Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Illuzionisták
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Így, sok évvel a Világégés után, a mágia korában, mikor már lépten-nyomon bárki a legbölcsebb varázslók nyomdokaiba léphet, nem meglepő, hogy a nagyobb városok főterein az emberfia illuziókkal kenyerüket kereső kalandozókba botolhat. Ez a régen titkolt mesterség úgy néz ki újra divatba jöhet a ghallaiak köreiben.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly

A lista folytatása...
Módosított szövegű lapok
Hatalom Kártyái verseny - 2024. május 25., 10 Minutes
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (58)
Lapötletek (64971)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8146)
Zarknod Börtönében (979)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (3)
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ...
Nézet:
Egyébként nem kizárólag erre a lapra reagáltam.
 
Mamulut edzése

1 VP chara-din bűbáj „rezisztens”

S áldozd fel egy lényed: célpont lény kap 2 izom jelzőt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: játékba rakhatsz e gyűjtődből, a kezedből, vagy a paklidból egy Vérhörgő mamulutot.


Masszaszövés

1 VP rhatt általános/vízió

Áldozd fel egy ganüided: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a kezéből, vagy előkereshetsz egy ganüidet.


Drakolder fétis

1 ZSZ fairlight tárgy

S mutasd meg a kezedből: a következő drakoldered idézési költsége eggyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá. Több ilyen hatás nem adódik össze.
P: célpont drakolder kap 2 izom vagy 1 élet jelzőt.


Parazita királynő

1 VP 1/2 chara-din szörny „szárnyak” 1 SZK

P 1 VP: célpont lény kap egy parazita jelzőt. A parazita jelző képessége, hogy ellopja a lényt, amíg a jelző rajta van, te vagy a gazdája.
Ha a parazita királynő gazdát cserél, vagy elhagyja a játékot: minden parazita jelzős lény a gyűjtőbe kerül.


Villámgyors xenó

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1] 1 SZK

Semlegesítés: reakció.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: átnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és a semmibe dobhatsz egy reakciót vagy reakcióként is kijátszható lapot.
 
egy UR felújítás:

2 Vp 2 zsz Chara-din végső napja (új)
általános Chara-din

Kompenzáció és Áramlás: kapsz 2 aktív Chara-din fattya lapot.
Minden permanens a gyűjtőbe kerül, és kapsz ugyanennyi Chara-din fattya lapot.
Tedd át a gyűjtődből a Semmibe: minden lényed aktivizálódik.

"Hemzsegve törtek elő. Mindenütt ott voltak... - egy túlélő."
 
A torony a teljes asztalt nézi, szóval nem csak a saját lapok jöhetnek. Páros játéknál például négy asztalról kell összejönnie a hét típusnak...
 
Azert kerult ra a zarojeles resz h a helyszin is szamolhato legyen. Igen, a helyszinnel egyutt 8. Ha a kivezetett laptipusokat is szamoljuk (torzsulott, galetki, testresz, szakertelem, szintlepes), akkor nagyobb a variacios lehetoseg de nelkuluk is megoldhato.
Nem kell tulgondolni. Ez egy varazslat-counter epitmeny deckbe, egy erdekes side-kepesseggel.
 
Azon agyalok,hogy melyik deckben tudna érvényesülni a nyerős képessége. Az Életenergia jutott eszembe,avatár,szörny,kalandozó,bűbáj,tárgy és ugye ez,mint épület. Esetleg egy rákeresett helyszín(ha befér) tudná még megoldani a dolgot (de ugye az nem is játékban lévő lap),de ha már ilyen asztalunk van,valszeg ez nem kellene,meg hát a színe se a legjobb. Épület pakliban megint csak max építmény,kalandozó van és kb ennyi. Nem igazán látom a helyét,de fantázia van benne.
 
1 építő A teljesség tornya (új)
építmény rezisztencia Tharr
torony
'repül'

Ha legalább három különböző típusú lap van játékban (beleértve a helyszínt): 'anti-mágia: 0' képességet kap; ha legalább öt, akkor ingyen kijátszhatod.
Semlegesítés: varázslat.
Ha legalább hét különböző típusú lap van játékban, azonnal megnyerted a játékot.

