| Troll kölyök (tóken)
1 VP 2/1 leah kalandozó/troll KF „szárnyak”
K4 1 VP, vagy 1 ÉP: gyógyul 1 ÉP-t.
Troll lady (új)
1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF
Semlegesítés: azonnali. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik.
P: kapsz 2 Troll kölyköt.
K ha te vagy egy trollod gyógyul: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Troll vaslady
1 VP 1 ZSZ 3/3 leah kalandozó/troll KF
Semlegesítés: reakció. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik és kapsz 1 Troll kölyköt.
Kalandozó tókenjeid kapnak +2 SB-t.
K: egy troll gyógyul 2 ÉP-t.
S áldozd fel egy trollod: megakadályoz egy lapot.
Biztonsági troll
1 VP 3/1 tharr kalandozó/troll KF
Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ha nem semlegesített, akkor vkezedbe vehetsz ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből, vagy a te asztalodról egy semlegesítésként kijátszható lapot és ha ez egy troll volt akkor kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: minden trollod max ÉP-re gyógyul.
Nepotikus troll
1 VP 1/1 tharr kalandozó/troll KF
Semlegesítés: húzó forrás.
J: előkereshetsz egy semlegesítésként kijátszható lapot, és a játék végéig csak 1 olyan lapot játszhatsz ki semlegesítésként, ami nem troll.
K: célpont troll gyógyul 2 ÉP-t.
|
Legendás pegazus(20XX)
követő
Pegazusaidra nem vonatkozik a 3 szín szabály.
Ez akkor is működik ha a játék elején letiltják.
J: semmiz ki X különböző színű pegazust: gyógyulsz 3X ÉP-t.
Sheran követője(20XX)
követő
S2: a következő sikeresen kijátszott Sheran lényed kap 1 izomjelzőt.
J: ha legalább 3 Sheran lapod van játékban húzz egy lapot.
Tokozó rakshallion(új)
követő
Minden lény passzívan kerül játékba és kerül rájuk egy álomjelző.
J: vegyél le 4 álomjelzőt a játékban lévő lényekről: húzz egy lapot. |
Bombajó bokszoló
3VP
kalandozó KF Tharr
ember szárnyak 10/1
Semmilyen módon nem sebződhet.
Hátrány: Játékost nem támadhat.
Buldózer
3VP
kalandozó KF Tharr
ember (4)/4
Kompenzáció és halálsikoly:
Célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Ha akarod 'Szárnyak'.
Ha az ellenfélnek van épülete játékban: Láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfelet célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Kincs, ami van
2ZSZ
tárgy Fairlight
Kompenzáció: 2VP
Késleltetett hatás 3:
Kapsz 3X VP-t, 3X szk-t, és húzz 2 lapot.
X annyi amennyi VP-t és/vagy szk-t költöttél rá. |
Kétéltű tank
1 építő 1 ZSZ 1 nekron 5 SP leah/tharr építmény/moa, krabber
Semlegesítés: olyan lap, ami nem abban a kiegészítőben jelent meg, mint ez a lap.
K: egy célpont gyógyul „kötelék” ÉP-t.
Betonfal (új)
3 VP 1 nekron (3)/6 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”
Ellenfeled forrásai csak Betonfalat célozhatnak.
Ha őrposztban van: ellenfeled lényei csak Betonfalat támadhatnak.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-mat.
Tomboló ököl
2 VP 1 nekron (3)/3 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”
A harci fázisban ellenfeled nem játszhat ki azonnalit.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: kapsz 2 VP-t.
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: húzz 2 lapot!” képessége van.
Kobudera nagyfőnök
1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”
A harci fázisban ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: húzz egy lapot!
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.” képessége van.
Chara-din konfliktusa
X VP azonnali/reakció
X annyi, ahány lap van a kezedben (ezen kívül).
Megakadályoz egy lapot.
|
Sóhivatal
1 építő 5 SP fairlight építmény/politika „szárnyak” „háló”
S: kapsz 1 SZK-t.
