Áramlásra miért ne lehetne reagálni? |
Áramlásra és követő aktiválást kívánó képességére nem lehet reagálni. (Persze ez a lap felülírhatná ezt a szabályt, de nem érzem indokoltnak csak ezért megtörni.) |
1 ZSZ 1 nekron Változó labirintus
építmény, szárnyak, Rhatt
Blokkolás: 2
Semlegesítés: Áramlás, vagy kézből működő/létrejövő hatás/forrás. Ha nem semlegesítésként játszottad ki, húzz egy lapot.
1 VP, áldozd fel: megakadályozza egy követő aktivitást kívánó képességét VAGY kapsz 2 VP-t.
2 VP, rakd a gyűjtődből a Semmibe: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül VAGY visszakerül a tulajdonosa kezébe VAGY húzz egy lapot!
6 SP |
1 Vp Átruházás (új)
azonnali Tharr
Kijátszásakor válassz ki egyet a játékban vagy gyűjtőkben lévő lények közül. Célpont lény a kör végéig megkapja a kiválasztott lény minden képességét és hátrányát, valamint az alap sebzése és alap ÉP-je is annyi lesz, mint azé. Ha a célpont lényt választod, akkor aktiválást kívánó képességeit ebben a körben eggyel többször használhatja, sebzése és Ép-je ilyenkor az alapértékkel növekszik. |
3-X Vp Elévülés (új)
bűbáj Chara-din
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban válassz egy laptípust, és tegyél rá X elévülés-jelzőt (X annyi, amennyi ilyen típusú lap van játékban, de max. 3).
K: 1 Vp és vedd re róla az összes elévülés-jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül VAGY max. X célpont permanens kap egy-egy elmúlásjelzőt.
Büntetés: 5 Ép. |
3-X Vp Elévülés (új)
bűbáj Chara-din
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban válassz egy laptípust, és tegyél rá X elévülés-jelzőt (X annyi, amennyi ilyen típusú lap van játékban, de max. 3).
K: 1 Vp és vedd re róla az összes elévülés-jelzőt: célpont permanens a gyűjtőbe kerül VAGY max. 3 célpont permanens kap egy-egy elmúlásjelzőt.
Büntetés: 5 Ép. |
En is igy gondolom de szkeptikus vagyok. |
Egyébként pedig egy ilyen szabálylap tényleg jó lehetne. Nem feltétlenül ebben a formában(lehessen mondjuk pihenőzni),de azért a -1 lap szerintem van akkora hátrány,hogy optimális formában egy ilyen szabálylapnak legyen létjogosultsága. |
Kronoxenó
Nem tudok belekötni,bár szerintem a xenó agyszippantó(m) újítása legitebb.
Gonosz xenomorf:őt gyengének érzem. xenók nélkül nem használnám,de még azokkal együtt se. keltetős vonalba jól illeszkedik mondjuk,de sötét mágia után sérít 7-et az ellenfélbe,onnan meg kikaptunk,mert 2 manát befektettünk ebbe a lénybe
Fekete királynő:vérfarkasként jobban tetszene. koncepciózis,bár az első képessége irreleváns,mert úgy is ősmágiás lappal kánterelnének meg egy ilyen lapot(nyilván járjba a legjobb ez a papír).persze sima leah hordába jó,kicsit stabilizálja.összességében tetszik
Moa gránátos:ez nagyon jó,tetszik.sokat erősítene a moákon(főleg nozartinnel)
Nyálkalány:nehéz megítélni egy ilyen lapot. tudna nagyon erős is lenni és nagyon buta is. szerintem ez a kettősség azt eredményezné,hogy nem nagyon használnák |
Ugyanilyen ötletet írtam már én is régebben. Asszem nem ment át a rostán. |
Elég problémás már a legfőbb követő is. Semmi szükség egy ilyen szabálylapra. |
... amelyek közt nem lehet változó környezet.
am. szerintem ez így nagyon kemény. Lássuk:
Manaáramlás
A fókusz meglelése
+ 2 rnd szabálylap
Kezdek, keresek fókuszálást...
AK feladvány: nyerd meg a játékot ellenem.
Szép feladat. |
Érdekes... A Megszállotság ismeretében határozottan érzem létjogosultságát ennek a szabálylapnak. Kérdés, hogy a mai metában melyik követő tuti biztonságban tudása éri meg a háromlapos kezdést?
Teljes mellszélességgel támogatom. Ez egy erős, meta formáló szabálylap lehet, ha megtaláljuk rá amegfelelő pakli(ka)t. |
Sérthetetlenség
szabálylap
A követődet semmilyen módon nem lehet kikapcsolni vagy megszüntetni. A Sérthetetlenséget semmilyen módon nem lehet kikapcsolni vagy megszüntetni. |
Rémeb(új)
1 VP,1 nekron
Leah szörny
vérfarkas
Repül.
Kijátszásakor húzz egy lapot.
