Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. aug. 17. 10h:37' EZ A 504. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD 505. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1951 SZÁMLA : XXXX |
h 1167 | használod az 1167. tárgyat |
v 6 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
t 91 | támadod a 91. szörnyet |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Nem találtad el! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [64,-37] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy északi aurach. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 329 1 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe |
m 8 | mozogsz északra |
Megmarkolva a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 43 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kf 329 1 | kézbeveszed/felveszed a 329. tárgyat a jobb kezedbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bolhakutya testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 14 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 127 1 | kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-38] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő gátvakond nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
kf 87 1 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a törpemammut jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop jobb első lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY) A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért. |
ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY) Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.] |
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT) Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni. |
VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd! |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
CSONTKÉS (11. TÁRGY) A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik. |
Erő: | 10 (15) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 128/103 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 134/66 | Pénz: | 398 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 4 | ütőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
61,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 952 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 2 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. taumaturgia: | 7 |
10. vadászat: | 7 | 11. bányászat: | 2 | 12. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
ork sámán (#345), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): új. városháza (685): új. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) |
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 42 | * | ubuk dobónyíl (#138) | ||
17 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | ||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
1 | hebrencs csapda (#147) | 12 | kaja (#2) | 1 | + | karócsapda (#163) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 17 | krónika (#1725) | 2 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
12 | álompor (#396) | 3 | antilopbőr (#48) | 6 | aurach fog (#657) | |||
2 | bordacsont (#16) | 7 | evaporőr háj (#105) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
15 | sallank karom (#128) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) |
Összsúly: 59.82 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 11 | kaja (#2) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | evaporőr háj (#105) |
60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | |
-41 | |
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|