| Egyébként nem kizárólag erre a lapra reagáltam. |
Mamulut edzése
1 VP chara-din bűbáj „rezisztens”
S áldozd fel egy lényed: célpont lény kap 2 izom jelzőt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: játékba rakhatsz e gyűjtődből, a kezedből, vagy a paklidból egy Vérhörgő mamulutot.
Masszaszövés
1 VP rhatt általános/vízió
Áldozd fel egy ganüided: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a kezéből, vagy előkereshetsz egy ganüidet.
Drakolder fétis
1 ZSZ fairlight tárgy
S mutasd meg a kezedből: a következő drakoldered idézési költsége eggyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá. Több ilyen hatás nem adódik össze.
P: célpont drakolder kap 2 izom vagy 1 élet jelzőt.
Parazita királynő
1 VP 1/2 chara-din szörny „szárnyak” 1 SZK
P 1 VP: célpont lény kap egy parazita jelzőt. A parazita jelző képessége, hogy ellopja a lényt, amíg a jelző rajta van, te vagy a gazdája.
Ha a parazita királynő gazdát cserél, vagy elhagyja a játékot: minden parazita jelzős lény a gyűjtőbe kerül.
Villámgyors xenó
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1] 1 SZK
Semlegesítés: reakció.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: átnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és a semmibe dobhatsz egy reakciót vagy reakcióként is kijátszható lapot. |
egy UR felújítás:
2 Vp 2 zsz Chara-din végső napja (új)
általános Chara-din
Kompenzáció és Áramlás: kapsz 2 aktív Chara-din fattya lapot.
Minden permanens a gyűjtőbe kerül, és kapsz ugyanennyi Chara-din fattya lapot.
Tedd át a gyűjtődből a Semmibe: minden lényed aktivizálódik.
"Hemzsegve törtek elő. Mindenütt ott voltak... - egy túlélő." |
A torony a teljes asztalt nézi, szóval nem csak a saját lapok jöhetnek. Páros játéknál például négy asztalról kell összejönnie a hét típusnak... |
Azert kerult ra a zarojeles resz h a helyszin is szamolhato legyen. Igen, a helyszinnel egyutt 8. Ha a kivezetett laptipusokat is szamoljuk (torzsulott, galetki, testresz, szakertelem, szintlepes), akkor nagyobb a variacios lehetoseg de nelkuluk is megoldhato.
Nem kell tulgondolni. Ez egy varazslat-counter epitmeny deckbe, egy erdekes side-kepesseggel. |
Azon agyalok,hogy melyik deckben tudna érvényesülni a nyerős képessége. Az Életenergia jutott eszembe,avatár,szörny,kalandozó,bűbáj,tárgy és ugye ez,mint épület. Esetleg egy rákeresett helyszín(ha befér) tudná még megoldani a dolgot (de ugye az nem is játékban lévő lap),de ha már ilyen asztalunk van,valszeg ez nem kellene,meg hát a színe se a legjobb. Épület pakliban megint csak max építmény,kalandozó van és kb ennyi. Nem igazán látom a helyét,de fantázia van benne. |
1 építő A teljesség tornya (új)
építmény rezisztencia Tharr
torony
'repül'
Ha legalább három különböző típusú lap van játékban (beleértve a helyszínt): 'anti-mágia: 0' képességet kap; ha legalább öt, akkor ingyen kijátszhatod.
Semlegesítés: varázslat.
Ha legalább hét különböző típusú lap van játékban, azonnal megnyerted a játékot.
Sp: 7 |
Mondjuk most látom hogy meg kell mutatni |
Mondjuk most látom hogy meg kell mutatni |
Idézőmágus
1 VP 1/1 sheran kalandozó/ elf KF
1 VP dobd a kezedből a semmibe: célpont X költségű lap, aminek te vagy a tulajdonosa a semmibe kerül és a paklidból játékba rakhatsz egy max. X-1 költségű lényt.
Áldozd fel: kapsz egy általad választott gyakori tóken lényt.
