Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
Villámmágia
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. A bűbáj létrehozásakor Fairlight dicsősége az elemi villámlás erejével egyesül. Olyan érzés, mintha az elektromosságot az uralmad alatt tartanád...
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
XI. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek
3. Yaurri kézművesverseny – zárás
Legfőbb inváziómester Tiltott mágiára
Beholderes HKK verseny hétvégén

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47493)
TF help (6797)
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek (30)
Legfőbb inváziómester Tiltott mágiára (13)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8303)
Beholderes HKK verseny hétvégén (3)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Nagyobb tűzféreg
Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - HKK kérdés? (Hatalom Kártyái: Kérdések) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
 
47313. Balage2025.01.20. 23:52
 
 
Ahol : van, mint pl az új bilincsmesternél, az aktiválást kívánó képesség.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47312. p1rat3n1nj42025.01.20. 22:55
 
 
Hogyha az Infekció (2025) által adott [S] képességgel feltámasztom az általa termelt token lényt, akkor arra kisül a Toborzó (2025) kapcsolódó képessége?
Előre kikészített lap, kijátszom. Nem forrással történő megtermelést ír a Toborzó. Szerintem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47311. Novalisk242025.01.20. 17:23
 
 
Üdv

A xeno képességvadasz, bilincsmester és hasonló lapok ahol úgy vannak megfogalmazva a dolgok hogy ha teljesül a feltétel akkor RAKD játékba hogyan értendőek?
Ha teljesül játékba kell raknom ha akarom ha nem?
Lehet volt már erről téma de én nem találtam most meg a lapok alatt
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47310. Balage (előzmény: Jancsár János 47308.)2025.01.19. 08:21
 
 
Szerintem a "hasonlóan szövegezett" az egy olyan szürke zóna lenne, ami aztán vitákat okoz. Valamint megint az lenne, hogy ott a lap szövege, egyértelműen hat rá a követő, faq sincs alatta, ellenben ha feltúrod a kódexet, a 1234 pontban ott van, hogy inkább teljesen másképp van .
Ha valamiért muszáj megváltoztatni (de miért lenne az?) tessék bevállalni a FAQt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47309. p1rat3n1nj4 (előzmény: Jancsár János 47306.)2025.01.19. 07:39
 
 
172.7.
Hát, nem tudom. Az IK másolás az inkább a 173.4. lenne. Egy mezei másolás nem utal az IK másolásra is, és a Káprázó kristály szövege szerintem nem alakváltás. Azt nem kéne lemásolnia.
A 173.6. ezt leírja, csak azt lenne jó tudni, hogy ez tényleg melyik képesség a kettő közül.
134.8.
Köszi, ezt nem ismertem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47308. Jancsár János (előzmény: Jagumir 47307.)2025.01.19. 07:39
 
 
Ide nem Faq kell, hanem egy szabalykiegeszites,ami osszhangban van a mar kiadott faq-val.
Eszerint: a kovetok es szabalylapok az oltalom es hasonloan szovegezett vedekezo kepessegek szempontjabol a 0 koltsegu lapokkal esnek egy tekintet ala.

Ez azt jelenti, hogy az Ulkorral nem lehet dermeszteni a Hegyi goliatot, de nem kell a lapot modisitani.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47307. Jagumir2025.01.19. 07:27
 
 
Tegnap felmerült egy kérdés , hogy Ulkorral lehet e dermeszteni a hegyi góliátot amire az a a bírói ítélet született hogy nem , mivel ugyanaz a hegyi góliát képessége mintha oltalom lenne.
Amivel többen nem értettek egyet , pontosabban nagyjából senki.
Lehetne erre valami FAQ t kitalálni vagy valamit hogy akkor a hegyi góliát is 2es oltalmas.
Ugyanis ha van lent egy hegyi góliátom és egy császári kínmesterem , amit ha a góliát képesség alapján megpróbálok becèlozni ad manát és ennyi, ha viszont "oltalmas" lenne akkor le is lövöm a kínmesterrel.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47306. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47305.)2025.01.19. 05:51
 
 
172.7. 
A másoló lapok mindig olyan állapotában másolják a másolt lapot, amilyen állapotban a másolt lap a másolás pillanatában volt.
134.8. 
A lapok blokkolás képességét a másoló lapok nem másolják.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47305. p1rat3n1nj42025.01.18. 19:39
 
 
Két kérdés a 2014-es Káprázó kristály lappal kapcsolatban.
1. Ha egy 3-ért kijátszott Borostyán fókuszkristályt másolok le vele, akkor az X mennyi lesz rajta?
2. Van neki saját blokkolása. A másolás közben lemásolja a lemásolt fókuszkristály blokkolását is? Tehát így kétszer is tud blokkolni?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47304. Jancsár János (előzmény: Novalisk24 47303.)2025.01.15. 11:43
 
