Őshangya druida
2 VP 2/3 sheran szörny/őshangya
Kijátszásakor kapsz X VP-t és húzz X lapot, ahol X eggyel kevesebb, mint ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Áramlás: ellenfeled kap 1 Halokló quwargot, te pedig a kör végén visszavehetsz egy sheran lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Őshangya áldozópap
2 VP 1/3 sheran szörny/őshangya
S áldozd fel ellenfeled egy quwargját: kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!
E áldozd fel: megakadályoz egy nem sheran lapot.
Jelenés: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Őshangya bozótharcos
1 ZSZ 2/1 sheran szörny/őshangya „szárnyak”
Láthatatlan. Ha sebzést okoz: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány quwargja van játékban.
Őshangya genetikus
2 VP 1/2 sheran szörny/őshangya
Élet: 1.
Kijátszásakor ellenfeled minden lénye quwarg altípusú lesz, eredeti altípusaikat elveszítik.
Őshangyáid immúnisak quwargok képességeire és olyan játékos varázslataira, akinek van quwargja játékban.
Őshangya agymosó
2 VP 2/(2) sheran szörny/őshangya [+1]
Csábítás: X, ahol X annyi ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Áldozd fel: ellenfeled veszít X VP-t és bármnnyi célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, amelyek idézési költségének összege max X. |
Óriások prófétája
4zssz
Tharr/Rhatt szörny, óriás, próféta, háló,csont, kf
Idézési költségéből ha Melákról veszel le jezőt 2VP helyett, 3VP-t helyettesít.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia egy altípussal rendelkező lapot,
ha ellenfeled nem dobott lapot, tehetsz Melákra egy jelzőt.
E: Ellenfelednek el kell dobnia egy lényt.
4mágikus/5
__________
A hadúr szava (újúj)
1vp
Tharr, azonnali, reakció
Idézési költségét nem lehet módosítani!
Kijátszási feltétele, hogy követővel és szabálylappal játsz.
Megakadályoz egy Lapot és kapsz 1 VP-t.
Kompenzáció: A reakciósor végén célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
__________
Kedvenc trükköm új
1zsz 1 nekron
fairlight, reakció, azonnali,
A 2. körtől 1zsz-t helyettesíthetsz 4ÉP feláldozásával.
Nem lehet rá reagálni. Előkereshetsz a paklidból egy reakciót vagy semlegesítéssel rendelkező lapot.
Az előkeresett lappal rögtön ezután reagálhatsz ugyanarra a lapra, amire a Kedvenc trükkömmel.
Ha ezt nem teszed meg, a keresett lapot dobd a semmibe.
__________
Behemorf
4zsz
színtelen , szörny,morf,repül,csont,kf
Újrahasznosítás:2
Ha bármilyen módon eldobod a kezedből a semmibe, ehelyett a gyűjtőbe kell dobnod.
Minden az Behemorfal egyező altípusú lapod az alábbi képességet kapja (kivéve a Behemorf):
Nem kerülhet forrás hatására a gyűjtőbe.
2/6m
flav: A csapatmunka lényege: mindig van kit hibáztatni.
__________
Óriások tábora
3zsz 1szk
tharr, óriás, építmény, repül,háló
Költségéből 1zsz-t és 1 szk-t helyettesíthetsz: úgy, hogy célpont óriás visszakerül a tulajdonosa kezébe VAGY egy óriásodat visszaveszed a gyűjtődből a kezedbe.
Sikeres kijátszásakor kapsz egy Ekharion bébit!
S: Minden játékos sebződik annyit ahány VP-je van.
E: Ha nincs jelző Melákon, akkor 1zsz: célpont lény a gyűjtőbe kerül vagy húzz egy lapot!
Halálsikoly: Tegyél Melák, az óriásra 1 jelzőt!
9SP
__________
Semmi trükk új
1vp
színtelen, bűbáj, védekezésből kijátszható
Húzz egy lapot!
Az előkészítő fázison kívül senki nem kaphat VP-t és a húzás fázison kívül nem húzhat lapot.