E: célpont lap passzivizálódik.
K: célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy sebződik 1 ÉP-t.
Korrupció
2 VP fairlight azonnali/politika „ősmágia”
Célpont játékos kap 4 VP-t, vagy húz 2 lapot.
Ha te voltál a célpont: a kör végén választásod szerint vesztesz 2 VP-t, vagy dobj el egy lapot!
Összefonódások
1 VP fairlight/bufa bűbáj/politika
K ha egy játékos egy másik játékos forrásától lapot húz/keres: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S ha egy játékos egy másik játékos forrásától VP-t kap, vagy gyógyul: húzz egy lapot!
Roxati köztisztviselő
2 VP 2/4 színtelen kalandozó/ember KF
S: minden játékos húz egy lapot, aki ebben a játékban még nem sebzett meg téged.
Áldozd fel: ellenfeled következő forrása nem jön létre.
Minotaurusz gerilla
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2 és ha hasznosított újra minotauruszt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Harci képesség: a Minotaurusz gerilla és ellenfele visszakerülnek kézbe.
|
Itt van a yeti, nagy mije van neki? |
Libertan romjai
1ZSZ
építmény Rhatt
szárnyak 3SP
Ha van Libertan a gyűjtődben ingyen kijátszhatod.
S: kapsz egy tókent ami kör végén mindenkép a semmibe kerül(gyűjtőből is).
E: 1ZSZ: célpont lap passzivizálódik, vagy semmizés:1
Partiőr
1VP1ZSZ
kalandozó KF/ősmágia Raia
ember 1/(5)
Ellenfeled lényei egy körben csak egy hajódat rombolhatják.
K: célpont hajó aktivizálódik és kap egy dermesztésjelzőt.
Abarrun öröksége
0VP
általános ősmágia Fairlight
Ellenfeled kikereshet egy építményt a paklidból és a kezedbe adhatja.
Jelenés: kapsz egy Szellemszolgát.
"Ezt hagyta ránk!?" |
Rumaroma
1Nekron
általános Fairlight
vízió
Rakj egy lényedre egy izomjelző, vagy kör végén húzz egy lapot!
Kurta kocsma
1Építő
építmény Fairlight-Tharr
szárnyak 3SP
K, ha feláldozol egy Dobótőrt kapsz egy Rumos kulacsot.
K, ha kapsz egy Rumos kulacsot(kivéve Kurta kocsmától) kapsz egy Dobótőrt is.
Egy körben csak az egyik képesség jön létre.
Bandázás
1VP
általános Dornodon
Kijátszási feltétele hogy 3X(X max.3) Dobótőr semmizése.
Kapsz X Kikötői bandatagot.
Ha X 3 akkor +3 rá reagálni és az egyikre rakhatsz egy izmot. |
Termik verem
1 Építő
építmény Ősmágia Rhatt
termik 4SP Szárnyak
Csak termik építheti.
A kijátszáskori képessegek nem működnek.
S: kapsz egy Redukáló termiket.
Termik fertőzés
2VP2ZSZ
általános +2 Rhatt
Célpont pakliból X kijátszáskori képességgel rendelkező lapot a gyűjtőbe rakhatsz.
X annyi ahány termiket semmizel neki.
Termikzus
2VP
szörny ősmágia Rhatt
termik, pegazus 2/2 szárnyak
K: megakadályoz egy X-es költségű, lényeidre ható forrást. X annyi ahány különböző termiked és pegazusod van játékban.
Jelenés: az ellenfél következő kijátszáskori képessége nem jön létre. |
Sötét gyalog
1 VP 1/2 leah szörny „szárnyak”
5 lehet a paklidban.
A 2. körtől, ha megsebez egy játékost; áldozd fel: rakj játékba egy min 3 költségű leah lényt a paklidból, vagy a gyűjtődből. Ha ez egy sötét vezér, akkor a következő képességet kapja: „Ha sebződne, helyette ellenfeled sebződik.”
