Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Tűzmágia
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Talán a sors fintora, hogy a Túlélők Földjén a dornodoni tűzvihar pusztításából született civilizáció épp a tűz szférájának varázslatait tárta fel, és aknázta ki a leginkább. Korunkban érezhetően a tűzmágia birtoklása bír a legjelentősebb hatalommal.
Nézz szét a galériában!
Őszi MondoCon 2024.Október 12-13. Budapest
Ajándéksorsolás október + szeptemberi eredményhirdetés
Hatalom Szövetsége - 55. félév végeremény
HKK Nemzeti Bajnokság közvetítés
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8225)
HKK kérdés? (47219)
HKK Online V1.0 (23)
Lapötletek (65017)
Hibák a lapkeresőben (99)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (237)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Ja és már naponta háromszor lehet lépni :-)
 
Nem igazán értem, hogy mi jó abban, ha valaki 1 év alatt kitenyészt egy szuperhatalmat. Én nem sok értelmét látom, hogy utánna minden ranglistán az első helyen álljon a nevem (illetve a karakteré). Számomra sokkal nagyobb élmény, hogy küzdöm magam előre és nem összevásárolt, meg adományozott cuccokkal mászkálok (és 5. fordulósként lazán lecsapok egy 50. vagy 100. fordulóst). Persze én is használok hypert, meg map-ot, de - számomra - jobb az, amikor magam találok fel dolgokat és igenis megkapom érte azt a 100-200-500 TP-t.
Szóval kár ezen módosítani.
Hozzáteszem, ha valaki kinevel egy üstököst és van rá lóvéja, akkor tegye, engem nem zavar. Csak a korábban már említett nyafogás zavar(na), hogy "Itt vagyok, most mit csináljak?". Várjál, amíg BEHO is tud fejleszteni. Tadamm.
Sok értelme lehet, hogy nem volt annak, amit artam, de nem találom a Del és BackSpace gombokat. :-)

Üdv: Cras Lorg
 
Bocs, rosszul írtam. A "mindenkinek 520 játékhétre" gondoltam.
 
Nem ertem igazan ezt a napi tobb lepest...hisz most is lehet napi kettot lepni...
 
Nos, nem akarok vitázni, de szerintem nincs teljesen igazad. Először is, ott van a hyper. Gyakorlatilag már szinte minden benne van ami kell, azon túl nagyon kevés információ kell. Ami a szervezést illeti az sem nehéz már manapság, amikor már sok embernek van 6-8-10 karaktere. Szinte mindenre lehet könnyen találni valakit. Időnként persze jól jön a segítség, de nagyon sok dolgot el lehet már intézni. Meló, szervezés, agymunka? Ezek a játék részei, legfeljebb felfokozott iramot követel meg a dolog. Sajnos azt kell mondanom, hogy elsősorban pénz kérdése lenne a dolog, és nem másé. Ha engedélyezve lenne a naponkénti több lépés, az alapvetően a pénzesebb egyéneknek kedvezne. Nem akarom azt mondani, hogy igazságtalan előnyt élvezne a kevésbé gazdag személyekkel szemben, mert ez így nem igaz. Az viszont igaz, hogy az egyik elhúzna, míg a másik ugyanolyan tempóval tudna lépni, és ennek egyedül csak és kizárólag a pénz lenne az oka.
A régi öregek érdemei valóban elévülhetetlenek, de szerintem nagyon rossz szájízt okozna nekik (is), ha jönne egy kis üstökös karakter - mert abban biztos vagyok, hogy lenne ilyen, nem is egy - és ha nem is egy, de 2-3 év alatt ugyanott tartana, mint ők 11-13 év alatt. Csak az erkölcsi győzelem lenne az "öregeké", de valójában semmissé lenne az a küzdelem, amit ők megvívtak. Magát a haladást cáfolja meg ez, hisz minek küzdjek éveket, ha egyszer csak jön Vérpistike, aki tele van lével, és hipp-hopp ugyanott van mint én. (Oké, ez kicsit elborult példa, de talán nem annyira)
Abban viszont teljesen igazad van, hogy aki "vezérpáviánt" akar játszani, az hamar megkapja a magáét a normális játékosoktól. Kérdés, hogy ez mennyit érne... Mert aki annyira sötét, hogy azt sem fogja fel, hogy mit illik csinálni a játékban és mit nem, azt sajnos aligha lehet észheztéríteni akár a kiutálással.
Szóval nekem is az a véleményem, hogy jó ez így ahogy van, legfeljebb valami köztes megoldást kellene keresni. Értelmes emberek vagyunk, biztos találunk valamit. Vagy ha nem, hát leüvöltjük egymást! ))
 
Nem értek veled egyet.

