Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Rico, a csapatvezér
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
2055-öt írunk; Newark túlnépesedett urbanizált rémálom. Milliók élnek siralmas nyomorban. Féktelen az erőszak. Brutális gengek és rosszindulatú bűnözők uralják feudális főurakként a város számos részét. Ezen a szívfájdító tájon gyűlik Rico csapata: Shank, Thorvin, Piper és a különc sámán, akit Banditaként ismernek.
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Daxx - egy másik univerum (1)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (12)
Lapötletek (65032)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Gaya Nativa 88. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. okt. 1. 10h:06'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: okt. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3961
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 505
Ingyenforduló: 0

GAYA NATIVA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,3] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 32 pirkitet (111 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.

Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szõrcsomó, mely az imént tûnt el egy föld alatti lyukban. De eljõ a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+29 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-3 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+183 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)


v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmormoltad az esõidézés varázslatot! [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 67 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 253.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy késõbbi szinten). Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 238.] [A parancs tárolásra került.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 235.]

ffk 70 felt.fv.kozkázata: 70
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 70 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ftv 48 361 felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot a 361. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

v 96 98 18 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[98,18] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemû alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Alakja vibrálni látszik. Tharr hittérítõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy réz papi karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Csontos Zanbar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Eltérõen a mutánsoktól - neki nem pikkelyes a bõre. Egy hosszú köpenyt visel. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 225.]

be 562 3 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 175.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [135,3] A vidék sivatagosra vált. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledõ ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Napsugár orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezõt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mûvészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,3] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földbõl itt-ott zöld fûszálak dugják elõ fejüket, de egyébként minden halott. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rezsõ a Cukrosbá orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mûvészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pordémon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a pordémon jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a pordémon testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 816 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Összefutsz Holi de Segallal. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy sullár! Azt mondod: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Összefutsz egy göndör aranyhajú, barna szemû ember férfival. Bõre sárga. Fairlight tanítványa. Egy kígyóbõr övet, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyût, egy ryuku nadrágot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy bunthar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Shamum. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Minden új belépõnek 5 MAXTU-t juttat az Idõ Porszemek vezére! (2003-tól) Gyere és légy a társunk!" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, barna szemû alakváltó nõvel. Bõre bronzként csillog. Raia hûséges követõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy nap szimbólumot és egy sárga erõövet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy kõkést tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Laiole Ilehniae. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább.

(Továbbmész...) [133,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy nekrofunt. Találsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy gyilkos mókus elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád. 8 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a purifikátor bal oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+1 gonoszság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,4] A homokos partot messze magad mögött hagyod, de növényzet nem tûnik fel. Egy sivatag széléhez értél! Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ababo orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Nyugatra egy mûvészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] A terep vált: bozótos területen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy álomvirágot. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod a ryuku légiós farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 121.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 65 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 121.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 116.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 111.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[129,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy mûvészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezõt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy E.H.Boldog Bulldog orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku légiós testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku futárbérenc lehet. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: 8 arany és 2 vasérc. Eldobod az értéktelenné vált tüskés harci gromak trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku futárbérenc trófeát. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 93.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[127,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Eassy-Lien Dib vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelõhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívõi építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezõt. Északnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,3] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tûnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Myotis Canis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Találsz egy szent tölgyfát. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Összefutsz Gita D'Sycurral. Raia korlátlan hatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezetõ trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy trikornis a hátasa. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Odaveted: " Minden új belépõnek 5 MAXTU-t juttat az Idõ Porszemek vezére! (2003-tól) Gyere és légy a társunk!" Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

Találkozol Galadriellel. Kissé áttetszõ a teste. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy ekharion trófea és egy sarki óriásteknõs trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknõs. Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 75.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 75.]


* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 73.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 73.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]


tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elõl. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következõ körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetõvé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze õket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis õk sem halhatatlanok.