Sötét vezér
3 VP (3)/4 leah szörny „szárnyak” KF
K2 ha ellenfeled egy forrása hatna rá: helyette egy másik, általad választott lényre fog hatni.
E 1 VP: rakj játékba egy max 1 költségű leah lényt a gyűjtődből.
Sötét lovag
3 VP 4/3 leah szörny „szárnyak” „rezisztens”
Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Jelenés: előkereshetsz egy max 1 költségű leah lapot.
A sötétség bástyája
1 építő leah építmény 6 SP
S 1 ZSZ: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a sötét szó szerepel (ragozva is).
Ellenfeled nem támadhat téged, amíg nem támadja ezt a lapot.
A harci fázisban támadhat, mintha lény lenne. Alap SB-je ekkor az őrposztodban lévő leah lények SB-jének összege.
Sötét király
1 VP leah szörny 1/(3)
S 1 VP: előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy max 1 költségű leah lapot.
Ilyen lényeid láthatatlanok.
E vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz egy leah építményt a kezedből és ha ez egy „A sötétség bástyája” volt: alap SP-je megduplázódik.
|
Hol itt hol ott
0 vp
Dornodon
azonnali
tűz ikon
Kijatszasakor 2 célpont sebzodik 2-2 eletpontot.
K: ha a kezedben van mutasd meg 2 célpont sebzodik 1-1 eletpontot
Jelenés : 2 célpont sebzodik 2 - 2 eletpontot |
Ködből szőtt háló
szabálylap
Minden "háló ikon" lap rendelkezik "köd ikon"-nal is, és minden "köd ikon" lap rendelkezik "háló ikon"-nal is (a pakliban, gyűjtőben és kézben lévő lapok is). A ködkeresés a háló szabály szempontjából nem számít lapkijátszásnak. |
A kezdők szerencséje
szabálylap
A gyakori és nem gyakori (gyngy) lapokat kivéve minden lap 1 VP-vel drágább.
A gyngy lapokat kivéve minden lap aktiválást kívánó képességei 1 VP-vel drágábbak.
Cipősdoboz
1 SZK tharr tárgy
IK-ját helyettesítheted 2 gyakori/nem gyakori lap gyűjtőből pakliba visszakeverésével.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy gyakori tókent.
P 1 ZSZ: előkereshetsz agy gyakori/nem gyakori lapot.
Névtelen katona
1 VP 1/1 bufa kalandozó/ember KF
5 lehet a paklidban.
S dobj a paklid tetjéről 2 lapot a gyűjtőbe, és ha volt közöttük gyakori, vagy nem gyakori lap, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, de ha Névtelen katona volt közöttük, akkor helyette ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Estelle testőre
1 VP 1/3 sheran kalandozó/druida KF
Dobd ezt a lapot és egy gyakori/nem gyakori lapot a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy ritka lapot.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy ritka lapot: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját és a gyakori/nem gyakoriakat vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe!
Mya
1 VP 1/1 színtelen kalandozó/elf KF
Kijátszásakor húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t (a 2. körtől).
Ha ellenfeled megakadályozza, vagy egy forrásával gyűjtőbe küldi egy gyakori, vagy nem gyakori lapod: visszaveheted Myat a kezedbe (gyűjtőből is működik).
Hulladékharcos
1 VP 1 nekron (3)/2 tharr szörny/moa, gólem „szárnyak”
Csak gyakori/nem gyakori lappal lehet rá reagálni és hatni.
Csak ilyen lények tudják megsebezni.
|
Yeti jégvarázs
1vp1zsz
általános Leah
yeti
Kijátszási feltétele: 2-es kötelék
Ossz el X dermesztés jelzőt!
(X két asztalon lévő általad választott yetid idézési költsége)
Ha 4-es kötelék: izom, élet, vagy elmúlást is oszthatsz.
Itt van a yeti
1vp
általános +1 Leah
yeti
Keress ki egy yetit a paklidból!
