Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A kincs!
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Megvan a kincs! Vagy csak újabb illúzióval próbálnak eltéríteni attól, hogy végre valahára a szellemkastély végére érhessek?" - idézet egy cirkuszozó ember férfi szájából
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.
Beholderes HKK verseny július 20. - Versenybeszámoló
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (52)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (232)
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024. (1)
Legendás cél: 1000 lap (24)
Lapötletek (64992)
HKK kérdés? (47164)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ...
Nézet:
3 Vp Gigantikus megarobbanás (új)
általános ősmágia Raia

Ha megakadályozzák, kapsz 2 Vp-t vagy húzz egy lapot.
Minden permanens a gyűjtőbe kerül.
Azok után a permenensek után, amelyek bármely okból nem kerültek így a gyűjtőbe (életjelző, immunitás, stb) a gazdájuk sebződik 3-3 Ép-t.

0 szk Elrontott ebéd
tárgy Sheran

S: kapsz 1 szk-t és sebződsz 2 Ép-t.
P, áldozd fel: vagy az ellenfél minden lényére tegyél egy-egy méregjelzőt vagy egy célpont lényre hármat.
Párbaj: 1

1 Vp Virrasztók (új)
általános Leah

Kapsz a tartalékodba 3 Virrasztót aktívan (1/1-es Leah szörny, nem lehet feláldozni, az ellenfél lényei ellen +3 sebzést kapnak, és ha ellenfelük élőholt, ellene mágikus védekezést is).
Áramlás: kapsz 2 Virrasztót aktívan a tartalékodba.
 
1 Vp Márvány apostol (ú)
szörny 1 szk Fairlight

Kijátszásakor az összes olyan lényt visszaveheted a gyüjtődből a kezedbe, aminek az alap sebzése és alap Ép-je is 1 (kivéve Márvány apostolt). Ha nem veszel vissza így lényt, akkor repül és tegyél rá 2 izomjelzőt.

1 / 1
 
Most miért? Garantáltan egy blank lappal kezdesz. Elég szopás az.
 
Túlvilági tartalék

4 VP
Leah, azonnali, ősmágia

AM: 0. Kijátszásakor keress elő 2 max. 3-as fix idézési költségű lapot a paklidból (nem kell megmutatnod) és tedd őket félre. Ezeket a normál szabályok szerint kijátszhatod az idézési költségük kifizetése nélkül, de egy körben csak az egyiket. Ezek nem számítanak sem a kezedben/paklidban/játékban lévő lapnak sem. Rakd át a gyűjtődből a Semmibe, célpont permanens kap 2 dermesztés jelzőt.
 
Ugyan már
 
Mardakor mágia

6 vp

Ha a játék elején a paklidban van akkor bármennyi színt használhatsz. A játék kezdetekor az első lap felhúzása helyett keresd ki mutasd meg és vedd a kezedbe.

Kapsz egy 5/5-ös Mardakor mester jelzőt passzívan a tartalékodba.
 
Javítás:

1 építő Az örök ifjúság forrása
építmény Sheran

+1 Vp-be kerül reagálni rá.
A játékosok maximális életpontja semmilyen módon nem csökkenhet (áldozással sem).
K: passzivizáld X lényedet: X célpont lény maximális életpontra gyógyul VAGY passzivizáld 2 lényedet: célpont játékos maximális életpontra gyógyul.

4 Sp

X szk Hasznos holmik
tárgy Tharr

Újrahasznosítás: 3
Kijátszásakor célpont gyűjtőből egy max. X-es, fix idézési költségű tárgyat (kivéve: Hasznos holmikat) játékba rakhatsz, mintha kézből játszottad volna ki.
P, áldozd fel: ha nincs lap a kezedben, azonnal egyébként a kör végén húzz egy lapot.
 
1 építő Az örök ifjúság forrása
építmény Sheran

+1 Vp-be kerül reagálni rá.
A játékosok maximális életpontja semmilyen módon nem csökkenhet (áldozással sem).
K: passzivizáld X lényedet: X célpont lény maximális életpontra gyógyul VAGY passzivizáld 2 lényedet: célpont játékos maximális életpontra gyógyul.

X szk Hasznos holmik
tárgy Tharr

Újrahasznosítás: 3
Kijátszásakor célpont gyűjtőből egy max. X idézési költségű tárgyat (kivéve: Hasznos holmikat) játékba rakhatsz, mintha kézből játszottad volna ki.
P, áldozd fel: ha nincs lap a kezedben, azonnal egyébként a kör végén húzz egy lapot.

