Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Maerju
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.
Beholderes HKK verseny július 20. - Versenybeszámoló
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (54)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (232)
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024. (1)
Legendás cél: 1000 lap (24)
Lapötletek (64992)
HKK kérdés? (47164)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ...
Nézet:
1 Vp Agyhalál (új)
általános mentális Chara-din

Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust. Minden játékos a kezéből a gyűjtőbe kell dobja a kezéből az összes ilyen típusú lapját.
Kijátszhatod a gyűjtődből is, de ekkor a Semmibe kerül.
 
A flux nem varázslat lapot fog. Ez nem lény lapot. Épp kiegészíti és még sem blank, mint ahogy a stigma tud lenni bizonyos paklik ellen. A fluxnak teljesen más képességei vannak... pl ez nem olcsóbbít, de nem is rontja el az ősmágiát, ráadásul hálós és van két teljesen egyedi képessége... szóval nem értem ezt a flux extra kifejezést rá, teljesen különböző tulajdonságaik vannak!
+ a játék hangulatvilágába abszolút belefér, te meg a Superman filmre gondolsz, mikor elolvasod a címét...
 
Tetszik. Egyedi dolgot tud,habár nem tud hol lehet nagyon erős az önálló jelzők másolgatása,de valahova biztosan. A második képessége elég brutális,az első inkább mókás. Kicsit félek,h túl hamar meghízna,olyan vízitündér-öntörvényű szaga van-lejött, és ha nem oldják meg rögtön,garantáltan kikapsz. Na persze ehhez el kell dobni egy lapot általában.
 
Techniána extra... Mellesleg a sci-fi távol áll a játéktól és ennek így is kell maradnia.
 
Nem kell újítani ezt a lapot. Ha mégis újítod,akkor ne új lapot kreálj,hanem újítsd.
 
Ősi bölcsesség új
Szabálylap

Nem használhatsz mellette követőt, és nem kaphatsz vp-t ép áldozás árán. A játékot az ellenfeled kezdi.
A játékosok első körében semmilyen immunitás, célozhatatlanság nem működik. Ez vonatkozik a reakciókra, azon belül az anti-mágiára is.
Az első két körében egyik játékos ép-je sem csökkenhet 1 alá, és egyik játékos sem nyerheti meg, vagy vesztheti el a játékot.
Mindkét játékos 5 lappal kezdi a játékot, függetlenül minden más módosító hatástól.
Te mind az öt lapot kikeresheted a játék elején, míg ellenfeled 3-at. A játék során semmilyen más módon nem lehet lapot előkeresni. Ha mindkét játékos ilyen szabálylapot használ, akkor a normál kezdési szabályok érvényesek, és 4-4 lapot kereshettek az 5-ből.
 
1 VP Terraformáló
bűbáj, védekezés, háló, Leah

Védekezéssel nem lehet rá reagálni.
K: 2 VP, vagy dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy nem-lény lapot.
Ha az előbbi képességét nem használtad az ellenfél körében, akkor a saját fő fázisodban levehetsz egy permanensről bármennyi jelzőt (életjelzőt is) VAGY aktivizálhatsz egy célpont permanenst.
 
1 Vp Jelmester
szörny 1 szk KF színtelen

Izom: 1. Élet: 1
S: egy játékban lévő önálló jelzőből kapsz egy másolatot, ha ez egy lény, passzívan a tartalékodba kerül.
K: egy játékban lévő nem-önálló jelzőből kapsz még egyet, és azt ráteheted egy célpont permanensre. Életjelzőt 2 Ép feláldozásával másolhatsz így.

1 / 2
 
2 ZSZ Ördögi mentor (új)
általános, Leah

+1 VP reagálni rá. Ha nem jön létre, húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Célpont gyűjtőből rakj 2 lapot a Semmibe. Ezután minden gyűjtőben lévő lényt a gazdája a tartalékjába rak aktívan, majd ellenfeled minden így játékba került lénye kap 1 álomjelzőt, majd minden lény kap egy méregjelzőt és minden nem-lény lap egy elmúlásjelzőt.
 
