Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Helyre kis varázsló
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
"Gandalf volt a kedvenc szereplőd a Gyűrűk Urában? Nosza, itt a helyed. A Túlélők Földje csak úgy hemzseg az ehhez hasonló alakoktól, vagy a táborozásod alatt keresnek fel téged, vagy te bukkansz táborhelyeikre egy-egy árnyas bozót menedékében. Indulj hát neki, milliónyi kaland vár." - propaganda szöveg egy Gatinhoz közeli útjelző táblán
Nézz szét a galériában!
Manaszipoly zén bemutató
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Lapötletek (64964)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
HKK kérdés? (47092)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ...
Nézet:
milyen esetlen erős lap!!!
2-ért 1/1 váááoooo, és még +1/1-et kap a goblinok ellen, ez csoda
 
szerintem a lapötletei úgy ahogy vannak sz*rok, a szinesítő szövegek jók
 
Hát persze, hogy van. Amúgy azért kreálok ennyi kentaurt mert szerintem megérdemlik aszt, hogy bekerüljenek a HKK kicsi csapatához. De van egy másik altipus ötletem. A Goblinok ellentétjei! (olyan mint az Őshanygya Quwark eset) A nevük: Gólbin. Tudom ehez nem kell túl sok fanzázía de azért nem rossz )

Gólbin 2vp
Raia/Szörny/Gólbin
1 szk foghat tárgyat

támadás: 1
élet:1

Goblin ellen +1 védekezés és +1 támadás

Gólbin király 5vp
Raia/Szörny/Gólbin
1szk foghat tárgyat

támadás: 3
élet:4

Összefogás Gólbinokkal! (A Gólbinoknak nem kell tudnia összefogni) Goblin ellen +2 sebzés. Ha kiüt egy Goblint akkor minden Gólbin egységed +1 +1-et kap.

Gólbin Hírhozó 4vp
1szk foghat tárgyat

támadás:1
Védekezés:3 (mágikus)

Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban Goblin. Antimágia 1 Nem lehet azonnali célponyta. 2 vp: Ahány Goblinja van a kiválasztott ellenfélnek a gyűjtőjében annyival megnőnek az értékei.

Hát ebből még csak ennyi. Esetleg még több Kentaurt? )
 
Tetszik és a szinesítő szöveg se rossz
 
Jó kis sárkány betenném a paklimba.
 
Egy galetki lenne:
Név:Berserker
idézési költség:5
SB:3
ÉP:1
foghat tárgyat
klán:tolvaj
galetki
Szöveg: Ha tudod mindig told az őrposztba és mindig támadjon lényt vagy játékost.Ha sebez akkor kap +1 sb-ést. Nem lehet feláldozni. nem cserélhet gazdát.
szinesítő szöveg: Ez a kicsit őrült és fanatikus galetki sebeit nem érezve rohan a csatába. A harc a létfontossága.
 
Ezek honnan jönnek?!
Nekem inkább a sárkányok jönnek be . . .

5vp Fantomsárkány
chara-din szörny, sárkány
Láthatatlan.
Csak olyan lényütheti meg, aki látja a láthatatlant
Mágikus sp.: 2
mágikus ép.: 3
Repül. Büntetés: 2ÉP
 
ezek nagyon jok vaannak meg ahonnan ezek jonnek.?
 
Nem írtok? Büdös kölykök! Hát akkor még több kentaur mert nem írtatok

Kentaur Rendfentartó 4 vp
Sheran/ Szörny/ Kentaur
1 szk foghat tárgyat

sebzés:2
Élet:2

Összefogás kentaurokkal (a kentaurnak nem kell tudnia összefogni) Büntetés: 3 ép és 3 vp.
"A Kentaurok nagyon vigyáztak a rendre és egy két gyilkos kivételével minden banditát elfogtak és megbüntettek"-Kentaur krónika

Kentaur Apród 2vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1szk

sebzés:0
Élet: 3 (mágikus)

Képesség: 3 helyet 5 lehet a pakliban.
"A kentaurok szapora nép és a kicsik elég jól védettek.Így nehéz kiírtani eszt asz egzotikus fajt"-Kentaur Kronika

Izom Kentaur 9vp
Sheran/Szörny/Kentaur
2szk foghat tárgyat

sebzés:4
élet:5

Nem hat rá bűbáj. Büntetés: 6 ép és 1 vp. Ha egy ellenséges lénynek kisebb a támadása mint az élete a gyűjtőbe kerül. Kentaur nem ütheti meg. Dornodon(tolvaj) lények ellen +2 sebzése van.