4 Vp Rhatt nagyobb bajnoka (új)
kalandozó KF Rhatt
alakváltó

Blokkolás: 2
Idézési költségéből 4 Vp-t helyettesíthetsz egy blokkoló lap kézből, vagy két ilyen lapnak a gyűjtődből Semmibe dobásával.
'Repül' Feltámad.
P, áldozd fel: célpont játékos max. Vp-je csökken X-el, ahol X a játékban lévő permanensek száma (de max. 3).

2 / 3
 
Köszönöm az értékelést.

Vérszomjas küklopsz (javítva)

4 VP 4/6 tharr szörny/óriás KF 2 SZK "szárnyak"

Kijátszásakor és ha egy lény vagy játékos sebződik: a vérszomjas küklopsz kap egy +1 sebzést adó vérjelzőt.
K végy le róla 1 vérjelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
S végy le róla 2 vérjelzőt: célpont lény a gyűjtőbe kerül.


Agyafúrt xenomorf (javítva)

1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó „háló” "védekezés"

Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor ellenfeled a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe dob, vagy célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe dobhatsz.
K: célpont lény kap annyi álom jelzőt, ahány izom jelző van rajta vagy annyi dermesztés jelzőt, ahány élet jelző van rajta.
 
Ősi bölcsesség (új)
szabálylap

A játék elején húzott lapok közül az utolsót nem felhúzod, hanem előkeresed a paklidból, (a többi lapot előtte normálisan húzd fel) majd a paklit keverd meg. E mellett a szabálylap mellett nem használhatsz követőt és nem kaphatsz VP-t ÉP-áldozás eredményeképp.
 
1 Vp A méreg sodra (új)
azonnali Sheran

Idézési költségét helyettesítheted egy méregjelző lényről való levételével.
Célpont lényre három méregjelző kerül VAGY megakadályoz egy nem-lény lapot.

1 Vp 3 nekron A Semnmi hívása (új)
azonnali Tharr

Célpont permanens a Semmibe kerül.
2 Vp: áttehetsz célpont gyűjtőből max. 2 lapot a Semmibe. Ez a képesség a gyűjtőből működik.

flavour maradhat

1 Vp Illúzióméreg (új)
általános Sheran
vízió

Szétoszthatsz max. 2 méregjelzőt célpont lények között ÉS célpont játékos sebződik 2 Ép-t. Ha van mérgező lényed játékban, 2-vel több méregjelzőt oszthatsz szét, és a sebzés is 2-vel több.
 
A gépben lakozó szellem (új)
Sheran 2vp 1nekron általános

Húzz egy lapot. Csak a csere fázis után játszhatod ki. Minden játékos megfordítja a paklija felső két lapját ha asztalon maradó lapok rakd őket az oldaladon játékba aktívan egyébként dobd a semmibe őket. Az ellenfél lapjai a köröd végén mindenképpen a semmibe kerülnek, ha a gyűjtőbe kerültek onnan is.


Ében hadúr (új)
Chara-din 2zsz szörny ében íjász
repül 0/6 élet:1 antimágia:0

K: Mutasd meg a kezedből, egy másik íjászod képességébe beleszámolhatod őt is.
Ha az asztalon van akkor 2 íjásznak számold.
Ha a gyűjtőben van akkor 3 íjásznak számold.
 
A kiválasztott bukásánál arra gondoltam, h túl durva lenne, ha ezt minden körben meg lehetne csinálni. Pl. ha az ellenfél belőtte a követőmet, akkor a megnevezett lapot nem fogja tudni kijátszani, mert megölné magát. Így ki lehet kapcsolni a kulcslapokat a deckből, amiket nem akarunk, h kitegyen. Ha nem lőtte be a követőt, akkor is 9 sebzés elég sok, bár tényleg jobb lenne, ha lénybe is mehetne és nem kerülne a Semmibe használat után. Bár ha szerinted am is gyenge, akkor mindegy

A B ternvél úgy gondoltam, h ha 0-ra ütne az ellenfél, akkor is működik, csak rosszul fogalmaztam meg. Viszont tényleg blank a legtöbb esetben, lehet nem kéne erőltetni. Ha kapna valami alternatívát esetleg, de inkább felejtős 

Az utolsó rohamnál meg azért gondoltam a Hamis vacsorát tokenként, mert a Kisebb angyal lenne a legkézenfekvőbb, viszont az egy Raia deckbe láthatatlanként úgy, h nem foglal helyet az őrposztban, talán túl erős lenne. A Hamis vacsora meg permanensen kimehetne minden körben, meg nem jellemző egyik hordában sem, így univerzálisabb lehetne. Bár lehet rossz választás, mert ez a lap kb. a nyerése lenne egy agresszív decknek, így nem számít, h vízió-e a lap, ha úgyis megnyerjük a kört vele…
Köszi a válaszokat Bubu

Amúgy Elek Attila a nevem, de majd odaírogatom az ötletesénél.
 