Sp: 7
 
Mondjuk most látom hogy meg kell mutatni
 
Mondjuk most látom hogy meg kell mutatni
 
Idézőmágus

1 VP 1/1 sheran kalandozó/ elf KF

1 VP dobd a kezedből a semmibe: célpont X költségű lap, aminek te vagy a tulajdonosa a semmibe kerül és a paklidból játékba rakhatsz egy max. X-1 költségű lényt.
Áldozd fel: kapsz egy általad választott gyakori tóken lényt.


Őrjöngő hidra

3 VP (6)/5 sheran szörny 2 SZK „szárnyak” [+2]

Minden őrposztban lévő lény köteles támadni. Az Őrjöngő hidra minden rá támadó lényre teljes sebzéssel visszaüt.
K: ha sebzést okoz, akkor max. ÉP-re gyógyul és kap egy élet jelzőt.


Lótusztündér

1 ZSZ 1/1 sheran szörny/manó 1 SZK „szárnyak”

1-es mérgezés. Újrahasznosítás: 2. Ha csak lényeket hasznosítottál újra, akkor húzz egy lapot!
Ha újrahasznosítod ezt a lapot: a paklid helyett a kezedbe kerül vissza és kapsz 1 VP-t.


Zarknod ébredése

1 VP fairlight általános/vízió

Rakj a gyűjtődből játékba egy fix. költségű drakoldert, majd tégy rá 2 álom és 2 dermesztés jelzőt.


Oxidáló fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: olyan forrás, ami egynél több lapodra hatna.
S áldozd fel: előkereshetsz egy max. 1 költségű chara-din lényt.
 
A reakciók übertápolása után az új trend a kereséseké?
 
1 Vp Isteni szikra
általános mentális Fairlight

Nézd meg ellenfeled kézben lévő lapjait, és paklijának felső 5 lapját, majd keress ki a paklidból egy lapot, és mutasd meg.
Ellenfeled következő varázslata nem jön létre, és ez a lap a Semmibe kerül.

"Egy jó ötlet fontosabb egy jó tervnél... ha nincs idő tervezgetni, akkor mindenképp - Rughar "
 
Persze azt tudtam...
 
A lenyeg hogy nem kotelezo az izom kepessegnek lapot dobni.
 
Jó ötlet

Fairlight
Azonnali reakcio ,vizio
Védekezés
1vp

Közvetlenűl azután játszhatod ki hogy ellenefeled forrással ,lapot huzott volna, vagy jelzőt-jelzőket rakott volna lapra-lapokra.
A lapokat te huzhatod fel ,és a jelzőket te oszthatod szét.
 
Az izom szabálynál nem ugy van hogy ahányas izom van irva pl itt 3 akkor annyi lapot kell a kezedből a gyüjtőbe dobni?(azt mentudom hogy védekezésből is működik-e ez a fajta izom képesség) (de miért ne működne)
Erre gondoltam hogy, ugye kijátszod első körbeen védekezésből és eldobsz 3 lapot akkor esetleg 1 lap marad a kezedben(követő esetén egyse.)
De viszont ha leszedek vagy meghai akkor duplán kapod vissza.
Tetszett a lapterv ,egyébként.
 
Jozsi mielott okoskodsz olvasd mar el az izom szabályt koszi
 
Élőholt okerón

3 ZSZ,1 nekron

Leah szörny

+1 reagálás,háló

Kijátszásakor a gyűjtőbe küldhetsz egy max. 2-es költségű permanenst.
Látja a láthatatlant.
Büntetés:5 ÉP

3/(14)



Méregféreg(új)

1 ZSZ

Chara-din szörny
féreg

Anti-mágia:0
Repül.
P,áldozd fel: célpont lényedre rakhatsz max 2 méregjelzőt és egy max. X-es költségű permanens a gyűjtőbe kerül,ahol X a játékban lévő méregjelzők száma.
Ha a Méregférgen feláldozásakor volt méregjelző,a képessége életkioltó.
Rakd a gyűjtődből a Semmibe:célpont lény kap egy méregjelzőt.

1/1


Csontlepke(új)

1 ZSZ

Leah szörny
csontváz

Repül.
Kijátszásakor célpont nem élőholt lény VAGY 0 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
1 VP:vedd vissza a kezedbe és ebben a körben már nem játszhatsz ki Csontlepkét.

