Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Clod Onar
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Clod Onar Chara-din legnagyobb hatalmú papja, a Túlélők Földje legismertebb kalandozója - persze Toborzásgátló Vlagyimir után. Neve azután vált általánosan ismertté, hogy az átlagkalandozók soraiból kilépve, szinte teljesen ismeretlenként megnyerte első olimpiáját, maga mögé utasítva akkor minden híres és hírhedt indulót.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly

A lista folytatása...
Módosított szövegű lapok
Hatalom Kártyái verseny - 2024. május 25., 10 Minutes
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (58)
Lapötletek (64971)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8146)
Zarknod Börtönében (979)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (3)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ...
Nézet:
Tuathen király múmiája(új)


3 ZSZ

Leah szörny
nekromanta

KF,élőholt

Semlegesítés:nem élőholt lény
Repül.
Ha van játékban nekromantád vagy csontvázad,kijátszásakor előkereshetsz egy Leah építményt.

5/5


Csontkés(új)


1 SZK

Színtelen tárgy
fegyver

KF

Nekromantára és csontvázra ingyen rárakhatod.
Hordozója +1 sebzést és mágikus védelmet kap.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Ha hordozója megöl egy lényt,amiben van szörnykomponens,a szörnykomponens helyett célpont lényedre rakhatsz annyi izomjelzőt,amennyit kapnál.



Corlan(új)

6-X

Rhatt avatár
sárkány

X annyi,ahány sárkányod és blokkoló lényed van rajta kívül a játékban,a gyűjtődben és a kezedben,de max. 5.
Blokkolás:7
Repül.
K3:célpont játékos veszít 1 max. VP-t VAGY célpont lény veszít 1 max. ÉP-t.

6/(6)
 
1 Vp Kínok kínja
általános tűz Dornodon

Sikeres kijátszása után a Semmibe kerül.
Ellenfeled a játék hátralévő részében, minden előkészítő fázisában veszít 1 max. Ép-t, majd ezután sebződik 1 Ép-t.

"Aki Urgod szemébe néz, a kínok kínját éli az át."
 
Ork boszorkánydoktor

1 ZSZ 1/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: nem dornodon varázslat.
K: célpont lény max. ÉP-re gyógyul és ellenfeled sebződik annyit, amennyit a lény gyógyult.


Ork mágusgyilkos

1 VP 3/1 dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Anti mágia: 1, de ha kötelék akkor 2.
Duplakötelék: nem lehet semlegesíteni.
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.


Ork farkaslovas

2 VP 3/(2) dornodon szörny/ork KF 1 SZK „szárnyak”

Támadhat tartalékban lévő lényt is, ilyenkor az visszaüt rá.
Duplakötelék: ellenfeled forrásai nem hatnak rá.
Áramlás: kapsz egy aktív Ork harcost.


Ork ügyeskedő

? VP 2/2 dornodon szörny/ork KF „szárnyak” 1 SZK

Idézési költsége 1,2 vagy 3 VP. Ha 1: anti mágia:1, ha 2akkor ezen felül kapsz egy aktív Ork harcost, ha 3 akkor tehetsz célpont lényre egy Varkaudar pálinkát.


Khór fősámánja

2 VP 3/3 dornodon szörny/ork, varkaudar KF 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: forrás, ami egy vagy több lényedre hatna.
P: kapsz annyi VP-t vagy húzol feleannyi lapot (felfelé kerekítve), ahány dornodon lényed van játékban (de max 2 lapot húzhatsz így egy körben)
Áramlás: tehetsz egy orkodra vagy varkaudarodra egy Ork amulettet.
 
1 építő 1 nekron Szellemkastély
építmény Leah

Kijátszásakor keress elő egy kísértetet, vagy olyan lapot, aminek a nevében szerepel a lélek, szellem, lidérc vagy kísértet szó (kivéve Szellemkastélyt).
Minden ilyen lényed feltámadás képességet és +1/+1-et kap.

4 Sp
 
1 VP 1Zan Tűz hólyag
Elenios Szörny Főnix, Féreg, Tűz
Újrahasznosítás:2
Ha újrahasznosítottál egy főnix, féreg, vagy tűz lapot visszavehetsz egy másik ilyen altípusú lapot a kezedbe.
A fenti altípusú lapokra kiteheted bűbáj lényként is, ekkor a lény kap +2/+2 és húzz egy lapot.
2/2
Mi nyüzsög abban a kupac hamuban?
 
1 Vp Védett fajok (új)
bűbáj Sheran

Kijátszásakor nevezz meg egy lény altípust. Az ilyen altípusú lényeid célzása és minden reakció rajuk +1 Vp.
Húzz egy lapot.
Kompenzáció és kárpótlás: a kör vègéig minden lényed +2 sebzést kap (beleértve azokat is, amik a kör végéig kerülnek játékba).