A lapok idézési költségét nem lehet módosítani, és ha valaki helyettesíti egy lap idézési költségét, 3 ÉP-t sebződik.
A fenti képességek követőkre és szabálylapokra is hatnak. Ezenfelül, az előkészítő fázisban kapott VP mennyiségét források nem módosíthatják.
__________
A főnix dala (új)
1vp
főnix, vízió,általános, színtelen
Újrahasznosítás:2
Mutass meg a kezedből 1 lény altípussal rendelkező fix max 4 ikjú lapot majd ezt a játékba rakhatod ingyen.
Ha legalább 2 ilyen altípussal rendelkező lapot hasznosítottál újra, akkor húzz egy lapot!
Ha megakadályozzák a semmibe kerül! |
Védőmágia újúj
2 nekron
azonnali, reakció, tharr
Anti-mágia:0
Húzz egy lapot.
Megakadályoz egy lapot ami egy vagy több lényedre hatna vagy egy lényed kijátszására reagálna.
__________
Hétfejű hidra újúj
4zsz
szörny, hydra, csont, sheran, repül, +1 reakciódrágítás
Újrahasznosítás:7
Láthatatlan.
Max. 7 célpont játékost, lényt (tartalékban is), építményt (passzívat is) támadhat egyszerre. Ilyenkor a teljes sebzését kiosztja mindenkinek.
Halálsikoly: ossz el 5 sebzést célpont lények és játékosok között.
5mágikus/5mágikus
__________
Ionper iszkóp
3-x zsz
Sheran, tárgy, ősmágia
X annyi ahány tárgyat mutatsz kezedből, gyűjtőből és/vagy az asztalről kijátszásakor, de max. 2.
X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Majd kapsz annyi SZK-t amennyi a permanensek idézési költsége volt de max. 2-t.
Jelenés: a következő kincsezésed nem kerül VP-be.
__________
Aranykulcs
1zsz 1 nekron
Fairlight, tárgy, védekezésből kijátaszható
semlegesítés: permanens
Kompenzáció: húzz egy lapot!
E: Ha ellenfeled kijátszik 1 lapot veszít 1vp-t és ha vesztett VP azt te megkapod.
S: Semmizés:1
flav: ...minden ajtóba beillik.
__________
Sárkányok istene
3zsz
sárkány, szörny, csont,dornodon, védekezésből kijátaszható
Ellenfeled minden lénye vagy minden nem lény lapja a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: Célpont permanenst a semmibe küldhetsz.
Jelenés: kör végén húzz 1 lapot.
__________
Tűzféregsárkány
1vp 1 nekron
féreg, sárkány, szörny, dornodon,szk,tűz,horgony,csont
Idézési költségéből 1 vp-t helyettesíthetsz 3 max. ép feláldozásával.
Kijátszásakor ha kötelék vissza veheted 1 lapodat a gyűjtődből vagy asztalról a kezedbe.
Kompenzáció és halálsikoly: Ellenfeled a következő előkészítő fázisában nem kap VP-t.
4/4 |
Yeti király (UR)
3vp 1nekron
Yeti, leah,szörny,kf,hideg +2reakciódrágítás és nincs benne csont, nem repül
Célpont játékos minden permanensére kerül 3 dermesztés jelző és ha kötelék: minden lapjára 1 elmúlás jelző is, ezek ellen semmiképp sem véd a forrás immúnitás.
Majd kapsz annyi yeti csemetét ahány yetid van a gyűjtőben de max. 3at.
4m/4
__________
Jégdárda új
0csont, Leah, tárgy, fegyver, háló
Kijátszásakor húzz egy lapot és tegyél 1 dermesztésjelzőt célpont permanensre!
Használója kap +1 sebzést.
Hátrány: A jégdárdát nem lehet feláldozni.
__________
Jégbarlang új
1zsz
Leah, yeti hideg, építmény.
Ha yeti építi, aktivizálhatod az építőt.
S: Célpont Yetire rakhatsz egy Jégdárdát.
