1Építő Tejüzem
építmény Sheran 4SP
Csak Alpesi tehén építheti.
Minden előkészítő fázisodban kapsz egy Egy pohár tej lapot.
1Nekron Egy pohár tej
tárgy háló Sheran
S: Célpont lény kap egy izomjelzőt.
"Erő, izom...." |
0 SZK Sapka
tárgy KF Fairlight
Nem lehet feláldozni.
Az ellenfél lényei semmilyen módon nem sebezhetik meg
a hordozóját amíg van rajta Sapka. |
Alpesi tehén (új)
4 VP 4/6 sheran szörny 3 SZK
„Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?” – Aritma
Titkos tehénszint
2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín
Képesség nélküli lényeid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontja.
Legalább 4 VP költségű lényeidet nem lehet megsebezni.
S 1 VP: ha ellenfelednek több permanense van játékban, mint neked, akkor kapsz egy Alpesi tehenet.
Gruangdag monolitja
0 építő tharr építmény 4 SP „szárnyak”
S ha van játékban min 5 SB-jű lényed: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: előkereshetsz egy tharr avatárt, vagy a kör végéig célpont lény alap SB-je 5 lesz. |
Esély a túlélésre
2vp.
azonnali varázslat
Válassz: A következő kör végéig csak lényektől vagy csak varázslattól sebződhet minden játékos. Minden erre a lapra való reakció, 1 kézben lévő lap véletlenszeű eldobása a semmibe. |
A kirotált A gyógyítás fájdalma lapot valamilyen formában jó lenne visszahozni... |
A "bármilyen"-t csak azért írtam így mert lusta voltam felsorolni. Persze a lapon rajta lehet, hogy dermesztés, élet, izom, elmúlás, stb.
Lady Olivia macskájának 9 élete van. A 9 még pont elég a 13 túl sok? |
Két nagyobb baj is van ezzel a lappal. Egyrészt a "bármilyen jelző" nincs definiálva. Ez megoldható, de nem biztos, hogy célszerű, mivel egy újabb fogalom, aminek a tartalmát ezzel kivezetnénk a lapszövegről a szabályok közé. Ezzel pedig növeljük a fejben tartandó dolgokat.
(Csirió féle, speciális, nem önálló jelző létezik.)
A másik baj, és ez a nagyobb, hogy van pár lap, ami a jelzők számára, vagy az életjelzők számára ugrik. Az egyetlen lapon azaz egy mozdulattal létrehozok 13 életjelzőt, az egy picit sokallom. Ez egy nagyon komoly kombópotenciál, amit nagyon alaposan ki kellene tesztelni valamennyi ún kompatibilis lappal, és a káoszról szinte biztos hogy tiltani kellene. Szóval ez így kb vállalhatatlan. |
2VP 1ZSZ 1NEKRON
Dr'who reinkarnálódó
szörny 1SZK Leah
éjfatty szárnyak
Élet:13
Áramlás:Ossz el max. 3 bármilyen jelzőt célpont permanensek között.
5/5 mágikus védelem, mágikus támadás |
Natharion gömb (új)
Sheran tárgy, 1 szk.
Költségéből a szörnykomponenst helyettesítheted 7 épével a második körödtől.
Kijátszásakor válassz:
max épd nő 7-tel, és gyógyulsz 7-et, vagy húzz egy lapot.
S: kapsz 1 szk-t, gyógyulsz 3-at, és húzz egy lapot.
K: semmizés: 1, és célpont játékos sebződik 3-at. |
Van benne némi humor faktor. Ráadasul az én elképzelésemben ez az eddigi szabályokat nem írná felül(Börtön mellett nincs követő, Kragoru mellett nincs szabálylap, stb.) Amúgy meg Iustitia után miért ne lehetne kísérletezni a narancs lapokkal? |
Ezt te se gondoltad komolyan. |
A legeslegfőbb követő
követő
Használhatsz mellette 2-2 másik követőt és szabálylapot. (kivéve UR-k, A legfőbb követő, Kreátor követői)
A játék elején semmikép se húzol lapot.
Ha ezt a követőt a játék elején kikapcsolják akkor az minden más követődet és szabálylapodat kikapcsolja és a játékot 7 lappal kezded.
Ha játék közben kapcsolják ki az nem lesz hatással a többi lapodra. |
2VP Tl'urlang vadász (20XX)
szörny 1szk KF Fairlight szárnyak
Élet:3
Ha olyan lénnyel harcol amin van életjelző kör végéig
kap +7 sebzést. Az ilyen lények nem tudják megsebezni
és képességeik se hatnak rá.