Ebben a körben kijátszhatod +1 nekronért ekkor ellenfeled semmilyen módon nem reagálhat rá.
Csontig ható hideg
2vp1nekron
bűbáj hideg Leah
Kompenzáció: ossz el 3 dermesztést.
Forrásimmunis lapokra is tehetsz dermesztésjelzőt.
S: célpont lap kap 1 dermesztést. |
Kitágult látókör
2 VP chara-din bűbáj „ősmágia”
Anti-semlegesítés: 0.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban gyógyulsz 3 ÉP-t és anti-blokkolás: 2.
Ha bármikor van legalább 30 VP-d: megnyerted a játékot.
A káosz káosza
szabálylap
Minden játékos a pakli teteje helyett az aljáról húz.
Ellenfeled körében te jelölöd ki a támadókat.
A te körödben ellenfeled jelöli ki a támadókat.
Keserű pirula
1 VP chara-din azonnali „sav”
Célpont lény a gyűjtőbe kerül VAGY megakadályoz egy gyógyító forrást és ellenfeled annyit sebződik, amennyit gyógyult volna.
Adsz vagy kapsz
1 VP dornodon azonnali „ősmágia”
Ellenfelednek választania kell: sebződik 5 ÉP-t VAGY kapsz 2 VP-t és a kör végén húzz 2 lapot!
|
Törpe bányász
1 VP 1/1 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy Törpetárnát, vagy egy 1 SZK költségű KF tárgyat, vagy kapsz 1 SZK-t.
Építmények ellen +6 SB-je van.
Törpe csákány
1 SZK tharr tárgy KF „kincs”
Törpére ingyen rakhatod, és ilyenkor a kör végén húzz egy lapot!
A lény a következő képességet kapja: „P: előkereshetsz egy „kincs” lapot, vagy egy célpont sebződik 3-mat.”
Törpe király
3 VP 5/5 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”
Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz egy KF tárgyat.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 3-mat.
K áldozd fel egy KF tárgyad: megakadályoz egy forrást.
Minotaurusz szektista
1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz
S 2 ÉP: mutasd meg a kezedben lévő lapokat ellenfelednek, ezek közül ő választ 1-et és ha ez egy minotaurusz, játékba rakhatod. Ezután a Minotaurusz szektista visszakerül a kezedbe. Körönként 1 lény játszhatsz ki így.
Labirintusmágia
1 ZSZ tharr általános
Rakj játékba a gyűjtődből egy minotauruszt. Az így játékba rakott lap a következő hátrányt kapja: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe.”
|
Visszafordíthatatlan korrózió
3 VP chara-din azonnali/reakció „sav”
Szabálylap nem olcsóbbíthatja.
Megakadályoz egy lapot, és ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Jelenés: egy célpont sebződik 1-et.
Maerju (új)
4-X VP tharr szörny 4/4 „szárnyak” „oltalom: 0”
Minden 0 költségű lap 3 VP-vel drágább.
Ellenfeled nem kaphat VP-t saját forrásával.
Hátrány: Kijátszásakor kap X db -1 ÉP-s gyengülés jelzőt.
Szorgalmas fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Semlegesítés: olyan lap, aminek kijátszására ellenfeled nem költött VP-t.
Ha nem semlegesített: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.
Chara-din kacaja
X VP chara-din azonnali [+X]
Célpont X költségű permanens a gyűjtőbe kerül. Ha ez egy nem chara-din lap volt: kapsz X Chara-din fattyát.
Irigy fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
K ha ellenfeled egy forrásával lapot húz/keres, VP-t kap, vagy tókent termel: kapsz 1 Chara-din fattyát.
Chara-din lényeid mágikus védelmet kapnak.
Fatty szerzetes
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „rezisztens”
S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t (a 2. körtől).
E 2 ÉP: kapsz egy Chara-din fattyát.
|
Járvány, az első
2 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/lovas KF
Lovasaidra ellenfeled nem rakhat jelzőt és nem is vehet le róluk.
