Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Savelementál
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Céhek átmeneti tiltása Új Nemzedékről
HKK Zsákbamacska a júniusi Beholder találkozón
Varázsdimenzió ritkák
Varázsdimenzió lapbemutató 5. hét
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (56)
Békés megyei HKK-sok jelentkezzenek! (6355)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (140)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8166)
Lapötletek (64978)
HKK kérdés? (47109)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ...
Nézet:
Nem szóltam. :P
 
Persze. Az ihlette a követőt
 
Azzal ugye tisztában vagy, hogy az új Bajnok Manifesztációjának 9-es párbaja van?:P
 
Lothar, a párbajsegéd
követő

Lapjaid párbaj képessége eggyel nő, és ellenfeled fő fázisában is kezdeményezhetsz párbajt.
Ha sikeresen kijátszol a kezedből egy Párbaj: X képességgel bíró lapot, azonnal gyógyulsz X+2-őt VAGY ellenfeled azonnal sebződik X+1-et.

"Uraim! Első vérig vagy halálig tartson a küzdelem?"
 
Itt is egy megfelelő alap az illusztrációhoz
https://i.imgflip.com/pdx8s.jpg
 
Mehet a nyomdába!
 
Murphy törvénye

szabálylap

Ha ellenfeled 5-nél több lappal, vagy 20-nál több ÉP-vel kezdené a játékot, mindketten 4 lapot húztok kezdéskor. Nem működnek a lapok aktiválást kívánó képességei, kivéve a Gyevi bírót.


Persze a lap neve az is lehetne, hogy minden szentnek maga felé hajlik a keze
 
A gyenge

1 vp színtelen klalandozó emer kf háló 1/1

Ha az ellenfeled saját szabályalapja követője hatására több ép-vel kezdte a játékot mint 20 akkor ellenfeled sebeződik 3-at veszít 2 vp-t és el kell dobnia 2 véletlenszerűen választott lapot a semmibe.
 
Mentális rögtönzés (elenios) lény. szörny
?/?


Sebzése mindig annyi amennyi tárgy van játékban
ÉP-je mindig annyi ahány lap van a játékosok kezében

K: 1 vp: egy célpont lapot megcserélhetsz, két játékos közt.

P: célpont játékos nem játszhat ki varászlatot ebben a körben.

áldozd fel: minden játékos eldobja az összes lapját ami nem lény.
 
Motyogó invázió
1 VP
Leah általános motyogó ősmágia
Kötelék: +1 reagálni és antimágia:0
Kijátszásakor és a játék hátralévő részében minden előkészítő fázisodban kapsz egy Motyogó kölyköt.
Ha bármikor 7 Motyogó kölyök van játékban az asztalon azonnal megnyerted a játékot.
 
Végakarat

1 VP chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy egy lényed kikerült a játékból (kivéve áldozástól), vagy az irányításod alól.
Húzz 2 lapot!


Ikervarázs

X ZSZ chara-din azonnali/reakció

Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy X költségű általánost vagy azonnalit. Létrejön a varázslat minden hatása, mintha te játszottad volna ki.


Sárkányevő manó

2 VP 3/3 elenios szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”

Idézési költségét helyettesítheted egy max. 3 IK-jú lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy legalább 4 idézési költségű lapot, ez ellen semmilyen immúnitás/célozhatatlanság nem működik és ha lény volt, akkor kap 1 izom jelzőt.


Ötödik dimenzió

szabálylap

Minden játékos minden körében az első kézből kijátszott lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: X VP és 1 lap húzás. X a lap módosított idézési költsége.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: eggyel kevesebb lapot húz.


A horda ideje

szabálylap

Minden legfeljebb 3 IK-jú lény kap +1/+1-et. Az ilyen lényekre a 2. körtől +1 VP reagálni és az ellenfélnek +1 VP célozni őket.
Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: +1 lapot húzol.
 
Van Rhattnak is,Raiának is

Jó hát ilyen apróságok felett, mint időközben megjelent lapok, én átugrok És nincs olyan, hogy túlkapás A többi részre nem reagálok, mert a végén időhurokba keveredünk.
 
Szerintem kezded túlkapni a dolgot Több idővel manipuláló lap is van,ahogy te is írtad. Van Rhattnak is,Raiának is a másik két isten mellett,nem feltétlenül tudod megmagyarázni azt sem,hogy miért Thu'zad időhurka a neve a visszavetetésnek. Azért lett mentális,hogy erősítsen +1 paklit és mert így képzeltem el a szerepjátékos részét a laptervnek.
 