"A vajákos csak legyintett egyet a kalandozók láttán."
 
A pénz hatalma (új)

1 VP fairlight bűbáj „ősmágia”

Húzz egy lapot!
S célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, ahány SZK-d van (de de játékos max hetet sebződhet így).
Áldozd fel: kapsz 2 SZK-t.


Xenó lélekfaló

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
Ellenfeled nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe és nem olcsóbbíthatja lapjait.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Purgálás(új)

4 VP leah azonnali/reakció,vízió

Idézési költségét helyettesítheted egy lap kézből semmibe, vagy egy víziód gyűjtőből semmibe rakásával.
Megakadályoz egy lapot, aminek kijátszására ellenfeled legfeljebb 1 VP-t költött.


Villámgyors yathmog

3 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

Semlegesítés: varázslat, de ha kötelék, akkor lap.
S dobj egy thargodant a kezedből a semmibe: húzz egy lapot most és egyet a kör végén.


Szeppent rákfatty(új)

1 VP 3/2 chara-din szörny/chara-din fattya, krabber 1 SZK „háló”

„Háló” képességébe chara-din fattyak és krabberek kijátszása nem számít bele.
Ha sebzést okoz, célpont lényen vagy játékoson sebződhetsz annyit, amennyi a sebzése.
 
Élősködő motyogó
1 nekron
Leah szörny motyogó ősmágia 1 SZK
Semlegesítés: Varázslat
Kötelék: Kompenzáció és Büntetés:
15 lap dobása a pakliból a semmibe.
Ellenfeled a semmibe kerülő minden 2. lapja után sebződik egyet. (1körben max.6-t sebződhet ily módon)
3/1
 
Egy ideje gondolkodtam mit lehetne kezdeni kedvenc férgeimmel így jött az ötlet, a képességeik kapcsolódjanak valahogy az újrahasznosításhoz (ha már férgek).

Homokféreg Új
2 zan Szörny Féreg Fairlight
Újrahasznosítás:2
Sikeres kijátszásakor egy célpont nem lény lapot gyűjtőbe küldhetsz, ha nem küldtél húzhatsz egy lapot.
Ha a gyűjtődből visszakerül a paklidba, akkor kapsz 2 VP-t vagy vegyél vissza egy épületet a kezedbe.
3/4

Pusztító féreg
xVP Szörny Féreg +1 Leah
Újrahasznosítás:1
X célpont lap a gyűjtőbe kerül. Bármikor kijátszhatod amikor azonnalit játszanál ki. Bármikor amikor újrahasznosítasz egy lapot egy célpont lényt gyűjtőbe küldhetsz.
x/3

Komposztálóféreg
2 Vp Szörny féreg Sheran
Idézési költségét helyettesítheted 2 lap gyűjtőből a pakliba visszakeverésével. Kijátszásakor húzz egy lapot.
K: Újrahasznosíthatsz egy lapot és ha ezt a saját gyűjtődből tetted húzhatsz egy lapot.
0/1

Dögféreg
1 zan Szörny Féreg Leah
Közvetlenül azután játszhatod ki hogy egy lény a gyűjtőbe kerül, ekkor ez a lény passzívan a tartalékodba kerül. Újrahasznosítás:1
P ,áldozd fel: Célpont lap a gyűjtőbe kerül majd dob annyi lapod a gyűjtőbe, amennyi az alap idézési költsége volt ennek a lapnak.
Ha a gyűjtődből a paklidba kerül húzz egy lapot.
2/[2]
 
Tengeri vihar

4 VP chara-din általános

Ellenfeled minden max. 2 költségű nem lény lapja vagy egy célpont max. 2 költségű nem lény lapja a gyűjtőbe kerül, de utóbbi esetben semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik ellene és [+2].
Kapsz egy passzív Őscápát (használj előre kikészített lapot).


Rakshallion adeptus

követő

Használhatsz mellette 2 másik, különböző követőt, melyek nevében szerepel a rakshallion szó, ebben az esetben a játékot 3 lappal kezded. Ha a játék elején megszüntetik: a két másik követő közül csak az egyik szűnik meg, ellenfeled választja ki, hogy melyik. Ha játék közben szüntetik meg, az nem befolyásolja a többi követődet.


Rakshallion hadvezér (új)

Követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
S: célpont lényre tehetsz egy izom, élet vagy -1/-1-es jelzőt.
Ellenfelednek +1 VP célozni azokat a lényeidet, amiken van valamilyen jelző.

Rakshallion főmágus (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A játék elején és minden előkészítő fázisodban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla 2 jelzőt: kapsz 1 VP-t vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
Végy le róla 3 jelzőt: kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
Végy le róla 4 jelzőt: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.