Kristálymágia: Nem tudom...nekem valahogy vérszegény...általában ha már lenn van 2-3 kristályunk, akkor a kristályőrünk és a citrin kristályok miatt nem kell a csont...viszont 1-2 kristály antimágiájának meg nagyon bekavarhat ez a lap. Ha meg aktiválni akarunk, inkább Mestermágus.

Vérszomjas küklopsz: Megmondom őszintén nem tudom...nagyon nem szeretem azokat a lapokat, amiknél 2 körnek el kell telnie, hogy őkelme valami értelmes dolgot csináljon. Azt viszont el kell ismerni, hogy sok esetben nagyon be tudja akasztani az ellent. Még végiggondolom.

Xenomorf rém: Korrekt leszedés xeno deckbe, bár túl kreatívnak vagy nagyon hiánypótlónak nem nevezném.

Agyafúrt xenomorf: Na ez viszont agyon tetszik, abszolute hiánypótló lap, tökéletes reakció a meta jópár lényére. Én még azt is bevállalnám, hogy adnék neki egy védekezés ikont azzal, hogy védekezésből nem dobathat kézből.

Álomszövés: Rengeteg álmos koncepciós lap jelenik meg itt . Nem tudom, lesz-e a Beho részéről erre bármi érdemi dolog, de én támogatom az ezirányú törekvéseket.
 
Első kérésem az lenne, hogy ha 3 lapot egymás után írsz, az kerüljön egy hozzászólásba!

Én a hármat megpróbálom felidézni:

A kiválasztott bukása: Úgy értékelem, hogy az utolsó mondatát el sem olvastam, mert ha az ott van, akkor eszméletlenül gyenge a lap (általában egyszer sebez, csak játékosba, azt sem biztos...ilyenkor javaslom 1-2 hasonló lap keresését, ennél pl. sokkal jobb a Szerencsés fürkészés, és azt se használja senki). Vízióként érdekesebb lap, bár annyit pontosítani kell, hogy csak a következő kijátszott lap esetén működhessen a dolog, mert különben teljesen követhetetlen, hogy akkor most mi lett megnevezve az első körben, ha már a tizedikben vagyunk. Úgy szerintem egy érdekes lap, bár a színén változtatnék, Dornodonként több pakliba férne be.

B terv: Az a baj a lappal, hogyha csak a "megnyered a játékot" képességre hat, akkor kb. fölösleges is a lap, mert a deckek több mint 95%-a ellen totál blank. Ha a 0-ra ütésnél is hat, akkor nyilván univerzálisabb, de nekem úgy is gyenge, mert csak egy kör haladékot ad egy lap árán. Ennél egy Visszavágás sokkal jobb, pedig ma már az is messze van a top spoiler lapoktól. Az ilyen ellenlapoknak vagy kemény meccsfordító lapoknak kell lenniük vagy muszáj rájuk valami alternatíva, különben nem rúgnak labdába.


A harmadik lapnál az a gondom, hogy nem támogatom azt, hogy kb. minden gyakori lapból token legyen. De arra még alszom egyet, mert nem rossz az ötlet.

Ja, és a nevedet írd le a lapötletek végére, hogy tudjam kié, ha valamit továbbküldök!
 
Utolsó roham
2 VP
Színtelen, azonnali
Nem lehet eldobatni a kezedből. Húzz egy lapot! Kapsz egy Hamis vacsora (új) lapot aktívan a tartalékodba (használj előre kikészített lapot). Minden lényed +3 sebzést kap kör végéig. Lényeid ÉP-je ebben a körben nem csökkenhet 1 alá.
 
B terv
1 VP
Fairlight, azonnali, reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled megnyerné a játékot. Ehelyett a kör azonnal véget ér és te következel. Ellenfeled a következő előkészítő fázisában megnyeri a játékot.
 
A kiválasztott bukása
1 VP
Tharr, azonnali, vízió
Kijátszásakor megnézheted célpont játékos kezében lévő lapokat. Ezután nevezz meg egy lapot. Ha ellenfeled kijátszik egy ilyen lapot, sebződik 9-et. Sikeres létrejötte után a Semmibe kerül.
 
Igen, ezt lehet, hogy jobban át kellett volna gondolni
 
2 nekron Kardinális szimbólum
tárgy Rhatt

Blokkolás: 2
Minden lapod akkora Blokkolást kap illetve a Blokkolása annyival nő, ahány nekron szerepel az alap idézési költségében.
Minden Blokkolással rendelkező lapod az alábbi képességet kapja: "1 nekron, dobd a kezedből a Semmibe: ellenfeled max. Vp-je csökken 1-el."