Kijátszásakor és minden előkészítő fézisodban: minden nem lovas lény kap 1-1 méreg jelzőt és minden nem lovas nem lény lap 1-1 elmúlás jelzőt.
Háború, a második
2 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/lovas KF
Lovasaidat nem lehet megsebezni.
Minden lovasod kap +1/+1-et, minden nem lovas lény -1/-1-et.
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, melyek ÉP-je alacsonyabb az alap ÉP-jüknél.
Éhínség, a harmadik
2 VP 1 nekron 1/3 leah szörny/lovas KF
Lovasaid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontjai.
Ellenfeled minden nem lovas lapja +1 VP és +1 nekron.
J: ellenfeled veszít „kötelék” VP-t.
Halál, az utolsó
2 VP 1 nekron (3)/3 leah szörny/lovas KF
Ellenfeled nem használhat olyan forrást, aminek szövegében a „gyűjtőbe kerül” vagy a „Semmibe kerül” kifejezések valamelyike szerepel.
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Fatty feldolgozás
1 VP chara-din általános
Újrahasznosítás: 5.
Ha csak fattyakat hasznosítottál újra és csak a te gyűjtődből: húzz 2 lapot!
|
Kiszabadulás
szabálylap
Semmilyen kapcsolódó hatás nem működik (szabálylapok, követők és forrásra immunis lapoké sem).
"Mikor kiállsz Gruangdag ellen, csak magadra és a kardodra számíthatsz" - Treem intelme Vlagyimirhoz. |
Teki ánaflux
1 VP sheran bűbáj/teknős „ősmágia” „védekezés”
Anti-mágia: 0.
K 2 VP, vagy áldozd fel egy teknősöd: megakadályoz egy varázslatot.
Meganüid
3 VP (3)/(3) rhatt szörny/ganüid „életkioltó”
Kijátszásakor mutass meg X (max 3) Ganüid ifjoncot a kezedből: max X célpont permanens a Semmibe kerül.
Halálsikoly: kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüid rajzás
0 VP rhatt azonnali
Ha ebben a körben csak ellenfeled játszott ki sikeresen lapot: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot, ahol X annyi, ahány ganüidet megmutatsz a kezedből.
Ganüid életművész
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”
Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lény a Semmibe kerül, vagy kapsz 3 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Manuális légzés
1 VP fairlight bűbáj
Minden körben ellenfeled első 2 kézből kijátszott lapja +1 VP.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy „ősmágiás” lapot: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
|
Nekronfarkas
3 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S: Feltámad.
Ellenfeled minden lapja +1 nekronba kerül.
Farkasodú
1 építő 1 nekron 5 SP leah építmény „szárnyak”
S áldozd fel egy vérfarkasod: játékba rakhatsz egy max 2 költségű vérfarkast a paklidból.
Ellenfeled minden „ősmágiás” lapjának kijátszási feltétele egy nekron elköltése.
Szürke farkas
1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas
S feltámad.
K: ha bárhonnan lap kerül a Semmibe: kap 1 izom jelzőt.
Foltozottpáncélú teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti-mágia: 2 (csak olyan lapot lehet neki dobni, aminek leírásában a „célpont” szerepel.
Teknőseid nem lehetnek ellenfeled varázslatainak célpontjai.
K: célpont teknős gyógyul 3 ÉP-t.
|
Mutáns (új)
2 VP 1/2 elenios kalandozó/mutáns KF
Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen mutánst.
Semlegesítés: lap.
Ha egy paklit megkevernek: visszaveheted a kezedbe.
Nekrotermik
1 VP 1/1 rhatt szörny/termik
S: rakj egy termiket a paklidból a gyűjtőbe.
K: megakadályoz egy semmiző forrást, vagy egy újrahasznosítást.
Offenzív fatty
1 VP (0)/0 chara-din szörny/chara-din fattya
Duplakötelék: kijátszásakor aktivizálhatod.
A saját körödben kap +10/+10-et.