Kötelék:Áldozd fel:húzz egy lapot!
3/1
Belső állkapocs(új)
1 VP
Chara-din bűbáj lényre
Semlegesítés:max. 1 idézési költségű lény.
Xenóra ingyen rárakhatod.
A lény mágikus védelmet és +4 sebzést kap.
Ha nem Semlegesítésként játszottad ki,a lényt aktivizálhatod kijátszásakor.
Tohonya xenomorf
2 VP
Chara-din szörny
xenó
Kijátszásakor ellenfelednek egy véletlenszerű lapját a Semmibe kell dobnia.
[S]:Ha ellenfeled egy forrásodnak köszönhetően lapot dob a kezéből,megmutathatod a Tohonya xenomorfot a kezedből:kapsz annyi VP-t,amennyi lapot ellenfeled eldobott és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Kötelék:dobd el a kezedből a Semmibe VAGY áldozd fel őt és még 2 ÉP-det: a kör véget ér.
1/8 |
Kronoxenó
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből egy véletlenszerű lapot.
S 1 VP: előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy max. X-1 idézési költségű xenót. X annyi, ahányadik kör van, de max. 5.
Gonosz xenomorf
2 VP 2/3 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kötelék: kijátszásakor ellenfeled a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe dob.
Ha ellenfeled egy forrás miatt VP-t kap: sebződik annyit, amennyi VP-t kapott.
Ha ellenfeled egy forrás miatt gyógyul: veszít annyi VP-t, amennyit ténylegesen gyógyult.
Fekete királynő
1 VP 1nekron 2/2 leah kalandozó/ember KF „szárnyak”
Leah lapjaidra (már rá is) +1 nekron reagálni.
Minden sebző hatásod +1-et sebez.
S: kapsz egy jégdiszkosz lapot.
Moa gránátos
1 VP 1 nekron 1/3 tharr szörny/moa KF 1 SZK
K2: ha bármilyen módon lapod kerül a semmibe: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 1 ÉP-t.
Büntetés: minden VP elvesztése.
Nyálkalány
2 VP 2/2 elenios kalandozó /alakváltó KF
Anti mágia: 0.
K: ha valaki sikeresen kijátszott egy asztalon maradó lapot: ha akarod, a nyálkalány megkapja a lap minden képességét és hátrányát a kijátszáskoriak is létrejönnek). Egyszerre csak egy lap képességeivel rendelkezhet, ha újat kap ez előzőket elveszíti. |
A Lélekrobbantás nagyon kreatív. Én adnék a jelzőknek egy plusz képességet: az ek-ban gyógyítanak 1 ép-t. Cserében jöhetne a lap zsz-ből.
A másik lapterved szerintem gyenge és HS szagú, bár mióta kiadták a Legyél békát már nem lepődnék meg ha ez is átmenne. |
4 VP Lélekrobbantás
azonnali, mentális, Leah
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lapod kézből a Semmibe dobásával.
Az ellenfél minden lénye a gyűjtőbe kerül, majd minden így gyűjtőbe került lénye után kap egy lélekjelzőt (0/1-es láthatatlan szörny) passzívan a tartalékjába. Nem foglalnak helyet az őrposztban.
2 VP, rakd át a gyűjtődből a Semmibe: Minden lény és játékos sebződik 1 ÉP-t.
2 VP, 1 nekron Tomboló Kabol
szörny, óriás, 2 csont, szárnyak, Tharr
S: 2 ÉP: Célpont játékos egy véletlenszerűen választott lapja a gyűjtőbe kerül (ez nem minősül célzásnak)
Ha sebződik, kap egy +3 sebzést jelentő düh jelzőt.
2/6 |
Az alfás erőforrás lények azért nem morfok, mert nem akartak még egy plusz (ti. a morfokra vonatkozó) szabályt bevezetni az alfás szabálykönyvbe. |
Miért lenne jobb?
A morf szabály egyértelmű, le van írva, nem kell felírni a lapra. A ?-es lények a gyűjtőben, kézben, és előkereséskor sem rendelkeznek altípussal.
A morf egyértelműen jobb, minden szempontból. |
1 Vp Végzetes könnyelműség
azonnali Tharr
A gyógyulási fázisban ingyen kijátszhatod.
Célpont lény vagy tárgy a gyűjtőbe kerül VAGY kikereshetsz egy Párbaj képességgel rendelkező lapot.
Ha a gyűjtőben van, lapjaid Párbaj képessége +2-őt sebez ill. gyógyít. |
0 Vp Szolga(új)
szörny KF 1 szk színtelen
morf
K3: Tegyél rá két -1 Ép-t jelentő gyengülés-jelzőt: célpont kalandozód max. Ép-re gyógyul. Ha a kalandozó altípusa megegyezik a Szolgáéval, csak 1 ilyen jelző kerül rá.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami hatna egy vagy több kalandozódra VAGY célpont kalandozóra tegyél egy életjelzőt.