Xenó elmefaló

2 VP 2/3 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kötelék: nem lehet semlegesíteni, vagy anti mágia: 0.
K, ha ellenfeled bármilyen okból lapot dobott a kezéből: húzz egy lapot vagy kapsz 2 VP-t.

Ludolacra

1 VP 3/1 sheran szörny „szárnyak”

Minden „szárnyak” képességgel rendelkező lényed láthatatlanságot kap.
A ludolacra támadhat tartalékban lévő lényt is, ilyenkor az nem üt vissza rá.
K: a ludolacra az őrposztodból a tartalékodba kerül.

Végzetes csel

1 VP chara-din azonnali

Célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kijátszhatod reakcióként közvetlenül azután, hogy ellenfeled egy forrásával azonnal megnyerné a játékot, ehelyett te nyered meg a játékot.

Xenomorf kultivátor

3 VP 4/4 chara-din szörny/xenó 1 SZK „horgony”

Kijátszásakor válassz: ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, vagy aktivizálhatod egy xenódat.
P: kapsz 1 VP-t és visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.

A káosz igazi arca (új)

1 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot.
Ezután dobj fel egy érmét: ha nem találtad el az eredményt, akkor dobnod kell egy lapot a kezedből a semmibe és sebződsz 2 ÉP-t.
 
1 VP Veszélyes játékok
bűbáj, ősmágia, Dornodon

Anti-mágia: 0
S: Ellenfelednek meg kell neveznie egy lapot a paklijából/gyűjtőjéből. Ezután te eldöntheted, hogy mi történjen ezzel a lappal. Kijátszhatod a saját, vagy ellenfeled forrásaiból a te oldaladon (vegyesen is, de ellenfeled erőforrásaiból nem áldozhatsz vagy passzivizálhatsz), visszakeverheted/visszateheted a paklijába/paklija tetejére/aljára, a gyűjtőbe/Semmibe dobhatod.
 
Rég írtam már ide De ittvan pár ötlet

Arachnid Sámán (új)

2Nekrom Dornodon szörny pók 1szk

Repül
Anti-mágia:0
+: 1-es energiatüske (nekronból is)
Büntetés:3ÉP
"Még szerencse, hogy nem egy nekronsárkány...."-az Utolsó mondások könyvéből


4(M)/2

Az Ellenség támadása (Új)

2Nekron Dornodon általános védekezés

Anti-mágia:0
Célpont permanens a semmibe kerül.
Az esetleges büntetés és kárpótlás nem jön létre, ha lény volt, nem jár belőle szörnykomponens.


Zu'lit közbelépése


0Vp Fairlight azonnali ősmágia

Vegyél vissza egy aktív lényedet az asztalról a kezedbe: tegyél egy Zu'lit sárkánya lapot aktívan a tartalékodba vagy az őrposztodba (választásod szerint), majd a kör végén húzz egy lapot. Ha Fairlight lényt vettél vissza, akkor azonnal húzd fel a lapot. Ezt lapot reakcióként vagy életmentő hatásként is kijátszhatod.

Tőr-tetés

1Nekron Tharr azonnali

Nem lehet eldobni a saját anti-mágiádnak.
Egy dobótőröd és az ellenfeled egy permanense gazdát cserél.
1Vp, rakd át a gyűjtőből a semmibe: kapsz egy dobótőr nevű lapot.
"meglepő, hogy egy nyakhoz szorított penge mimindenre képes..."


Mit gondoltok?
 
Am:0-s, forrásimmunis lapból már így is túl sok van.
 
A tisztesség manifesztációja új UR
3 VP Raia avatár kf 0/7
Anti-mágia:0
Sikeres kijátszásakor sebződsz 8-at.
Forrásra immunis.
Sebzése semmilyen módon nem mehet 0 fölé.
K: Célpont játékos sebződik 12-t.
Ezt a képességet csak a harci fázis után használhatod, és csak ha T.M. az őrposztodban van.
 