Kárpótlás: Max. 2 célpont Yetire rakhatsz 1-1 jégdárdát.
5sp
__________
Jégtomboló
Xv p
Leah, yeti, hideg, szörny,kf, védekezésből kijátszható.
Semlegesítés: kijátszáskori képesség vagy forrás.
X a semlegesített lap költsége.
Kötelék: kijátszásakor kap egy izom jelzőt és célpont lapra rakhatsz egy dermesztés jelzőt.
Ha nem semlegesítésként játszod ki akkor az X, 1vp.
X/X
__________
Yettenet
2vp
Leah, yeti, hideg, szörny, csont, kf
Ha kötelék: IKja 2 zsz és
Semlegesítés: max 3 ikjú lap.
S: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.
E: célpont lap kap 1 dermesztés jelzőt vagy ha ebben a körben
nem osztottál dermesztés jelzőt kör végén kap egy életjelzőt.
Jelenés: Húzz egy lapot.
5/3 |
Sárkányfelhő
1vp
Elenios, azonnali, tűz, sárkány
Ha 2 kötelék: idézési költsége 0VP.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi Wyvern lapot amennyi a permanens költsége volt de max. 2-t.
Kompenzáció: kapsz egy passzív Wyvern lapot.
__________
Varázsvidék
Szabálylap
Nem húzol miatta kevesebb lapot.
Max. 4-et használhatsz belőle.
Minden játékos 1el több lapot húz.
Hátrány: nem használhatsz mellette követőt
és egyik játékos sem játszhat ki védekezésből lapot.
__________
Rughar familiárisa új
1zsz
szörny,fairlight,csont,kf,villám
S: Ellenfeled veszít 1VP-t.
Ha nem vesztett így VP-t akkor kap 1-t és te húzz egy lapot.
E: Vesztessz 1VP-t.
Ha nem vesztettél így VP-t akkor kapsz 1et és csökken 2vel a max. VP-d.
0/4mágikus
__________
Rughar ajándéka új
0vp
Fairlight, azonnali
Húzz max. 2 lapot és mutasd meg, ellenfeled kör végén kap annyi VP-t amennyi a húzott lapjaid költsége.
__________
A sötétség gyermeke új (ngy)
1zsz, x csont
szörny, thargodan, charadin,kf csont, repül
X maximum 3. Tegyél rá X izomjelzőt.
Kompenzáció: kötelék: Húzz egy lapot és kapsz X+1 szk-t.
S: kapsz egy aktív Mhorgot.
X+1 / X+2
__________
Chara-din káoszlovagja (újúj)
4-X VP, 1 nekron
kalandozó, thargodan, charadin,kf, csont, +X reagálni rá
X annyi ahány köteléket mutatsz kijátszásakor, max 4.
Ellenfeled eldob egy általad választott lapot majd ha legalább 2 kötelék
ellenfeled eldob egy általa választott lapot is.
S: kapsz egy SZK-t vagy egy Mhorgot.
X+2 mágikus / X+1
__________
A Pokol réme (UR)
3zsz
Avatár, thargodan,kf, charadin, +2 reagálni rá,
2kötelék kijátszhatod az ellenfél körében is.
Max. 3 célpont permanens a semmibe kerül, ha kötelék: akkor nem véd ellene forrás immúnitás sem.
Majd kapsz annyi Mhorgot ahány permanens így a semmibe került.
3mágikus/5mágikus |
Faék
1 vp
Dornodon szörny, ‘repül’ 6/1
Nem lehet rá reagálni.
Forrásra immunis.
Kör végén mindenképpen fel kell áldoznod.
A kompenzáció hirnöke
3-X VP
Leah szörny ‘repül’ 2*X/2*X
X annyi, ahány lapod a játék során megakadályozták, de min. 1 és max. 3.
Kompenzáció: ellenfeled a játék további részében minden előkészítőfázisban veszít 4 max ÉP-t.
Osztódó entitás
2 VP
Színtelen szörny, ‘repül’ 4/5
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kerül rá egy +1/+1-es erőjelző.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (akkor is, ha nem jött létre) kapsz annyi Entitás tókent, amennyi volt a sebzése (megakadályozás esetén 4 db).
Entitás
[3]
Színtelen szörny ‘repül’ 2/5
Láthatatlan.
Nem foglal helyet az őrposztban.
A fájdalom szülötte
2 VP
Kalandozó, ember 1/4 KF +2
S, 3 VP: ebben a körben minden sebzés amit a harcfázisban lények által kiosztasz +2-t sebez.
Aldozd fel, vagy rakd át a gyűjtődből a Semmibe: megakadályoz egy gyógyító forrást.
Gát
2 zsz
P: egyik játékos sem játszhat ki lapot, vagy használhat aktiválást kívánó hatást. Ezt a képességet közvetlen a húzás fázis előtt használhatod.
Ha a gyűjtődben van: dobj 2 lapot a kezedből a Semmibe: rakd a játékba passzívan.
Troglodita kémtávcső
[2]
Dornodon tárgy, troglodita
S: mutasd meg a kezedből (egy körben csak egyet mutathatsz meg sikeresen): nézd meg az ellenfeled kezét, majd válassz egy lapot. Az ellenfeled kör végéig nem játszhat ki ilyen lapot, és nem használhatja az aktiválást kivánó képességeit. Ezután sebződsz annyit, amennyi a választott lap idézési költsége, de min. 2-t.
Oz’mogroth tanítványa
3 VP
Leah szörny, éjfatty ‘repül’ X/X
Ha megakadályoznák, ehelyett visszakerül a kezedbe, és kör végéig ingyen kijátszhatod, de ekkor passzívan kerül játékba és forrásimmunis lesz. Ekkor X=15.
Ha aktívan kerül játékba ellenfeled eldobja a kezében lévő lapokat, és a Semmibe dobja paklija felét (felfelé kerekíts), és az alábbi hátrányt kapja: nem lehet feláldozni, és amíg játékban van nem játszhatsz ki lapot. Ekkor X=3. |
Ellen-rotáció
Szabálylap
Minden 2010-2014 között megjelent lap idézési költsége 1_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.
Minden 2005-2009 között megjelent lap idézési költsége 2_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.
Minden 2000-2004 között megjelent lap idézési költsége 3_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.
Minden 1995-1999 között megjelent lap idézési költsége 4_VP-vel kevesebb, de nem mehet így 0 alá.
![](pic/smiley/wink.gif) |
Mindent a profitért
0vp
Bűbáj, színtelen, rezisztencia, +3 reagálni rá
Egyetlen játékos sem játszhat ki a jelenlegi dátumnál 4 évvel idősebb lapot.
Trolololololo |
Farkasverem
1 ZSZ 1 nekron leah építmény/vérfarkas 4 SP
S: dobj a paklid tetejéről egy lapot a gyűjtőbe, és ha ez egy vérfarkas volt, akkor ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a semmibe.
Jelenés: visszavehetsz egy vérfarkast a gyűjtődből a kezedbe.
A veszettség terjedése
1 VP 1 nekron leah bűbáj/vérfarkas
K: ha egy vérfarkasod megüt egy lényt, ellophatod azt a lényt.
K áldozd fel egy vérfarkasod: kijátszhatod a veszettség terjedését a gyűjtődből.
Holdtáncos
1 VP 1 nekron kalandozó/ember, vérfarkas KF „horgony”
Feltámad.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtőbe: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Jelenés: a kör végéig vérfarkasaid semmilyen módon nem sebződhetnek.
Portyázó farkasok
2 nekron leah általános/vérfarkas
Keverj vissza a gyűjtődből X vérfarkast a paklidba: ellenfelednek el kell dobnia X lapot a kezéből, vagy ellenfeled minden lénye sebződik X ÉP-t, vagy bármennyi célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, amelyek IK-jának összege max X.
Palackozott holdfény
2 nekron leah tárgy/vérfarkas
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe!
S ha van 2 különböző laptípusú vérfarkas a gyűjtődben: visszaveheted őket a kezedbe.
Halálsikoly: a kör végén rakd játékba a gyűjtődből. |
Óriási hullámok új
X vp
Azonnali, sheran
Célpont X+1 idézési költségű lény a semmibe kerül vagy megakadályoz egy ilyet (reakció).
Az esetleges Halálsikoly, kompenzáció nem fejti ki hatását.
Ha a lény költsége 0 és mutatsz egy Sheran lapot a kezedből: Kör végén húzz 1 lapot! |
Thargodan csatatank új
4-x zsz
tárgy,thargodan,charadin
X annyi ahány thargodant mutatsz a kezedből de max 3.
Semlegesítés: Max X költségú permanens.
S: Célpont lény kap 1 izomjelzőt.
Jelenés: Megakadályoz egy laphúzó forrást (reakció).
Térkapu (új új)
1zsz
thargodan,építmény,charadin
Ha Thargodan építi, aktívan jön játékba.
S: A saját fő fázisodban keress elő egy fix idézési költségű Thargodant és rakd játékba, mintha kijátszottad volna.
5sp
Sötét Föld (új új)
1vp 1szk 1nekron
Helyszín
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy chara-din fattya lapot vagy egy Mhorgot, aktívan a tartalkéodba.
Minden Thargodanod kap +1/+1et és 1VP-vel olcsóbb de min 1.
Ellenfeled minden forrása ami egy vagy több Thargodanodra hatna kézben vagy játékban +1VPbe kerül, helyszín esetén is.
A pokol kapuja ÚJ
5-X ZSZ
általános,charadin,thargodan,ősmágia
X annyi ahány lapod van játékban de max. 5.
Te és ellenfeled is kikershet és játékba rakhat max két FIX IKjú lapot, ezek Sötét Föld, vagy Thargodan altípusú lapok lehetnek.
Jelenés: visszavehetsz egy varázslatot a gyűjtődből a kezedbe kivéve A pokol kapuját.
A'ntson Neb
2vp
sheran,elf,kalandozó
Ha játszottál ki ebben vagy az előző körben elfet, pókot vagy sheran varázslatot idézési költsége 1zsz.
Semlegesítés: permanens
K2: Ha ellenfeled egy forrással lapot húz sebződik 2-t.
3/4m
Flav: Neee, ne bántson! |
Tiszta játék új
2vp
Színtelen bűbáj
A Tiszta játék idézési költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1 ÉP feláldozásával.
A lapok idézési költsége nem módosítható.
Összeférhetetlenség új
1vp
Elenios, bűbáj, védekezésből kijátszható, életkioltó
Mostantól egy játékos irányítása alatt nem lehet a játékban 2 egyforma típusú lap.
Ha az összeférhetetlenség kijátszásakor van ilyen akkor azok a lapok elvesztik képességüket és a gyűjtőbe kerülnek.
Halálsikoly: Húzz egy lapot!
A kapzsiság átka új
1vp
Fairlight, bűbáj, védekezésből kijátszható
Húzz egy lapot!
K: Minden játékos sebződik annyit ahány permanense van játékban.
S: Célpont játékos gyógyul 3-at.
Orrfricskázás
0vp
Sheran, azonnali,ősmágia
Megakadályoz egy lapot!
Ellenfeled kap 1VP-t és te húzol egy lapot VAGY ellenfeled húz egy lapot és te kapsz 1VP-t,
ha ellenfeled lemond róla te sem kapod meg vagy húzod fel a lapot.
Planetáris őrdémon új (nem gyak)
1vp
Charadin,Thargodan,szörny,szk,kf,repül
Idézési költsége nem módosítható.
K: célpont játékos sebződik 1-t és te gyógyulsz 2-t
J: Kapsz egy Mhorg-ot.
1/3
A csúnyaság tagadása (ritka)
1vp 1 nekron
azonnali,reakció, thargodan, chara-din, védekezésből kijátszható
Megakadályoz egy lényt, ha kötelék akkor lapot.
Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz egy aktív Mhorg vagy Chara-din fattya lapot.
Hax'n Pax'n (ritka)
2zsz
Charadin,Thargodan,szörny,szk,kf,repül
K: Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy lapod, játékba rakhatod a kezedből.
S: Ha egy forrással lapot húzol és az egy thargodan 2ZSZ: húzz egy lapot!
Ha akarod minden thargodan aktívan jön játékba.
4/5 |
? VP Majdnem mindent a hatalomért
azonnali színtelen
Kompenzáció: húzz egy lapot!
Ha költésge:
0 VP: gyógyulsz 6-ot.
1 VP: a játék döntetlennel véget ér. |
1vp, 1zsz Serény lencse
kalandozó KF Elenios
ember, alakváltó
S: Végy vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe és kapsz 1vp-t.
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor a képességével ellenfeled gyűjtőjéből is vehetsz vissza lapot.
Repül
0/3
----------
2zsz Eleven penge
kalandozó KF Elenios
elf, alakváltó
S: Célpont lény vagy építmény sebződik 5-öt vagy célpont játékos 3-at, és ha ettől nem került lap a gyűjtőbe húzz 1 lapot.
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor a képessége S helyett K de ellenfeled körében nem húzhatsz vele lapot.
Repül
[3]/4
----------
3zsz Trinigan tagadása (új)
azonnali életkioltó Raia
Költsége annyival kevesebb ahány 3vp költségű lapot mutatsz a kezedből.
Minden lap az asztalról a gyűjtőbe kerül, aminek idézési költségében nincs legalább 3vp.
Ha min. 3zsz-ért játszottad ki, kör végén végy vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe. |
Xzsz Solisar könyvtára
építmény horgony, rezisztens, háló Raia
X annyi ahányadik kör van, de max. 3.
Kijátszásakor keress elő egy tárgyat a paklidból.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: X permanensed aktivizálódik vagy létrejön max. X permanensed akvitálást kívánó képessége.
Repül
Xsp
----------
1zsz Teljes morf (új)
kalandozó KF Elenios
mutáns, alakváltó
S: célpont lényre tehetsz 1 izom vagy életjelzőt VAGY célpont lapra 1 elmúlás vagy dermesztésjelzőt.
Kijátszhatod KF tárgyként is, ekkor a képessége S helyett K és hordozója kap 3 ÉP-t.
Repül
0/[3]
----------
1vp,1zsz Elenios papnője (új)
kalandozó horgony, KF Elenios
ember
Kijátszásakor húzz annyi lapot, hogy annyi legyen a kezedben mint ellenfelednek.
Ezután ha max. 1 lapot húztál így, keress ki egy kalandozót a paklidból
Repül
[3]/3 |
2nekron Ködenergizálás
Bűbáj köd Leah
Forrásra immunis
Minden kézben lévő lapod a következő képességet kapja:
1vp, dobd a kezedből a Semmibe: keress ki egy ezzel a lappal megegyező típusú lapot.
Egy körben csak egyszer kereshetsz így lapot
Hátrány: a kézben lévő lapjaidat mindig mutatnod kell az ellenfelednek
----------
3-X vp Tolleső
azonnali Raia
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, majd kapsz annyi Szerencsetoll lapot amennyi a permanens idézési költsége volt (max. 3-at), ezután tegyél mindegyikre X dermesztésjelzőt (X max. 3).
----------
Xzsz Solisar tornya
építmény horgony Raia
torony
X egyel kevesebb mint ahányadik kör van, de max 2.
Kijátszásakor:
1. Körtől: célpont nem Raia és nem Elenios permanenst a Semmibe küldheted.
2. Körtől: célpont permanenst ellophatod a kör végéig.
3. Körtől: Kapsz 1-1 gyakori Raia és Elenios tóken lapot. |
Földanya új
2vp
Sheran, avatár, elf,kf +1 reagálni rá,repül
Idézési költségét helyettesítheted egy Sheran lapod semmibe dobásával.
Semlegesítés: Nem Sheran lap.