Őrjöngő hidra
3 VP (6)/5 sheran szörny 2 SZK „szárnyak” [+2]
Minden őrposztban lévő lény köteles támadni. Az Őrjöngő hidra minden rá támadó lényre teljes sebzéssel visszaüt.
K: ha sebzést okoz, akkor max. ÉP-re gyógyul és kap egy élet jelzőt.
Lótusztündér
1 ZSZ 1/1 sheran szörny/manó 1 SZK „szárnyak”
1-es mérgezés. Újrahasznosítás: 2. Ha csak lényeket hasznosítottál újra, akkor húzz egy lapot!
Ha újrahasznosítod ezt a lapot: a paklid helyett a kezedbe kerül vissza és kapsz 1 VP-t.
Zarknod ébredése
1 VP fairlight általános/vízió
Rakj a gyűjtődből játékba egy fix. költségű drakoldert, majd tégy rá 2 álom és 2 dermesztés jelzőt.
Oxidáló fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Semlegesítés: olyan forrás, ami egynél több lapodra hatna.
S áldozd fel: előkereshetsz egy max. 1 költségű chara-din lényt. |
A reakciók übertápolása után az új trend a kereséseké? |
1 Vp Isteni szikra
általános mentális Fairlight
Nézd meg ellenfeled kézben lévő lapjait, és paklijának felső 5 lapját, majd keress ki a paklidból egy lapot, és mutasd meg.
Ellenfeled következő varázslata nem jön létre, és ez a lap a Semmibe kerül.
"Egy jó ötlet fontosabb egy jó tervnél... ha nincs idő tervezgetni, akkor mindenképp - Rughar " |
A lenyeg hogy nem kotelezo az izom kepessegnek lapot dobni. |
Jó ötlet
Fairlight
Azonnali reakcio ,vizio
Védekezés
1vp
Közvetlenűl azután játszhatod ki hogy ellenefeled forrással ,lapot huzott volna, vagy jelzőt-jelzőket rakott volna lapra-lapokra.
A lapokat te huzhatod fel ,és a jelzőket te oszthatod szét. |
Az izom szabálynál nem ugy van hogy ahányas izom van irva pl itt 3 akkor annyi lapot kell a kezedből a gyüjtőbe dobni?(azt mentudom hogy védekezésből is működik-e ez a fajta izom képesség) (de miért ne működne)
Erre gondoltam hogy, ugye kijátszod első körbeen védekezésből és eldobsz 3 lapot akkor esetleg 1 lap marad a kezedben(követő esetén egyse.)
De viszont ha leszedek vagy meghai akkor duplán kapod vissza.
Tetszett a lapterv ,egyébként. |
Jozsi mielott okoskodsz olvasd mar el az izom szabályt koszi |
Élőholt okerón
3 ZSZ,1 nekron
Leah szörny
+1 reagálás,háló
Kijátszásakor a gyűjtőbe küldhetsz egy max. 2-es költségű permanenst.
Látja a láthatatlant.
Büntetés:5 ÉP
3/(14)
Méregféreg(új)
1 ZSZ
Chara-din szörny
féreg
Anti-mágia:0
Repül.
P,áldozd fel: célpont lényedre rakhatsz max 2 méregjelzőt és egy max. X-es költségű permanens a gyűjtőbe kerül,ahol X a játékban lévő méregjelzők száma.
Ha a Méregférgen feláldozásakor volt méregjelző,a képessége életkioltó.
Rakd a gyűjtődből a Semmibe:célpont lény kap egy méregjelzőt.
1/1
Csontlepke(új)
1 ZSZ
Leah szörny
csontváz
Repül.
Kijátszásakor célpont nem élőholt lény VAGY 0 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
1 VP:vedd vissza a kezedbe és ebben a körben már nem játszhatsz ki Csontlepkét.
0/1
Owooti alligátor(új)
4 VP
Sheran szörny
Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz az ÉP-d felének feláldozásával.
Semlegesítés:ősmágiás lap
Repül.
P VAGY 1 VP:ellenfelednek el kell dobnia egy ősmágiás lapot a kezéből.
