Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 23. 15h:10' EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 14. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4630 SZÁMLA : XXXX |
bb 8 87 999 | beraksz a bankba a 8. tárgyat (87 darabot) |
hu 16 14 15 | hulladék: 16 14 15 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-399,-46] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 9: 1. térkép 10. pont 10: 1. térkép 9. pont 18: 1. térkép 20. pont 20: 1. térkép 18. pont 26: 1. térkép 28. pont 28: 1. térkép 26. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 178.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 163.]
m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kb 65 222 1562 | kiveszel a bankból a 65. tárgyat (222 darabot) |
hu 65 222 | hulladék: 65 222 |
be 590 | bemész az 590. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, |
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, | vassisak (#160) 44 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, |
vasvért (#164) 164 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, | harci kalapács (#174) 72 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, |
obszidián függő (#195) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
gromak páncél (#270) 60 ap /db, | sárga erőöv (#276) 400 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, |
bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, |
szigony (#389) 28 ap /db, | zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, |
bányászcsákány (#434) 46 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, |
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, |
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, |
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, |
Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db. |
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | mandibulakasza (#127) 25 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, |
Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, | teknőcpajzs (#417) 15 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, | zafír erőöv (#397) 100 ap /db, |
zangrozi csizma (#451) 25 ap /db, | láncing (#222) 50 ap /db, | szöges páncél (#65) 24 ap /db áron. |
ea 1562 1 | eladod az 1562. tárgyat 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 2 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-398,-45] Folytatod sétádat a házak közt. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
(Továbbmész...) [-398,-44] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. "
ve 196 2 | megveszed a 196. tárgyat 2 |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd! |
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY) Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!) |
Erő: | 15 (26) | Szint: | 10 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 17 (25) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 117 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 281/270 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 21 (31) | Varázspont: | 226/3 | Pénz: | 192 arany | Kép. pont: | 7 |
Pszi pont: | 9/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 3 |
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
93,54 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 731 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 7 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 2 | 12. taumaturgia: | 3 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 1 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 1 | 18. pszi: | 1 |
19. zárnyitás: | 1 | 20. vadászat: | 1 | 21. vitalitás: | 1 |
22. bányászat: | 1 | 23. testépítés: | 1 | 24. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | $1 | láncing ($222) | 1 | * | lánckesztyű (#230) | |
1 | * | Métely páncélja (#1562) | $3 | szöges páncél ($65) | 1 | * | teknőcpajzs (#417) | |
1 | * | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | mandibulakasza (#127) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | kreiton fókusz (#853) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) |
1 | * | örökkéval. éjköve (#2181) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
2 | trófea nyaklánc (#196) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
2 | bronzkulcs (#76) | 2 | deus ex machina (#1) | 7 | fáklya (#36) | |||
24 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
25 | krónika (#1725) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | rézkulcs (#75) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | álompor (#396) | 15 | gyíkfű (#201) | 1 | lapockacsont (#33) |
Összsúly: 49.03 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (6 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | méregfog (#1553) | 587 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | pengepajzs (#425) | 1 | szöges bunkó (#8) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 4 | csontszablya (#64) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | kaja (#2) | 7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | orgyilkos tőr (#225) | |||
22 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szöges bunkó (#8) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
170 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | láncing (#222) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 3 | szöges páncél (#65) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
-400 | -399 | -398 | -397 | -396 | -395 | |
-49 | |
|
|
|
|
|
-48 | |
|
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|
|
-46 | |
|
|
|
|
|
-45 | |
|
|
|
|
|
-44 | |
|
|
|
|
|
-43 | |
|
|
|
|
|