Áruló Kentaur 4vp
Dornodon/Szörny/Kentaur
1 szk foghat tárgyat

sebzés: 2
élet:2

Antimágia:1 Sheran lények ellen +1 sebzése van. Kentaurok ellen + 3 sebzése van. Ha a semmibe kerül nem lehet 4 körig kentaurt kijátszani.
"Már az Álcázó Kentaurokkat veszélyesnek találom de ezek szinte azon fáradoznak, hogy kiírtsák saját fajtájukat"- Alex Mcleran a Kentaur Krónika írója.
 
Mégtöbb Kentaur :

Kentaur Boszorkány 4vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szk Foghat tárgyat

Sebzés: 1
Élet: 3 (mágikus)

Képesség: Nem hat rá bűbáj. A bűbáj varázslataid 1-vpvel olcsóbban jönnek ki.
Hátrány: Ha olyan lény kerül a játékba aminek van antimágiája akkor a Kentaur Boszorkány a gyűjtőbe kerül.
Plusz szöveg: "A Kentaur Boszorkák értetek a bűbájokhoz de az antimágia kemény falat a számukra -Kentaur Krónika"

Kentaur Parncsnok 5vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1szk Foghat tárgyat

Sebzés: 3
Élet: 2

Képesség: Összefogás Kentaurokkal. (a kentaurnak nem kell tudnia összefogni) Kentaur nem ütheti meg!


Kentaur Király 8 vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1szk Foghat tárgyat

Sebzés: 5
Élet: 5

Képesség: Ahány kentur van a játékban annyival nő az értéke. Ha Lich, Dornodon vagy Chara-din lény ellen támad +1 támadás. Kentaur nem ütheti meg. Nem lehet azonnali varázslat célponyta.
Hátrány: Nem üthet meg kentaurt
" A Kentaurok nagyon összetartó nép. Ez leginkább királyaikon látszik meg! Főleg mert nem háborúznak más kentaurokkal - kentaur krónika "


Álcázó Kentaur 5 vp
Sheran/Szörny/Kentaur

Sebzés: 2 (mágikus)
Élet: 2 (mágikus)

Képesség: Láthatatlan. Látja a láthatatlant! 1 vp: ha feláldozól egy másik kentaurt megnő az Álcázó kentaur élete az ő sebzésének felével!
"Az Álcázó kentaurok nem olyanok mint a többiek! Ők képessek feláldozni társukat a saját életben maradásukért!"-kentaur krónika

Ennyi! Kritikák és anyázások jöhetnek! (ez az újmond mottóm
 
Köszönöm (persze nem az anyázást
 
ANYÁD!
Ez még jó is lenne . . .
Kicsit olcsó a dühös kentaur, a kentaur meg drága
de az altípus meg a lények elég egyediek . . .

Lance
 
Jó lap! Bár nekem is eszembe jutott a Dzsini csak más képességekkel De ez jobb.
 
Ó baszus véletlenül a privátra mentem. Na mindegy. Aszt akkartam leírni, hogy jó kis lap de ha jól láttam elfelejtetted a támadás/védekezés cucot
 
9vp Ezüstsárkány

3szk van benne
ritka Raia szörny, sárkány

Idézési költsége annyival kevesebb, ahány Leah chara-din meg dornodon lapja van játékban ellenfeleidnek.
Repül
Büntetés: 5 ÉP
1-es tűzlehellet
Minden előkészítőben növeli a max Ép-d eggyel, majd gyógyít rajtad ötöt.



Már összevágtam a laőom, ha valakit érdekel, egy e-mail címér elküldöm

Tiszteletem mindenkinek
Sir Lancelot Dulac
 
Szevasztok! Na végre feltudtam jönni a fórumra! Na tudom hülye ötletek de azért nézétek meg a kentaur sorozatot:

Kentaur 3vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szörnyk. Foghat tárgyat

sebzés: 1
élet:1

Képesség: 3 helyet 5 lehet a pakliban.