2/2-es mágikus támadással |
A három királyok (tóken)
Színtelen, tárgy, IK: 0 SZK
Ha min. 3 van a kezedben, megnyerted a játékot.
„E”: visszaveheted a gyűjtőből kezedbe. |
Fattyak hordája (új)
2 VP 1 ZSZ 0/0 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi fattyad van rajta kívül játékban.
K ha egy fattyad kikerül a játékból: tehetsz rá egy izom, vagy élet jelzőt.
Cseles fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
S keverj vissza 2 fattyat a gyűjtődből a pakliba: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.
Sinister, a féregkutató
követő/epikus
Kedvelt lap: féreg.
Férgeidet ellenfeled nem semlegesítheti.
J: kijátszhatsz a gyűjtődből egy lényt varázslatként.
Zsebes zsombor
követö/epikus
Kedvelt lap: árnymanó.
S a következő kézből kijátszott árnymanód a következő képességet kapja „Kompenzáció: kapsz egy Dobótőrt.” (Nem adódik össze).
J 1 VP, áldozd fel egy árnymanód: ellophatsz egy max 2 költségű permanenst.
Zekhartax csele
1 VP rhatt azonnali/reakció „védekezés”
Megakadályoz egy varázslatot, vagy egy „J” képességet.
Ha nem „védekezésként” játszod ki, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot e kezedbe, vagy tehetsz egy ganüidedre egy izom jelzőt. |
4 vp, bűbáj Az élet körforgása
Amennyit sérülnek az adott körben a lényeid, te annyit gyógyulsz.
Amennyit sérülsz, az összes lényed annyit gyógyul.
Erre a bűbájra csak leah, dornodon, v chara-din források hatnak |
Betyárbecsület
1 VP dornodon általános
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled a játék során már ellopta legalább egy lapod.
Ellophatsz max 2 célpont permanenst.
Konzervatív ganüid
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid
S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
E: célpont hajó sebződik annyit, amennyi SP-je van, vagy célpont „J” képességgel rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.
Régi iskola
1 építő 6 SP színtelen építmény „szárnyak”
Passzívan nem rombolható.
Kijátszásakor minden céh és hajó passzivizálódik.
P, ha legfeljebb 4 lappal kezdted a játékot: húzz egy lapot, vagy egy célpont sebződik 2-t.
Hógolyó hatás
1 VP leah bűbáj „hideg”
Ellenfeled minden körében az első sikeresen kijátszott lapja után sebződik 1 ÉP-t, a második után 2 ÉP-t, a harmadik utám 3-mat stb.
K 1 ZSZ: célpont lap kap annyi dermesztés jelzőt, ahány lapot ebben a körben ellenfeled sikeresen kijátszott.
Pontaco csatlósa
1 VP 1/1 kalandozó/ember KF
5 lehet belőle a paklidban.
Amíg legalább 1 ÉP-d van, addig ellenfeled semmilyen módon nem nyerheti meg a játékot.
Halálsikoly: célpont nem lény lapot ellophatod. |
Tengeri teknős
1 VP 3/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 0. Újrahasznosítás: 2.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy húzz annyi lapot, ahány lapot ellenfeled ebben a körben húzott.
Keselyűteknős
2 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1. Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi varázslatot újrahasznosított ellenfeledtől.
Kérgesteknős
2 VP 3/1 sheran szörny/teknős [+X]
Anti mágia: X.
X annyi, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked.
Minden teknősöd kap +1 SB-t.
Fantomsárkányok (új)
2 VP chara-din azonnali/vízió
Nem lehet újrahasznosítani.
Kapsz max 2 Wyvernt az őrposztodba, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen a Semmibe kerülnek.”
Teknősök hordája
1 VP sheran bűbáj
Ha eldobnád anti-mágiának: helyette rakd játékba.
Minden teknősöd kap +1 SB-t és mágikus támadást.
K ha egy teknősöd sebzést okoz: a kör végén húzz egy lapot! |
,,valami név"
Chara_din azonnali "életkioltó"
1 zsz
Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen válaszott lapja a semmibe kerül.
Áramlás: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol |
3 VP
Újrakezdés azonnali varázslat
Dobd a kezedben lévő lapjaidat a gyűjtőbe és húzz annyi lapot, ammenyi lapot eldobtál |
Ünneprontás
0vp
Azonnali
Színtelen
Ha bármely pakliban van Móka és kacagás keresd elő és dobd a semmibe minden példányát
Ha nem dobtak így lapot , húzz egy lapot a kör végén |
0 VP
Bolha 0/1
Kijátszahatod 1 szörnykomponenes elköltésével is, ekkor aktívan jön játékba.