0/1


Owooti alligátor(új)


4 VP

Sheran szörny

Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz az ÉP-d felének feláldozásával.
Semlegesítés:ősmágiás lap
Repül.
P VAGY 1 VP:ellenfelednek el kell dobnia egy ősmágiás lapot a kezéből.
Dobj egy lapot a kezedből a Semmibe:ellenfeled veszít max. 4 VP-t,te pedig kapsz 3 + annyi VP-t,amennyit ellenfeled veszített(az első körben csak annyi VP-t kapsz,amennyit ellenfeled ténylegesen veszített)

4/4
 
Sommerthaug sárkánya

2 VP 3/3 chara-din szörny/sárkány "szárnyak"

Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból egy max. 2 költségű chara-din kalandozót.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lénye kap kijátszása után egy átokjelzőt (képességei a kijátszáskoriakat is beleértve, nem működnek, alapsebzése pedig 0).


Bodom

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf KF „hideg”

Harci képesség: 2-es jéglehelet (nekronból is)
K ha sikeresen kijátszol egy chara-din kalandozót, vagy ha „hideg” sebzést okozol: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Bodom fiait.


Zu’lit wyvernje

2 VP 2/2 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”

+2-es elektromos lehelet.
Kijátszásakor nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és dobj egy általad választott varázslatot a semmibe.
Áldozd fel: játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból vagy a gyűjtődből egy Zu’lit sárkánya lapot.


Zu’lit familiárisa

1 VP 1/1 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”

+1-es elektromos lehelet (ÉP-ből is).
Kijátszásakor előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Ha ellenfeled eldobatja a kezedből: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lapot, aminek nevében Zu’lit szerepel.


Toragh villámai

0 VP dornodon azonnali/vízió

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben legalább 1 lapot sikeresen kijátszott a kezéből.
Célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
 
Az izom: X kepesseget a kiado ki akarja vezetni a jatekbol. Igy szerintem ez az otlet nem tud mukodni. A semlegesitese erdekes es egyedi. Szoval az otlet jo csak dolgozni kell meg rajta.
 
Védekezésből 0-ás vagy 1 es lapot fog 3 izom -mal vagyis szinte eldobod a kezed és kapsz egy 5/4 es repülő lényt.....(a duplázás már csak hab a tortán...)
Nagyon jó! Nemgyakori lapnak ajánlanám..Esetleg Zénes nek
 
Izmos sárkány:1vp/védekezés/horgony/szárny 2/1
Semlegesit X+1es ikju lap X amennyi szárnyas lényed van játekban. Izom 3. Ha a gyűjtőbe kerül minden egyes izomjelzője után duplán választhatsz vpt vagy laphúzást.
 
Enyészet (új)
1VP 2 Nekron
Leah bűbáj rezisztencia
Ha kijátszásakor feláldozol 3 ÉP-t,a nekronköltséget az ellenfél paklijából is fizetheted.
Antimágia:0
Ellenfeled minden lapjának kijátszási feltétele 1 nekron elköltése.
Áldozd fel:gyógyulsz 5ÉP-t vagy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül.
 
negatív tükröződés, 1 VP bűbáj Charadin
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek a létrejöttében nem szerepel
konkrét (fix) varázspont, akkor minden ellenfele 3 VP-t és 3 szk-t kap.

pozitív tükröződés: 1 VP bűbáj Charadin, v Fairlight
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek létrejöttében szerepel VP,
akkor minden játékos, annyi VP-t kap amennyi a lap VP-s idézési költsége.
Ha a lap kijátszási költsége kizárólag fix VP, akkor az a lap mindenképpen
létrejön, ha a kijátszója fel tud áldozni egy saját lapot az asztalról!

"Egyes áraknak ára van, ha bármiáron ki akarod játszani" B. Áron. - Fairlight tanonc-
 
Nekró fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K: ha egy lényed az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát.
S rakj át két chara-din fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Smaragd főnix

2 VP 3/2 rhatt szörny/főnix „szárnyak” 1 SZK

S: feltámad. Anti blokkolás: 2.
K áldozd fel 4 max. VP-d: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Áldozati galamb

0 VP 1/1 leah szörny

Ha áldozós költségű lap kijátszásához áldozod: a lapra +2 VP reagálni.
A gyógyulási fázisodban ha a gyűjtődben van: megmutathatsz egy áldozós költségű lapot a kezedből: rakd az Áldozati galambot játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: Csak áldozós költség fizetéséhez áldozhatod fel.