Elit Kentaur 3vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szörnykomponens Foghat tárgyat.

sebzés:2
Élet:2

Képesség: 1-es regenerálódás. Dornodon (tolvaj) lények ellen vagy +1 sebzése vagy mágikus védelme van

Dühös kentaur 3vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szörnykomponens Foghat tárgyat

Sebzés: 5
Élet: 2 (mágikus védelem)

Képesség: Ahány tárgyat föláldozol annyival nő a sebzése. Dornodon tárgy feláldozásakor +2-őt kap!

Varázsló kentaur 6 vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szk Foghat tárgyat

Sebzés: 3 (mágikus)
Élet: 3 (mágikus)

Képesség: 1-es antimágia. Nem hat rá semmijen Bűbáj vagy Azonnali. Ha a Varázsló Kentaur az előkészítő fázisban van akkor minden varázslatot 1-el kevesebb Vp-be kerül.

Egyenlőre csak ezek vannak. Kritikák és anyázások jöhetnek.
 
Hé a lámpáját nem csinálod meg?
Jól kombozhatnának pl.:ha a lámpája játékban van,akkor áldozz fel 5 ép-t a dzsin újra teljesít egy kívánságot vagy valami ilyesmi.Körönként persze egyszer.

Te eléggé jó így is.
 
Dzsin
5vp
2/1
fairlight

sikeres kijátszásakor választhatsz
1. kapsz 3vp-t 2szk-t gyógyulsz 3-at
2. kapsz 2vp-t 1szk-t gyógyulsz 7-et
3 kapsz 6vp-t 0szk-t gyógyulsz 2őt.
 
Tömeg átok:-)
 
"képességei:Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap,"
ezt hogy érted hogy minden halhatatlan +3vp-t kap?
a lény gazdája kap annyiszor 3at ahány halhatatlan lénye van?
vagy ez pontosan mit takar számomra nem egyértelmű
 
képességei:Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap

ezt hogy ép-t kap?

amúgy igy kicsit egyszerűbb

mágikus csontsárkány
4/3
Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap,
ezenbelűl a kör végén kapsz 1 vpt,és miden saját sárkny kap + 3 épt.

szinesítő szöveg:Ez a lény nagyonszereti a húst simán
vagy véresen egy kis MÁGIKUS KRISTÁLLYAL megfűszerezve.
 
név:mágikus csontsárkány
klán: HALHATATLAN

vp:5

tp[támadó pont]:4

ép:3

SZK:1

élőhalot

képességei:Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap,
ezenbelűl a kör végén kapsz 1 vpt,és miden saját sárkny kap + 3 épt.

szinesítő szöveg:Ez a lény nagyonszereti a húst simán vagy véresen egy kis MÁGIKUS KRISTÁLLYAL megfűszerezve.



Ezt a la pot azoknak ajánlom akiknek élőhalot paklija van.
 
Gondolom.
És ha az ellenfél rúnázik vagy specializációval játszik?
 
-2-3 körös meccsek (ha jól állok),
de sajnos ezt nehéz a morqi miatt számontartani
-ha az ellenfél bőségezik, az külön öröm
-tényleg szinte mindenre fel lehet készülni a side-ból
 
egyszerű, mint a 100-as szög

teljes front

-0 vp-s lények (galetki lárva, ork kölyök, togya ork,magzat)
-trükkös lények 1 vp-ért (morq fan gor, tükördémon, vizionár, fürkész, gotag)
- szilmillek+kisebb zan+lélekgyűjtő

rohadt jó sideot lehet hozzá csinálni!
 
az a horda milyen? mik vannak benne?
 
szerintem nem (bár most ezzel nem
győztelek meg )

mondjuk nézőpont kérdése

kontrollba nem, de azért a 0-1 vp-s
hordámba használom
 
és szted a fürkész nem fér bele 1kontrollba??????
az a tápállat jó már annyira nem jó de még a hátrányával is versenylap maradt
 
a kontrollban nem kell vptermelés
(kvéve: lélekgyűjtő, tükör, de ezekkel
elsősorban nem manát termelek )
a tavacska csak foglalja a drága laphelyeket
a deckben

egyedül talán a koncentrált energiában volt
igazad, de inkább csak azt is sideba
 
Mármint 1-2 fölösleges.
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.