KARAKTERLAP
Gaya Nativa, egy szõke, hosszú hajú, kék szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

 Erõ:21 (23)  Szint:18  Merészség:5/3 Magasság:180 cm 
 IQ:28 (29)  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:75 kg 
 Ügyesség:16  Védekezés:19  Menekülés:30 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:20 (22)  Életpont:249/69  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:22  Varázspont:389/164  Pénz:1638 arany Kép. pont:10 
 Tudatpont:21/2   Pszi pont:91/56       EFejl:23 
Eddig összesen 656 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7221 TP-t kaptál. Jelenleg 324846 TP-d van. A következõ szinthez még 15154 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, ryuku futárbérenc, quwarg királynõ.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 7/2   szúrófegyverek: 1/0   vágófegyverek: 25/10 (+10%)
  ütõfegyverek: 1/0   lõfegyverek: 13/16 (+31%)   dobófegyverek: 2/8

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (70%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 14/49 (+11%)   2. nyomkövetés: 31/43 (+39%)   3. mászás: 1/37
  4. csapdakészítés: 11/1 (-4%)   5. csapdaészlelés: 1/0   6. gyógyítás: 7/84
  7. titkosírás: 1/23   8. felderítés: 2/37   9. szörnyidomítás: 1/64
  10. teológia: 16/58 (+11%)   11. taumaturgia: 19/95 (-373%)   12. szerencsejáték: 1/85
  13. versengés: 3/89   14. harcmûvészetek: 14/10   15. zene: 1/0
  16. szörnyismeret: 10/70   17. pszi: 12/5 (+8%)   18. vadászat: 1/12
  19. bányászat: 3/21        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ulkor jéglény (#641)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)    

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknõs (#362)   villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
szárazság (#48) >> ryuku légiós (#361)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezõn keresztül.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintû!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230)
1 * ryuku köpeny (#693) 1   teknõcpajzs (#417) 1   vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bumeráng (#249) 1 * fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5   mérg. ubuk tüske (#137) 2   orgyilkos tõr (#225) 1   rövid íj (#107)
1 * rövid kard (#171) 1   ryuku buzogány (#696) 17 * tüske (#22)
1 * varkaudar szablya (#516)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   borostyán függõ (#162) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1   trófea nyaklánc (#196) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 2   deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 10   kaja (#2) 1   ketrec (#216)
3   kötél (#92) 1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 129]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75]
3   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
58 + álompor (#396) 3   dorony tüdõ (#212) 5   drótszõr (#37)
4   elkarog szõr (#665) 2   evaporõr háj (#105) 4   fabontó (#106)
1   fekete gyöngy (#99) 1   féregbél (#1071) 5   fõnixtoll (#563)
37 + gyöngymangó (#135) 1   jegesmedve bunda (#1067) 12   kaktusztüske (#114)
3   kazmár gyökér (#205) 4   lajhár csont (#236) 1   liumbe hajtás (#655)
39   madártoll (#112) 6   magszim bél (#103) 1   mutáns csont (#331)
1   óndarab (#85) 3   párducbõr (#1066) 1   párducszem (#1073)
2   purifikátor háj (#269) 2   rakolits por (#669) 1   rinóbõr (#651)
3   rókafarok (#124) 9   rozmárfog (#1069) 2   sámán erszény (#650)
2   szulfagor agyar (#677) 3   szvó-ektoplazma (#151) 1   tükör (#43)
1   ulkor gyöngy (#1072) 3   vasérc (#152)    

Összsúly: 86.22 kgMegterheltség: 130%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
117 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 kaja (#2)
27 tüske (#22) 3 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 magszim bél (#103) 1 purifikátor háj (#269) 2 vasérc (#152)



E körben tett lépéseid térképe

(126,3) oltár, mûvészi porolit (#720), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), ryuku gárdisták (#360), Gita D'Sycur (4721.
kalandozó), Galadriel (5512. kalandozó)
(127,4) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), régészeti
lelõhely (#1208), Leah oltár, ryuku légiósok (#361)
(128,3) Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, mûvészi
porolit (#720), ryuku légiósok (#361), ryuku futárbérenc (#765)
(129,3) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din
monolitja (#534)
(130,3) Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396), ryuku légiósok (#361)
(131,4) phua-kúp (#372), oltár, mûvészi porolit (#720)
(132,3) Chara-din monolitja (#534), nyuhaj karbin (#110)
(133,2) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), purifikátorok (#157)
(134,3) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), oltár, ryuku légiósok (#361), pordémon
(#253), Holi de Segal (2350. kalandozó), Shamum (2514. kalandozó), Laiole Ilehniae (3242. kalandozó)
(135,3) ryuku gárdisták (#360), Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439),
mûvészi porolit (#720), oltár




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.