Üzlet Toraghhal

1 VP dornodon általános/vízió

Kapsz egy Toragh katonája lapot.
Amíg a gyűjtődben van: minden Toragh katonája lényed kap +1 sebzést és bármennyit kijátszhatsz belőlük körönként, a vízió szabálytól függetlenül.


Toragh csatlósa

1 VP 1/1 szörny/vízió KF „szárnyak”

Minden vízió lényed kap +1 sebzést és mágikus támadást.
Minden vízió forrásod ami sebez, +1-et sebez.
 
1 Vp Xenó kismester (új)
szörny 1 szk Chara-din
xenó

Semlegesítés: kereső vagy húzó forrás.
Kijátszásakor keress ki egy lapot a paklidból (kivéve Xenó kismestert) VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
2 Vp, 1 nekron: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.

1 / 1
 
Farfarello

1 VP 2/2 tharr szörny/goblin 1 SZK KF

Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t. Újrahasznosítás: 2.
K 1 SZK: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gazdája a kör végén egy véletlenszerűen választott másik asztalon maradó lapot (ha van) játékba tehet a gyűjtőjéből. De ha te vagy a gazda, akkor azonnal játékba teheted.


Rubicante

1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldozd fel őt és egy másik lényed: max 2 célpont permanens a semmibe kerül.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Gyilokféreg

1 VP 0/(1) leah szörny/féreg 1 SZK „szárnyak”

Ha megtámad egy lényt: a sebzés előtt kap annyi +1 sebzést jelentő gyilok jelzőt, amennyi a lény ÉP-je.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány gyilok jelző volt rajta (de max. hetet).


Végtelen túlvilág

1 VP leah azonnali/vízió

A gyűjtődből semmilyen módon nem kerülhet a semmibe.
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább egy víziód a gyűjtődből a semmibe került.
Kapsz 2 VP-t, és 1 SZK-t, gyógyulsz 2 ÉP-t és dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.


Agykéreggyalulás

1 áldozás chara-din általános/vízió

Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Ha ellenfeled lapja miatt a gyűjtőből a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
 
Lebontás

1 zanszilánk
TUDÓS KLÁN (!)
Általános

Sikeres kijátszása után kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 1-et. Célpont lap a gyűjtőbe kerül. Kör végén húzz egy lapot!
HÁTRÁNY: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi BÁRMIT (lásd: Manaszüretelés) a lap kijátszására költött.
Kiegészítés: VP, SZK, zanszilánk és semmizés esetén annyi VP-t kap amekkora szám van írva rá; építés esetén 2 VP-t kap; áldozás esetén 3 VP-t kap.

Hátrány verzió #2: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi BÁRMILYEN erőforrást, amennyit a lap kijátszására költött (lásd: Majd legközelebb)
Kiegészítés: építő esetén a tartalékban aktivizálhat annyi LÉNYT, (ha nincs lénye a tartalékban akkor nem történik semmi); áldozás esetén a gyűjtőjéből visszatehet annyi lapot a tartalékba passzívan (kijátszáskori képességek NEM jönnek létre); semmizés esetén NEM keverhet vissza lapot a paklijába; SZK esetén kap annyi SZK-t; VP esetén kap annyi VP-t; zanszilánk esetén kap annyi VP-t.

Színesítő szöveg: "Kreátor szemétdombja akkora méreteket öltött, hogy azt már le is kellett tudni bontani." - Titkok tudója

Enjoy,
Atompucok
 
Trinigan követője
követő
epikus
Kedvelt lap: 3 idézési költségű lap
s: következő 3 idézési költségű lapod 1 vp-vel olcsóbb, de minimum 1
ha a kezedben lévő lapokat egy forrás miatt meg kell mutatnod, akkor ezen forrás szempontjából a ? vagy x idézési költésű lapjaid idézési költségét 3-nak kell tekinteni.
 
0 Vp Elektromos lehelet (új)
bűbáj lényre 'villám' Fairlight

A célpont lény az alábbi képességet kapja: "'+': 4-es villámlehelet (nekron-ból is erősítheted)."
Áramlás: célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.

"Fairlight papjait szinte átitatja ez a láthatatlan, pusztító energia."
 
  ... | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.