0. forduló, 13. forduló, Ancsapancsa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 23. 9h:08'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4630
SZÁMLA : XXXX

ANCSAPANCSA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-397,-51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah tanítványa. Egy ezüst nyakláncot, egy igazgy. fülbevalót, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy nómenklatúra trófea, egy földsárkány trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ácsmari. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 saválló fülbevalót (5000 arany), 1 Métely páncélját (150 arany), 1 aurach bőrt (825 arany), 1 méregfogat (500 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pengepajzsot (1500 arany), 1 bronzkulcsot (100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 1169. hetének nyerőszámai: 10, 18, 9. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.

gyj 0 200 3 felt. gyűjtés 200 3
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 3 arany. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

bb 658 1553 425 beraksz a bankba a 658. tárgyat (1553 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 aurach bőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 méregfogat. Beraksz a bank széfjébe 1 pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

bb 1562 1 beraksz a bankba az 1562. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

hu 4 hulladék: 4
Hulladék, ezért nem gyűjtesz botot. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

bb 188 27 beraksz a bankba a 188. tárgyat (27 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 87 1 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 3 3 mozogsz 3 3
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Elértél a hajdani istállóhoz. Most már egyetlen állat sincs itt. [3. PONT] Hamarosan egy útonállót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hamarosan egy útonállót pillantasz meg. Fegyvere egy bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 184.]

kf 127 1 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bronzhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

kb 188 10 kiveszel a bankból a 188. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 6 6 12 mozogsz 6 6 12
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy sötét gnóm lakik itt. Fegyvere egy bunkósbot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 540 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot [*] és 1 rézkulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Egyhelyben toporogsz.
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy sötét gnóm lakik itt. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 bronzkulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[40 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 12 1 mozogsz 12 1
Egyhelyben toporogsz.
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Elhagyod a gonosz által kísértett házat.
[30 pontot használtál fel, van még 114.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 6 mozogsz nyugatra
[-398,-51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász tatu. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász tatu farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy ovimon-bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[10 pontot használtál fel, van még 104.]

kf 127 1 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

se 32 segítesz: 32
Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.) [6 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[-398,-50] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [-398,-49] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sünmedve bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " [20 pontot használtál fel, van még 78.]

se 46 segítesz: 46
Nincs itt olyan szituáció, amiben segíteni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

m 4 mozogsz délre
[-398,-48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 68.]

se 30 segítesz: 30
Nincs itt olyan szituáció, amiben segíteni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+4 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 33.]

gy 3 gyógyítás 3 pontért
Nem találsz semmit, ami az öngyógyításban segítségedre lehetne. Nincs más választásod, leülsz kicsit meditálni, hátha ura vagy szervezetednek. (Valami csak lehet elvégre az Agykontrollban, nem?). Semmi eredmény. No sebaj, ebcsont beforr! [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 3, 18.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 152 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ancsapancsa, egy vörös, copfos hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 12. fordulód.

Erő: 15 (26) Szint: 10 Merészség: 8/5 Magasság: 170 cm
IQ: 17 (25) Támadás: 22 Agresszió: 4 Testsúly: 117 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 279/238 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 11
Szerencse: 21 (31) Varázspont: 212/11 Pénz: 22 arany Kép. pont: 7
Pszi pont: 9/9
Eddig összesen 52 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 745 TP-t kaptál. Jelenleg 13 344 TP-d van. A következő szinthez még 3 656 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, sötét gnóm, uzbány. A 12. fordulódban 28018 arany került a bankszámládra. 28018 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 5 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,50 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 731 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 3
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 1 18. pszi: 1
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 1 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 1 23. testépítés: 1 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) időcsere (#285, 5 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 bőrsisak ($57) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyű (#230)
1 * Métely páncélja (#1562) 1 * teknőcpajzs (#417) 1 * zafír erőöv (#397)
1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) $1 bronzpenge ($126) $4 csontszablya ($64)
1 * mandibulakasza (#127) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188) $5 orgyilkos tőr ($225)
1 szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * griff nyakék (#1579)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * kreiton fókusz (#853) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * örökkéval. éjköve (#2181) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 + Beholder csapda (#2107)
2 bronzkulcs (#76) 2 deus ex machina (#1) 7 fáklya (#36)
25 kaja (#2) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
25 krónika (#1725) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 rézkulcs (#75)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 grifftojás (#179)
15 gyíkfű (#201) 22 sünmedve tüske (#14) 2 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 56.92 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 láncing (#222) 1 méregfog (#1553)
587 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 Métely páncélja (#1562) 1 pengepajzs (#425)
3 szöges páncél (#65)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 kaja (#2) 18 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 Métely páncélja (#1562) 4 víz (#27) 1 aurach bőr (#658)
1 méregfog (#1553) 1 pengepajzs (#425)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bronzkulcs (#76)
1 rézkulcs (#75) 11 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-399 -398 -397 -396
-52
-51
-50
-49
-48
-47
(-398,-51) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 32. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), tetemember (#123)
(-398,-50) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, sünmedve (#33)
(-398,-49) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), 29. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nektoraf (#355)
(-398,-48) uzbány (#102), mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-397,-51) a 46. labirintus bejárata, útonálló (#130), sötét gnóm (#132)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha egy karakternek nincs istene, amikor legyártaná az Istenek palástját (2177), az Istenek sisakját (2178), vagy a Zan kristályt (2176), akkor az ősteológiás felsőbb relikvia (328) varázslat helyett az őstaumaturgiás relikvia kreálására (329) lesz szüksége.
* - A történelmi eseményekért (quwarg rajzás, toronyháboró, varkaudar-thargodan invázió, massza invázió) kapott egyedi jutalmakat nem veszíthetik el a karakterek, és nem veszik el őket a vámraktárban sem.

Üzenet küldése a karakternek