Háthogy attól, hogy benne ragadsz valahol az időben, még nem feltétlenül lesz az az elme kreálmánya. Te játéktechnikailag jelzed, hogy erről van szó, a mentális ikonnal, de ez egyébként másból nem derülne ki (hacsak nem feltételezzük, hogy Elenios alapból így kezel mindenféle időt). Nem erőszak a disznótor persze.
 
Nem igazán értelek

A játékos köre tekinthető magának az időnek. Ha "benne ragadunk" az egyik fázisban,az olyan,mintha nem tudnánk hátrahagyni pl. a kamaszkori önmagunkat. Azaz gyakorlatilag az idő csapdájába estünk,amelyet az elménk állított fel. Ezért is mentális Még valami? D
 
Esetleg valami olyasmi idézet, hogy "Csupán illúzó!" - Elenios nevetve Fairlightnak.
 
Időcsapda - Elenios általános

Vicces egyébként, hogy mind Elenios-hoz, mind Fairlight-hoz tartoznak időmanipuláló lapok, ÉS Eleniosnak ez gyakorlatilag csak ahhoz kell, hogy örök érzelmeket ébresszen valakiben (és persze az örök fiatalság/szépségről ne is beszéljünk).
Amúgy ha ragaszkodsz a mentális tulajdonsághoz, akkor szerintem át kéne nevezni a lapot valami olyasmire, ami erre utal.
 
Csontig hatoló fájdalom
0 VP
Leah
azonnali
ősmágia, [+1]

Célpont lény elveszti képességeit és passzívan a
tartalékba kerül. Nem aktivizálódhat az előkészítő
fázison kívül és gazdája következő előkészítő fázisban.
Sebződsz annyit, amekkora a lény idézési költsége,
és ha legalább 4-et sebződtél, húzz egy lapot.
Ahhahhahhahhahhaahhaaaa! - Leah
 
Bazmaon(új)

6-X VP

Chara-din szörny
Thargodan

+1 rá reagálni

X annyi,ahány lap van játékban (de max. 5).
Repül.
Semlegesítéslyan lap,amire ellenfeled max 3 VP-t költött.
[S],Mutasd meg a kezedből:nevezz meg egy lapot! Ebben a körben ilyen nevű lapot nem lehet védekezésként kijátszani. Egy körben csak egy Bazmaont mutathatsz meg ily módon.


(6)/6


Időcsapda


2 VP

Elenios általános
mentális


Válassz az előkészítő és húzási fázis közül!
Célpont játékosnak a következő körében a választott fázisa kétszer zajlik le,a másik viszont elmarad.
Kijátszása után a Semmibe kerül.



Trollvacok

1 építő

Tharr építmény
troll

Repül.

Idézési költségéből 1 építőt helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor előkereshetsz egy fix idézési költségű trollt a paklidból.
Áldozd fel:megakadályoz egy X költségű lapot,ahol X a játékban lévő trolljaid száma.

/3


Méregfog

1 ZSZ

Sheran tárgy

KF

Sheran lényre ingyen rárakhatod.
Kijátszásakor célpont lények között eloszthatsz 3 méregjelzőt.
Hordozója annyi + sebzést kap,ahány méregjelző van rajta.
A köröd végén ha van méregjelző játékban,húzz egy lapot!
 
1 VP Fattyazás

Chara-din általános

Ellenfeled paklijából az összes kézben és játékban lévő Sheran lapjával megegyező nevű lapot rakd a Semmibe, majd kapsz annyi Chara-din fattyat, ahány lap így a Semmibe került.
 
Fattyak mentora (új)

2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Feltámad (körönként max. kétszer).
Minden chara-din fattyad +1/+1-et, 3 ÉP-s büntetést és mágikus támadást kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Felhergelt fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

K ha sebződsz: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Chara-din lényeid aktívan jönnek játékba és láthatatlanságot kapnak.


Az ősi isten akarata

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Húzz egy lapot.
A kör végéig minden chara-din lényed +1/+1-et és láthatatlanságot kap.
Ha a gyűjtődben van: minden előkészítő fázisodban kapsz egy Chara-din fattyát.


Rox fellegvára

2 építő 6 SP leah építmény „szárnyak

S rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat.
K X+1 ZSZ: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot. Ehhez a ZSZ-t csak élőholt lények áldozásával és/vagy passzivizálásával fizetheted.
Kompenzáció: rakj játékba a gyűjtődből egy véletlenszerű kényt.