Dobj egy lapot a kezedből a Semmibe:ellenfeled veszít max. 4 VP-t,te pedig kapsz 3 + annyi VP-t,amennyit ellenfeled veszített(az első körben csak annyi VP-t kapsz,amennyit ellenfeled ténylegesen veszített)
4/4 |
Sommerthaug sárkánya
2 VP 3/3 chara-din szörny/sárkány "szárnyak"
Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból egy max. 2 költségű chara-din kalandozót.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lénye kap kijátszása után egy átokjelzőt (képességei a kijátszáskoriakat is beleértve, nem működnek, alapsebzése pedig 0).
Bodom
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf KF „hideg”
Harci képesség: 2-es jéglehelet (nekronból is)
K ha sikeresen kijátszol egy chara-din kalandozót, vagy ha „hideg” sebzést okozol: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Bodom fiait.
Zu’lit wyvernje
2 VP 2/2 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”
+2-es elektromos lehelet.
Kijátszásakor nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és dobj egy általad választott varázslatot a semmibe.
Áldozd fel: játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból vagy a gyűjtődből egy Zu’lit sárkánya lapot.
Zu’lit familiárisa
1 VP 1/1 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”
+1-es elektromos lehelet (ÉP-ből is).
Kijátszásakor előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Ha ellenfeled eldobatja a kezedből: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lapot, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Toragh villámai
0 VP dornodon azonnali/vízió
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben legalább 1 lapot sikeresen kijátszott a kezéből.
Célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t. |
Az izom: X kepesseget a kiado ki akarja vezetni a jatekbol. Igy szerintem ez az otlet nem tud mukodni. A semlegesitese erdekes es egyedi. Szoval az otlet jo csak dolgozni kell meg rajta. |
Védekezésből 0-ás vagy 1 es lapot fog 3 izom -mal vagyis szinte eldobod a kezed és kapsz egy 5/4 es repülő lényt.....(a duplázás már csak hab a tortán...)
Nagyon jó! Nemgyakori lapnak ajánlanám..Esetleg Zénes nek |
Izmos sárkány:1vp/védekezés/horgony/szárny 2/1
Semlegesit X+1es ikju lap X amennyi szárnyas lényed van játekban. Izom 3. Ha a gyűjtőbe kerül minden egyes izomjelzője után duplán választhatsz vpt vagy laphúzást. |
Enyészet (új)
1VP 2 Nekron
Leah bűbáj rezisztencia
Ha kijátszásakor feláldozol 3 ÉP-t,a nekronköltséget az ellenfél paklijából is fizetheted.
Antimágia:0
Ellenfeled minden lapjának kijátszási feltétele 1 nekron elköltése.
Áldozd fel:gyógyulsz 5ÉP-t vagy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül. |
negatív tükröződés, 1 VP bűbáj Charadin
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek a létrejöttében nem szerepel
konkrét (fix) varázspont, akkor minden ellenfele 3 VP-t és 3 szk-t kap.
pozitív tükröződés: 1 VP bűbáj Charadin, v Fairlight
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek létrejöttében szerepel VP,
akkor minden játékos, annyi VP-t kap amennyi a lap VP-s idézési költsége.
Ha a lap kijátszási költsége kizárólag fix VP, akkor az a lap mindenképpen
létrejön, ha a kijátszója fel tud áldozni egy saját lapot az asztalról!
"Egyes áraknak ára van, ha bármiáron ki akarod játszani" B. Áron. - Fairlight tanonc- |
Nekró fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
K: ha egy lényed az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát.
S rakj át két chara-din fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Smaragd főnix
2 VP 3/2 rhatt szörny/főnix „szárnyak” 1 SZK
S: feltámad. Anti blokkolás: 2.
K áldozd fel 4 max. VP-d: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áldozati galamb
0 VP 1/1 leah szörny
Ha áldozós költségű lap kijátszásához áldozod: a lapra +2 VP reagálni.
A gyógyulási fázisodban ha a gyűjtődben van: megmutathatsz egy áldozós költségű lapot a kezedből: rakd az Áldozati galambot játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: Csak áldozós költség fizetéséhez áldozhatod fel.
Üzlet Toraghhal
1 VP dornodon általános/vízió
Kapsz egy Toragh katonája lapot.