Soha nem volt üstökös karim, és nem is lesz, de nagyjából van fogalmam róla, hogy mennyi meló, szervezés, agymunka, és pénz kell egy ilyen kari kitenyésztéséhez. Aki hajlandó ezt a temérdek forrást ráfordítani, attól kár lenne elvenni a lehetőséget.

A régi öregekről pedig annyit, hogy az ő érdemeik elévülhetetlenek. Ha valaki ezt semmibe véve vezérpáviánt kezdene játszani, az szvsz nagyon hamar megkapná a magáét a TF (fórum)közösségétől. És akkor már mindjárt nem lenne olyan vicces a dolog.
 
Ott a pont! Annyira igazad van, hogy fáj... )))

Szerintem a játék így jó ahogyan most van, amihez ill. amikhez hozzá kellene nyúlni az nem ez...
 
Nem akarok tulzottan bele kontarkodni de szerintem ha minden igy lenne... (mindenki 520. jatekhetes es napi ket fordulo) az azt eredmenyezne hogy egy even belul a TF tele lenne 520. fordulosokkal (heti tiz lepes...) amit a fejleszto brigad nem birna. Ne legyen egyik sem ustokos de egy nem ustukos kari is lep 8-at egy forduloban az is felfedez es adja a drotot a tobbinek. Meg nezzuk az oregek reszerol...11 eve tapossa ki az utat a suttyoknak O fedez fel minedn terkep hiper nelkul erre a suttyoknak engednek. Nem ketseges hogy egy most inditott kari sokkal jobb lenne a legjobb elenjaronal(Map hyper uj targyak varik) a oregek helyeben az elet kedvem elmenne...
Arrol nem is beszelve h ez is a gazdagok jateka lenne.
145600FT+ 1 ev es van egy elenjaro karid..a masik pedig lehuzhatja 11 evet a klozeton.
 
Itt a jövő év eleje...
 
mikor varhato napi harom vagy tob lepes?
 
Na látod, színjózan voltam :P
 
Hmm tényleg úgy néz ki a ghallaszülöttek csak 15-öt kapnak! :O A nyugatiak viszont tutira 18-at.
 
Nemtom de nyugatról 18 jár.
Szerintem egyébként mindenkinek. De bizonyára részeg voltál és nem emléxel amikor elhasználtad az extrákat
 
Éééérdeekeees...ifjú titán alakváltóm csak 15öt kapott...vagy ha nyugatról jön 18at kap, vagy hogy is van ez???
 
18 jár, jobb ha olyantól tudod aki 2 hete látta :P
 
15 EXT jár alapból
Egyébként nem is lenne rossz, ha mindenki max. játékhetes lenne...legalább nem kéne magyarázni, hogy hol kolbászolt a karakter a Világégés után évekig, mielőtt megérkezett (persze akkor az itt születtek nem kapnának semmit). )
 
Oké, ennyi elég, nem azért írtam, hogy tornagyakorlatokba kezdj.
 
Erre most mennyi hatast dobjak oromomben? Egyebkent szerintem az emberek nagy resze tudja.
 
Azt tudtátok, hogy egy most indított karakter 0. fordulója mellé 18 extrát adnak?
 
Epp ezek miatt mondtam, hogy aki ra akarja szanni a penzt, az most is megteheti, hogy csinal vmi tap karit, de hiaba lenne az embereknek vmivel tobb lemaradasuk, tomeges ustokoskari hullamrol akkor sem beszelhetnenk.
Szerintem az eleve nem jutott eszebe senkinek (tisztelet a maximalisan elvetemulteknek), hogy akkor most hirtelen minden kari legyen 532. jatekhetes. Egyszeruen arrol van szo, hogy jo lenne, ha lenne annak ertelme, hogy vki elinditson most egy kezdo karit, es a lemaradasa kapasbol ne a nullahoz kozelitsen harom nap jatek utan.

Ha mar itt minden lehetseges forumon jottek mindenfele szamitasi modszerekkel az emberek, akkor en is irok vmit.
Mondjuk azt, hogy 600-bol kivonjuk a kari alap forduloszamat (tehat tagitasok nelkul!), majd az igy kapott szamot elosztjuk 10-zel. Ami szam igy, kijon, annyi extrat kap az illeto es kesz. Tehat egy ujszulott 60-at, egy 500-as jatekhetes kari pedig 10-et. Igy mindenki lepegethetne egyszer kicsit jobban, az elen jaroknak sem jelentene problemat, hogy hirtelen leeloztek oket, de vmennyire kozelebb lehetne kerulni, leven, hogy a mar oaltaluk felderitett, publikalt terepen gyorsabban lehet haladni.
Esetleg meg erre rajohetne az, hogy akinek igy sincs meg a 100. jatekhete, az automatikusan 100 jatekhetes lesz, hogy az elejen gyorsabban tudjon haladni.
Nyilvanvalo, hogy igy hirtelen par kari eljutna meg kb. oda, ahol most Clod tart a kuldikkel, ha kitalalnak vmit erre a problemara, akkor az extrakat is celszeru akkor beirni a karikhoz, amikor keszen van a terep, amerre lehet tovabbhaladni. Egyebkent ha most pl. Clod nem lep amiatt, mert hogy ugysem tud semmit csinalni, akkor ugyis az lesz, hogy bejon mondjuk egy uj letsik, neki meg lesz mondjuk 10 forcsi lemaradasa, ami alatt azert korbe lehet nezelodni akarhol...
 