Az elme felégetése

1 VP elenios azonnali/”tűz” „mentális”

Nem lehet drágítani. Kompenzáció: kapsz egy Főnix fiókát.
Ellenfeled vagy célpont lénye sebződik X ÉP-t, ahol X annyi ahány VP-je van ellenfelednek, de max. 7.
 
IK lehet 1 VP természetesen,csak azt akartam,hogy hajazzon a többi fehér "kristály lényre" (-mágus,-tündér,-sárkány)
 
Nem rossz otlet de oven eleg lenne az 1 Vp-s ik. Ez a zsz ik kicsit talan indokolatlan egy fokusz hokiba.
 
Kritk,a barbár
kalandozó,rhatt 1vp 2 nekron 1 szk
ember
3/3
repül
/+1/

blokkolás:3
a fő fázisodban 1manáért előkeresheted
ellenfeled minden lapja idézési költségét manából kell fizetni,és nem helyettesítheti lapjai idézési költségét.
ellenfeled minden lapja plusz 2 mana

/ellenfeleinek nem volt választása/
 
Drakolder mágus(új)
2 VP
szörny, triklem drakolder, fairlight
repül, 1 szk, kf
(3)/4

Élet: 1.
Kijátszhatod védekezésként is, ekkor megakadályoz egy varázslatot.
K: rakj egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt egy triklem drakolderedre: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.
 
Kristályféreg

1 ZSZ

Raia szörny
féreg

Anti-mágia:0
Kijátszásakor kikereshetsz egy olyan lapot a paklidból,aminek nevében vagy leírásában a "kristály" szó szerepel.
Minden lényed +1 ÉP-t kap,

0/1
 
Motyogó csapás
X VP
Leah azonnali ősmágiás motyogó
Kötelék: életkioltó és az X 2 VP-vel kevesebb.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül,vagy célpont nem lény lap kap egy elmúlás jelzőt.
Kapsz annyi motyogó kölyköt,amennyi a célpont lap alap idézési költsége.
 
Frigyláda: 3 csonti
Fairlight vagy Raia tárgy
Anti-mágia:0

Csak KF képességgel rendelkező AVATÁR használhatja!

Az avatár, a következő képességet kapja:
- Ha a tartalékban van: (K): 1 VP: az összes őrposztodban lévő lény:
kap +3sebzést +3 ÉP-t, + mágikus támadást és védekezést kap.
láthatatlan lesz, és nem lehet célpontja forrásnak.
- ha a frigyláda használója(aki az őrposztban van) megsebzi az ellenfél játékost, megnyerted a játékot.
 
Sziasztok!

Szeretném megosztani a legújabb grafikusan is megvalósított ötleteimet.

A lapok működését az alábbi szabálykiegészítés biztosítaná:

Átok ikon: ez az ikon azt jelenti, hogy a lap ún. átkozott lap. A ikonnal rendelkező lap első játékba kerülését követően átkerül célpont játékos kezébe és innentől kezdve nyitott lapként kell kezelni. Miután a lap először gazdát cserélt, onnantól lépnek működésbe a lap automatikus hatásai. Ezen hatások létrejöhetnek akkor, amikor az adott lap a játékos kezében van „Kézben” és/vagy az oldalán a játékban van „Játékban” és/vagy kezébe kerül „Húzás” és/vagy a gyűjtőjében van „Gyűjtőben”. Első kijátszását követően, a kijátszási költsége -1 VP. Az átok jelzésű lapokat nem lehet feláldozni, passzivizálni és az őrposztba mozgatni. Véletlenszerű kézből dobás esetén másik lapot kell választani helyette.

A lapok itt tekinthetőek meg: https://drive.google.com/drive/folders/1q5dwlzer_1pKxwzD2yiPGOmEEKgOLjF0?usp=sharing
 
Életfaló fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont max. 3 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz és ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több ÉP-je van, min 20.


Gyűjtögető fatty

1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t és ellophatsz egy max. X költségű nem lény lapot. X annyi, ahány chara-din fattyad van rajta kívül játékban.


Káoszfatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből annyi lapot, ahány chara-din fattyad van játékban, majd a Káoszfatty kap annyi +1/+1es jelzőt, amennyi lapot ténylegesen dobott.


Kvantumfattyak

1 VP chara-din általános [+1]

Dobj egy kockával: kapsz X chara-din fattyat és mindre tegyél X álomjelzőt. X annyi, amennyit dobtál.
Amíg a gyűjtődben van: minden chara-din lényed kap +1 ÉP-t.


Parazita fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

K tégy egy lényre egy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
E áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont lény vagy játékos gyógyul 5 ÉP-t.
 
  ... | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.