Gyógyító rakshallion (új)

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Minden előkészítő fázisban 1-el nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Azon lapjaidra, amiken a „gyógyul” szó szerepel: a 2. körtől +1 VP reagálni.
K: célpont lény gyógyul 2 ÉP-t.
 
1 Vp Szikrázó manahal (új)
szörny 1 szk Elenios

Minden előkészítő fázisodban +2 Vp-t kapsz, és minden húzási fázisodban +1 lapot húzol.
Ez a képesség a gyűjtőből is működik.
Jutalom: 1 Vp és 1 lap húzása.
Ha nem az asztalról kerül a gyűjtőbe, azonnal tedd át a Semmibe!

1 / 1
 
Sziránusz mágus

2 VP 3/3 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „szárnyak”

Semlegesítés: lény vagy varázslat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy varázslatot, aminek nevében a sziránusz szó szerepel, és a kör végéig ingyen kijátszhatod.


Sziránusz förgeteg

1 VP tharr azonnali

Nem lehet lénnyel semlegesíteni.
Ellenfeled veszít X VP-t, sebződik X ÉP-t és el kell dobnia X lényt a kezéből. X annyi ahány tharr lényed van játékban, de max. 3.


Sziránusz ellencsapás

2 nekron tharr azonnali/reakció, sziránusz [+1]

Megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több lényedre hatna és ellenfeled veszít 1 VP-t és eldob egy lényt a kezéből.


Sziránusz harcmodor

1 VP tharr bűbáj/sziránusz

S célpont lény visszakerül a tulajdonosa kezébe és ellenfeled veszít annyi VP-t amennyi a lény idézési költsége volt.
Kötelék: a fenti képességet K megkötéssel használhatod.


Sziránusz hálószaggató

1 VP 2/2 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF „életkioltó”

Semlegesítés: „háló” lap.
S: célpont „háló” lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy krabber volt: a kör végén húzz egy lapot!
 
Erős gyűjtőgen szagot érzek
 
Legyen inkább bűbáj, ne általános és akkor nem kell magyarázni h és akkor vele mi van...
 
1 Vp Mágiamaterializálódás
általános színtelen

Minden azonnali és általános varázslat a sikeres kijátszása után végleg megkapja a bűbáj laptípust, és a játékba kerül.
S, 2 Vp: egy bűbájod végleg 2/2-es szörnnyé alakul, és aktívan a tartalékba kerül (megtartja eddigi típusát is, választhatsz neki altípust).
 
Dolórez (új)
2VP 3/3 Kalandozó ember Fairlight ŐM KF Repül
Kijátszásakor minden kalandozód kap egy sörjelzőt, ami +1/+1-et ad nekik, és az alábbi képességet kapják:
[S]: Vegyél le róla egy sörjelzőt: kapsz 2VP-t és gyógyulsz 3 ÉP-t (kivéve az első körben) VAGY húzz egy lapot.

Sörgeteg
1ZSZ 2 nekron Általános
Minden kalandozó amelynek a szövegében szerepel a "sör" szó, akár ragozva is, visszakerül tulajdonosa tartalékába passzívan, ha gazdája nem a tulajdonosa.
Kalandozóidon a sörjelzők megduplázódnak. Ha nem volt rajta, akkor kap egyet.

Törzsvendég
2ZSZ 0/0 Dornodon Kalandozó ember tűz
Semlegesítés: lap.
Idézési költségéből minden egyes ZSZ-t helyettesíthetsz egy sörjelző levételével kalandozóidról.

Sör folyik az erekben
1VP Fairlight bűbáj
[S]: Szétoszthatsz 2 sörjelzőt kalandozóid között.
Áldozd fel: Minden általad választott jelző (életjelző is) sörjelzővé alakul a kalandozóidon.

Sörforgás
1VP Fairlight Általános
Válassz bármennyit az alábbi képességek közül. Mindegyik költsége 1 sörjelző levétele a kalandozóidról:
Kapsz 2VP-t és gyógyulsz 3 ÉP-t (kivéve az első körben); húzz egy lapot; Újrahasznosítás: 3; vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe; célpont permanens a gyűjtőbe kerül; célpont permanens visszakerül tulajdonosa kezébe; ossz szét 3 sörjelzőt kalandozóid között.
 
Sziránusz ebihal

1 VP 1 nekron 1/1 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF

S ha sikeresen kijátszol egy sziránuszt a kezedből: előkeresheted a paklidból (körönként egyet).
Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
Minden sziránuszod idézési költsége 1-el kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.


Sziránusz takarító

1 VP 2/2 tharr szörny/sziránusz 1 SZK KF

Kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t, ahány lapja van a kezében vagy játékban.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lényt: veszít egy VP-t.


