51. forduló, Moren Al Fun Talon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 25. 9h:09'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5285
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MOREN AL FUN TALON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,-6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.)

d 415 2 eldobod a 415. tárgyat (2 darabot)
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 220.]

t 50 1 támadod az 50. szörnyet
FT 50 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy technokolin! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 3 gyöngymangó annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan a másikra támadsz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a technokolin bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A technokolin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összeakadsz Lady Arnellával. Egy bőrpáncélt visel. Ruházatát egy félelem-járó trófea és egy drasmólyom trófea díszíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

l 2786 1 lopsz a 2786. kalandozótól az 1. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megjegyzés: deus ex machinát és aranyat lopni az egyik legnehezebb dolog, mert ezeket a tárgyakat őrzik a kalandozók a legjobban. Ilyen tárgy lopása esetén csak feleakkora az esélyed a sikerre, mint egyébként. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 180.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[9,-7] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával néhányszor megcsapod a gyilkos tetű jobb első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [8,-8] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes támadás:) Egy kaszabolósáska! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kaszabolósáska testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a kaszabolósáska jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 15191 " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. # tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [7,-9] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

[30 pontot használtál fel, van még 150.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 110.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[8,-9] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy megsebesített útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával néhányszor megcsapod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [9,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával néhányszor meglegyinted a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a proteinfecske fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a proteinfecske farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [9,-7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 80.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Moren Al Fun Talon, egy kopasz, zöld szemű árnymanó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez az 52. fordulód.

Erő: 14 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 104 cm
IQ: 14 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 115/101 Jellem: gonosz (18) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 104 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 162 TP-t kaptál. Jelenleg 8652 TP-d van. A következő szinthez még 3348 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, evaporőr, alattomos manó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 11
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 20 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
lopsz a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 10 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
surranó kígyó (#30), woor-antilop (#31), mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), sünmedve (#33), zoloboo (#77), kaszabolósáska (#83), rambó bogár (#14), technokolin (#50)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 19.33 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyöngymangó (#135) 9 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 mandibulapenge (#125) 3 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(8,-9) útonálló (#130), Elenios rúnaköve
(8,-8) kaszabolósáska (#83), mély kút (#93), oltár
(9,-8) Raia oltár, proteinfecske (#139)
(9,-7) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 28. jellempróba, gyilkos tetű (#116)
(10,-6) technokolin (#50), Lady Arnella (2786. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek