Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
Céhek átmeneti tiltása Új Nemzedékről
HKK Zsákbamacska a júniusi Beholder találkozón
Varázsdimenzió ritkák
Varázsdimenzió lapbemutató 5. hét
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (56)
Békés megyei HKK-sok jelentkezzenek! (6355)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (140)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8166)
Lapötletek (64978)
HKK kérdés? (47109)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ...
Nézet:
Cibáló magszim (új)

1 VP 1 nekron sheran szörny 4/3 „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfele a magszim helyett saját magát sebzi meg.
Jelenés: előkereshetsz a paklidból egy „harci képességgel” rendelkező lényt.


Rohamozó magszim

1 VP 1 nekron 3/3 sheran szörny „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfeled őrposztjából minden max 2 költségű lény a gyűjtőbe kerül és ellenfeled minden így gyűjtőbe került lapja után 2 ÉP-t sebződik.
K: a kör végéig mágikus védelmet, vagy forrásimmúnitást kap.


Rejtőző magszim

1 VP 1 nekron 1/(3) sheran szörny „védekezés”

„ Harci képesség”: ellenfele visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Kijátszhatod reakcióként közvetlenül azután, hogy valaki kijátszott egy max 2 költségű asztalon maradó lapot a kezéből: a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Szipolyozó magszim

1 VP 1 nekron (1)/5 sheran szörny „szárnyak”

„Harci képesség”: ellenfele sebzése 0-ra csökken, a Szipolyozó magszim pedig a kör végéig kap annyi + sebzést, amennyit a lény elvesztett.
K: ha sikeresen használsz egy „harci képességet” (kivéve az önmagáét): kapsz egy VP-t, vagy húzz egy lapot!


Agresszív magszim

1 VP 1 nekron 1/2 sheran szörny „szárnyak”

Minden kör végén minden jelző lekerül róla.
Minden „harci képességgel” rendelkező lényed kap +1/+1-et.
„Harci képesség”: annyi izom jelzőt kap, amennyi az ellenfele sebzése.
 
Mániákus
1 vp, Leah, ember kalandozó, 0/3 (védekezése mágikus)
Ha az előkészítő fázisodban a gyűjtődben van, akkor rakd a tartalékodba.
Áldozd fel: A mániákus, s egy célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: Semmizés: 3

"Bárhányszor győztük le, mindannyiszor visszatért, s mindig meggyőzött valakit közülünk, hogy álljon mellé. - Zén."

Asztrálkutya
1 zsz, Elenios, szörny, életkioltó, 3/1

Egy célpont permanens a semmibe kerül, vagy 2 célpont permanens a gyűjtőbe.
Jelenés: Semmizés: 2.

"Az asztráltérből érkezett, s elragadta magával a legjobbjainkat."
 
Kleptománia;1vp/bűbáj/elenios/védekezes/isteni
Ha nem védekezesbol jatszod ki huzz egy lapot vagy egy max 1es idézési koltsegü lap átkerul hozzad. Kijatszasakor es minden előkészitő fazisodban rakj rá egy jelzőt. S,1zsz: vegyel le róla X jelzőt célpont X idézési költségü lap átkerul hozzad te leszel a gazdaja. 1vp:a kleptomaniára rakj egy jelzőt es gyogyulsz 1épt.
 
Izmos manó új új

2vp

elenios,manó,repül

Idézési költségéből helyettesíthetsz 2_VP-t egy 2 vagy 3 idézési költségű lapod Semmibe dobásával.
Lénnyel nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden manód kap egy izomjelzőt.
[K2]: Ha kijátszol egy manót célpont manóra tehetsz egy izom jelzőt.
Jelenés: célpont lény kap 2 izom jelzőt.

2mágikus/3
 
Vissza a jövőből

2 ZSZ

Fairlight általános

Nézd meg egy pakli alsó lapját (keresés). Ha ez asztalon maradó lap, tedd a tartalékodba, mintha most játszottad volna ki, a kijátszási feltételnek teljesülnie kell.

"1.21 Gigawatt?... Zu'lit értetlenkedése moa kutatásai során."
 
Északi fény; 1vp/bűbáj/leah/védekezes
Ha nem vedekezesbol jatszottad ki kijatszasakor huzz egy lapot. Kijatszasakor es ha vki sikeresen kijatszik egy lapot kioszthatsz egy celpont lapra egy dermesztes vagy lényre egy álomjelzőt. K: gyógyulsz egy épt Vagy nő 1el a max vpd.
 
Áldozószentély

1 áldozás dornodon építmény 4 SP „szárnyak”
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
Húzz egy lapot!
K: a kör végéig egy áldozós költségű lapod idézési költségéből egy áldozást fizethetsz az ellenfél permanensének feláldozásával.


Vassisakos minotaurusz

1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz

Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást vagy visszaküldhetsz egy lapot a tulajdonosa kezébe.
Áramlás: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Kurozan tó

szabálylap

Ha ellenfeled kezdte a játékot: ha akarod, a játék elején kapsz 1 VP-t, de ekkor nem játszhatsz ki „védekezés”-ként lapokat.
Ha te kezdted a játékot, akkor a 2. húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Vérfagyasztó

2 VP 2/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „hideg”

K: ha egy lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S áldozd fel: a paklidból játékba rakatsz egy fix max X költségű vámpír vagy „hideg” lényt. X annyi, ahány dermesztés jelző van játékban.


Sánta kutya

1 VP nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas

Feltámad.
Minden 0 és 1 költségű lap +1 VP és +1 nekron.
S (de ha „kötelék” akkor K): célpont permanens passzivizálódik.
 
A helyes terminus technikus a "gyűjtőbe küldhetsz" és nem a "leszedhetsz", bár az utóbbi sokkal rövidebb, mostanában már nem annyira dívik.
 
Ha" celpont lap a gyűjtőbe kerul" szoveg volna rajta nem lehetne kijatszani uresbe sztem.
 
Jól hangzik. Kicsit pongyola a szövege , de támogatom.
 
Halászat(uj);1vp/ azonnali/vedekezes/fairlight
Gyogyulsz 1ept es leszedhetsz egy célpont lapot. Ha bármely módon eldobatják a kezedből sebezhetsz egy celpont lénybe 7épt es kapsz 1vpt Vagy 1szkt. Jelenés 1szk:ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.
 
Hazárdőr motyogó
1Vp
Leah/szöry/motyogó/horgony

Kijátszásakor dobj 2 kockával, majd célpont pakli tetejéről rakj át annyi lapot a semmibe, amennyit dobtál.
Halálsikoly: Húzz 1 lapot. (Vagy adhat motyogó kölyķöt is)

1/2
 
Transzduktor quwarg

2zsz
Dornodon,quwarg,szk,védekezésből kijátszható

Kijátszásakor max. 2 célpont lény altípusa quwarg lesz.
Élet:1
[K]: Két célpont quwarg lénynek véglegesen megcserélődik minden speciális képessége, ha a két lénynek különböző a gazdája akkor kapsz egy Nyomorult quwargot.
[S]: Ha ellenfelednek nincs quwargja játékban húzz egy lapot.

1/4



Óriásláb fia

Követő
epikus

Kedvelt lap: Yeti.

[S]: a következő yetid 1el olcsóbb, de nem mehet így 1 alá VAGY ha van akív yetid játékban kapsz egy Yeti csemete lapot (Yeti csemetét csak a második körtől kaphatsz).
Yetieidre +1 reagálni ha van aktív Yetid játékban.
 
Fürge yeti

2zsz

Leah,yeti,csont,ősmágia,kf,repül


Semlegesítés max. 2 idézési költségű lap.
Ha nem semlegesítésként játszod ki akkor húzz 2 lapot ebből egyet vegyél a kezedbe másikat dobd a semmibe.
Ha a kézbe vett lap lény volt, célpont lény vagy építmény sebződik max. 3-at. Ha ettől a gyűjtőbe került egy lap akkor kapsz 1VP-t, 1 SZK-t és gyógyulsz 1et.

K:Semmizés 1

1/3
 
Tomboló fatty (új)

3 VP (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak”

S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Káoszfatty

3-X VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

X annyi ahány Chara-din fattyád van játékban.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X lapot.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi chara-din fattyát, ahány lapot húzott.


Fatty megoldómester

2 VP 3/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Ha van játékban legalább 2 chara-din fattyad, akkor ingyen játszhatod ki.
Kijátszásakor max. 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.


Fatty kiegyenlítő

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya [+1]

Kijátszásakor kapsz a kezedbe annyi Chara-din fattyát, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
A te körödben ellenfeled minden lapja +1 VP. Fattyaid rezisztenciát kapnak.


Az isten keze

3 ZSZ fairlight általános

Húzz egy lapot!
K ha egy kézben lévő lapod aktiválást kívánó képességét használod, akkor megmutathatod ezt a lapot a kezedből (de egy körben csak egyet): a használt képesség újra létrejön, mint Az isten keze képessége (szükség esetén választhatsz új célpontot).
 
Előny szerzés

Szabálylap

Lapjaid hátrány képessége nem működik.
Célpont játékos első 5 körében életkioltó és nem működnek a rezisztencia,háló és anti-mágia képességek (játék elején válassz célpontot). Ha játék elején letiltják egyel több lappal kezdesz.
 
Picit off, de nem nagyon tudom máshova írni.
Nem lapötlet, hanem szabályötlet (módosítási javaslat).

4.23.6
Ha az egyik játékos olyan önálló cselekvést hajt végre, amely az adott játékszituációban bármilyen okból nem megengedett, akkor a cselekvésre való szándékot vissza kell vonni. A szabálytalan cselekvés bejelentése, majd annak visszavonása önálló cselekvésnek minősül (de forrásnak nem).

Szerintem ez egyszerűen zseniális. Ezt nem azért mondom, mert én találtam ki, hanem mert komolyan így gondolom.
 
Viharbájolo: Xvp/fairlight/2szk/háló/szörny/szirén/villám X/X+1
Csábítás X+1 (X max3lehet).E,1zsz;célpont lény sebződik X+1ept.Kijátszhatod az ellenfél körében is ha előtte eldobsz egy lapot a kezedből a semmibe és ekkor plusz 1vp rá reagálni. Kompenzácio:celpont lény vagy játekos sebződik X+1épt.
 
Vas fókuszsárkány

1 VP 3/1 fairlight szörny/sárkány „szárnyak”

Minden sárkányod 3-mas tűzleheletet kap.
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont lényt (kivéve önmagát) és ha ez saját lényed volt, akkor tehetsz egy izom jelzőt egy sárkányodra.
Halálsikoly: előkereshetsz egy halálsikollyal rendelkező lapot a paklidból (kivéve Vas fókuszsárkányt).


Ón fókuszsárkány

2 VP 2/3 fairlight szörny/sárkány „szárnyak”

Minden sárkányod (önmaga is) [+2]-t kap.
S célpont lap (kivéve önmaga) a gyűjtőbe kerül, és ha ez a saját lapod volt, akkor húzz egy lapot!
Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.


Ólom fókuszsárkány

2 VP 2/2 fairlight szörny/sárkány „szárnyak”

Minden sárkányod kap +1/+1-et.
S célpont permanens (kivéve önmaga) a gyűjtőbe kerül, és ha ez a saját lapod volt, akkor kapsz egy Wyvernt.
Halálsikoly: ellenfeled eldob 2 lapot a semmibe.


Újraöntés

1 VP fairlight azonnali „ősmágia”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a olyan permanest küldtél a gyűjtőbe, aminek te vagy a gazdája, vagy a tulajdonosa: kapsz 2 VP-t és húzz egy lapot!


Titán fókuszsárkány

4 VP (5)/5 fairlight szörny/sárkány „szárnyak” [+1]

Kijátszásakor gyűjtőbe küldheted X permanensed (max 3-mat): ellenfelednek fel kell áldoznia X lapját és el kell dobnia X lapot a kezéből.
Halálsikoly: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
 
Jól van. Engem meggyőztél.
 
Nem igazan ertem melyik képesség a tul erős. 0ert eddig is volt lőves huzassal egyutt.A harc elcsitul vagy dezisugarhoz hasonlitanám de azok lapot lőnek es ugyan ugy tudnak mast is! Az a két zsz amit meg ez ad nagyobb hatrany mint gondolod sztem.
 
Áldozó Rakshallion

Követő, megszüntetés 15ÉP

Ha a körben legalább 1 lapod a gyűjtőbe került az asztalról, húzz egy lapot kör végén VAGY kapsz 2VP.
[K] Minden áldozást (ami nem kényszerített áldozás) helyettesíthetsz egy gyűjtőből 2 lap semmibe rakásával.
 
Főnix születik.
De nyilván kell tudnia mást is ahhoz, hogy megérje betenni a deckbe... ebben egyetértünk. De azért ez egy új erősségi szint. Lehet, hogy csak én látom túlzónak. Meglátjuk, a tesztelők hogyan látják.
 
Vagy tudsz olyan varit mondani ami csak lényt lő es pakli közelébe engeded? Csak mert a rezisztencia miatt nem ártana már egy hasznalhato lap.
 
Womathok idejébe annyira ne erezd tulzasnak azert. Föleg hogy betermel 2lenyt utána ami azert plusz 1vpt is fog termelni az ellenek.( ha ott lősz persze) Egy laplövésből már nagyon sehogy nemlehet pluszba kijonni főleg hogy ez csak lényt lő es feltételel huzat. Mai időbe ilyenek kell lennie 1 leszedesnek sztem. Johet 1vp idézesel is
 
Kétségtelen, hogy a 0-ás Semmibe lövő lényleszedésekből nincs túl sok, pláne fehérből. Szóval van relevanciája az ötletnek. De az ősmágia + reakciódrágítás + laphúzás + gyógyulást enyhén túlzónak érzem egy 0-ás lapon.
 
Teremtő quwarg
1vp

Quwarg,dornodon,szk,+1reagálni rá


Kijátszása után válassz egyet:
Keress ki a side paklidből egy Quwargot és vedd a kezedbe VAGY kapsz 3 Nyomorult quwargot VAGY húzz két lapot kör végén.
[S]: Áldozz fel egy quwargot kapsz két Nyomorult quwargot.

2/3


Fürge Quwarg
1vp

Quwarg,Dornodon,védekezésből kijátszható

Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, ha kötelék semmilyen forrás immunitás és célozhatatlanság nem működik ellene.
Kompenzáció: Kapsz 1 Nyomorult quwargot.
Jelenés:1zsz: Húzz egy lapot és ha a húzott lap nem quwarg volt kapsz egy Nyomorult quwargot

1/3
 
Kettéhasítás:0vp/raia/azonnali/ősmágia/+1reagálni rá.
Ellenfeled nem dobathatja el antimagiának. Célpont lény a semmibe kerül majd gazdája kap a tartalékjába passzivan ket darab X/X es jelző szörnyet X annyi mint a célzott lény idézési költsége. Ha volt bármilyen kijátszáskori képessége húzz egy lapot es gyógyulsz 4et.
 
Sárkányfalu

1vp 1csont 1 nekron

helyszín

Sárkányaid idézési költsége 1el kevesebb de nem mehet így 1VP alá. Sárkányaidra reagálni és hatni +1vp. Ellenfeleid nem nyerhetnek ki SZK-t sárkányaidból.
[S]: Kapsz egy Wyvern lapot.



Sárkány ikrek

1zsz

Leah,sárkány,szörny,élőhalott, (nincs benne csont és nem repül), +1 reagálni rá

Feltámad.
Sikeres kijátszása után kapsz max. 2db 1vp idézési költségű gyakori sárkányt (Használj előre kikészített lapot.) majd a Sárkány ikrek a semmibe kerül.

0/1



Magyar Mennydörgő

3-X vp

szörny,sárkány,csont,repül,elenios,ősmágia

X annyi ahány köteléket mutatsz kijátszásakor de max. 2.
Élet:1
Kijátszásakor kapsz X Wyvern lapot.
K: Áldozz fel egy Wyvern-t: megakadályoz egy lapot.
Jelenés: vegyél vissza egy sárkányt a gyűjtődből a kezedbe, kivéve Magyar Mennydörgőt.

X/5
 
Alvilági kanonok

1 VP 1 nekron 2/2 szörny/nekromanta KF

S: feltámad.
S: dobj a paklidból egy nem vízió és nem reakció varázslatot a gyűjtőbe.
E áldozd fel: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Lassú manó

2 VP 3/1 elenios szörny/manó „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
A 2 VP és 3 VP költségű lapokat kivéve minden lap +1 VP.
Halálsikoly: ellenfeled következő lapja +2 VP.


Fatty nőstény (új)

2 VP 1/4 chara-din szörny/chara-din fattya

K: kijátszásakor és ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Fatty áldozat

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Ha feláldozod egy chara-din lapod képességének költségeként: kapsz 1 VP-t és a kör végén rakd a gyűjtődből aktívan a tartalékodba.


Koporsókereskedő

1 VP 1/1 leah szörny/nekromanta, vámpír „élőholt”

K ha egy lény az asztalról vagy egy játékos kezéből a gyűjtőbe kerül: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Jelenés 1 VP 2 ÉP: előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy leah tárgyat.
 
  ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.