Amíg a gyűjtődben van: minden Toragh katonája lényed kap +1 sebzést és bármennyit kijátszhatsz belőlük körönként, a vízió szabálytól függetlenül.
Toragh csatlósa
1 VP 1/1 szörny/vízió KF „szárnyak”
Minden vízió lényed kap +1 sebzést és mágikus támadást.
Minden vízió forrásod ami sebez, +1-et sebez. |
1 Vp Xenó kismester (új)
szörny 1 szk Chara-din
xenó
Semlegesítés: kereső vagy húzó forrás.
Kijátszásakor keress ki egy lapot a paklidból (kivéve Xenó kismestert) VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
2 Vp, 1 nekron: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.
1 / 1 |
Farfarello
1 VP 2/2 tharr szörny/goblin 1 SZK KF
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t. Újrahasznosítás: 2.
K 1 SZK: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gazdája a kör végén egy véletlenszerűen választott másik asztalon maradó lapot (ha van) játékba tehet a gyűjtőjéből. De ha te vagy a gazda, akkor azonnal játékba teheted.
Rubicante
1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldozd fel őt és egy másik lényed: max 2 célpont permanens a semmibe kerül.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Gyilokféreg
1 VP 0/(1) leah szörny/féreg 1 SZK „szárnyak”
Ha megtámad egy lényt: a sebzés előtt kap annyi +1 sebzést jelentő gyilok jelzőt, amennyi a lény ÉP-je.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány gyilok jelző volt rajta (de max. hetet).
Végtelen túlvilág
1 VP leah azonnali/vízió
A gyűjtődből semmilyen módon nem kerülhet a semmibe.
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább egy víziód a gyűjtődből a semmibe került.
Kapsz 2 VP-t, és 1 SZK-t, gyógyulsz 2 ÉP-t és dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Agykéreggyalulás
1 áldozás chara-din általános/vízió
Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Ha ellenfeled lapja miatt a gyűjtőből a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. |
Lebontás
1 zanszilánk
TUDÓS KLÁN (!)
Általános
Sikeres kijátszása után kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 1-et. Célpont lap a gyűjtőbe kerül. Kör végén húzz egy lapot!
HÁTRÁNY: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi BÁRMIT (lásd: Manaszüretelés) a lap kijátszására költött.
Kiegészítés: VP, SZK, zanszilánk és semmizés esetén annyi VP-t kap amekkora szám van írva rá; építés esetén 2 VP-t kap; áldozás esetén 3 VP-t kap.
Hátrány verzió #2: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi BÁRMILYEN erőforrást, amennyit a lap kijátszására költött (lásd: Majd legközelebb)
Kiegészítés: építő esetén a tartalékban aktivizálhat annyi LÉNYT, (ha nincs lénye a tartalékban akkor nem történik semmi); áldozás esetén a gyűjtőjéből visszatehet annyi lapot a tartalékba passzívan (kijátszáskori képességek NEM jönnek létre); semmizés esetén NEM keverhet vissza lapot a paklijába; SZK esetén kap annyi SZK-t; VP esetén kap annyi VP-t; zanszilánk esetén kap annyi VP-t.
Színesítő szöveg: "Kreátor szemétdombja akkora méreteket öltött, hogy azt már le is kellett tudni bontani." - Titkok tudója
Enjoy,
Atompucok |
Trinigan követője
követő
epikus
Kedvelt lap: 3 idézési költségű lap
s: következő 3 idézési költségű lapod 1 vp-vel olcsóbb, de minimum 1
ha a kezedben lévő lapokat egy forrás miatt meg kell mutatnod, akkor ezen forrás szempontjából a ? vagy x idézési költésű lapjaid idézési költségét 3-nak kell tekinteni. |
0 Vp Elektromos lehelet (új)
bűbáj lényre 'villám' Fairlight
A célpont lény az alábbi képességet kapja: "'+': 4-es villámlehelet (nekron-ból is erősítheted)."
Áramlás: célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.
"Fairlight papjait szinte átitatja ez a láthatatlan, pusztító energia." | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|