Egyértelmű ki van többen, ugyanis 500+ játékhetes karaktert szerezni és abból turbótápolni elvileg bárki tudhat, gyakorlatilag meg a mostani elitből is csak páran szánják rá az energiát és erőforrásokat, pedig biztos sokkal többen lennének rá képesek.
Az egyetlen nagy gond ami azzal történhet, ha kiosztanak tömegesen 100+ lemaradásokat a kezdőknek, hogy kicsit több erőforrás termelődik ki a játékból
 
Szerintem a kovetkezo modon lehetne viszonylag korrektul megoldani ezt a lemaradas kerdest!
Vegyek azt hogy jelenleg kb 560 a maximalis jatekhet.
A tagitast szerintem nem kell figyelembe venni mert elobb utobb mindenki fogja hasznalni.
Osszehasonlitottam Natha forcsijat GRD Es Sir Criminaleval es azt tapaszataltam hogy a jelenlegi(321) fordulomban a karakterem fejlesege korulbelul a fenti 45-55 forcsival kesobbi fejlettsegenek felel meg! Ez betudhato annak hogy kb 60.dik forcsim ota hyperrel meg mappal-jatszok es a fejelsztesek soran megjelent uj taposabb targyakank.
A javaslatom az lenne hogy minden szamlaszamhoz tartozo osszes karakter kozul egyhez lehessen kerni uresforcsi kompenzacioz es utana az a karakter atadhatatlanna valjon!
Szerintem ezt a regi es uj karaterek kozott levo adott forcsiszamon beluli erossegeltolodast kompenzalando, a kompenzacio merteke nem haladhatna meg a max forcsiszam - 100 at olyan elosztasban hogy :
-a jelenelegi max forcsi minusz 50-re no de a korulbelul a (maxforcsiszam- max 30) tartomanyban levo karaktereknek is kedvere teendo ok is kapnanak meg 50 fordulot!
Ezen intezkedessel annyival mar nem lehet taposabb karaktert csinalni, mert aki akar az most is tud szerezni 400- 500 forcsi lemaradasu karaktert!
Aki viszont kedevenc karakterevel jatszani szeretne az megteheti es en remelem ebbol vannak tobben!

Natha
 
Szioka!!!

A jelenlegi jatekmenet alapjan en 88. fordulomban usztam at, 161-ben szereztem meg tiltott teleportot, es most a 341. forulomban szadekszom befejezni a kyorg kuldisort. A 6 yttheriumbol megvan 3, ées utana a zarknodos labikat is kicsontozom elmeletileg.

Wartnak jelenleg 60 forulo lemaradasa van meg, es tud tagitani 8xx maxpszibol is.

Tetelezzuk fel, hogy masnak tobb turelme van, nem birkulja el a forduloit, nem lakasfelujit melette, es kivarja turelmesen a tu/kt hatteret. Ugyan itt tarthat ugy 280. forulo kornyeken. A TOP jatekhet most valahol 570 korul van tagitasokkal.
tehat ha eloveszek a sufnibol egy karit (Mondjuk kerek RIUSZ-tol, vagy XX-tol.), akkor azzal meddig lehetne eljutni?
Az anyagi vonzatarol ne is beszeljuk... Wart havi 20e ft-t vitt el az utobbi idoben, mert vegre megengedhettem magamnak, hogy jatszak.. Napi 1-2 ora + az egyebb teflon/fax/net koltsegek.
Erre kinek lesz ideje/penze, ha baromi sok lemaradasa lesz a karaktereinek?

Birkat nezve: Lepek vele lassan 11 eve fattyazas vege fele tart az 500. forulo kornyeken. Esthar/Kyorg mar kesz. Ha megkapna a lemaradast o is a 220+ vege fele jarna.

Cloddal egyet ertek olyan ertelemben, hogy a lemaradast nagyon at kene gondolni, mert annak ellenere, hogy bazi nagy bevetelt jelentene a Kft-nek bazi nagy melot is jelent.