Húzz egy lapot.
6-os mérgezés.
E: Rakj rá egy méreg jelzőt: Húzz egy lapot vagy kapsz 2 VP-t.
4m/5m |
Zinthurg börtönőr új
2zsz
szörny,thargodan,szk,kf,dornodon,tűz,repül
Ha kötelék IK-ja 1zsz.
Semlegesítés: lap.
Ha nem semlegesítésként játszod ki eloszthatsz 6 sebzést célpont lények és játékokosok között.
Lények ellen kap +3/+3-at.
3m/3m
Illúzióromboló új
1vp
Dornodon, kalandozó,ember,kf,tűz,repül
K: Ha ebben a körben ellenfeled sikeresen megakadályozta egy lapod akkor játékba rakhatod a kezedből.
Semmizés: 3
K: Semmizés:1
Ellenfeled sebződik X+1et. X annyi amennyit Illúziórombolóval semmizel.
Kárpótlás: húzz egy lapot.
3m/1 |
a 0 vp-s kör végi húzás és még csinál is valamit - jellegű azonnaliknak általában az a vége, hogy kitiltják őket. Ha meg már költsége van, akkor soha senki sehova nem használná |
ha lenne rajta egy kör végi laphúzás, akkor szerintem jó lenne. a "laphátrányt" nem tudom, mire váltanám be. |
0 Vp Általános randomizáció (új)
azonnali Fairlight
Célpont lap szöveges leírásában egy számjeggyel írt számot cserélj ki eggyel nagyobbra vagy kisebbre (de az nem változhat így 0-ra).
Kijátszhatod reakcióként is. Ekkor annak a lapnak a szövegében cserélj ki így egy számjegyet, amire reagáltál.
Jelenés: legközelebb ha kockával kell dobnod, egy alkalommal egy kockával újra dobhatsz. |
Pokoltűz új
4zsz
Dornodon, azonnali, tűz, idézés
Anti-mágia:0
Az idézési költségéből helyettesíthetsz 1 zsz-t 1 nekronnal, de max 3at.
Szétoszthatsz 4 sebzést célpont lények és játékosok között majd kapsz 1 szikrát a kezedbe.
Kompencázió: Kapsz egy Taumaturgia lapot. |
1 Vp Felsőbb tudás
általános színtelen
vízió
Kijátszásakor nevezz meg egy színt, ilyen színű lapnak számít. Minden játékos előkereshet egy ilyen színű lapot a paklijából. Ha egynél több játékos keresett ki így lapot, akkor kapsz 1 Vp-t, és húzz egy lapot.
Ha a gyűjtődből játszod ki, mindenképp a Semmibe kerül.
1 nekron A mocsár szava
azonnali Leah (isteni)
Megakadályoz egy max 1 költségű lapot VAGY célpont lap a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled gyűjtője átkerül a te gyűjtődbe (azok a lapok amelyek ezek közül a kör végén még a gyűjtődben vannak, visszakerülnek a tulajdonosuk gyűjtőjébe).
1 Vp Isteni szerencse
általános ősmágia Elenios
Kijátszási feltétele, hogy kétszer dobj kockával, és add össze az eredményt! Ha ez 7-nél kevesebb, húzz egy lapot, és ellenfeled eldob egy lapot. Ha 7-nél több, gyógyulsz 5-öt, és ellenfeled sebződik 5-öt. Ha pont 7-et dobtál, mindkét hatás létrejön.
1 Vp Mentálerőd
bűbáj mentális Raia
K, kötelék vagy 1 zsz: megakadályoz egy sebző forrást.
Kijátszásakor, illetve ha a körödben nem használtad a fenti képességet, a kör végén húzz egy lapot. |
0 Vp Serdülő minotaurusz [tóken]
szörny 1 szk KF Sheran
minotaurusz
Kijátszásakor egy másik célpont lapod visszakerül a tulajdonosa kezébe.
K: gyógyulsz 3-at.
