézkulcs (#75) 1 csontkulcs (#74) 1 aranytû (#272) 1 kötél (#92) 1 vaskulcs (#183) 1 ketrec (#216) 2 ezüst kulcs (#184) 1 márványkulcs (#245) 4 nagy bronzkulcs (#185) 1 furulya (#233) 1 kristálygömb (#265) 2 fáklya (#36)

Löttyök és porok, tartóstul

3 vizestömlõ (#3) [ bennük 58 korty víz (#27) ] 1 zöld üveg (#82) [ benne 7 csepp ragasztó (#83) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 3 kavadu iszák (#25) [ üres ] 1 sullár hólyag (#168) [ benne 3 csepp spiritusz (#170) ] 1 uzbány csõr (#169) [ üres ] 3 fûszertartó (#210) [ üres ] 1 aranyló ugarhéj (#100) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

10 sallank karom (#128) 20 álompor (#396) 93 madártoll (#112) $6 szvó-ektoplazma (#151) 1 xirnox szív (#213) 1 szuperkötél (#209) 2 kazmár gyökér (#205) 8 kaktusztüske (#114) 5 púderkõ (#119) $2 fülemüle agyar (#267) 1 bev formázó minta (#299) 1 galachmit (#310) 4 tükör (#43) 1 csuklyavirág (#133) 2 pirkit (#153) 1 téfea-agy (#172) 4 gyöngymangó (#135) 3 drótszõr (#37) 2 smirglilevél (#29) 5 rókafarok (#124)

Összsúly: 113.85 kg megterheltség: 111 %

GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

E körben tett lépéseid térképe

(138,74) a 66. labirintus bejárata, Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), oltár, világítótorony
(#156)
(138,76) szintszívó (#96), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), élõholt mágus (#175), õsi csatamezõ (#263), oltár, Brutal
Joe (2230. kalandozó)
(138,77) Sheran rúnaköve
(139,74) Sheran oltár, Ekhar Dorson (1252. kalandozó)
(139,75) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203)
(139,78) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), oltár
(139,79) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(140,73) quwarg harcos (#201), dögkeselyû (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamezõ (#262), oltár, 39.
jellempróba
(140,74) oltár, élõholt quwarg (#202)
(140,79) sírlidérc (#172), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), patak
(140,80) Wolfheart (1644. kalandozó), sírlidérc (#172), zombi (#49), élõholt mágus (#175)

(1030X TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA Dark Silex 200. fordulója



Szörnyek vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) gyíkember (#51) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar bajnok (#190) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221) ekharion (#232) áeratikus hasnyák (#243) pordémon (#253) õrjáratozó katona (#274) halálelementál (#279) Tárgyak deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5) kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) $csontkés (#11) $csontszurony (#12) kõkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bõr (#15) bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20) ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) $királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) $bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106) $rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) $hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) $koponya szimbólum (#139) $denevér szimbólum (#140) $nap szimbólum (#141) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérg. vasnyíl (#187) mérg.ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192) $aranygyûrû (#193) arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tõr (#225) $ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) $acélpengõke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) márványkulcs (#245) $fekete bõrcsizma (#247) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) kristálygömb (#265) $fülemüle agyar (#267) $gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) szuper dobóháló (#273) $ametiszt medál (#275) umbatari karkötõ (#278) raptor karom (#281) $jégszív (#282) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) $varkaudar páncél (#294) bev formázó minta (#299) $kõszem (#304) réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) galachmit (#310) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) olló (#335) súlyzó (#347) tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) ónix piramis (#387) natali kõ (#388) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398) vas fejpánt (#408) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) zafír medallion (#514) Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés &a73L*p-1470YRöv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstõl TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
© Beholder Kft. 1992-1997.
Ha a fordulóval bármilyen gondod van a következõ címre írj: beholder@mail.datanet.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!


Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetõség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bõl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettõl eltérõ idõpont is elõfordulhat.)


Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elõtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késõbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÕSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@mail.datanet.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetõek a Beholder Kft home page-érõl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@mail.datanet.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elõ tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévõ összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@mail.datanet.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévõ összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 3 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
A mostani jelentkezések a márciusi számtól élnek!
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elõfizetésrõl van szó!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetõséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 1 zsetonba kerül. (Ezt kérheted e-mailben is.) Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.