Hátrány: csak olyan játékost támadhat, akinek van lénye az őrposztban.
A sárkány születése (új)
X VP leah azonnali „ősmágia”
Célpont max X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű lényt.
Kapsz egy X/X-es aktív sárkány jelzőt (leah szörny/sárkány).
|
Adamantit patkány
1 VP,1 Nekron
Leah szörny
Szárnyak
+1 VP forrással célozni.
1-es mérgezés.
Minden tóken és Leah lényed(rajta kívül) kap +1 ÉP-t.
Halálsikoly: kapsz egy Csatornapatkányt.
1/3
"Ez csak egy páncélos csatornapatkány volt!"- Helvir bosszankodva
Ballonos goblin
1 VP,1 ZSZ
Tharr szörny
goblin
Szárnyak
Anti-semlegesítés:0
Láthatatlan.
Kijátszásakor egy passzív lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K,1 SZK: egy célpont sérül 2-t.
1/4
"Népünk égi egységei úgy suhannak át a kalandozók őrségein,mint Surranó kígyók a puszta füvein."-Gormug
Zeron,a kívülálló
Követő
Hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
S,J2: A következő altípus nélküli lényed 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet 1 alá).
Minden ilyen lényed kap +1 ÉP-t
J:áldozz fel egy ilyen lényt és tedd a Semmibe: célpont altípussal rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.
"Nem szolgálok se Istent,se Végzeturat!" |
Mia
2 VP elenio kalandozó/mutáns 2/4
Ha legalább 2 VP-t költöttél rá: „oltalom: 2”.
K keverj vissza két lényt a gyűjtődből a pakliba: megakadályoz egy varázslatot.
Ha egy paklit megkevernek: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 1 ÉP-t.
Elveszett ereklyék osztogatója
követő/epikus
Kedvelt lap: ereklye.
Ereklye képesség használatához kötrönként max 2-szer áldozhatsz lapot és nem kell a Semmibe raknod.
Ereklye képesség használata +1 SZK-t ad és +3 ÉP-t gyógyít.
J2 S 2 SZK: előkereshetsz egy ereklyét a paklidból.
Kelegish kristálya
1 SZK 1 ZSZ 1 nekron tharr tárgy „ereklye” „kincs”
Kijátszásakor előkereshetsz egy moát, vagy ereklyét.
Ha gyakori, vagy nem gyakori lapot keresett: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Ha tárgyat keresett: ellenfeled következő húzó, vagy VP adó forrása nem jön létre (nem adódik össze).
Gruangdag csatlósa (tóken)
1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”
Nem tharr varázslatok nem hatnak rá.
Gruangdag harci dobja (új)
2 SZK tharr tárgy „kincs” „ereklye”
Semlegesítés: húzó, vagy gyógyító forrás.
P 1 ZSZ: kapsz 1 gyakori tharr tókent, vagy a kör végéig minden tharr lényed kap +2/+2-t.
|
Kriptaszökevény
2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
K2 ha ÉP-t áldozol: ellenfeled sebződik annyit, amennyit áldoztál (max 5-öt, és csak ha fix. mennyiségű ÉP-t éldozol).
S semmizz 1 vámpírt a gyűjtődből: feltámad.
Pokoldenevér
2 VP (3)/1 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
5 lehet a paklidban.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány Pokoldenevér van a gyűjtődben.
Halálsikoly: 3 ÉP feláldozásával játékba rakhatsz a paklidból egy Pokoldenevért.
Nina
1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF
Ha ellenfeled több lappal kezdte a játékot: 1 VP árán előkeresheted (de játékonként csak egyszer).
Kijátszásakor egy másik kalandozódra tehetsz 1-1 izom és élet jelzőt.
Tarek-hun zavaró
1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa
Semlegesítés: célzó forrás, és ha olyan lapot semlegesített, amire ellenfeled az alap IK-jánál kevesebbet költött: kapsz 1 VP-t, vagy egy Dobótőrt.