Szuronyos sziránusz

1 VP 2/1 tharr szörny/sziránusz KF „szárnyak”

Kötelék: láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfeled: veszít egy VP-t és el kell dobnia egy lényt a kezéből.


Sziránusz lélek

1 VP 2/2 tharr szörny/sziránusz 1 SZK „KF” „szárnyak”

S ha a gyűjtődben van és sikeresen kijátszol egy sziránuszt: játékba rakhatod a Sziránusz lelket aktívan és vagy célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Sziránusz dragonyos

1 VP (0)/0 tharr szörny/sziránusz KF „védekezés”

Semlegesítés: húzó vagy kereső forrás.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi lapot a semlegesített forrás húzatott vagy keresett volna.
 
Egyszerűség
Szabálylap

Ha egy permanens használja aktiválást kívánó képességét, utána elveszti minden speciális képességét. Minden reakció kijátszási feltétele egy lap kézből semmibe dobása.

A halott varázsló a jó varázsló. - Duer-ork
 
Morgan tanítványa (új)
követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Ha kijátszol egy Leah lapot, ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a paklija tetejéről. Ha a lapot kézből játszod ki, két lapot kell dobnia, ha pedig sikeresen játszod ki a lapot, akkor a dobott lap a gyűjtő helyett a Semmibe kerül.
S: dobj el 4 lapot a paklid tetejéről.
 
? Vp Borzongató élmény
azonnali Dornodon
vízió

Kijátszási feltétele, hogy egy gyűjtőből a Semmibe tegyél egy azonnali vagy - ha a saját köröd van - egy általános varázslatot (kivéve víziót). A Borzongató élmény költsége és hatása megegyezik a kisemmizett varázslatéval.
 
Dornodon küldötte
szörny
sárkány,varkaudar,"tűz",szárnyak
1vp 1 zsz
anti-mágia:1
kijátszásakor ellenfeled sebződik annyit,ahány lappal kezdte a játékot
s:ellenfeled sebződik 2-t
2/2
 
Talán inkább Timera fizetsége :-)
 
Ez igy nagyon durva, a kezdo jatekos tempojat az ellenfel nem tudja akasztani. Gyakorlatilag a kezdodobas dont a 2-1-rol. Nem tudom h lehetne finomitani ezt az egyebkent erdekes otlrtet h ne legyen horror. Talan sehogy.
 
Ok jogos .
Valami tárgy és lény keverékének akartam először ,aztán ráhagytam .Csak egy ötlet volt.....
 
Ezért ez egy fél Vp-ért eléggé erős így.
Nem hiszem, hogy egy papírsárkánynak 5/5-nek kéne lennie, de ha ekkora, és ilyen védelemmel bír, akkor az idézési költsége ne legyen már ilyen nevetségesen csekély.

A sérülékenysége, és könnyű szerkezete miatt inkább azt javaslom, hogy ok, jöjjön 1 zsz-ért, de az Ép-je semmiképp ne legyen 1-nél több. Az a semmilyen módon nem kerülhet gyűjtőbe, erős. Inkább legyen hátránya az, hogy az ellenfél kijátszik egy 'tűz' lapot, akkor mindenképp a gyűjtőbe kerül.

De még úgy is erős egy úrnő mellett 6/2-es anti-mágiás, repülő lény 1 zsz-ért... gyngy-nek? Csak mesélem, hogy a nekronsárkány ugyanekkora, anti-mágia 0-ás, és gyengébb a védelme, és az egyik legerősebb sárkány.
Az anti-mágia szerintem egyáltalán nem kell rá.
 
Zarknod bére

Szabálylap

Minden játékosnak minden kör végén a kezében lévő lapjait a gyűjtőbe kell dobnia!

Hátrány: gyűjtőből nem lehet lapot kijátszani!

Nem használhatsz mellette követőt!
 
Papírsárkány

Elenios
szörny
sárkány

1 zsz
antimágia 0

5/5
repül (szárnyacska)

Semmilyen módon nem kerülhet a gyüjtőbe ,kivéve tűzsebzés által.

(gyakori nemgyakori lapnak)
 
Esélytelen.

1. kör:Búvópatak,csontkupola ura,nyertem. Nyilván kicsit sarkítva,de a lényeget érted
 
Lassú harc

Szabálylap

Nem használhatsz mellette követőt.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot a kezéből, az ellenfele körében.
 
Nagyobb S'F

12-X ZSZ

avatár 1 szk [+2] Chara-din
éjfatty

Repül.
X annyi, ahány permanens van játékban, de max. 11. Élet: 2.
Kijátszásakor húzz 2 lapot, vagy az ellenfél minden permanense a Semmibe kerül.
S: ellenfeled eldob egy általad választott lapot a Semmibe, vagy max. 2 célpont permanens a Semmibe kerül.

( / (
 
  ... | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.