A kígyó taktikája új
1 mana sárga azonnali, ősmágia

Kijátszhatod közvetlenül az ellenfél húzási fázisa után is. Célpont játékos veszít 5 manát, de ebben a körben minden lapja olcsóbb 1 manával, de nem mehet 1 alá.
Ha ez a játékos ebben a körben kijátszik legalább egy lapot, húzhatsz egy lapot azonnal, és egyet a kör végén.
 
2 VP Fájdalmas búcsú (új)
azonnali, vízió, Bufa

Nem lehet rá reagálni. Anti-mágiának nem lehet eldobni.
Minden játékos megmutatja a kezében lévő lapokat, majd minden olyan lapot, amit lehet reakcióként (is) kijátszani/használni, a Semmibe dob. Ezután minden játékos sebződik annyi ÉP-t, amennyi lapot eldobott. Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.

Elek Attila
 
2 Vp Planned Flamedix (új)
kalandozó KF Tharr
troll

Kijátszásakor egy játékban lévő izomjelzőt áttehetsz rá VAGY aktivizálhatod.
K: 2 Ép: maximális életpontra gyógyul VAGY kap egy életjelzőt (csak akkor, ha nincs rajta).
Ha sebzést okoz, húzz egy lapot.
Kárpótlás: húzz 3 lapot VAGY keress ki egyet a paklidból.

3 / 4

2 Vp Bőrnyakú Lombard
kalandozó KF Leah
troll

'repül' Méregre immunis.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.
K: 1 nekron: megakadályoz egy varázslatot VAGY megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
K: 2 nekron: megakadályoz egy lapot.
Hátrány: ha bármelyik képességét sikeresen használja, tegyél rá egy dermesztés-jelzőt.

4 / 4

1 nekron A kvazárszikla gyermeke
troll 1 szk KF Tharr
kalandozó

Ebből a lapból 3 helyett 5-öt használhatsz.
Áldozd fel: megakadályoz egy nem-lény lapot VAGY célpont lény kap 1 izomjelzőt, és ha a célpont egy troll, akkor +2 izomjelzőt kap.

3 / 1
 
a zöldre rá is férne
 
Villámhorgony>>>
 
Spoiler lenne ha igy kiadnák...
 
Kísérleti egér

0 vp

Sheran szörny 1 szk 'horgony' ősmágia 0/1

Semlegesítés: Reakció, VAGY egy forrás, ami egy vagy több permanensedre hatna.
Ha semlegesítésként játszod ki, a következő lapod nem jön létre, egyébként kör végén húzz egy lapot.
 
Morgan familiárisa (új)
4-X VP
Leah szörny 1csont
Semlegesités: Fairlight lap vagy olyan forrás mely a pakliból gyüjtöbe dobat.
Láthatatlan. X az ellenfeled semmijébe lévő lapok száma.
Ha megsebzi ellenfeled paklijából X lapot a semmibe dob.
1/4
 
Akina, a pusztító: Élet és halál ura "B" verzió. Egy kalandozós deckbe jobb a színe, hálója, meg azonnal lő, viszont manaköltsége van, nincs "B" képessége. Szerintem a használhatóság határán mozog a deckjeiben.

Tisztás: Egy viszonylag egyszerű tápja egy koncepciónak. Elsőre jónak tűnik.

Beloran méregkutató: A 2 vp, és a "semlegesítés: lap" együtt nálam bőven elég ahhoz, hogy egy lapot ne olvassak tovább...most azért megtettem. Méregpaklit kellemesen pörgető a lap alapképessége, de a semlegesítésével együtt szerintem nagyon erős.
 
A visszatérő: Érdekes, de kissé broken gyanús lap. A bármilyen módon veszélyes; kikerülés pl. áldozás, kézből visszavevés esetén azért elég jól megtermeli a lényeket, amik azért nem kis lények. Az ötlet nem rossz, de ez nekem picit sok. Az áramló képessége meg kicsit sok.