1 / 1
2 Vp Minotaurusz kiképző
szörny 1 szk KF Sheran
minotaurusz
S: célpont permanens véglegesen elveszíti 'horgony' képességét vagy megkapja azt ÉS kapsz egy Serdülő minotaurusz lapot.
K, 1 nekron: megakadályoz egy reakciót, vagy egy olyan forrást, ami hatna egy Sheran lényedre.
2/2 |
1 zanszilánk A csodák kútja (új)
építmény Elenios
'repül'
S, tégy egy lapot a gyűjtődből a Semmibe: kijátszhatsz egy lapot egy gyűjtőből (reakció, kézből kijátszás). Az így sikeresen kijátszott azonnali vagy általános varázslat a Semmibe kerül.
S, dobj egy lapot a Semmibe: kapsz X+1 Vp-t vagy X+1 szk-t, ahol X az eldobott lap költsége.
3 SP
0 Vp A lépés tartása (új)
azonnali Dornodon
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben nem játszottál ki lapot ÉS 3 vagy több lappal kezdted a játékot.
Húzz annyi lapot, hogy ugyanannyi legyen a kezedben, mint ellenfelednek és a kör véget ér.
0 Vp Aljas féreg (új)
szörny 1 szk Leah
féreg
Közvetlenül azután, hogy bármikor felhúzod, mutasd meg: kapsz 1 Vp-t.
S, keverd vissza a kezedből, a játékból vagy a gyűjtődből a paklidba: kikereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy férget (kivéve Aljas férget).
0 / 1
1 Vp Gerincféreg (új)
szörny 1 szk Leah
féreg
Kijátszásakor ellenfeled tartalékjába kerül, passzívan.
Halálsikoly: vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.
Hátrányok: nem építkezhet, nem lehet feláldozni, nem mehet be az őrposztba, minden lényed -2 Ép-t kap, és semmilyen módon nem gyógyulhatsz.
0/3 |
X zanszilánk Telhetetlen pöfeteg
szörny X szk Chara-din
Kijátszásakor tegyél rá X+2 pöfeteg-jelzőt, és minden előkészítő fázisodban, valamint ha megöl egy másik lényt, még 2-őt.
S: vegyél le róla egy pöfeteg-jelzőt: aktivizálódik vagy húzz egy lapot.
Minden pöfeteg-jelző +1/+1-et jelent.
Ha a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozáskor) kapsz annyi szk-t, ahány pöfeteg-jelző van rajta.
X / X+1 |
Manaforrás (új)
szabálylap
Ha te kezdted a játékot, 1 Vp: az első köröd húzási fázisában is húzhatsz lapot.
Ha nem te kezdted a játékot, J: dobj el egy lapot a kezedből a Semmibe: kapsz 1 Vp-t (ezt közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is megteheted).
Hátrány: nem adhatod át a kezdés jogát.
1 Vp Bűbájoldás (új)
azonnali Leah
Megakadályoz vagy a gyűjtőbe küld egy célpont bűbájt VAGY célpont lény minden képességét elveszíti.
Jelenés: 1 Vp: létrejön a fenti hatás.
flavour maradhat
X nekron Mágikus fegyverzet (új)
bűbáj Tharr
X min. 1 max. 3 lehet. Kijátszásakor húzz egy lapot.
Minden lényed +X sebzést és mágikus támadást kap.
Bűbáj lényre típusú lapként is kijátszhatod, ekkor a célpont lény +X/+X-et, mágikus védekezést és támadást kap.
Halálsikoly: az ellenfél minden lénye sebződik X-et. |
1 szk Sárkánytojás (új)
tárgy Chara-din
sárkány
Ha 'dupla kötelék': ingyen kijátszhatod.
Húzz egy lapot.
Áldozd fel: a következő, kézből kijátszott sárkányod 2-vel olcsóbb VAGY kapsz egy Sárkánykígyó csemete vagy Wyvern lapot.
flavour maradjon |
Nem értem ezt a lapötletet. Nincs rajta, hogy húzz 1 lapot. Hogy működik ez így régi mágia síkkal? | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|