S 2 ÉP: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Börtjauk kutatómunkája
2 nekron tharr azonnali
Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 2 nekron költségű lapot.
|
Kőelementál
2 VP (3)/3 tharr szörny/elementál
S: kapsz 1 Elemi kő lapot!
K: ha elementált, vagy tharr előre kikészített lapot hozol játékba (kivéve Kőelementállal): kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
Kőhalom
1 építő 4 SP tharr éptmény
IK-jából 1 építőt helyettesíthetsz 1 nekronnal.
S: megekadályoz egy célzó, vagy húzó forrást.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz 1 Elemi kő lapot!
Kőóriás
4 VP 3/7 tharr szörny/óriás
Kompenzáció: 2 VP, vagy 1 lap húzása.
K ha sebződik: kapsz 1 Elemi kő lapot.
J: megakadályoz egy forrást, ami egy tharr lapodra hatna.
Kőeső
1 VP tharr azonnali
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi passzív Elemi kő lapot, amenniy a lap IK-ja volt (max. 2-t).
A kőszívű ember
2 VP 1 nekron 4/4 tharr kalandozó/ember KF
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Elemi kő lapot.
Minden tharr forrásod +1-et sebez.
S: egy célpont sebződik annyit, ahány tharr előre kikészített lapod van játékban.
|
Repkedő fatty
1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor húzz, vagy dobj el annyi lapot a kezedből, hogy 2 lapod legyen.
Ha dobtál: kapsz 2 VP-t.
Ha húztál: minden játékos veszít 1 VP-t.
Harak-shan műszerész
1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF
Anti mágia: 0.
J: előkereshetsz egy tharr tárgyat.
Ha rákerül egy lap, vagy egy forrás célozza: ellenfeled azonnal veszít 1 VP-t.
Timik-shin toxikológus
1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF „sav”
Moáid 2-es mérgezést kapnak.
Ha egy dobótőröd sebzést okoz: célpont lényre tehetsz egy méreg, álom, vagy dermesztés jelzőt.
Minden kör végén, ha abban a körben ellenfeled nem költött VP-t: kapsz 1 Dobótőrt.
Manaevő farkas
1 VP 1 nekron 2/1 leah szörn/vérfarkas „szárnyak”
S: feltámad.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t.
Káoszalkímia
1 VP chara-din általános „sav”
Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Kapsz annyi SZK-t és húzz anyi lapot, ahány „sav” lapod és olyan lapod van játékban és a gyűjtődben összesen, ami tud A hatalom kék italá-t játékba hozni (max 3 lapot húzhatsz).
|
Bosszúszomjas lelkek
1 VP leah azonnali
Minden játékos visszavesz a gyűjtőből a kezébe bármennyi olyan lényt, ami ebben a körben került oda az ellenfele forrásától, vagy lényének ütésétől.
Ganüid obszcenitás
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Dobd a kezedből a Semmibe: visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a kezedbe.
J: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány Ganüid ifjoncod van a Semmiben.
Minden Ganüid ifjoncod kap +3/+2-t.
Antimorf
2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf
Minden vele megegyező altípusú lény 1 VP-vel drágább és kap -1/-1-et.
Fekete főnix
1 VP 2/1 leah szörny/főnix „szárnyak”
S, ha támadt fel lényed ebben a körben: feltámad.
Ha a gyűjtődből játszod ki: célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy ellenfeled sebződik 2-t.
Mazochizmus
1 VP chara-din azonnali
A kör végéig, ha ellenfeled megsebezne: helyette ugyanannyit gyógyulsz, mint amennyit sebződnél.
A kör végén húzz egy lapot!
|
3 nekron A matuzsálem átka
általános, Leah
vízió
Kijátszásakor minden 4. Semmiben lévő lapod után eggyel nő a max Ép-d, és ellenfeledé csökken ugyanennyivel. Ha a gyűjtőből játszod ki, a Semmibe kerül.
"Mikor a múmia megszólalt, szétfutottunk. Már aki túlélte..." - Zén. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|