A mohóság jutalma: Az ilyen típusú lapokkal két komoly gond van: egyik, hogy teljesen kitesztetlhetetlen lapok, rengeteg lapra hat, és könnyen átjöhet valami broken a rostán. A másik, hogy a jövőre nézve is ad egy korlátot, a "vagy" képességgel rendelkező lapokat mindig háromszor át kéne gondolni, hogy mi lenne a Mohóság jutalmával. Ez pedig nem viszi el jó irányba a teszteléseket, és a játékot sem.
 
Semmi gond, Nika ilyen! Ne foglalkozz vele, Katu.
 
2 ZSZ A visszatérő
szörny, 2 SZK, Sheran
4/4

Ha bármilyen módon kikerül a játékból, vagy egy forrás miatt eldobod a kezedből, tegyél egy A visszatérő lapot aktívan a tartalékodba (használj előre kikészített lapot).
Áramlás: célpont permanensről levehetsz bármennyi jelzőt (életjelzőt is), majd a lap választásod szerint a gyűjtőbe vagy a Semmibe kerül.


A mohóság jutalma
követő

Megszüntetés: 14 ÉP
A játékot 3 lappal kezded. Ha ellenfeled szabálylapja vagy követője kikapcsolta, a játék elején kettővel több lapot húzol.
Az olyan lapjaid, melyek szövegében szerepel a „VAGY” szó (nagy betűvel) ÉS melyeknél választhatsz a rajta lévő hatások közül, azoknál nem kell választanod, létrejön mindegyik hatása a lapnak.

Elek Attila
 
Zarknod kínzókamrája

szabálylap

Nem lehet a paklikból lapot előkeresni. Ha valaki valamilyen forrás vagy képesség hatására lapot keresne, akkor ehelyett annyi lapot húz, ahányat előkereshetett volna.
Azoknak a lapoknak, melyeket saját képességük szerint a pakliból elő lehet keresni, ez a képessége nem működik.
 
Ez a szánalmas óvodás vergődés itt olyan, mint amikor Timmy és Jimmy a south parkból egymásnak feszül.

Nika, Katu, én tényleg szeretem a flamewart, és Pit lehet rám is fog szólni, de kérlek ezt beszéljétek meg vagy facebookon, vagy telefonon, vagy személyesen, vagy nyissatok egy Nika vs Katu topicot neki.

Ne itt.
 
A túlvilág ajándéka

1 VP leah általános/szinguralitás „ősmágia”

Az első 2 körödben nem játszhatod ki.
Gyógyulsz 6 ÉP-t és húzz annyi lapot, hogy annyi lap legyen a kezedben, mint célpont ellenfelednek.
Ha így legalább 4 lapot húztál: elveszíted minden VP-det.

Xenó fürkész

1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó ’háló” 1 SZK

Élet: 1.
Ha egy forrásod véletlenszerű lapot dobatna ellenfeled kezéből: helyette átnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és ugyanannyi általad választott lapot dobathatsz el.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lap a semmibe kerül.

Xenó savmágia

1 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy max. X idézési költségű lapot, ahol X a játékban vagy a gyűjtődben lévő xenók száma, ezután ellenfeled sebződik hármat.

Z’rokhaug valóságfaló

2 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/éjfatty 1 SZK

Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy életjelzőt: célpont lény kap egy álom, élet, méreg vagy izomjelzőt.
K végy le egy lényedről egy életjelzőt: célpont nem lény lapra kerül egy dermesztés vagy egy elmúlásjelző.

Óriás csontváz (új)

4 VP 6/6 leah szörny/csontváz, „élőholt” KF

K mutasd meg a kezedben lévő óriás csontvázat: célpont lény az őrposztból a gazdája tartalékába kerül aktívan.
Kötelék: anti mágia: 0. és Élet: 1.
 
Az eredeti sem tűz. A robbanás amúgy sem jár feltétlenül tűzzel, és nem feltétlenül okoz égést... Több olyan HKK lap is van, aminek a neve valamilyen robbanás, és nem tűz.
 
  ... | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.