0/ 5 |
Bevehetetlen erőd:Elég brutális képessége van. Én nem nagyon támogatom az ilyen jellegű lapokat. Bizonyos koncepciók nem tudnak megoldást felmutatni rá.
Áthatolhatatlan köd (új):
Tetszik. A lap 2-ért am nagyon drága,így védekezve szeretném kitenni. Szerintem ráfér,hogy ha nem védekezésként játszottad ki,akkor nagyobbat büntet vagy valami. |
"Hátránynak" rátenném,h kijátszásakor ad egy mérget egy lényednek és akkor biztosan volt egy ingyen varifogásod és maradt egy lényed. Ellenfél lényéről ne tudjon levenni jelzőt. |
Javítva:
Elmemotyogó
1 nekron
Leah szörny
motyogó
Repül.
Újrahasznosítás:1
Kijátszásakor ellenfelednek egy véletlenszerű lapot a kezéből a gyűjtőjébe kell dobnia.
Dobd el a kezedben lévő lapokat a Semmibe(de min. 1 lapot):ellenfelednek 2 általa választott lapját vissza kell keverni a kezéből a paklijába.
2/2 |
Első körös Aranysárkány,oh yeah! |
Barátságos manó(új)
3 VP
Raia szörny
manó
Idézési költségéből 2-t helyettesíthetsz egy lapod Semmibe dobásával.
Repül.
Kézből való kijátszásakor kikereshetsz egy manót vagy egy Raia lapot a paklidból(kivéve önmagát). Ha manót kerestél,gyógyulsz 6 Ép-t. Ha Raia lapot kerestél,kapsz egy Kisebb angyalt aktívan a tartalékodba(ha mindkettő,te választhatsz).
2/1
Sorvasztó érintés(új)
0 VP
Leah bűbáj lényre
A lény kap egy életjelzőt(ha motyogó,egy izomjelzőt is) és aktivizálódik.
Ha ez a lény a harc ütés fázisában sebzést okoz,ellenfelednek a paklija tetejéről kétszerannyi lapot a Semmijébe kell dobni,mint amennyi sebzést ez a lény okozott.
Ha ez a lap az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve nem kényszerített áldozást),húzz egy lapot!
Elmemotyogó
1 nekron
Leah szörny
motyogó
Repül.
Újrahasznosítás:1
Kijátszásakor ellenfelednek egy véletlenszerű lapot a kezéből a gyűjtőjébe kell dobnia.
Dobd el a kezedben lévő lapokat a Semmibe(de min. 1 lapot):ellenfelednek 3 általa választott lapját vissza kell keverni a paklijába.
2/2 |
2 építő Bevehetetlen erőd
építmény, szárnyak, Sheran
Anti-mágia: 2
Kijátszásakor aktivizálhatsz egy célpont permanenst.
Ellenfeled nem játszhat ki 1-es idézési költségű lapot.
Minden nem fix idézési költségű lap idézési költsége +1 VP
4 SP
2 VP Áthatolhatatlan köd (új)
bűbáj, köd, Sheran
Csak semlegesítéssel vagy lény képességével lehet rá reagálni.
Lényeid nem lehetnek célpontjai varázslatnak, vagy asztalon/gyűjtőben lévő nem lény lap hatásának.
Büntetés: 3 ÉP |
A trinigan pakli mintájára "tigris pakli". Nem mint etnikum, hanem inkább azokat a lapokat fogná össze, melyek az ellenfélnek adnak valamit.
Oroszlánsörényű tigris
3 VP, Fairlight szörny, 1 SZK
3/3
Húzz egy lapot!
Kijátszásakor átkerül ellenfeled tartalákjába
Hátrány: ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot, gyógyul 3 ÉP-t VAGY kap 1 VP-t
Tigrisidomítás
2 VP, Fairlight általános
Idézési költsége annyi VP-vel kevesebb, ahány olyan lapot mutatsz a kezedből, a gyűjtődből és ellenfeled asztaláról összesen, melynek nevében vagy leírásában a "tigris" szó szerepel (akár ragozva is)
Kapsz 1 VP-t és húzz két lapot VAGY a következő "tigris" lapot ingyen kijátszhatod.
Veszett tigris
2 VP, Tharr szörny, 2 SZK
Húzz egy lapot
Kijátszásakor ellenfeled tartalákjába kerül.
Hátrány: ellenfeled minden előkészítő fázisában +1 VP-t kap és minden köre végén húzhat egy lapot
Tigrisszelítétés
3 VP, Tharr azonnali, vízió
Idézési költsége annyi VP-vel kevesebb, ahány olyan lapot mutatsz a kezedből, a gyűjtődből és ellenfeled asztaláról összesen, melynek nevében vagy leírásában a "tigris" szó szerepel (akár ragozva is)
Ossz el a célpont lények közt 3 álomjelzőt, vagy húzz egy lapot
Hátrány: ha az ellenfél körében játszod ki, a semmibe kerül. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|