2 Vp Hadicsel (új)
azonnali Tharr
reakció

Idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz egy lény vagy építmény feláldozásával.
Megakadályoz egy lapot és/vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.

flavour maradhat

Kettős erőbedobás (új)
szabálylap

A játék elején eggyel több lapot húzol.
A húzás fázisában minden játékos eggyel több lapot húz. Nem lehet átadni a kezdés jogát.
A követők megszüntetésekor öttel több Ép-t, és öttel kevesebb max. Ép-t kell áldozni.
 
Erre jó a kódex
 
Igen bármilyen lap kijátszható a gyerkőc szerint
 
Kristálymágia

1 VP rhatt általános

Kapsz annyi SZK-t, ahány fókuszkristályod van játékban, de max. hármat. Ezután aktivizálhatod max. 2 tárgyad.

Vérszomjas küklopsz

4 VP 4/6 tharr szörny/óriás KF 2 SZK

Ha egy lény vagy játékos sebződik: a vérszomjas küklopsz kap egy +1 sebzést adó vérjelzőt.
K végy le róla 1 vérjelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
S végy le róla 2 vérjelzőt: célpont lény a gyűjtőbe kerül.

Xenomorf rém

2 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled a kezéből egy lapot a gyűjtőbe dob.
K: ha sikeresen kijátszol a kezedből egy xenót: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.

Agyafúrt xenomorf

1 VP 1/1 chara-din szörny/xenó „háló”

Kijátszásakor ellenfeled a kezéből egy véletlenszerű lapot a gyűjtőbe dob, vagy célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe dobhatsz.
K: célpont lény kap annyi álom jelzőt, ahány izom jelző van rajta vagy annyi dermesztés jelzőt, ahány élet jelző van rajta.

Álomszövés

1 VP elenios bűbáj „ősmágia”

Húzz egy lapot.
Kijátszásakor szétoszthatsz 3 álomjelzőt célpont lények között.
S: célpont lény, amin van álomjelző: kap egy izom-, élet-, vagy dermesztés jelzőt.
 
1 Vp Haláljáró (új)
szörny 1 szk KF Leah
élőhalott, horgony

Kijátszási feltétele 2 Ép áldozása.
'repül'
Feltámad.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivévce áldozástól), húzz egy lapot.

flavour maradhat

2 / 1

2 zanszilánk Lidércláng (új)
szörny 1 szk Leah
kísértet

'repül'
Ha kijátszási feltételként feláldozod egy lényedet: forrásra és '+' képességekre immunis.

"Sosem létezett másutt, csakis a kalandozók rémálmaiban. De ezek a rémálmok persze számos halálos áldozatot követeltek..."

4 / (1)

2 Vp Nekromanta lord (új)
szörny 1 szk KF Leah
nekromanta
élőhalott

'repül'
K: Ha egy lényed áldozástól a gyűjtőbe kerül, tegyél rá egy izomjelzőt.
Minden nekromantád és élőholtad +1/+2-őt kap.
X annyi, ahány nekromantád van a játékban és a gyűjtődben (de max. 7).

"Ő az én leghatalmasabb generálisom - Morgan"

X / 1
 
X Vp Óriásmassza (új)
szörny 2 szk Chara-din

X max. 3 lehet. Semlegesítés: lény.
Kijátszási feltétele, hogy dobj kockával.
Alapsebzése és alap Ép-je összesen annyival több, amennyit dobtál (oszd el a dobott eredményt), és kijátszásakor sebződsz ugyanennyit.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: 'repül'.

X+? / X+?
 
1 Vp Kaotikus csata (új)
bűbáj Chara-din

A lényeid ütés fázisban leadott sebzését kockadobással kell meghatározni (lényeid alapsebzését, és annak minden egyéb módosítóját figyelmen kívül kell hagyni). Ha a lénynek volt mágikus sebzése, az továbbra is megmarad. Több Kaotikus csata esetén több kockával kell dobni.
 
Jelzem, hogy az Illúzió csak egyetlen ilyen lapkijátszást tett lehetővé (és nem asztalról K-ra bármennyit), és a szitu szabályozhatatlansága miatt ezer éve tiltólistán van...
 
Topdekk
1 VP 1 nekron

Raia általános

Nem lehet rá reagálni.
Dobd el az összes lapod a kezedből a semmibe: Keress elő egy lapot.
Sikeres kijátszása után a semmibe kerül.
Áramlás: Kör végén húzz egy lapot!
 
Milyen lapot játszhatsz ki ,bármit?(akkor egész jó lenne.....)
 
Mutáció 2vp bűbáj elenios ultraritka
(K) költs el x vp, ahol x egy lap idézési költsége és kijátszhatod a lapot mintha a kezedben lenne.

Kahn Benjamin lapötlete
 
  ... | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.