P: célpont örposztban egy lény nem kapja meg a védekezési bónuszt. |
Mondjuk, legyen így...mondtam..hogy csak ötletelek, ami nem bizotos, hogy életképes..., de köszönöm a hozzászólásodat...így tanlhatok, hogy ne op-s lapokat gondoljak ki. Mégegyszer köszi...BUÉK! |
Értem, tehát tempót szeretnél. A sérülés és a max Ép vesztés egy elég komoly hátrány. Ennek a varázslatnak így semmi védelme nincs, de talán ez nem baj.
Szerintem vagy a sebződés/max Ép csökkenés nem kell a lapra, vagy az a korlátozás, hogy 1 lényt játszhatsz ki a Vp-ből. Ha mindkettő rajta marad, talán nem is lesz játszható.
Ez egy 0 Vp-s VP termelés, feltételhez kötve.
Nézzük meg, hogy működne ez egy ma divatos epikus követő mellett.
Én kezdek első kör. 5 lapom van. Kiteszem ezt a lapot. 4 Vp jár érte, ha létrejön. A 4 lapomból lesz legalább 2 counter, tehát be tudom védeni. Kijön. kapok 4 Vp-t, amiből kifér a maradék 2 lapom. Leürült a kezem... Kockázatos, de játszható.
Nagyobb baj, hogy a középjátékban/végjátékban erre a lapra nincs szükség, tehát kellene valami alter felhasználási lehetőség, ami miatt érdemes lenne játszani vele.
Mondjuk egy jelenés: húzz 1 lapot! |
Segítség a bajban ..... 0 VP
általáson varászslat.
Kapsz annyi VP-t amennyi lap van a kezedben.
És Ugyanennyit sérülsz is ( a max Ép-d is csökken
ennyivel) Ezáltal nyert VP-k ből csak 1 lényt játszhatsz
ki ami aktívan krül játékba |
Na de hol vannak a gen lapok?? |
Az hogy ingyen kikeresel és ingyen, korlátozás nélkül játékba rakhatsz egy bármilyen lapot, már önmagában is vállalhatatlan.
Még akkor is, ha egyébként magát a lapot, amit terveztél, meg lehet akadályozni.
Ez a mechanika olyan tempót tudna létrehozni akár az első körben is, ami teljesen felborítaná a játékegyensúlyt.
Ez még akkor is így lenne, ha a lap többi részét lehagynánk.
De szereljük meg...
Ingyen kikereshetsz egy lapot, feltétellel. Ez önmagában is erős, de talán még vállalható.
Ha ezt szeretnénk, akkor a feltételt és a kikereshető lapok körét kell pontosítani, és akár lehet is belőle lap.
Egy lapot ingyen kijátszhatsz, feltétellel. Ilyenre számos példa van, ez is vállalható önmagában.
Nyilván itt is szűkíteni kell a kijátszható lapok körét, és jól kell belőni a feltételt. Tehát ezzel a részével is lehet dolgozni.
A kettő együtt biztos kuka. |
Csak próbálkozom.
Ezek csak ötletek amik csiszolásra szorulnak.
Ha rossz, hát rossz, legközelebb jobban átgondolom.
Köszi a jelzést |
Ez valami vicc, remélem. Ezzel az erővel azt is ráírhattad volna:
"Erre a lapra nem lehet reagálni. Nyertél." |
Orthros, a kétfejű farkas
1 VP 1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S: feltámad.
Támadhat 2 lényt is.
Áldozd fel: tippeld meg egy pakli felső lapját, majd nézd meg és ha eltaláltad, akkor kijátszhatod ezt a lapot és ha ez egy max 2 költségű vérfarkas, akkor ingyen játszhatod ki.
Termik tisztiszolga
1 VP 1/3 rhatt szörny/termik
S ha ellenfelednek van játékban lapja, aminek van kijátszáskori képessége: előkereshetsz egy termiket, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
K: célpont lap passzivizálódik.
Tanult termik
1 VP 1/2 rhatt szörny/termik
K: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
J: rakj a paklidból egy termiket a gyűjtőbe.
Orkantás
1 VP dornodon azonnali
Ha van játékban, vagy a gyűjtődben Orkantó: nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled minden lapja elveszíti „J” képességeit, vagy megakadályoz egy lapot. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|