 
Igen. A kompenzáció akkor jön létre, amikor a megakadályozott lap már a gyűjtőben van. A kompenzáció létrehozza a ködszilánkot, aminek kijátszáskori képessége az újrahasznosítás. Tehát a kapott Ködszilánk vígan újrahasznosítja a nagyobbat.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47303. Novalisk242025.01.15. 11:13
 
 
Ha megfogják a nagyobb kodszilankot akkor az abból kapott kodszilank újra tudja hasznosítani a gyűjtőbe kerülő nagyobb kodszilankot?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47302. Miklós (előzmény: Balage 47301.)2025.01.14. 15:14
 
 
Rendben, megírtam!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47301. Balage (előzmény: Miklós 47300.)2025.01.13. 12:41
 
 
OK, erre jutottam en is.

DE hogy ne keljen majd ujra gondolkodni ezen kerek szepen egy mini-FAQ-t a lap ala, hogy "nem kerulT, hanem kerul" es akkor egyertelmu lesz minden jatekosnak/bironak egybol.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47300. Miklós (előzmény: Jancsár János 47298.)2025.01.13. 10:33
 
 
Igen, ez a lap képessége, nem a gyűjtőből működik.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47299. Miklós (előzmény: harigeri 47294.)2025.01.13. 10:31
 
 
Először mindig a narancslap van, utána jön a lapok hatása.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47298. Jancsár János2025.01.13. 07:58
 
 
Véleményem szerint ez nem gyűjtőben működő képesség. Azok már akkor is teljesen másként voltak szövegezve. Ha pedig szimpla különleges képesség, akkor azt elveszítheti, és ilyenkor nem tér vissza. Ugyanúgy szimplán a gyűjtőbe kerül és nem tér vissza ilyenkor, mintha kézből vagy pakliból kerülne oda.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47297. Balage2025.01.12. 18:50
 
 
Volna egy kisebb kerdes/keres (Kozepkor) az Ervdo (Regmultas ill Junioros) kapcsan.
Ugy mondja, hogy ha Ervdo gyujtobe kerulT, akkor jon vissza kor vegen. Ez problemas megfogalmazas, ha el vannak veve a kepessegei eppen mondjuk egy Orok kabulattal, amikor leszedik.
Ha _kerul_ lenne rajta, akkor egyertelmuen NEM mukodne ilyenkor. Ha meg a gyujtoben mukodo kepessege akarna lenni, hogy ilyenkor is visszajojjon, akkor ugy kene szolnia a szovegnek.

Szoval igazabol szerintem itt egy pici pontosito FAQ kellene/kernenk, hogy itt "gyujtobe kerul" akar lenni, es ha nincs kepessege a leeses pillanataban, akkor nem is jon vissza.
Koszi!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47296. D.K. (előzmény: harigeri 47294.)2025.01.12. 14:33
 
 
Az biztos ha beraksz 3bajnokot sidébe az nem ad még 3helyet pluszba
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47295. zoralltigris (előzmény: harigeri 47294.)2025.01.12. 11:34
 
 
Szintén nagyon érdekelne a hivatalos álláspont ezzel kapcsolatban,kérdeztem tesztelőket,de nem tudták a választ.

Illetve égető kérdés továbbra is,hogy a régi szabálylapok és követők engedélyezettek lesznek-e.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47294. harigeri2025.01.05. 11:02
 
 
Bíró!

Az alábbi kérdésben szeretnék segítséget kérni.
A játék elején villantok 3 db Mardakor tartalékost.
A szabálylapom Rejtett tartalék. Utóbbi azt mondja, a kiegészítőm a "szokásos" méret kétszerese. Viszont mivel használok 3 db Mardakor tartalékost, így a szokásos méret nálam 30 + 3 x 12 = 66

Jól gondolom, hogy ebben az esetben a kiegészítő paklim 132 lapos lehet?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47293. gyurma999 (előzmény: harigeri 47292.)2025.01.05. 11:02
 
 
Köszönöm
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47292. harigeri (előzmény: gyurma999 47291.)2025.01.05. 10:59
 
 
játékba
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47291. gyurma9992025.01.05. 10:19
 
 
Sziasztok, kicsit buta kérdés: Asz-phalt kézbe vagy játékba adja a Szellemszolgát?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47290. Gice (előzmény: Benz 47289.)2024.12.25. 19:05
 
 
1 - Tudsz példát írni? A "kijátszásakor" és a "sikeres kijátszásakor" ekvivalens fogalmak, utóbbi a tökéletesen pontos, de csak az alfás lapokra van így kiírva (utóbbi pár évben legalábbis). Ha egyik kifejezés sincs ott, és költsége sincs a képességnek, akkor valószínűleg állandóan működő képességről beszélünk. Ez bekapcsol, amint létrejön a lap, de csak addig érvényben, amíg játékban van a lap.