Mar most van 5-10 karakter aki 2-3 honapon belul elmeletileg befejezi Zarnodos kuldiket, ok mit csinaljanak???
Tovabba varunk az adatbazi bovitesre, amire realis igeretet januar vegere kaptam Miklostol. (+targyhely, ftv lista szinttol, 10-10 kezdeti/befejezo) Es akkor nem emlitetem meg meg azt, hogy uj pszi kepessegek, pszi ero atvizsgallas, hm kalandozo harcban, szuperpszi stb..
Termeszetesen az EXTRAK ezen leprogramozasra varo temak listajat erosen megnovelnek, mert az uj teruletek hianya erosen jelentkezne, amit meg letsik formajaban is bazi nagy melo berakni. Anno 1 evet vartunk az SF-re ha emlekeztek ra...

Uf.

Imre (A jatekos szigoruan!)
 
Bizonybizony, az meg eléggé idegölő. Ha jól veszem ki én 330 körül befejezem a királyi labikat. De elvileg még utána is kénytelen vagyok SF-en bénázni egy csomót isteni küldetések meg egyebek miatt. Elég gáz
 
Ha most elindulna egy uj karakter, az nyilvanvalo, hogy gyorsabban eljutna oda, ahova az eljatekosok. De az utobbi honapok fejlesztesei azert segitenek abban, hogy lehessen kiteroket tenni... Ha lenne tobb olyan kari, amely nagy lemaradassal rendelkezik, az nem jelentene azt is, hogy tizszeresere none az ustokosok szama... Azokkal pedig ugysem lehet mit kezdeni jatektervezes szinten.
A baj az, hogy baromi sokara tart megkozeliteni is a felso kategorias dolgokat. Minek inditsak uj karit, ha minimum 6 ev, mire eljut 220+ra? Es sok embernek sokkal tovabb tart... Es ez meg nem is azt jelentene, hogy felfedez, csak a mar felderitett reszt jarja be...
 
érveid alapján nem fogja mindenki használni, ha lehet napi 2-t lépni, ha nem lehet, viszont senki. :-))
 
Na puff, akkor gondolom csak az éljátékosoknak lesz fejlesztés, ha mindent oda csoportosítanak még lehet hogy elég is lesz.
Egyébként ezzel az isteni küldetés mizériával nem lehet hogy a felzárkóztatás volt a Beholder célja? Meg a Zarknodos koppal is?
 
En csak akkor arra lennek kivancsi, hogy a jelenlegi utem mellett, birni fogjatok -e?
Mert ha pl. a most 400. fordulos karik, akik mar 220aznak, vagy mondjuk olyan meg 500. fordulos sincs karakter, aki mar osszes kuldisort megcsinalta, hirtelen kapni fog mondjuk 20-30-50-100 extrat, akkor mi lesz?
Mar most is siman kimerultek a lehetosegek, akkor meg extran az lenne, hogy bocsi, de nincs uj isteni, varj plz par honapot, bocsi, de nincs uj kuldisor, varj egy fel evet, hamarosan betesszuk, addig is lepj A ill B fordulokat.
Szal szerintem ha elolhalado karik kozul lenne nem 1, hanem 101, akkor szerintem meg a mostaninal is kevesebb idotok jutna barmire is.
Raadasul sok uj KT alakulna, ami az akkori uj, optimalis KT kepessegekkel lenne tele, stb.
Szal szerintem ezt jol gondoljatok meg, mar igy is sok lemaradast kell potolnia a Bt.-nek fejlesztes ugyben, es meg olyan karik nincsenek is elakadva, akiknek meg van mindig 50-100 fordulo lemaradasuk...
Ja es igen - a TF egyre gyorsul, a kelet kitartott jo ideig, az SF mar igen hamar kimerult, a 220 meg van vagy masfel eve?
Es maris elfogyott minden.
Az uj teruletek jo, ha egy evig kitartanak majd ezen a tendencia szerint, bar ne legyen igazam, legyen 2 ev, de az feltetelezi, hogy heti egy lepessel haladnak a karik, nem pedig napi 2vel...
Bocsi a kicsit borulatasomat
 
Nemrég újra előkerült a téma, születni fog valamilyen megoldás, de csak jövőre, talán a jövő év elején.
 
Hello!

Nem lehetne, hogy valahogy közelítsek az aktuális játékhetet az élenjárókhoz.

Fél éve rengeteg ötlet hangzott el a témában, aztán elhalt, azon hogy a játékvezetés gondolkodik a témán.

Ha jól emlékszem (nem 100%) a játékosok részéről a leginkább támogatott vezió az volt, hogy kiszámolják, hogy nagyjából kontinium tágítás nélkül mi az aktuális játékhete az illetőnek, majd mindenki kap 2-10 extrát. Valahogy úgy, hogy az korigált játékhete és a legkorábbi játékos korrigált játékhete közti különbség/10, de min 2 és max 10 extra.

Üdv:
Karcsi
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.