2 - Igen, olyankor elvesztik a lények a plusz dolgokat. Ez jó példa az előbb említett állandóan működő képességre.

3 - Fontos, hogy (J) és (K) (és egyébként (S) is van) esetén kettőspont vagy vessző van utána. Ha kettőspont, akkor aktiválást kívánó képesség, dönthetsz róla, hogy mikor használod, bármikor lehet, amikor azonnalit kijátszhatsz. Ha vessző, akkor automatikus kapcsolódó hatás, van is mögé valami feltétel írva, hogy mikor történik, ilyenkor az első lehetséges alkalommal létrejön.

4 - A "köröd elején" az előkészítő fázist jelenti, annak is a 2. részfázisát.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47289. Benz2024.12.24. 08:18
 
 
Sziasztok! Kezdőként lenne néhány kérdésem:

1 - Ha valaki kijátszik egy lapot a kezéből, aminek képességénél nincs odaírva, hogy "sikeres kijátszáskor", és közvetlen a lap kijátszása után én reagálok egy azonnali varázslatal, ami a célpont lapot a gyűjtőbe küldi, akkor még a gyűjtőbe kerülés előtt a kijátszott lap hatásai/képességei életbe lépnek/létrejönnek? Mivel az adott azonnali varázslat nem reakció lap, tehát csak egy sima azonnali gyűjtőbe küldő, ezért nekem első körben az lenne logikus, hogy a kijátszott lap hatása még létrejön gyűjtőbe küldés előtt.

2 - Ha az ellenfelem kijátszik pl egy Angyalgárda parancsonkát, akkor miután gyűjtőbe küldöm / kinyírom ezt a lapot, akkor az általa lényeknek biztosított plusz sebzések is elvesznek vele ugye? Tehát úgy működik mint egy "buff forrás"?

3 - Bizonyos kártyákon van J és K képesség. J esetén ugye 1x használhatom, na de melyik fázisban? Például ha J 1x gyűjtőbe küld egy lapot, várhatok bármeddig vele amíg ellenfelem kijátszik valamit, és akkor mondhatom hogy na most J? K esetén ugye körönként 1x, ez megvan hogy mikor lép életbe, vagy ezt is én dönthetem el?

4 - Bizonyos bűbájok esetén van "minden köröd elején kapsz X-et" pl Kereskedelmi Útvonal. Ez melyik fázisban érvényesül? Mert hatottam rá múltkor pl egy Wrath-reg Káoszhörgővel, ami lekorlátoz hogy ellenfelem az előkészítő fázisán kívül nem kaphat VP-t. De ha a bűbáj pont az előkészítő fázisban lesz aktív "mint kör eleje", akkor haszontalan ellene, nem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47288. Takemikazuchi2024.12.23. 10:42
 
 
Mi lett végülis a döntés az egy- és kétszínű versenyeken használható kétszìnű lapokról?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47287. Jancsár János (előzmény: Miklós 47285.)2024.12.23. 07:03
 
 
Igen, ez volt a másik opció, de meginogtam, és emerre billentem. Amúgy ezek igen nehéz kérdések, ritkán jönnek elő, de akkor okozhatnak fejtörést a versenybíráknak.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47286. Balage2024.12.22. 23:05
 
 
Kódex 4.15.1 alapján működik a kisülő hatás előre kikészített lap "visszakeverésére" is.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47285. Miklós (előzmény: Jancsár János 47283.)2024.12.22. 10:46
 
 
Első 2 oké, harmadik ahogy MG írja. Lapot vagy cselekvésként játszhatsz ki, a kezedből, vagy egy forrás eredményeként, akkor viszont a lap kijátszása már nem önálló cselekvés, ott csak a lapot játékba rakó forrásra reagálhatsz, magára a lap kijátszására nem, hiszen a lap kijátszása már a forrás létrejöttének része (kódex 94.0). A 94.0.1 (speciális reakciók) kivétel a kódexbe azért került be, mert a hatásokra / forrásokra való reakciók, és a reakciókra való reakciók tudnak automatikus hatást is fogni, ami ugye nem számít önálló cselekvésnek. Ha nem volt egyértelmű, hogy mire vonatkozik ez az alpont, akkor egyértelműsíteni kell.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47284. Makó g (előzmény: Jancsár János 47283.)2024.12.22. 09:24
 
 
Bosszúálló sünhöz: A felszabadító lélektánc alatti faq szerintem egyértelműen arra utal, hogy az előre counterek (ha mást nem ír a lap szövege) csak a kézből kijátszásra vonatkoznak. Emlékeim szerint a Viharszarvnál jött elő ugyanez a kérdés pár éve, és ez lett a megfejtés akkor
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.